Wat is er mis met blauw haar?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker allemaal anders zijn met blauw haar.
Vervelende zanger.quote:
Lijkt me een mooi schouwspel om Kowloon daar in een kantine neer te zetten met een camera erbij. Door z'n groengele haar denken ze dan eerst allemaal dat hij er perfect thuishoort en dan begint hij ze gewoon lekker emotieloos een voor een de grond in te boren.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Kowloon lijkt me ook hilarisch in zo'n setting trouwens.
Exact. Op zich een prima nummer, maar dat overzingen.quote:
Met Jim Rogers. Die heeft nog eens op een AEX-minimeet gesproken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, heb ff gekeken. En het gaat nu gewoon lekker door over China.
Zo? Wat moet anders/beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Beetje met m'n armen over elkaar aanhoren hoe zo'n kunstenaar een heel verhaal bij zijn werk heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Kowloon lijkt me ook hilarisch in zo'n setting trouwens.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Welcome to Flatland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Jij bent meer het type voor VET.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:22 schreef eriksd het volgende:
Drukke week in aantocht jongens. Tijd voor de VUT.
Wel weer wat kilootjes aangekomen ja. Tijd voor het tennisseizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |