Wat is er mis met blauw haar?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker allemaal anders zijn met blauw haar.
Vervelende zanger.quote:
Lijkt me een mooi schouwspel om Kowloon daar in een kantine neer te zetten met een camera erbij. Door z'n groengele haar denken ze dan eerst allemaal dat hij er perfect thuishoort en dan begint hij ze gewoon lekker emotieloos een voor een de grond in te boren.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Kowloon lijkt me ook hilarisch in zo'n setting trouwens.
Exact. Op zich een prima nummer, maar dat overzingen.quote:
Met Jim Rogers. Die heeft nog eens op een AEX-minimeet gesproken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, heb ff gekeken. En het gaat nu gewoon lekker door over China.
Zo? Wat moet anders/beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Beetje met m'n armen over elkaar aanhoren hoe zo'n kunstenaar een heel verhaal bij zijn werk heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Kowloon lijkt me ook hilarisch in zo'n setting trouwens.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Welcome to Flatland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Jij bent meer het type voor VET.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:22 schreef eriksd het volgende:
Drukke week in aantocht jongens. Tijd voor de VUT.
Wel weer wat kilootjes aangekomen ja. Tijd voor het tennisseizoen.quote:
Het was dan ook een milde winter.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel weer wat kilootjes aangekomen ja. Tijd voor het tennisseizoen.
Kutwinter. Geen reet aan en nu weer shitweer.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was dan ook een milde winter.
Dan kun je de winterkostjes niet verbranden met het verwarmen van je lichaam.
Pure poëzie.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen reet aan het nu weer shitweer.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Zonder die omlijning zou het overtuigender zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Dan krijg je 'm toch nooit rondquote:Op zondag 21 februari 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder die omlijning zou het overtuigender zijn,
Mwa, nog een maandje en we kunnen weer buiten tennissen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Je kunt ook op yoga gaan, Erik. Goed voor de ontspanning en je ontwikkelt er veel lenigheid en kracht mee.
[..]
Zo? Wat moet anders/beter?Ja, die lijn aan de linkerkant moet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het lastig om het lichtste punt op de bol te tekenen. Is dat hardomlijnd of niet?
Was al bezig.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, die lijn aan de linkerkant moet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al bezig.Ja, mooi. Zie je het zelf ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al bezig.Zie je het? Het is nu veel overtuigender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsyoga, ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Je kunt ook op yoga gaan, Erik. Goed voor de ontspanning en je ontwikkelt er veel lenigheid en kracht mee.
Oke, maar dan gaat het erom of je het realistisch wilt of een karikatuur zoals striptekenaars doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel dat het er realistischer door wordt, maar het wordt ook smoezeliger en minder "bollig".
Ik vind het niet smoezelig.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel dat het er realistischer door wordt, maar het wordt ook smoezeliger en minder "bollig".
Oef, sociale ontmoetingen met andere mensen. Heftig. Inderdaad iets om goed voor te bereiden voordat je van de zolderkamer komt.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef GSbrder het volgende:
Morgen maar eens twee nieuwe pakken kopen. Heb weer veel contactmomentjes de komende maand.
Zeker. Mag ik m'n nekbaard weer scheren en m'n bril afdoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oef, sociale ontmoetingen met andere mensen. Heftig. Inderdaad iets om goed voor te bereiden voordat je van de zolderkamer komt.
Zat er nog een spannend muziekje onder?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch mooi weer hoe Nieuwsuur met een eng donker filtertje inzoomt op een moskee in Rotterdam terwijl ze een frauderende student aan het woord laten, wat verder niks met moskeeën te maken heeft.
Totaal niet subtiel ofzo.
Volgende item, aanslag in Syrië.
Dat nog net niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Zat er nog een spannend muziekje onder?
Ging het over die nieuwe moskee?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat nog net niet.
Maar goed het was echt totaal random, gezien het item, om die minaretten zo eng in beeld te brengen op dat moment met zo'n donker filtertje.
Volgens de NOS wel. Fucking idioten.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik sta ook al jaren ingeschreven zonder iets te doen, dan ben ik eigenlijk ook een frauderende student.
Bijzonder traag ook om er pas mee te komen nu de prestatiebeurs volgens mij niet eens meer bestaat.quote:
Wat heeft dat met een moskee te maken?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Over studenten die stufi krijgen maar niet studeren.
Misschien werd Rotterdam gewoon in beeld genomen. Beetje zo,n skyline shot. Tsja, dan kan er wel eens een moskee in beeld komen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een moskee te maken?
Die stond in de buurt van een MBO school waar ze waren.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Die krijgen ook geld terwijl ze niet werken?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie meid, inderdaad. Als ze nu eens een leuk hemdje zou aantrekken, en een blazer, misschien iets van Maison Scotch, leuke spijkebroek, hakjes eronder, die rare spoeling uit haar haren wassen en laten groeien, iets minder lipstick, iets meer foundation, ja, dan zou ik graag met haar gaan wandelen.quote:
Ahja, dan is het wel logisch.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die stond in de buurt van een MBO school waar ze waren.
Dan is de spanning toch meteen weg?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Als ze nou eens niks zou aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |