SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaďek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de Mol?
• Annemieke
• Klaas
• Taeke
• Tim
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierBrutal. Fucking. Metal.
waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Straks in aflevering 10 zien we dat ze gewoon wat zat te zappen en helemaal niet heeft gekeken
Geen idee, niet meegrekegenquote:
Die had ze natuurlijk ook gewoon uit het raam kunnen gooien...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef KaBuf het volgende:
Toch duizend nog, onverwacht![]()
Steeds meer het idee dat ze niet de mol is
Dan had ze 1 woord fout?quote:
nu pas?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef KaBuf het volgende:
Toch duizend nog, onverwacht![]()
Steeds meer het idee dat ze niet de mol is
yesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus Annemieke is door naar de finale?
Kan ook best zijn dat ze tegen de Mol hebben gezegd van; laat ze in deze opdracht maar wat geld binnenhalenquote:
hahahaaha euh nee ik zat te letten op dansende mannen....... (ow help ik heb wat uit te leggen hier)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef eborn het volgende:
[..]
1250.
Iemand die twee namen van jarige Dominicanen opgeschreven? Leek me anagram waardig...
True...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:15 schreef Wave103 het volgende:
Heeft ze niet gewoon geld uit de pot laten zien? Nooit Art de uitslag zien vertellen
Volgens mij de 2e Marck Hiltonquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef eborn het volgende:
[..]
1250.
Iemand die twee namen van jarige Dominicanen opgeschreven? Leek me anagram waardig...
dus Klaas idd.quote:
yep alleen vertikte ik het op annemiek te gaan zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef Eerin het volgende:
Wel easy punten in de app deze aflevering
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Klaas wist al dat het scherm groen was. Is hij dan toch de mol?
Ik vond het ook kut idd, maar wil toch wel winnen :pquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep alleen vertikte ik het op annemiek te gaan zitten
Dat weten we dus echt al sinds aflevering 3 he.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Klaas wist al dat het scherm groen was. Is hij dan toch de mol?
Is die erquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de FOK!-poul ga winnen
Ja ik wilde echt niet op die manier op zekerheid. Maar ach Klaas is door dus mn punten zijn safequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik vond het ook kut idd, maar wil toch wel winnen :p
Hoeveel kan je winnenquote:
Helaassch, die ga ik al winnen. Sorryquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de FOK!-pool ga winnen
Wie heb je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de FOK!-pool ga winnen
Wie is je molquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:19 schreef Eerin het volgende:
[..]
Helaassch, die ga ik al winnen. Sorry
Hoe weet je dat Taeke dat was?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef Urb het volgende:
Dat zat erin aangezien hij wellicht vorige week al gelijk laatste stond met Rop
Die van vorige week had je kunnen hebben.quote:
Euh nee, want de volgorde van executie heeft niks te maken met wie hoeveel goed heeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef Urb het volgende:
Dat zat erin aangezien hij wellicht vorige week al gelijk laatste stond met Rop
quote:We begonnen met 6670 euro in de pot. Nu staat ie weliswaar op ¤ 12.370.
Maar aan het begin van de aflevering had er dus al bijna drie keer zoveel in kunnen zitten; ruim 32.500 euro…
Zeg maar gerust dat we er een potje van hebben gemaakt. Of dat het credo van Taeke: "Geld is niet belangrijk. Mensen zijn belangrijker dan geld" tot vandaag stand hield. En wat ik dan wel weer episch vind, is dat het gepaard ging met het vertrek van Taeke nog op diezelfde dag.
Hoe het ook zij... ik lijd aan gezichtsverlies. Daar waar eerst niet iedereen een mozaďek voor zich zag liggen, werd een code gekraakt.
Tijd is geld. En we schijnen allemaal toch best een aardig woordje Spaans te spreken.
De pot is ineens belangrijk.
Voor zowel Annemieke, Klaas als Tim. De winnaar, de verliezer en de Mol. De winnaar, de Mol en de verliezer. De verliezer, de winnaar en de Mol. De verliezer, de Mol en de winnaar. De Mol, de winnaar en de verliezer. De Mol, de verliezer en de winnaar...
welllicht stond er hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Taeke dat was?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Haha er waren vorige week nog mensen die dachten dat Taeke de mol was. Die staan nu echt wel voor lul.
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Haha er waren vorige week nog mensen die dachten dat Taeke de mol was. Die staan nu echt wel voor lul.
Ik las je post als 'hadden we kunnen weten want', maar je bedoelde dus gewoon achteraf..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef Urb het volgende:
[..]
welllicht stond er he
Da's schijnbaar wat Annemieke dacht, en Taeke niet zei te geloven omdat de volgorde random is
Had tot vorige week op zich ook nog wel gekund. Vandaag haalde hij dan wel verreweg het meeste geld binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef Nizno het volgende:
Die van vorige week had je kunnen hebben.
Idd en als je Klaas een beetje volgt in zijn programma´s al helemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Het is zelden zo duidelijk geweest.
quote:
Da's wel opvallend ja maar wie weetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
Idd en als je Klaas een beetje volgt in zijn programma´s al helemaal
Normaal is ie overal super enthousiast en druk.. nu weinig in beeld en rustig..
Idd, vooral als de finale nogal anticlimax wordtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef Fred_B het volgende:
Het leukste stuk van het seizoen is nu eigenlijk wel voorbij.
Nee hoor echt niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Had tot vorige week op zich ook nog wel gekund.
Die nemen het allemaal iets te serieus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Dat sfeertje daar is echt cringeworthy
Het lijkt me zo ongemakkelijk om daar te gaan zitten kreunen als iemand weg moet...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Dat sfeertje daar is echt cringeworthy
Qua geld zijn er mensen die meer binnengehaald hebben en hij kon in bepaalde opdrachten wel gemold hebben.quote:
Daar trap je toch niet in...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Tim de mol is. Probeerde bij de eerste opdracht wat tegels weg te schoppen, deed moeilijk met die klok en bij de executie zei Art letterlijk dat een van de twee van duo Tim-Taeke misschien al wist dat de ander op een verkeerd spoor zat, waarop Tim instemmend knikte.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Tim de mol is.
En toch haalt het me wel een klein beetje uit mn klaastunnel.. Al durf ik nog niet helemaal..quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef zoem het volgende:
Susan Visser zit vol op Tim. Zou ik ook doen na die verspreking over Klaas
Ik vind wel dat Tim zei 1 van ons 3 als ontvangers van het geld..........quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Susan zit op Tim als mol zegt ze.
Susan was ook niet echt een goede mol naar mijn ideequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef zoem het volgende:
Het klopt toch ook dat een van dat duo de ander voor de gek zou kunnen houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Tim de mol is. Probeerde bij de eerste opdracht wat tegels weg te schoppen, deed moeilijk met die klok en bij de executie zei Art letterlijk dat een van de twee van duo Tim-Taeke misschien al wist dat de ander op een verkeerd spoor zat, waarop Tim instemmend knikte.
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef zoem het volgende:
quote:
Ik vond Susan echt om te janken. Deed niks zelf, alleen maar achter anderen verschuilenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Susan was ook niet echt een goede mol naar mijn idee
Met mijn PI maakte ik hem, vanwege zijn keuze, belachelijk. Natuurlijk is Klaas de mol.quote:
Dat deed Anne-Marie ook, op 1 opdracht na geloof ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik vond Susan echt om te janken. Deed niks zelf, alleen maar achter anderen verschuilen
Ja dat stiekem ook.... maar ook niet..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Klaas niet is, juist omdat bijna iedereen denkt dat hij het is
Die vond ik ook niks :pquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat deed Anne-Marie ook, op 1 opdracht na geloof ik
Dit dus vooral. Beetje jammer als het vanaf het begin zo makkelijk wordt weggegevenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Klaas niet is, juist omdat bijna iedereen denkt dat hij het is
inderdaad, en juist bij Klaas lijkt dat er nogal nep uit te zien (maar dat kan ook komen omdat ik er wel van overtuigd ben dat hij de mol is).quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
Als Tim de mol is dan is het Nederlands beste acteur... Die zenuwachtigheid bij de groene schermen kun je niet faken.
Waarom kijk ik ditquote:
Bij Kees was het na de eerste aflevering toch al bekend? Met die intro's in dat zaaltje waar van alle eerste letters toch dat K IS THE MOLE gemaakt kon worden?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Justevo het volgende:
Ze hebben veel te duidelijke hints gegeven dit seizoen, vooral die KLAASCFMOL kwam veel te vroeg. Zo'n zelfde hint als paar geleden met TOL IS DE MOL, maar die kwam na 7 of 8 afleveringen pas. Zonde.
Dat was C is the mole. Dus had nog Carolien kunnen zijn, werd toen gezegd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij Kees was het na de eerste aflevering toch al bekend? Met die intro's in dat zaaltje waar van alle eerste letters toch dat K IS THE MOLE gemaakt kon worden?
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dit zendtijd krijgt. Doe maar weer lekker online. Kun je het ook langer doen.quote:
Na aflevering 1 had ik geen idee. Ik dacht dat iedereen het kon zijn, behalve Klaas, want die werd zo bewust uit de groep gepikt in de allereerste opdracht, dat ik dacht dat de productie dat echt niet zou doen. Toen kwam de hint met de witte koppen die leidde naar Klaas. En puur vanwege die hint, die ik overtuigend vond, heb ik mijn focus gelegd op Klaas en weigerde ik alle andere mogelijke sabotage-acties van andere kandidaten te zien. Alles wat Klaas deed was verdacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef houdjemond het volgende:
Wat was voor jullie het eerste overduidelijke moment dat het Klaas zou zijn?
Ze moeten gewoon de afvaller in deze uitzending laten komen... Net zoals BBC doet bij de The Apprentice.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dit zendtijd krijgt. Doe maar weer lekker online. Kun je het ook langer doen.
Stel je voor dat we elke show gaan nabeschouwen. Als RTL dit met Expeditie Robinson zou doen dan zou er op gekotst worden omdat het te commercieel zou zijn.
Het slaat gewoon nergens op dit. Zeker met al die fora die je hebtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dit zendtijd krijgt. Doe maar weer lekker online. Kun je het ook langer doen.
Stel je voor dat we elke show gaan nabeschouwen. Als RTL dit met Expeditie Robinson zou doen dan zou er op gekotst worden omdat het te commercieel zou zijn.
Dat zou veel mooier zijn idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de afvaller in deze uitzending laten komen... Net zoals BBC doet bij de The Apprentice.
Toen Arjen Lubach dit nog underground op internet deed was het leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op dit. Zeker met al die fora die je hebt
Vorig jaar kwam er nog wel eens een afvaller langs toch? (niet van dezelfde aflevering)quote:
Volgens mij wel ja. En Tygo hing steeds rond in de coulissen, terwijl hij nog in het spel zat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er nog wel eens een afvaller langs toch? (niet van dezelfde aflevering)
2 jaar terugquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. En Tygo hing steeds rond in de coulissen, terwijl hij nog in het spel zat.
(Of was Tygo van 2 jaar terug?)
Zat in seizoen met mol Susan, dat is twee jaar terugquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. En Tygo hing steeds rond in de coulissen, terwijl hij nog in het spel zat.
(Of was Tygo van 2 jaar terug?)
Dit is weer een dwaalspoor van de makers zelf, voor die mensen die zich steeds blindstaren op zogenaamde molhints enzo.quote:
Het moment dat ik het hoofd van Klaas zag, wist ik dat hij de mol was. Ik wist het gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef houdjemond het volgende:
Hoe kan je dit faken? Of zit je te trollen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is weer een dwaalspoor van de makers zelf, voor die mensen die zich steeds blindstaren op zogenaamde molhints enzo.
Denk je dat ze dit tijdens het editten over het hoofd hebben gezien? Dat laten ze er natuurlijk expres in om mensen het bos in te sturen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan je dit faken? Of zit je te trollen.
Quote voor het nageslacht dat over precies 2 weken wordt geconfronteerd met deze uitsprakenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit tijdens het editten over het hoofd hebben gezien? Dat laten ze er natuurlijk expres in om mensen het bos in te sturen.
Tim is de mol.
Ja dat is inderdaad de grote vraag uiteindelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit tijdens het editten over het hoofd hebben gezien? Dat laten ze er natuurlijk expres in om mensen het bos in te sturen.
Dat was een retorische vraag Slobeend. Want het antwoord is nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad de grote vraag uiteindelijk.
Omdat de mensen nog spreiden ook je kunt beter vol op 1 gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef DrNick het volgende:
Die stemming ook steeds. Altijd maar een paar procent van elkaar
Jawel is leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef zoem het volgende:
Ah nee, niet weer een "live" ontknoping in Nederland.
Waarom zou je dan überhaupt een tafel met je kont wegduwen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag Slobeend. Want het antwoord is nee.
Om het kijkerspubliek te laten denken dat je de mol bent, terwijl je dat dan dus niet bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt een tafel met je kont wegduwen?
Waar zitten we dan naar te kijken met z'n allen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om het kijkerspubliek te laten denken dat je de mol bent, terwijl je dat dan dus niet bent.
één grote poppenkastquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar zitten we dan naar te kijken met z'n allen?
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:59 schreef Graspool het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je dit bedoelde maar zojuist was muziek van Jon Hopkins. Tracks: 'Vessel' en 'Insides', van het album 'Insides'.
Ik vraag me af wat de muziek in die loods was. Lijkt op filmmuziek?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Moira. het volgende:
Ik verdenk bij voorbaat trouwens KlaasGewoon omdat:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef jcdragon het volgende:
Moira. zet meestal een slotje. Ik heb gelezen dat Vivienne en Rik 2 dagen van tevoren de aflevering mogen kijken. Maar de ontknoping zien ze niet.
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nog geen nieuw topic met nieuwe poll?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef KaBuf het volgende:
Zo wij hebben Moira helemaal niet nodig.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
Misschien ben ik wel Moira.
Niets is wat het lijkt
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat Moira een rood scherm heeft gekregen
Ik heb jullie gefaaldquote:
Ik miste je alquote:
Ach. Als je volgende week en bij de finale er maar bij bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb jullie gefaald
Ik zat op Youtube allerlei video's te kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ach. Als je volgende week en bij de finale er maar bij bent.
Hoe heb je al die WIDM nieuws kunnen ontwjken?
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zat op Youtube allerlei video's te kijkenToen deed ik FOK! aan, klikte automatisch op quotealerts, en toen bedacht ik me gauw dat het zaterdagavond was en dat ik dat allemaal nog helemaal niet wilde lezen
Dus snel weggeklikt en aflevering teruggekeken
En Klaas zat op Tim, thans dat werd gezegd. Bovendien zaten Rop en Cecile meer op Klaas dan Taeke. Al kan die het door spreiding misschien net gered hebben steeds. Maar qua stemming is Klaas niet verdachter dan Tim.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ik kwam er ineens achter dat het zaterdagavond 21:30 was en ik WIDM had gemist
Snel teruggekeken
Maar jongens, het is echt Klaas hoor![]()
Taeke is eruit omdat hij nog gespreid zat in deze fase van het spel, en Tim zat al vol op Klaas. Annemieke zou zonder haar vrijstelling ook vol op Klaas zijn gegaan.
Ohja, en pronopunten
Onze grote afwezige Moira😄Ik heb nu pas mijn eerste prono punten😳😄quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ik kwam er ineens achter dat het zaterdagavond 21:30 was en ik WIDM had gemist
Snel teruggekeken
Maar jongens, het is echt Klaas hoor![]()
Taeke is eruit omdat hij nog gespreid zat in deze fase van het spel, en Tim zat al vol op Klaas. Annemieke zou zonder haar vrijstelling ook vol op Klaas zijn gegaan.
Ohja, en pronopunten
Ik verwacht eigenlijk dat ze dat bewust zo in beeld hebben gebrachtquote:Op zondag 21 februari 2016 11:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar had Art die duizend ook aan annemieke gegeven? Want het Kwam bij mij over dat ze die duizend uit de pot had gehaald.
Je vond Annemieke verdacht bij de televisieopdracht?quote:Op zondag 21 februari 2016 11:05 schreef NewHorizon het volgende:
Ik zit nog steeds op Klaas, met de kanttekening dat het moment na de telefisieopdracht wel echt heel erg vreemd was in het nadeel van Annemiek. 60/40 op Klaas.
Zegt ze...quote:Op zondag 21 februari 2016 11:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je vond Annemieke verdacht bij de televisieopdracht?![]()
Ze had 4 van de 5 woorden goed....
Dit is de enige keer dat we niet te zien krijgen dat Art het geld overhandigd. De andere kandidaten ook niet. Aangezien Annemiek de pot beheert is het een typische molactie: Alles fout doen en gewoon geld uit de pot laten zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je vond Annemieke verdacht bij de televisieopdracht?![]()
Ze had 4 van de 5 woorden goed....
Ja precies, om klaas uit de spotlights te halen ofzoquote:Op zondag 21 februari 2016 11:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze dat bewust zo in beeld hebben gebracht
Ach op dat forum heb je meestal alleen maar zeikende autisten die het toch altijd beter denken te weten, daar is nooit een Mol goed. Dit soort verhalen lees je elk jaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:21 schreef Moira. het volgende:
Ik lees op het widm forum dat veel mensen daar ook balen dat Klaas de mol blijkt te zijn, en hem een slechte mol vinden.
Maar hoe kun je Klaas een slechte mol vinden als hij geen invloed heeft op wat de regie aan hints laat zien?
Qua molacties van Klaas hebben we weinig gezien, zoals altijd. Als kijker moet je het doen met de hints, de molacties zie je in aflevering 10 pas. Dus of hij goed of slecht is als mol kan men imo nog niet beoordelen
Maar volgens mij werd al bijna de helft van de 'schot voor de boeg' prono's, vóór de eerste aflevering al op Klaas ingevuldquote:Op zondag 21 februari 2016 14:21 schreef ArannaeCor het volgende:
De enige reden dat ik het jammer zou vinden dat Klaas de mol is vanwege het feit dat het er al vanaf het begin bovenop wordt gelegd. Dat is ook eigenlijk mijn reden waarom ik Klaas niet als mol heb, maar ik vrees wel dat hij het is.
Wel een wonderbaarlijke aflevering, ze hebben zowaar de pot verdubbeld.
Of bij Klaas staat het woord mol op zijn voorhoofd geschreven, zoals destijds tegen Art werd gezegd, en is hij daarom dus níet de molquote:Op zondag 21 februari 2016 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar volgens mij werd al bijna de helft van de 'schot voor de boeg' prono's, vóór de eerste aflevering al op Klaas ingevuld. Zóveel mensen volgens mij die dat voor aanvang van het seizoen al dachten. Geen idee hoe dat kan, maar zo gaat iedereen natuurlijk ook meer op zoek naar hints die over Klaas gaan, en worden hints sneller gevonden/aan Klaas gekoppeld. Dat is gewoon gek
True, voor veel mensen die het op het internet niet komen zal Klaas vast ook alsnog wel als verrassing komen als mol.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach op dat forum heb je meestal alleen maar zeikende autisten die het toch altijd beter denken te weten, daar is nooit een Mol goed. Dit soort verhalen lees je elk jaar.
dit dusquote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef MiLalaa het volgende:
Of iemand een goede mol is of niet heeft m.i. dan ook meer te maken met hoe vroeg hij/zij door de kandidaten in het spel verdacht wordt, en niet door de tv-kijkers.
Mee eens, Klaas kan er niets aan doen dat zijn gezicht achter op het geld staat of dat het programma met de Klaas CFMol hint komtquote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef MiLalaa het volgende:
Of iemand een goede mol is of niet heeft m.i. dan ook meer te maken met hoe vroeg hij/zij door de kandidaten in het spel verdacht wordt, en niet door de tv-kijkers.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:37 schreef roos85 het volgende:
Ik hele dag zoveel mogelijk Facebook gemeden en dit topic niet gelezen omdat ik gisteren niet gekeken heb, zat ik daarnet beetje in de auto door radiozenders te zappen.. komt ie op radio 3 terecht.
Annemiek had Steakje Steakema aan de lijn![]()
![]()
Hebben ze het nog over Airen gehad?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:37 schreef roos85 het volgende:
Ik hele dag zoveel mogelijk Facebook gemeden en dit topic niet gelezen omdat ik gisteren niet gekeken heb, zat ik daarnet beetje in de auto door radiozenders te zappen.. komt ie op radio 3 terecht.
Annemiek had Steakje Steakema aan de lijn![]()
![]()
Oke baas.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]Volgende keer gewoon live meekijken.
Nee, wel kort over Tim dat ze goed bevriend zijn en vlakbij elkaar wonen.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hebben ze het nog over Airen gehad?
moet naar vrijdag toe, das nog beterquote:Op zondag 21 februari 2016 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke baas.
Volgende week ben ik waarschijnlijk niet thuis en de week daarop ben ik er sowieso niet
WIDM moet gewoon weer terug naar de donderdag.
Geen Social Media, FOK!, tv en radio dan maar... En dan heb je ook nog mensen die toevallig over WIDM gaan praten..quote:Op zondag 21 februari 2016 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke baas.
Volgende week ben ik waarschijnlijk niet thuis en de week daarop ben ik er sowieso niet
WIDM moet gewoon weer terug naar de donderdag.
Vrijdag mag nog wel, maar geen donderdag meer pleasequote:Op zondag 21 februari 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
moet naar vrijdag toe, das nog beter
Ik deel je gevoel maar ik ben bang dat het toch waar is, ik zat op Annemieke maar die hengelde toch best veel geld binnen de laatste aflevering waar dat echt niet nodig wasquote:Op zondag 21 februari 2016 18:26 schreef SSJKliko het volgende:
Klaas als de mol is echt een gigantische anticlimax als dat zo is.
Ik zit ook op Annemieke. Wie zegt dat ze dat geld van de laatste opdracht niet uit de pot had gehaald? :pquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik deel je gevoel maar ik ben bang dat het toch waar is, ik zat op Annemieke maar die hengelde toch best veel geld binnen de laatste aflevering waar dat echt niet nodig was
Waren die briefjes inderdaad niet gevouwen, net als bij Kees in die opdracht in de Oriënt Express?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik zit ook op Annemieke. Wie zegt dat ze dat geld van de laatste opdracht niet uit de pot had gehaald? :p
Misschien kunnen we erachter komen aan de hand van de molgeld-tweets?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waren die briefjes inderdaad niet gevouwen, net als bij Kees in die opdracht in de Oriënt Express?
Edit, waarbij Annemieke ze natuurlijk al even op zak had, dus natuurlijk waren ze gevrouwen![]()
Nou ja, we zullen het van de week zien. Mocht het Klaas wel zijn dan vind ik 'm echt de slechtste mol ooit.. Zelfs meerdere kandidaten vertrouwden hem al niet vanaf de eerste paar dagen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waren die briefjes inderdaad niet gevouwen, net als bij Kees in die opdracht in de Oriënt Express?
Edit, waarbij Annemieke ze natuurlijk al even op zak had, dus natuurlijk waren ze gevrouwen![]()
Ja het is dan inderdaad voor zowel de kandidaten als de kijkers wel iets te duidelijk geweestquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ja, we zullen het van de week zien. Mocht het Klaas wel zijn dan vind ik 'm echt de slechtste mol ooit.. Zelfs meerdere kandidaten vertrouwden hem al niet vanaf de eerste paar dagen.
Ja, wie zal er winnen? Tim of Annemiek?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef zoem het volgende:
Wel jammer dat we nog een week moeten wachten op de ontknoping.
Ik ga all in op Tim als mol :-) .quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, wie zal er winnen? Klaas of Annemiek?
Haha, jij hebt het foutquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga all in op Tim als mol :-) .
Winnaar Annemieke
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
Ik denk dat Ellie ondergronds undercover is gegaan en alsnog de mol blijkt te zijn
Misschien wordt de winnaar al bekend gemaakt.quote:
Als ze dat doen dan is de rest ook bekend, er zijn maar 2 optiesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien wordt de winnaar al bekend gemaakt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:53 schreef Paxcon het volgende:
Het is dit jaar spannender wie de winnaar wordt
Dat Klaas de mol is al enige tijd wel duidelijk
Met de "live uitzending" bedoel je de laatste uitzending/reünie of de voorlaatste uitzending?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Vorig jaar werd dat tijdens de live uitzending bekend gemaakt wie de winnaar en verliezer is. Ze lieten eerst zien dat Margriet de mol is en later kregen wij het filmpje te zien dat Rik de winnaar is en Marlayne verliezer.
Ik kan me dat dus ook niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik probeerde me al te bedenken hoe het vorig jaar nou ging in de voorlaatste aflevering (dus de finale, niet de ontknoping). Ik meen me te herinneren dat 1 van de 3 bekend werd gemaakt, maar ik weet niet meer of dat nou de verliezer was of niet
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef KaBuf het volgende:
Ik ga trouwens echt zo lachen als Klaas niet de mol is he
Dat lijkt me vrij sterk. Eerst de verliezer en Mol bekendmaken en in de laatste aflevering dan als formaliteit nog even de winnaar officieel aanwijzen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef amaranta het volgende:
In het verleden hebben ze ook wel eens de winnaar bekend gemaakt in de laatste aflevering en de verliezer en de Mol in de live finale.
Of andersom. Ik weet het niet meer precies.
Easyquote:
Dit seizoen hebben ze de mol al in de 2de aflevering bekend gemaakt, dus zal met niet verbazen als ze met de winnaar en verliezer wachten tot het allerlaatstequote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef amaranta het volgende:
In het verleden hebben ze ook wel eens de winnaar bekend gemaakt in de laatste aflevering en de verliezer en de Mol in de live finale.
Of andersom. Ik weet het niet meer precies.
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Eerst de verliezer en Mol bekendmaken en in de laatste aflevering dan als formaliteit nog even de winnaar officieel aanwijzen.
quote:
- de winnaar bekend gemaakt in de laatste afleveringquote:de winnaar bekend gemaakt in de laatste aflevering en de verliezer en de Mol in de live finale.
Volgende week bedoel ik laatste uitzending reunie !quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Met de "live uitzending" bedoel je de laatste uitzending/reünie of de voorlaatste uitzending?
Idem hierquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef KaBuf het volgende:
Ik ga trouwens echt zo lachen als Klaas niet de mol is he
Vandaag is de laatste aflevering. Volgende week is de live finale. Die is live want die wordt rechtstreeks uitgezonden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
- de winnaar bekend gemaakt in de laatste aflevering
- de verliezer en de Mol in de live finale
De finale is de voorlaatste aflevering, de laatste aflevering is de laatste aflevering, dus hoe moet ik het dan lezen?
Maar dan is volgende week toch de laatste aflevering?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste aflevering. Volgende week is de live finale. Die is live want die wordt rechtstreeks uitgezonden.
Ja, dat denk ik ook. Zijn we het daar over eensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel dus dat ze vandaag of de winnaar of de verliezer bekend maken. En volgende week de overige twee.
Beetje verwarrend is het wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan is volgende week toch de laatste aflevering?
Vandaag is de finale (de laatste opdrachten, laatste test etc).
Wat een verwarring allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |