SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaďek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de Mol?
• Annemieke
• Klaas
• Taeke
• Tim
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierBrutal. Fucking. Metal.
waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Straks in aflevering 10 zien we dat ze gewoon wat zat te zappen en helemaal niet heeft gekeken
Geen idee, niet meegrekegenquote:
Die had ze natuurlijk ook gewoon uit het raam kunnen gooien...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef KaBuf het volgende:
Toch duizend nog, onverwacht![]()
Steeds meer het idee dat ze niet de mol is
Dan had ze 1 woord fout?quote:
nu pas?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef KaBuf het volgende:
Toch duizend nog, onverwacht![]()
Steeds meer het idee dat ze niet de mol is
yesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus Annemieke is door naar de finale?
Kan ook best zijn dat ze tegen de Mol hebben gezegd van; laat ze in deze opdracht maar wat geld binnenhalenquote:
hahahaaha euh nee ik zat te letten op dansende mannen....... (ow help ik heb wat uit te leggen hier)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef eborn het volgende:
[..]
1250.
Iemand die twee namen van jarige Dominicanen opgeschreven? Leek me anagram waardig...
True...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:15 schreef Wave103 het volgende:
Heeft ze niet gewoon geld uit de pot laten zien? Nooit Art de uitslag zien vertellen
Volgens mij de 2e Marck Hiltonquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef eborn het volgende:
[..]
1250.
Iemand die twee namen van jarige Dominicanen opgeschreven? Leek me anagram waardig...
dus Klaas idd.quote:
yep alleen vertikte ik het op annemiek te gaan zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef Eerin het volgende:
Wel easy punten in de app deze aflevering
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Klaas wist al dat het scherm groen was. Is hij dan toch de mol?
Ik vond het ook kut idd, maar wil toch wel winnen :pquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep alleen vertikte ik het op annemiek te gaan zitten
Dat weten we dus echt al sinds aflevering 3 he.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Klaas wist al dat het scherm groen was. Is hij dan toch de mol?
Is die erquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de FOK!-poul ga winnen
Ja ik wilde echt niet op die manier op zekerheid. Maar ach Klaas is door dus mn punten zijn safequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik vond het ook kut idd, maar wil toch wel winnen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |