Mooi hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dafuq
Dat is wel een hele mooie rolwolk.
Ligt er een beetje aan waar je woont.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand of er 2 februari een stormwaarschuwing was volgens het knmi? Ivm verzekering omgewaaide scooter
Mooi, Reinier van de Berg had ook een foto:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerste rolwolk van dit jaar is een feit hier in Dokkum
[ afbeelding ]
Meer foto's hier te vinden.
Mooi exemplaar. Een beetje vergelijkbaar met de Australische Morning Glory.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Mooi, Reinier van de Berg had ook een foto:
[ afbeelding ]
Staat hier al een pagina eerderquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja daar was die heel mooi doorontwikkeld, en dat terwijl het nog geen hemelsbreed 10km van Dokkum af ligt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:56 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat een weertje. Tikje fris maar verder genieten.
Natuurlijk alweer voor het zuidwesten.quote:
We mogen niet klagen de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
in combinatie met weekend, een zeldzaamheid de laatste tijd
Jij hebt niks te klagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk. Weekend en het is relatief matig weer
Ik heb hier (Zeeland) nog geen storm gehad deze maanden, het noorden heeft veel vaker storm.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk alweer voor het zuidwesten.
Het is zeer prima weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk. Weekend en het is relatief matig weer
Dat weet Ambrosius prima, hij plaagt mij altijdquote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat weet Ambrosius prima, hij plaagt mij altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |