nee geen probleem a oberquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef Oberkullie het volgende:
Woww madeliefff door jou ging ik op mijn paspoortnkijken zie ik dat hij volgende maand verloopt.
Ga volgende week nog op vakantie naja is binnen EU zal wel geen problemen geven toch
Binnen EU sowieso niet, en als je nu een nieuwe aanvraagt heb je voor die tijd sowieso een nieuw paspoort.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef Oberkullie het volgende:
Woww madeliefff door jou ging ik op mijn paspoortnkijken zie ik dat hij volgende maand verloopt.
Ga volgende week nog op vakantie naja is binnen EU zal wel geen problemen geven toch
geen idee. Soms moet hij 3 maanden geldig zijn maar k weet niet of dat voor binnen of buiten de EU is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef Oberkullie het volgende:
hey madeliefffquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Binnen EU sowieso niet, en als je nu een nieuwe aanvraagt heb je voor die tijd sowieso een nieuw paspoort.
Beetje laat wel.quote:
Je meot je paspoort zelfs in duitsland al aan kunnen tonen hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ook wel terecht jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Madeliefff is volgens mij bietje Madeboosss
Wromquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Madeliefff is volgens mij bietje Madeboosss
ripquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
http://www.refdag.nl/nieu(...)t_overleden_1_974022
rip
Ik schat de intelligentie van Vanillekwark hoger in dus ik denk dat ik maar naar hem luister.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je meot je paspoort zelfs in duitsland al aan kunnen tonen hoor...
fucked.
Is je goed recht. Fouten maken we allemaal. Probeer er wel van te leren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik schat de intelligentie van Vanillekwark hoger in dus ik denk dat ik maar naar hem luister.
Ohquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb misschien geinsinueerd dat het een dom wijf is.
Voel me vereerdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik schat de intelligentie van Vanillekwark hoger in dus ik denk dat ik maar naar hem luister.
ahahahahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |