quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:32 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik heb hier (Zeeland) nog geen storm gehad deze maanden, het noorden heeft veel vaker storm.
harde wind.
Zo lang het er minstens 10 graden warmer is dan hier, is het lente.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:57 schreef Dven het volgende:
Het weer weet de agelopen weken niet zo goed wat het moet doen.. "Zal ik nu vol voor de lente gaan of?"
[ afbeelding ]
Mooi natuurgebied is dat. Ga er deze zomer ook zeker een keer heen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een genot vandaag. Vanmiddag even met mijn vriendin en de kids naar Lauwersoog geweest, de kids hebben heerlijk lopen spelen![]()
Dat er maar genoeg van deze dagen komen
We zijn niet het natuurgebied in geweest, meer naar de vakantiehuizen waar een speeltuin is, speeltuin die veel beter is dan speeltuinen hier in Dokkum bij elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi natuurgebied is dat. Ga er deze zomer ook zeker een keer heen.
Dat kan ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zijn niet het natuurgebied in geweest, meer naar de vakantiehuizen waar een speeltuin is, speeltuin die veel beter is dan speeltuinen hier in Dokkum bij elkaar.
Dat is het zeker, ben aantal jaar terug doorheen gefietstquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Natuurgebied lijkt me ook mooier als de boel volop in bloei/blad staat.
20 graden temperaturen kun je pas vanaf eind April of begin Mei op z'n vroegst verwachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wanneer komen die temperaturen van 20 graden eindelijk?
Ik wil buiten kamperen, ik ben het binnen zitten beu. Zon wil ik, veel zon en hoge temperaturen.
Geen kou, mijn oren vriezen van mijn hoofd als ik rondfiets.
Het kan in maart ook wel 20 graden worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
20 graden temperaturen kun je pas vanaf eind April of begin Mei op z'n vroegst verwachten.
quote:Op 17 maart 1961 kwam het kwik in Venlo tot een waarde van 22.8 graden. Ook De Bilt kwam die dag boven de 20 graden, en daarmee is 17 maart 1961, samen met 17 maart 1990, de vroegste warme dag bij het KNMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |