Net enorme plukken met sneeuw uit de luchtquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het een soort snagen, of rageeuw
Schrikkelkind?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
Ik ben geen winterhater, maar zodra het maart is mag van mij de lente zo langzaam aan wel beginnen. de winter heeft zijn kansen gehad. Op mijn verjaardag de 29e mag het best zonnig en 20 of meer worden
hij heeft het over maart, niet over februariquote:
3x per 4 jaar zijn schrikkelmensen jarig op 1 maartquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft het over maart, niet over februari
of op 28 februariquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3x per 4 jaar zijn schrikkelmensen jarig op 1 maart
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net enorme plukken met sneeuw uit de luchtDat kon je geen sneeuwvlokken meer noemen
pica's wil ik zien!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Gigantisch flinke sneeuwbui in Leiden
Zal wel niet lang duren tot het blijft liggen.
1 maart. Punt, feit, wet.quote:
Niet blijven liggen dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[..]
pica's wil ik zien!
Nederland bedekt met sneeuw
dat zei ikquote:
Nice! Vakantie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vier mijn verjaardag op 3 april dit jaar in Los Angeles
De kans op zonnig en mooi weer op mijn verjaardag schat ik dit jaar zodoende wat hoger in
Yups. We gaan drie weken roadtrippen. Beginnend in San Francisco, dan naar LA, dan Las Vegas, Grand Canyon etc, en dan weer terug richting San Fran.quote:
Ah zooooo vet! Wij gaan in 2018 daar weer een rondreis maken. Ben zowat 20 jaar geleden ook geweest en het kriebelt nog steeds om weer terug te gaan. Wel weerupdates posten van daar hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yups. We gaan drie weken roadtrippen. Beginnend in San Francisco, dan naar LA, dan Las Vegas, Grand Canyon etc, en dan weer terug richting San Fran.
Heuuul veel zin in
Gaaf. Wil ik ook ooit nog eens doen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yups. We gaan drie weken roadtrippen. Beginnend in San Francisco, dan naar LA, dan Las Vegas, Grand Canyon etc, en dan weer terug richting San Fran.
Heuuul veel zin in
Ja komt goed! Ik ben ook van plan om een vakantie vlog te makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah zooooo vet! Wij gaan in 2018 daar weer een rondreis maken. Ben zowat 20 jaar geleden ook geweest en het kriebelt nog steeds om weer terug te gaan. Wel weerupdates posten van daar he. Ik ben wel jaloers dat jij al zo snel die kant op gaat
.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
1 tot 2 graden boven normaal. Matigjes vergeleken bij deze maand![]()
Stijg nou, kutpluimquote:
Maar wel veel zon de laatste dagenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijg nou, kutpluim
De hele winter bovengemiddeld, maar als de lente aanbreekt wordt het kouder dan normaal.
Die neerslaggrafiek geeft mij weinig hoop op zon volgende week.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar wel veel zon de laatste dagen
Klein beetje hoop aan het einde van de horizonquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijg nou, kutpluim
De hele winter bovengemiddeld, maar als de lente aanbreekt wordt het kouder dan normaal.
Maar (zoals het er nu iig naar uitziet) EINDELIJK eens een keer wél zon in het weekendquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die neerslaggrafiek geeft mij weinig hoop op zon volgende week.
Dat komt omdat wij een weekendje weggaan. Wij hebben altijd goed weer als wij op vakantie gaan of een weekend weggaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar (zoals het er nu iig naar uitziet) EINDELIJK eens een keer wél zon in het weekend
Dinsdag en Vrijdag sneeuwquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijg nou, kutpluim
Tis nog ver weg... het wordt vermoedelijk 'net niet'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef hangtime het volgende:
Dit weekend wordt mooooi, eindelijk weer eens!
Maandag weten we het pas zekerquote:
Hmm oké.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:04 schreef hangtime het volgende:
[..]
Maandag weten we het pas zeker
Maar voor nu is dit de verwachting:
"Het weekend verloopt prachtig want het is droog en vrij zonnig. De nachten zijn koud met lichte vorst, overdag is het 6 graden"
Mooi hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dafuq
Dat is wel een hele mooie rolwolk.
Ligt er een beetje aan waar je woont.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand of er 2 februari een stormwaarschuwing was volgens het knmi? Ivm verzekering omgewaaide scooter
Mooi, Reinier van de Berg had ook een foto:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerste rolwolk van dit jaar is een feit hier in Dokkum
[ afbeelding ]
Meer foto's hier te vinden.
Mooi exemplaar. Een beetje vergelijkbaar met de Australische Morning Glory.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Mooi, Reinier van de Berg had ook een foto:
[ afbeelding ]
Staat hier al een pagina eerderquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja daar was die heel mooi doorontwikkeld, en dat terwijl het nog geen hemelsbreed 10km van Dokkum af ligt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:56 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat een weertje. Tikje fris maar verder genieten.
Natuurlijk alweer voor het zuidwesten.quote:
We mogen niet klagen de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
in combinatie met weekend, een zeldzaamheid de laatste tijd
Jij hebt niks te klagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk. Weekend en het is relatief matig weer
Ik heb hier (Zeeland) nog geen storm gehad deze maanden, het noorden heeft veel vaker storm.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk alweer voor het zuidwesten.
Het is zeer prima weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk. Weekend en het is relatief matig weer
Dat weet Ambrosius prima, hij plaagt mij altijdquote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat weet Ambrosius prima, hij plaagt mij altijd
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:32 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik heb hier (Zeeland) nog geen storm gehad deze maanden, het noorden heeft veel vaker storm.
harde wind.
Zo lang het er minstens 10 graden warmer is dan hier, is het lente.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:57 schreef Dven het volgende:
Het weer weet de agelopen weken niet zo goed wat het moet doen.. "Zal ik nu vol voor de lente gaan of?"
[ afbeelding ]
Mooi natuurgebied is dat. Ga er deze zomer ook zeker een keer heen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een genot vandaag. Vanmiddag even met mijn vriendin en de kids naar Lauwersoog geweest, de kids hebben heerlijk lopen spelen![]()
Dat er maar genoeg van deze dagen komen
We zijn niet het natuurgebied in geweest, meer naar de vakantiehuizen waar een speeltuin is, speeltuin die veel beter is dan speeltuinen hier in Dokkum bij elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi natuurgebied is dat. Ga er deze zomer ook zeker een keer heen.
Dat kan ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zijn niet het natuurgebied in geweest, meer naar de vakantiehuizen waar een speeltuin is, speeltuin die veel beter is dan speeltuinen hier in Dokkum bij elkaar.
Dat is het zeker, ben aantal jaar terug doorheen gefietstquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Natuurgebied lijkt me ook mooier als de boel volop in bloei/blad staat.
20 graden temperaturen kun je pas vanaf eind April of begin Mei op z'n vroegst verwachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wanneer komen die temperaturen van 20 graden eindelijk?
Ik wil buiten kamperen, ik ben het binnen zitten beu. Zon wil ik, veel zon en hoge temperaturen.
Geen kou, mijn oren vriezen van mijn hoofd als ik rondfiets.
Het kan in maart ook wel 20 graden worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
20 graden temperaturen kun je pas vanaf eind April of begin Mei op z'n vroegst verwachten.
quote:Op 17 maart 1961 kwam het kwik in Venlo tot een waarde van 22.8 graden. Ook De Bilt kwam die dag boven de 20 graden, en daarmee is 17 maart 1961, samen met 17 maart 1990, de vroegste warme dag bij het KNMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |