Gwen van Poortenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:37 schreef Chai het volgende:
KLB / Geraldine
Geraldine afkraken en dan met Gwen aankomen, pls.
Wie is het met mij eens?
Wat cutequote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:16 schreef zeer het volgende:
[..]
jouw bestaan is iedere keer weer een mooie dag
hij zegt dat mannen drugs nodig hebben om mij leuk te vinden en dat ik single ben vanwege mijn rotte karakter. Dit allemaal nadat ik zei dat ik mannen met wintersportfotos op tinder weg swype. HAHA ik denk dat hij aan wintersport doetquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker gemeen terug? hij verdient het sowieso wel, de hufter.
Wat een onzin. Niets aannemen van zo'n wintersport ski flikkertjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt dat mannen drugs nodig hebben om mij leuk te vinden en dat ik single ben vanwege mijn rotte karakter. Dit allemaal nadat ik zei dat ik mannen met wintersportfotos op tinder weg swype. HAHA ik denk dat hij aan wintersport doetecht een loser hij
skiflikkertje*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niets aannemen van zo'n wintersport ski flikkertje
Zijn allemaal aandachtshoertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:37 schreef Chai het volgende:
KLB / Geraldine
Geraldine afkraken en dan met Gwen aankomen, pls.
Wie is het met mij eens?
kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
oke ff mn make up doen voor pasfotos. Je mag geen bril ophebben toch op pasfotos?
VK heeft gewoon een beetje issues, niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt dat mannen drugs nodig hebben om mij leuk te vinden en dat ik single ben vanwege mijn rotte karakter. Dit allemaal nadat ik zei dat ik mannen met wintersportfotos op tinder weg swype. HAHA ik denk dat hij aan wintersport doetecht een loser hij
ga gaquote:
o en volgens de regels moeten pasfoto's ook altijd lelijk wordenquote:
Ja, dat is toch niet leuk man!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
2008 mannet als ik nu tegen jou 'krijg de griep' zeg en jij over 3 jaar de griep krijgt
Mijn pasfoto's zijn juist altijd heel mooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o en volgens de regels moeten pasfoto's ook altijd lelijk worden
Nognooiteenmooiegehad
Echt he kki, ik heb nog nooit een degelijke pasfoto weten te schieten (inb4 normale fotos ook niet). Altijd zijn ze lelijk as fuck. Dit jaar ga ik mijn best doendus ik ga mn make up kit erbij pakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o en volgens de regels moeten pasfoto's ook altijd lelijk worden
Nognooiteenmooiegehad
lieg nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn pasfoto's zijn juist altijd heel mooi.
Straks zien ze je make up kit voor een bom aanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt he kki, ik heb nog nooit een degelijke pasfoto weten te schieten (inb4 normale fotos ook niet). Altijd zijn ze lelijk as fuck. Dit jaar ga ik mijn best doendus ik ga mn make up kit erbij pakken.
vette pech weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja dat wordt dan niet neuken he
ik neem dat toch nie mee naar de fotograafquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Straks zien ze je make up kit voor een bom aan
Is echt zo! denk optimale lichtinval is goed voor mij...quote:
Wacht maar over 3 jaar kom ik hier op terug.quote:
haha oke. Ja ik oog altijd zo bleek als wat erop. En lachen Mag ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is echt zo! denk optimale lichtinval is goed voor mij...
[..]
Wacht maar over 3 jaar kom ik hier op terug.
Soms is bleek wel mooi bij vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha oke. Ja ik oog altijd zo bleek als wat erop. En lachen Mag ook niet
Ik heb überhaupt geen rijbewijs.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
Ik moet voor juni een nieuwe rijbewijs halen. Ik heb nog steeds zo een ouderwetse
mazzelaar ja ik ben niet zo een vrouwquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is bleek wel mooi bij vrouwen.
Lachen mag niet nee, maar mijn neutrale gezicht is ook het mooist
Met of zonder schimmel?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
Ik moet voor juni een nieuwe rijbewijs halen. Ik heb nog steeds zo een ouderwetse
Wintersportquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zonder . Mijn broekzak is ook weer niet zoooo vochtig
Auto is trouwens weer clean
kou....ja 1 blik op jou is wel voldoendequote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wintersport
Betalen om richting de kou te gaan
Ik merk het al, het zit diep.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kou....ja 1 blik op jou is wel voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |