Ah zooooo vet! Wij gaan in 2018 daar weer een rondreis maken. Ben zowat 20 jaar geleden ook geweest en het kriebelt nog steeds om weer terug te gaan. Wel weerupdates posten van daar hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yups. We gaan drie weken roadtrippen. Beginnend in San Francisco, dan naar LA, dan Las Vegas, Grand Canyon etc, en dan weer terug richting San Fran.
Heuuul veel zin in
Gaaf. Wil ik ook ooit nog eens doen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yups. We gaan drie weken roadtrippen. Beginnend in San Francisco, dan naar LA, dan Las Vegas, Grand Canyon etc, en dan weer terug richting San Fran.
Heuuul veel zin in
Ja komt goed! Ik ben ook van plan om een vakantie vlog te makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah zooooo vet! Wij gaan in 2018 daar weer een rondreis maken. Ben zowat 20 jaar geleden ook geweest en het kriebelt nog steeds om weer terug te gaan. Wel weerupdates posten van daar he. Ik ben wel jaloers dat jij al zo snel die kant op gaat
.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
1 tot 2 graden boven normaal. Matigjes vergeleken bij deze maand![]()
Stijg nou, kutpluimquote:
Maar wel veel zon de laatste dagenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijg nou, kutpluim
De hele winter bovengemiddeld, maar als de lente aanbreekt wordt het kouder dan normaal.
Die neerslaggrafiek geeft mij weinig hoop op zon volgende week.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar wel veel zon de laatste dagen
Klein beetje hoop aan het einde van de horizonquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijg nou, kutpluim
De hele winter bovengemiddeld, maar als de lente aanbreekt wordt het kouder dan normaal.
Maar (zoals het er nu iig naar uitziet) EINDELIJK eens een keer wél zon in het weekendquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die neerslaggrafiek geeft mij weinig hoop op zon volgende week.
Dat komt omdat wij een weekendje weggaan. Wij hebben altijd goed weer als wij op vakantie gaan of een weekend weggaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar (zoals het er nu iig naar uitziet) EINDELIJK eens een keer wél zon in het weekend
Dinsdag en Vrijdag sneeuwquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijg nou, kutpluim
Tis nog ver weg... het wordt vermoedelijk 'net niet'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef hangtime het volgende:
Dit weekend wordt mooooi, eindelijk weer eens!
Maandag weten we het pas zekerquote:
Hmm oké.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:04 schreef hangtime het volgende:
[..]
Maandag weten we het pas zeker
Maar voor nu is dit de verwachting:
"Het weekend verloopt prachtig want het is droog en vrij zonnig. De nachten zijn koud met lichte vorst, overdag is het 6 graden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |