Net enorme plukken met sneeuw uit de luchtquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het een soort snagen, of rageeuw
Schrikkelkind?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
Ik ben geen winterhater, maar zodra het maart is mag van mij de lente zo langzaam aan wel beginnen. de winter heeft zijn kansen gehad. Op mijn verjaardag de 29e mag het best zonnig en 20 of meer worden
hij heeft het over maart, niet over februariquote:
3x per 4 jaar zijn schrikkelmensen jarig op 1 maartquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft het over maart, niet over februari
of op 28 februariquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3x per 4 jaar zijn schrikkelmensen jarig op 1 maart
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net enorme plukken met sneeuw uit de luchtDat kon je geen sneeuwvlokken meer noemen
pica's wil ik zien!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Gigantisch flinke sneeuwbui in Leiden
Zal wel niet lang duren tot het blijft liggen.
1 maart. Punt, feit, wet.quote:
Niet blijven liggen dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[..]
pica's wil ik zien!
Nederland bedekt met sneeuw
dat zei ikquote:
Nice! Vakantie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vier mijn verjaardag op 3 april dit jaar in Los Angeles
De kans op zonnig en mooi weer op mijn verjaardag schat ik dit jaar zodoende wat hoger in
Yups. We gaan drie weken roadtrippen. Beginnend in San Francisco, dan naar LA, dan Las Vegas, Grand Canyon etc, en dan weer terug richting San Fran.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |