Wat is er mis met blauw haar?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker allemaal anders zijn met blauw haar.
Vervelende zanger.quote:
Lijkt me een mooi schouwspel om Kowloon daar in een kantine neer te zetten met een camera erbij. Door z'n groengele haar denken ze dan eerst allemaal dat hij er perfect thuishoort en dan begint hij ze gewoon lekker emotieloos een voor een de grond in te boren.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Kowloon lijkt me ook hilarisch in zo'n setting trouwens.
Exact. Op zich een prima nummer, maar dat overzingen.quote:
Met Jim Rogers. Die heeft nog eens op een AEX-minimeet gesproken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, heb ff gekeken. En het gaat nu gewoon lekker door over China.
Zo? Wat moet anders/beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Beetje met m'n armen over elkaar aanhoren hoe zo'n kunstenaar een heel verhaal bij zijn werk heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Kowloon lijkt me ook hilarisch in zo'n setting trouwens.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Welcome to Flatland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Jij bent meer het type voor VET.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:22 schreef eriksd het volgende:
Drukke week in aantocht jongens. Tijd voor de VUT.
Wel weer wat kilootjes aangekomen ja. Tijd voor het tennisseizoen.quote:
Het was dan ook een milde winter.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel weer wat kilootjes aangekomen ja. Tijd voor het tennisseizoen.
Kutwinter. Geen reet aan en nu weer shitweer.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was dan ook een milde winter.
Dan kun je de winterkostjes niet verbranden met het verwarmen van je lichaam.
Pure poëzie.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen reet aan het nu weer shitweer.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Zonder die omlijning zou het overtuigender zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Dan krijg je 'm toch nooit rondquote:Op zondag 21 februari 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder die omlijning zou het overtuigender zijn,
Mwa, nog een maandje en we kunnen weer buiten tennissen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Je kunt ook op yoga gaan, Erik. Goed voor de ontspanning en je ontwikkelt er veel lenigheid en kracht mee.
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Ja, die lijn aan de linkerkant moet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Was al bezig.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, die lijn aan de linkerkant moet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al bezig.Ja, mooi. Zie je het zelf ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al bezig.Zie je het? Het is nu veel overtuigender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsyoga, ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Je kunt ook op yoga gaan, Erik. Goed voor de ontspanning en je ontwikkelt er veel lenigheid en kracht mee.
Oke, maar dan gaat het erom of je het realistisch wilt of een karikatuur zoals striptekenaars doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel dat het er realistischer door wordt, maar het wordt ook smoezeliger en minder "bollig".
Ik vind het niet smoezelig.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel dat het er realistischer door wordt, maar het wordt ook smoezeliger en minder "bollig".
Oef, sociale ontmoetingen met andere mensen. Heftig. Inderdaad iets om goed voor te bereiden voordat je van de zolderkamer komt.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef GSbrder het volgende:
Morgen maar eens twee nieuwe pakken kopen. Heb weer veel contactmomentjes de komende maand.
Zeker. Mag ik m'n nekbaard weer scheren en m'n bril afdoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oef, sociale ontmoetingen met andere mensen. Heftig. Inderdaad iets om goed voor te bereiden voordat je van de zolderkamer komt.
Zat er nog een spannend muziekje onder?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch mooi weer hoe Nieuwsuur met een eng donker filtertje inzoomt op een moskee in Rotterdam terwijl ze een frauderende student aan het woord laten, wat verder niks met moskeeën te maken heeft.
Totaal niet subtiel ofzo.
Volgende item, aanslag in Syrië.
Dat nog net niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Zat er nog een spannend muziekje onder?
Ging het over die nieuwe moskee?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat nog net niet.
Maar goed het was echt totaal random, gezien het item, om die minaretten zo eng in beeld te brengen op dat moment met zo'n donker filtertje.
Volgens de NOS wel. Fucking idioten.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik sta ook al jaren ingeschreven zonder iets te doen, dan ben ik eigenlijk ook een frauderende student.
Bijzonder traag ook om er pas mee te komen nu de prestatiebeurs volgens mij niet eens meer bestaat.quote:
Wat heeft dat met een moskee te maken?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Over studenten die stufi krijgen maar niet studeren.
Misschien werd Rotterdam gewoon in beeld genomen. Beetje zo,n skyline shot. Tsja, dan kan er wel eens een moskee in beeld komen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een moskee te maken?
Die stond in de buurt van een MBO school waar ze waren.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Die krijgen ook geld terwijl ze niet werken?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie meid, inderdaad. Als ze nu eens een leuk hemdje zou aantrekken, en een blazer, misschien iets van Maison Scotch, leuke spijkebroek, hakjes eronder, die rare spoeling uit haar haren wassen en laten groeien, iets minder lipstick, iets meer foundation, ja, dan zou ik graag met haar gaan wandelen.quote:
Ahja, dan is het wel logisch.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die stond in de buurt van een MBO school waar ze waren.
Dan is de spanning toch meteen weg?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Als ze nou eens niks zou aantrekken.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit ziet er toch werkelijk waar niet uit man.
Wanneer volgt dat diploma toch Kaasje?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik sta ook al jaren ingeschreven zonder iets te doen, dan ben ik eigenlijk ook een frauderende student.
Hele item is bagger. Het is geen misbruik, de studenten houden zich aan de regels. Zat echte studenten (geen mbo'ers) die stufi aanvragen wanneer ze niet studeren. Dat is ook geen misbruik, fraude of welke zware term je er als NOS ook aan wil plakken.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bijzonder traag ook om er pas mee te komen nu de prestatiebeurs volgens mij niet eens meer bestaat.
Ging het over die bomaanslag?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb net geprobeerd een Koerden-hatende neef enig verstand in te praten, maar er komt nu zo'n oneindige stroom racistische diarree uit dat ik een hoekje wil huilen van verdriet.
Je moet niet te gehaast zijn in het leven.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wanneer volgt dat diploma toch Kaasje?
Je hebt de morele plicht om snel af te studeren en enkel belasting te betalen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet niet te gehaast zijn in het leven.
Eerst nog een beetje filosoferen over het leven en zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt de morele plicht om snel af te studeren en enkel belasting te betalen.
Geen visum. Ook al trek hij een blauwe pruik aan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding inderdaad. Woont in Turkije overigens die neef.
Hersenspoeling van Erdogod.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding inderdaad. Woont in Turkije overigens die neef.
Neuh hij is boos op Erdogod.quote:
Als je 40+ bent valt dat kwartje ooit.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje filosoferen over het leven en zo.
Amerika ontwaakt net.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja anyway moeten jullie niet slapen?
Om 11 uur al?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Wat een tuig, dit volk. http://www.nrc.nl/next/20(...)erd-squats-d-1590594
Alle vooroordelen zijn weer eens terecht. Amsterdammers met een lifestyle-fetisj en gefermenteerde kiemen in je shake, maar daarna op de scooter naar je gym.
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:18 schreef Monolith het volgende:
Ietwat flauw, maar toch aardig gevonden:
http://www.newyorker.com/(...)h-presidency-is-over
En 330 euro voor een gymbership.quote:
Ik dacht even dat ik naar Hans Spekman zat te kijken.quote:
Prima Ascii.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haal je dit woord uit het artikel of is dit een eigen creatie?
Dat was vrijdag ofzo in het Nederlandse nieuws. Een Turkse fotojournalist die in Oost-Turkije een groep gewonden vervoerde per houten kar met witte vlaggen en zo en het Turkse leger begon er gewoon met tanks en soldaten op te vuren. Toen die fotograaf de beelden van het incident losgaf werd hij opgepakt en weggezet als terrorist.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Neuh hij is boos op Erdogod.
Erdoğan is niet van de racistische diarree richting Koerden hoor.
Eigen creatiequote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haal je dit woord uit het artikel of is dit een eigen creatie?
Op vakantie naar Turkije. Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was vrijdag ofzo in het Nederlandse nieuws. Een Turkse fotojournalist die in Oost-Turkije een groep gewonden vervoerde per houten kar met witte vlaggen en zo en het Turkse leger begon er gewoon met tanks en soldaten op te vuren. Toen die fotograaf de beelden van het incident losgaf werd hij opgepakt en weggezet als terrorist.
Ik ben serieus halverwege gestopt met lezen omdat ik het niet meer aankon. Dat overkomt me nooit. Wat vreselijk. Is dit een persiflage? Of zijn Amsterdammers werkelijk zulke vreselijke mensen? Man man man, godverdomme zeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Wat een tuig, dit volk. http://www.nrc.nl/next/20(...)erd-squats-d-1590594
Alle vooroordelen zijn weer eens terecht. Amsterdammers met een lifestyle-fetisj en gefermenteerde kiemen in je shake, maar daarna op de scooter naar je gym.
Scheelt dat hij geen lid is.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze verdienen bij elkaar 2x modaal. Dus moet makkelijk kunnen
Lekker amandelmelk drinken en uit je bek ruften de hele dag.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben serieus halverwege gestopt met lezen omdat ik het niet meer aankon. Dat overkomt me nooit. Wat vreselijk. Is dit een persiflage? Of zijn Amsterdammers werkelijk zulke vreselijke mensen? Man man man, godverdomme zeg.
Amsterdammers zijn inderdaad allemaal zo. Die gymbership *geeft binnensmonds over* krijg je cadeau als je de stad in fietst.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben serieus halverwege gestopt met lezen omdat ik het niet meer aankon. Dat overkomt me nooit. Wat vreselijk. Is dit een persiflage? Of zijn Amsterdammers werkelijk zulke vreselijke mensen? Man man man, godverdomme zeg.
Hij is een local, dus echt zo erg.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Spanje naar een macrobiotische spa omdat je alleen pepermunt en cola light eet.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker amandelmelk drinken en uit je bek ruften de hele dag.
Even zo'n binnenkomer dat je al denkt van godverdomme wat is dit voor een kutwijf? En dan lees je verder en wordt het in exponentieel tempo allemaal nog veel erger.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:21 schreef Tem het volgende:
Karlijn: „Ik had als kind al een hang naar de grote levensvragen. Gedachten die een mens heel melancholisch kunnen maken.”_!
Eetstoornis door paps en mams.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Spanje naar een macrobiotische spa omdat je alleen pepermunt en cola light eet.
Je zou die twee toch spontaan op hun bek rammen als je ze op een feestje tegenkomt en met dat soort flauwekul tegen je beginnen te lullen?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker amandelmelk drinken en uit je bek ruften de hele dag.
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even zo'n binnenkomer dat je al denkt van godverdomme wat is dit voor een kutwijf? En dan lees je verder en wordt het in exponentieel tempo allemaal nog veel erger.
Nee, dat boeit mij totaal niet, veredelde beautyblogger.quote:"Ja, nu denk je, en die Karlijn is daar ook lid?"
Ik stoor me voornamelijk aan kutmensen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me zo storen aan mensen die zich zo druk maken over hoe anderen dingen doen. Domme gegeneraliseer en geoordeel.
En ja, ik ben me bewust van de ironie.
Vrouwen?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik stoor me voornamelijk aan kutmensen.
Kurwa in het kwadraat.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even zo'n binnenkomer dat je al denkt van godverdomme wat is dit voor een kutwijf? En dan lees je verder en wordt het in exponentieel tempo allemaal nog veel erger.
Dan is FOK!ken ongetwijfeld een marteling.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek met haar:quote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou die twee toch spontaan op hun bek rammen als je ze op een feestje tegenkomt en met dat soort flauwekul tegen je beginnen te lullen?
Dat ook ja. Maar ik krijg ook echt agressieve neigingen van dat constante gezeur op alles wat anders en alternatief is. God verhoedde dat je amandelmelk drinkt, of quinoa eet, of in een elektrische auto rijdt. Laat mensen toch gewoon lekker doen waar ze zin in hebben zonder oooooveeeraaaaal over te zeiken.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begin dan meestal een beetje te grinniken.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou die twee toch spontaan op hun bek rammen als je ze op een feestje tegenkomt en met dat soort flauwekul tegen je beginnen te lullen?
Nou en.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ik krijg ook echt agressieve neigingen van dat constante gezeur op alles wat anders en alternatief is. God verhoedde dat je amandelmelk drinkt, of quinoa eet, of in een elektrische auto rijdt. Laat mensen toch gewoon lekker doen waar ze zin in hebben zonder oooooveeeraaaaal over te zeiken.
Denk ik dan. Dit denk ik dus ook heel erg vaak.
Whehequote:Op zondag 21 februari 2016 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek met haar:
"Lust je iets te drinken? Koffie of thee misschien?"
"WACHT! Ik loop even met jou en mijn grote pak amandelmelk mee om dat in het Douwe Egberts apparaat te gieten."
Nou ja, als je gewoon in stilte van je amandelmelk geniet zal het mij niet boeien. Wanneer iemand op feestjes (of in artikelen) loopt te oreren over amandelmelk alsof hij alle aandelen in die plant bezit, maak je me minder blij.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ik krijg ook echt agressieve neigingen van dat constante gezeur op alles wat anders en alternatief is. God verhoedde dat je amandelmelk drinkt, of quinoa eet, of in een elektrische auto rijdt. Laat mensen toch gewoon lekker doen waar ze zin in hebben zonder oooooveeeraaaaal over te zeiken.
Denk ik dan. Dit denk ik dus ook heel erg vaak.
Tchock drinkt ook van die macrobiotische tyfuszooi.quote:
Nee, niet nou en. Hele volksstammen, inclusief intelligente en rationale mensen die ik an sich hoog heb zitten kunnen het simpelweg niet accepteren als iemand niet de mores heeft die zij goedkeuren.quote:
Nou ja, slechte naam.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:43 schreef Kowloon het volgende:
Door dat soort mensen krijgt yoga dus een slechte naam.
Ik drink vrijwel alleen maar bier, koffie en energydrank. Overigens ook iets waar iedereen een totaal niet onderbouwde mening over moet hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Tchock drinkt ook van die macrobiotische tyfuszooi.
Godverredomme nee ik geef het definitief op.quote:Mikoti: „Dat is wel typisch voor Karlijn. Alles krijgt toch een beetje haar eigen flavour.”
Mores?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet nou en. Hele volksstammen, inclusief intelligente en rationale mensen die ik an sich hoog heb zitten kunnen het simpelweg niet accepteren als iemand niet de mores heeft die zij goedkeuren.
Energiedrank is voor josti's. Liefhebbers van Red Bull of soortgelijke bagger verdienen een pak rammel.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel alleen maar bier, koffie en energydrank. Overigens ook iets waar iedereen een totaal niet onderbouwde mening over moet hebben.
Terecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel alleen maar bier, koffie en energydrank. Overigens ook iets waar iedereen een totaal niet onderbouwde mening over moet hebben.
Amandelen heel fijn maken, weken in water en dan de troep er uit filteren. Kan ook met soja en pinda's en wat je allemaal maar wil.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godverredomme nee ik geef het definitief op.!
Cilicium voor gevorderen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is FOK!ken ongetwijfeld een marteling.
Toch geen Heineken?!quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien van Rotterdammers en de bijbel op je verjaardag? Laten we samen eens naar zo'n lifestyle-beurs in Amsterdam gaan en dan een beetje met die omhoog gevallen figuren praten en op alles heel serieus "Oh ja joh?" en "Sowwwwww" reageren.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begin dan meestal een beetje te grinniken.
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Tchock drinkt ook van die macrobiotische tyfuszooi.
Alle pils van de grote merken smaakt zo goed als hetzelfde. Nog zulk dom gezeik van mannetjes die hun ego verbinden aan een biermerk. Ik drink vooral speciaalbier omdat ik dat veel lekkerder vind en omdat de prijs er voor zorgt dat ik geen alcoholist word.quote:
Nou en ^ 2.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet nou en. Hele volksstammen, inclusief intelligente en rationale mensen die ik an sich hoog heb zitten kunnen het simpelweg niet accepteren als iemand niet de mores heeft die zij goedkeuren.
Goed plan. Beetje gefermenteerde uilenmelk zuipen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien van Rotterdammers en de bijbel op je verjaardag? Laten we samen eens naar zo'n lifestyle-beurs in Amsterdam gaan en dan een beetje met die omhoog gevallen figuren praten en op alles heel serieus "Oh ja joh?" en "Sowwwwww" reageren.
Zullen zichzelf wel opgegeven hebben en vervolgens de link van het interview naar al hun vrienden gestuurd hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom worden deze mensen überhaupt geïnterviewd?
Omdat er mensen zijn die het lezen. Inclusief jij.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom worden deze mensen überhaupt geïnterviewd?
*neemt slokje*quote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed plan. Beetje gefermenteerde uilenmelk zuipen.
Geen goed teken, die laatste zin.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle pils van de grote merken smaakt zo goed als hetzelfde. Nog zulk dom gezeik van mannetjes die hun ego verbinden aan een biermerk. Ik drink vooral speciaalbier omdat ik dat veel lekkerder vind en omdat de prijs er voor zorgt dat ik geen alcoholist word.
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle pils van de grote merken smaakt zo goed als hetzelfde. Nog zulk dom gezeik van mannetjes die hun ego verbinden aan een biermerk. Ik drink vooral speciaalbier omdat ik dat veel lekkerder vind en omdat de prijs er voor zorgt dat ik geen alcoholist word.
Doe mij maar pils van de Pelgrim.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik heb tien identieke bierglazen en daar drink ik alles uit (behalve koffie).quote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]Heb je dan ook zo'n ingewikkeld glas en ga je eraan ruiken en interessant over lullen?
Anders loop ik wederom als een gigantische autist om de rest heen te lullen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die het lezen. Inclusief jij.
Voor die koffie koop je zeker elke week weer andere bonen uit zo'n speciaalzaak. Kattestront en zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik heb tien identieke bierglazen en daar drink ik alles uit (behalve koffie).
Soort whisk(e)y voor mensen met een lagere alcoholtolerantie.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]Heb je dan ook zo'n ingewikkeld glas en ga je eraan ruiken en interessant over lullen?
Zo hoort dat ook, man. Met zo'n hoofd van "Ja, ik ga mij óók naar de knetter zuipen vanavond, maar ik ga een vijfvoud aan geld uitgeven voor biertjes met een net iets andere smaak omdat ik mij verheven voel boven het plebs".quote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef Tem het volgende:
Die kattenstrontbonen wil ik wel een keer proberen trouwensquote:Op zondag 21 februari 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor die koffie koop je zeker elke week weer andere bonen uit zo'n speciaalzaak. Kattestront en zo.
Gebrande Ethiopische geitenkeutels. Hmmmmmquote:Op zondag 21 februari 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor die koffie koop je zeker elke week weer andere bonen uit zo'n speciaalzaak. Kattestront en zo.
Gewoon goedkoop bier uit plastic bekers. Boeiend.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook, man. Met zo'n hoofd van "Ja, ik ga mij óók naar de knetter zuipen vanavond, maar ik ga een vijfvoud aan geld uitgeven voor biertjes met een net iets andere smaak omdat ik mij verheven voel boven het plebs".
Pingpongballetje er in.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon goedkoop bier uit plastic bekers. Boeiend.
https://www.instagram.com/karlijn_visser/?hl=nlquote:Op zondag 21 februari 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik zoek tevergeefs naar de reageerfunctie op dat artikel. Wilde Karlijn wel ff m'n mening over d'r geven.
Daarom moet je niet willen winnen.quote:
Kowloon is volgens mij een fan van dergelijke bieren.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, voor de speciaalbierkenners. Ik dronk gisteren dit:
[ afbeelding ]
Was echt verschrikkelijk vies. Een weeïge, zure smaak, als goedkope wijn met slap bier er door. Het is een Gueuze, dat had ik nog nooit gedronken. Zijn die altijd zo vies - is de smaak zo uniek - of was mijn bier gewoon bedorven?
Houdbaarheidsdatum was 2034, voor wat dat zegt
Je gaat daten ? Go for it.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik zoek tevergeefs naar de reageerfunctie op dat artikel. Wilde Karlijn wel ff m'n mening over d'r geven.
Niemand geeft hier om.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Was echt verschrikkelijk vies. Een weeïge, zure smaak, als goedkope wijn met slap bier er door. Het is een Gueuze, dat had ik nog nooit gedronken. Zijn die altijd zo vies - is de smaak zo uniek - of was mijn bier gewoon bedorven?
Sexy. Ik wil best naar haar gewauwel luisteren de hele dag.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/karlijn_visser/?hl=nl
Jawel joh. Weer helemaal in balans, de buitenwereld is kleiner geworden en de binnenwereld groeit bij haar.quote:
Enkel Kowloon lust dit bier, de rst van de wereld vindt het goor. Inderdaad retezuur.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haal ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
Thanks. Dat bespaart me een flater door er mee terug te gaan naar de winkel (was nog pokkeduur ook namelijk).quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel Kowloon lust dit bier, de rst van de wereld vindt het goor. Inderdaad retezuur.Was niet kapot.
Schandalig Tchock, geuzes vind ik de lekkerste bieren. En ja die zure smaak hoort.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren vertelde ik hoe het stoppen van het drinken van liters cola light mijn leven verbeterde #practisewhatyoupreach #wholesome #inspirationalleadershipquote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu me een beetje daarop uitleven met het vocabulaire van Hans Teeuwen en Herman Brusselmans leek me best leuk.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bragging rights.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet je niet willen winnen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schandalig Tchock, geuzes vind ik de lekkerste bieren. En ja die zure smaak hoort.En ik heb hier nog wel wat meer uitgesproken smakende geuzes dan Oude Geuze van Boon.
Laat ons even meegenieten.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu me een beetje daarop uitleven met het vocabulaire van Hans Teeuwen en Herman Brusselmans leek me best leuk.
Wat vind je er zo lekker aan? Ik heb eigenlijk nog nooit een speciaalbier zo door de gootsteen gespoeld maar dit kreeg ik écht niet weg. Terwijl ik toch best een brede smaak heb op biergebied.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schandalig Tchock, geuzes vind ik de lekkerste bieren. En ja die zure smaak hoort.En ik heb hier nog wel wat meer uitgesproken smakende geuzes dan Oude Geuze van Boon.
Die hippie van haar kan er anders ook wat van...quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gisteren vertelde ik hoe het stoppen van het drinken van liters cola light mijn leven verbeterde #practisewhatyoupreach #wholesome #inspirationalleadership
Probeer Kasteel Rouge is.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lekker aan? Ik heb eigenlijk nog nooit een speciaalbier zo door de gootsteen gespoeld maar dit kreeg ik écht niet weg. Terwijl ik toch best een brede smaak heb op biergebied.
Helemaal verpest door de moderne tijd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gisteren vertelde ik hoe het stoppen van het drinken van liters cola light mijn leven verbeterde #practisewhatyoupreach #wholesome #inspirationalleadership
We zijn het zowaar eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
Morgen vrij, dus nu nog effe Predator aanknallen. Iedereen weet dat dat de beste film ooit is.
Ik heb alleen de tripel op, volgens mij. Ken je Untappd?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Probeer Kasteel Rouge is.
Die vond ik niet te zuipen.
Godverdomme.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die hippie van haar kan er anders ook wat van...
"Let me introduce you to one of our plant based proteins.. Raw protein isolate is the-first-to-market organic, raw, prebiotic, dairy-free protein with premium bioavailability. Just now available in Holland!#amazoniaeu #shinebrighter #protein #raw #enjoylife"
Die komt uit de Oosterparkbuurt. Toen het daar nog zo getto was dat proteïne alleen verkrijgbaar was in gefrituurd kippenvlees.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die hippie van haar kan er anders ook wat van...
"Let me introduce you to one of our plant based proteins.. Raw protein isolate is the-first-to-market organic, raw, prebiotic, dairy-free protein with premium bioavailability. Just now available in Holland!#amazoniaeu #shinebrighter #protein #raw #enjoylife"
Zit ik op.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tripel op, volgens mij. Ken je Untappd?
22,9 maar? 30 hierquote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even penislengte vergelijken: hoe veel distinct beers? Ik 229.
Ze is fan van Wim Hof.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:04 schreef Tem het volgende:
Knappe griet maar een saaie doos die waarschijnlijk nogal frigide is.
De zure, bittere smaak bevalt mij wel. Past goed bij schaaldiergerechten (mosselen met friet en dan zo'n geuze erbijquote:Op maandag 22 februari 2016 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lekker aan? Ik heb eigenlijk nog nooit een speciaalbier zo door de gootsteen gespoeld maar dit kreeg ik écht niet weg. Terwijl ik toch best een brede smaak heb op biergebied.
Wellicht te Idioot veel, uit vele streken. Ik tel ze echter nooit.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even penislengte vergelijken: hoe veel distinct beers? Ik 229.
Westvleteren 12. Of hangt eigenlijk van het moment af. Maar afgelopen week heb ik de Gordon Scotch Ale ook 5 sterren gegeven. Die was fantastisch. We waren met 3, 1 vond hem smerig.quote:
Vies kutbier was dat zeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Westvleteren 12. Of hangt eigenlijk van het moment af. Maar afgelopen week heb ik de Gordon Scotch Ale ook 5 sterren gegeven. Die was fantastisch. We waren met 3, 1 vond hem smerig.
Smaken kunnen verschillen hè. Laatst een biertje gehad dat aangeraden werd door de barman in mijn favo speciaalbiercafé. Was maar één vat van gemaakt. Ik vond het echt goddelijk lekker, vriend zat naast me te grimassenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Westvleteren 12. Of hangt eigenlijk van het moment af. Maar afgelopen week heb ik de Gordon Scotch Ale ook 5 sterren gegeven. Die was fantastisch. We waren met 3, 1 vond hem smerig.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, ik zie een spelfout in mijn vorige post.
Het is natuurlijk hoe meer uitgesproken de smaak is des te meer uitsproken zijn de verschillen in lekker vs. niet lekker.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaken kunnen verschillen hè. Laatst een biertje gehad dat aangeraden werd door de barman in mijn favo speciaalbiercafé. Was maar één vat van gemaakt. Ik vond het echt goddelijk lekker, vriend zat naast me te grimassen
Zo'n Westvleteren ga ik ook maar eens halen. Ben wel erg benieuwd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar is dat te koop?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n Westvleteren ga ik ook maar eens halen. Ben wel erg benieuwd.
Op de site lees ik dat het alleen bij de brouwerij te koop is, met reservering vooraf, verbod om door te verkopen, je mag maar eens per 60 dagen bestellen en het aanbod is niet gegarandeerd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kaas kocht het laatst bij Mitra ofzo zei hij.
Welk bier was dat dan die je zo lekker vond?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaken kunnen verschillen hè. Laatst een biertje gehad dat aangeraden werd door de barman in mijn favo speciaalbiercafé. Was maar één vat van gemaakt. Ik vond het echt goddelijk lekker, vriend zat naast me te grimassen
Scotch ale, is dat met whisky? Heb wel eens een Laphroaig-biertje gedronken maar die vond ik niet echt lekker.
Nice toch. Kan je lekker elitair mee doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de site lees ik dat het alleen bij de brouwerij te koop is, met reservering vooraf, verbod om door te verkopen, je mag maar eens per 60 dagen bestellen en het aanbod is niet gegarandeerd.
Dat dacht ik dus ook altijd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de site lees ik dat het alleen bij de brouwerij te koop is, met reservering vooraf, verbod om door te verkopen, je mag maar eens per 60 dagen bestellen en het aanbod is niet gegarandeerd.
Meldde.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De zure, bittere smaak bevalt mij wel. Past goed bij schaaldiergerechten (mosselen met friet en dan zo'n geuze erbij). En ik vind het een mooi ambachtelijk product. Maar je bent niet de enige, heb eens een paar flessen Oude Geuze Cuvee Rene van Lindemans gekocht en toen melde de verkoper mij dat hij het niet te drinken vond.
Soms...maar die gaat me te hard.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:24 schreef Kowloon het volgende:
Drugshond, ben jij niet meer iemand voor Grolsch Kanon?
Op mitra.nl, in Westvleteren zelf, in een bierwinkel die De Bierwinkel heet in Leiden en in eetcafé Sijf aan de Oude Binnenweg in Rotterdam. Vast op meer plekken, maar deze heb ik tot nu toe ontdekt.quote:
BrouwLab: Double Pale Ale - Cascade & Chinook van Brouwerij de Vriendschap, zie ik in Untappd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk bier was dat dan die je zo lekker vond?
Achter het Paleis op de Dam zit een fantastische bierwinkel, ga er daar wel naar vragen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op mitra.nl, in Westvleteren zelf, in een bierwinkel die De Bierwinkel heet in Leiden en in eetcafé Sijf aan de Oude Binnenweg in Rotterdam. Vast op meer plekken, maar deze heb ik tot nu toe ontdekt.
Het woord voor jou...quote:Op maandag 22 februari 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nice toch. Kan je lekker elitair mee doen.
Ik vind het altijd nogal dubieus als mensen zo goed kunnen onthouden hoe veel bier ze die en die keer hebben gedronken. Als ik veel bier drink, weet ik echt niet hoe veel bier ik drink.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:29 schreef Drugshond het volgende:
Wat ik al zei... Verboden vrucht kan ik wel redelijk een avondje op tanken. Record staat op 14 stuks + Irish coffee. Zonder ziek te worden.
Superhandig. Ff op m'n wishlist zetten.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
BrouwLab: Double Pale Ale - Cascade & Chinook van Brouwerij de Vriendschap, zie ik in Untappd.
Dat heeft geen zin want er zijn maar twee vaten van gemaakt die beide op zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Superhandig. Ff op m'n wishlist zetten.
Na Aliens mijn favoriete film.quote:
Ik hoorde het pas 2 dagen later.....bijzonder zeldzaam dat je nog steeds nuchter de bestelling kon plaatsen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nogal dubieus als mensen zo goed kunnen onthouden hoe veel bier ze die en die keer hebben gedronken. Als ik veel bier drink, weet ik echt niet hoe veel bier ik drink.
Zoiets inderdaad:quote:Op maandag 22 februari 2016 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nogal dubieus als mensen zo goed kunnen onthouden hoe veel bier ze die en die keer hebben gedronken. Als ik veel bier drink, weet ik echt niet hoe veel bier ik drink.
Tien Duvel op een avond kun je me al naar huis dragen, laat staan in een uur.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad:
Misschien achteraf op het bonnetje kijken.
Mij ook. Mensen met weinig massa zijn behoorlijk in het nadeel bij drinkwedstrijden.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tien Duvel op een avond kun je me al naar huis dragen, laat staan in een uur.
Die was dat Budweiser pils gewend natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ging eens met mevr. Pokkelmans op "dubbeldate" () met een iemand die een relatie had met zo'n US Army gast. Ik kocht rondjes Duvel. Hij heeft nooit begrepen hoe het kon dat hij na zes biertjes onder tafel lag.
Maar die Weaver hoor je nooit om helikopters schreeuwen. Toch een prima keuze.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Na Aliens mijn favoriete film.
Dat is weer wel tof.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ging eens met mevr. Pokkelmans op "dubbeldate" () met een iemand die een relatie had met zo'n US Army gast. Ik kocht rondjes Duvel. Hij heeft nooit begrepen hoe het kon dat hij na zes biertjes onder tafel lag.
Heb je wel eens Tsjechisch Budweiser-pils gedronken? Lekker man.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die was dat Budweiser pils gewend natuurlijk.
Ik had afgelopen week op een matige avond al behoorlijk last van drie Duvels.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee, dat was puur een vooroordeel wat ik net over Budweiser schreef.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel eens Tsjechisch Budweiser-pils gedronken? Lekker man.
Budvar uit Tsjechie is goed te doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die was dat Budweiser pils gewend natuurlijk.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel eens Tsjechisch Budweiser-pils gedronken? Lekker man.
Ja, je moet er wel echt een goede bodem voor hebben liggen. En het lekker rustig aan doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week op een matige avond al behoorlijk last van drie Duvels.
Terwijl jij toch groot en sterk bent.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week op een matige avond al behoorlijk last van drie Duvels.
Predator is meestal een goede keuze......mostly.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar die Weaver hoor je nooit om helikopters schreeuwen. Toch een prima keuze.
Budweiser Budvar is een Tsjechisch bier uit het dorpje Budejovice, dat is echt heel erg lekker. Budweiser is ook een verschrikkelijk ranzig Amerikaans biermerk en het meestverkochte bier ter wereld. Die twee vechten een juridische strijd uit per land wie waar zijn bier mag verkopen als Bud/budweiser/budvar enzovoorts.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, dat was puur een vooroordeel wat ik net over Budweiser schreef.Enige Tsjechische bier wat ik gedronken heb is dacht ik Pilsner Urquell, wat ik op zich een heel lekker biertje vind.
Die ga ik maar eens kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Budweiser Budvar is een Tsjechisch bier uit het dorpje Budejovice, dat is echt heel erg lekker. Budweiser is ook een verschrikkelijk ranzig Amerikaans biermerk en het meestverkochte bier ter wereld. Die twee vechten een juridische strijd uit per land wie waar zijn bier mag verkopen als Bud/budweiser/budvar enzovoorts.
In elk geval: dat Tsjechische pils is echt top.
Veel gedoe over de BES-eilanden, dat was niet heel interessant. Wel weer lekkere sneer naar het NOS-journaal en over het Oekraïne-referendum.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:47 schreef Euribob het volgende:
Was Lubach beetje leuk vandaag mensen?
Tsja. Avond ervoor veel gedronken en joints gerookt, toen amper geslapen, toen hele dag gewerkt, moe zonder avondeten op de bank, in m'n eentje 3 Duvels gepakt en halverwege die derde was ik dronken.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Terwijl jij toch groot en sterk bent.
In je eentje dronken zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja. Avond ervoor veel gedronken en joints gerookt, toen amper geslapen, toen hele dag gewerkt, moe zonder avondeten op de bank, in m'n eentje 3 Duvels gepakt en halverwege die derde was ik dronken.
In je eentje?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja. Avond ervoor veel gedronken en joints gerookt, toen amper geslapen, toen hele dag gewerkt, moe zonder avondeten op de bank, in m'n eentje 3 Duvels gepakt en halverwege die derde was ik dronken.
Hét moment om afgekapte relaties weer op te pakken.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat warrige spraakberichtjes ingesproken op Whatsapp en zo.
Hahaha. De paar keer afgelopen jaar dat ik een ex aansprak was altijd dronken ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hét moment om afgekapte relaties weer op te pakken.
Meid.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klinkt niet echt helemaal gezond.
Daarom moet je alleen dronken worden als er vrienden bij je aanwezig zijn die je tegen jezelf in bescherming kunnen nemen. Op dat vlak dan. Niet op het "voor een euro wedden dat ik een salto van de keukentafel kan?"-vlak.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha. De paar keer afgelopen jaar dat ik een ex aansprak was altijd dronken ja.Ook echt zo heerlijk handig. En dan eenmaal nuchter weer heel snel stoppen met reageren.
Beetje in Nijmegen wonen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dan heb ik je toch goed verstaan.
Haha. Zijn reactie ook, lekker politiek alsof het hem daarom te doen was, alsof het een doodnormale actie was.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
VVD'er misbruikte wet voor eigen financieel gewin
Goh, weer een corrupte Limburgse VVD'er, je verwacht het niet
"Het wordt nu bijna eng voor de burger om een Wob-verzoek in te dienen."quote:Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Zijn reactie ook, lekker politiek alsof het hem daarom te doen was, alsof het een doodnormale actie was.
Het is wel duidelijk dat de VVD het conservatieve stokje van het CDA heeft overgenomen. Vroeger viel deze eer immers hen ten deel.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Dankzij dit soort egoïstische schoften is er geen wob meer over een paar jaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |