SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Waarom zeggen jullie altijd broer?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, hoe kaap je zo snel met zulke rare tekens ook nog.
Specifieke mensen of iedereen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken.
neenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken.
In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken.quote:
Rare wigger jij..quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie altijd broer?
laatst op een feestje zei iemand ook hele tijd broer tegen me. ik zo wtf jonge ik ben je broer niet
Ja. durf de paus niet meer aan te raken..quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Hoi, mag ik je ping?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind met onbekenden spreken juist leuker dan met bekenden aka mensen die je via via kent ofzo.
Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja. durf de paus niet meer aan te raken..
Jullie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie altijd broer?
laatst op een feestje zei iemand ook hele tijd broer tegen me. ik zo wtf jonge ik ben je broer niet
Bij mij is het geval omdat ik vroeger geleerd heb om niet met vreemden te pratenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken.
Hey opso die ene post nog gezien?quote:
Had ik vroeger ook. Gewoon ballen kweken en toch doen.. ben nu de meest spontante jongen die je maar kan kennenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey opso die ene post nog gezien?
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Miss paar x op je bek gaan.. maar fuck dat.. je ziet ze toch nooit meer.
Welke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey opso die ene post nog gezien?
Halfgare internetkennisquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie?
Nou dan toch niet, halfgare internetkennis.
Koe melkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Vond het de laatste tijd relaxt gaan, maar je maakt het me nu wel moeilijk gvd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.
ik ga wel een beetje stuk nuquote:
Booty faggot forever? No thnx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Halfgare internetkennis![]()
![]()
![]()
Jij bid elke avond tot God in de hoop dat ik ooit je bff ga worden
Heb je nou Crip dr hoofddoek kunnen swaffelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had zijn buurvrouw nog een keer aangestaard
Ik had dat nadat ik terug kwam van 4 jaar in het buitenland te hebben gewoond. Was toen de meest stille jongen.. alles was anders, durfde niemand aan te spreken.. Uiteindelijk moet je toch eens een stap zetten en diegene aanspreken.. al is het maar van hooiiiquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.
Ontkenningsfase, maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Booty faggot forever? No thnx.
Je bent ook een bruine kneus hé.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Angst om contact met mensen te maken
Goed topic.
Is dit een lemming lannnquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Angst om contact met mensen te maken
Goed topic.
Oh vroeg hij advies aan mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had zijn buurvrouw nog een keer aangestaard
Nee, maar ze kleedde me wel uit met haar ogenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je nou Crip dr hoofddoek kunnen swaffelen?
Wil de moeder van NG zich melden bij de balie, uw zoon is het spoor bijster.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, maakt niet uit.
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik had dat nadat ik terug kwam van 4 jaar in het buitenland te hebben gewoond. Was toen de meest stille jongen.. alles was anders, durfde niemand aan te spreken.. Uiteindelijk moet je toch eens een stap zetten en diegene aanspreken.. al is het maar van hooiii
Was al te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.
KLB SC is de enige plek waar ik kom op FOK!.. de rest durf ik niet.. die mensen zijn onbekend voor mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.
Ik had al zo'n idee dat je aan het trollen was, emo-hoinkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je pingen schatquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
Neegrapje welterustenn enzo.
Meer dan 5 kun je niet afwerken tegelijkertijd, ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
lulz.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
Ik had al zo'n idee dat je aan het trollen was, emo-hoink
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dorstig ventje. Cue het handenwrijvend negergifje.
Verwerpelijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
De jeugd doet ook al mee![]()
[ afbeelding ]
Diepe slaap hoop ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
lololquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil de moeder van NG zich melden bij de balie, uw zoon is het spoor bijster.
Wil (durf) je er over praten?quote:
Ik zou wel willen maar ik mag niet met vreemden op het internet over mijn gevoelens praten van mijn moeder.quote:
Laat mij maar even met je moeder pratenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik mag niet met vreemden op het internet over mijn gevoelens praten van mijn moeder.
Dit doet echt zeer om te lezen....quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hej , jag heter Henk . Min penis är mycket lång . Min Gud är Allah .
Nou nou nouquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij eens permban krijgt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hej , jag heter Henk . Min penis är mycket lång . Min Gud är Allah .
Dat zij de vorige vreemde van het internet ook en een aantal maanden later had ik opeens een broertje. :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef Remqo het volgende:
Laat mij maar even met je moeder praten
Hur mycket skatt ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit doet echt zeer om te lezen....
"Oh nee, Allah staat daar oeh auw mijn witte trots, ugh slachtofferrol huil huil"quote:
Een klein blauw tijdmachientje?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zij de vorige vreemde van het internet ook en een aantal maanden later had ik opeens een broertje. :$
Jag kan mycket väl tala fris . Hur nazisterna som ditt liv ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit doet echt zeer om te lezen....
Te pittig voor R&P ditquote:
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Oh nee, Allah staat daar oeh auw mijn witte trots, ugh slachtofferrol huil huil"
Heb jij een zusje? Hi Hi HIquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooi
OEH JA ALLEMAAL DOOD, GODVERDOMME DE SMEERLAPPEN, VOLK VAN VERKRACHTERS.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef GhpH het volgende:
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooi
Neen, die is vroeg overleden helaas. Maar dat kon jij niet wetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij een zusje? Hi Hi HI
Heb je die van je facebookfeed getrokken?quote:
Is er iets dat je ons moet vertellen? GhpH kan je goed helpen op gebied van homo zijn trouwensquote:
Ga nou geen moeilijke vragen stellen. Dan ben je nog de hele avond bezig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kut pa![]()
Wat heeft dit trouwens met islam te maken?
Mijn excuses.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Neen, die is vroeg overleden helaas. Maar dat kon jij niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn excuses.Nichtje wel, 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef sinds 2016 geen bijles meer :Squote:Op donderdag 18 februari 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er iets dat je ons moet vertellen? GhpH kan je goed helpen op gebied van homo zijn trouwens
En heb 2 neefjes uit syrie laten overkomen die voor de oorlog totaal geen kans maakte om in Nederland te wonen. Dacht dat dit ook wel interessant is.quote:
Hebben ze al iets gezegd over het willen aanranden van vrouwen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En heb 2 neefjes uit syrie laten overkomen die voor de oorlog totaal geen kans maakte om in Nederland te wonen. Dacht dat dit ook wel interessant is.
Hun voorkeur gaat uit naar Ghph zijn neefje zn vriendinquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hebben ze al iets gezegd over het willen aanranden van vrouwen?
Het is nu wachten tot eend zijn AIVD lokpost post met iets over een bom onder de bus Geert Wilders explosieven pedofiel cpquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus AIVD niet inlichten plzzz
Ik smeek het.. geen AIVD
Ik zou eigenlijk haar ook wel willen aanranden. Tips over het aanranden van witte meisjes?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Hun voorkeur gaat uit naar Ghph zijn neefje zn vriendin
Inderdaad zal het bij aanranden blijven want vrijwillig krijgen ze die meisjes niet. Daar zijn die te slim voorquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk haar ook wel willen aanranden. Tips over het aanranden van witte meisjes?
Zal het morgen even vragen. Ga dan even langs bij hun thuis. Een huis dat door GhpH zijn belastingcenten is betaald. Ze bedanken je hartelijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk haar ook wel willen aanranden. Tips over het aanranden van witte meisjes?
Ik wil gewoon geen relatie met achterlijke tokkies, betekent niet dat ik niet in die lekkere tieten wil knijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:46 schreef GhpH het volgende:
Inderdaad zal het bij aanranden blijven want vrijwillig krijgen ze die meisjes niet. Daar zijn die te slim voor
Lekker man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Zal het morgen even vragen. Ga dan even langs bij hun thuis. Een huis dat door GhpH zijn belastingcenten is betaald. Ze bedanken je hartelijk![]()
Wel vette huizen hebben ze trouwens gekregen. Ik meen het
Kan ik ze ook inhuren om even een huis te bewonen zodat de keuken gratis wordt verbouwd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Van 1 is zelfs de hele keuken gratis verbouwd![]()
![]()
Heb mijn eigen second amendment zelf al voor elkaar gebracht. Veiligheid voor alles :3quote:
Ze kan zelfs fokken in haar slaapquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent echt walgelijk, maar waarschijnlijk wist je dit al.
Ga je ook zichtbaar dragen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:49 schreef GhpH het volgende:
Heb mijn eigen second amendment zelf al voor elkaar gebracht. Veiligheid voor alles :3
Nee tuurlijk niet, ben je waus ofzo? Ik doe het juist om veiligheid te behouden, niet paniek te zaaien itt sommigenquote:
Hey Frass !!! Lekker biertjes drinken !!! Hoppa hoppa !!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je van Geerd SC afkomstig fokinfoker?
Was daar een tijdje terug een beetje actiefquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je van Geerd SC afkomstig fokinfoker?
Je zou het bijna geen logica meer kunnen noemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef GhpH het volgende:
Nee tuurlijk niet, ben je waus ofzo? Ik doe het juist om veiligheid te behouden, niet paniek te zaaien itt sommigen
Ah vandaar je deplorabele niveauquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was daar een tijdje terug een beetje actief
helemaal knettahquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou het bijna geen logica meer kunnen noemen.
Ik heb puur een wapen om terroristen te counteren. Niet om te laten zien van "heuy ik ben hier de man, ik bescherm iedereen hier wel!"quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
helemaal knettahquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Thanks!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah vandaar je deplorabele niveau
Zie hier, de uitspraken van ein vollidiot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb puur een wapen om terroristen te counteren. Niet om te laten zien van "heuy ik ben hier de man, ik bescherm iedereen hier wel!"
Dan ben ik de eerste die aan flarden geschoten wordt. Van taktiek weet jij ook niks hè?
Mocht een oorlog uitbreken, blijf op je zolderkamer want jij zou geen dag overleven
Nee, dat filmpje ging over "wat te doen bij een aanslag" met een kalashnikov. Lijkt me wel iets voor terroristen nietwaar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vind jij asielzoekers terroristen?
Gekke manu.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:56 schreef GhpH het volgende:
Nothing left to say.... jezus nu kom je wel erg dom uit de hoek
Yep, dat klopt!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:57 schreef GhpH het volgende:
Nee, dat filmpje ging over "wat te doen bij een aanslag" met een kalashnikov. Lijkt
079 - 320 50 50 staat al in mijn tel gereed. Een ja en ik bel gast!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil je zeggen dat je een pistool in huis hebt GhpH of begrijp ik dat verkeerd
Fifth Amendment time. Geen specificaties voordat ik straks onnodig politie over de vloer heb wegens wat mensen op een forum met foutieve reportsquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om terroristen te counteren in zijn huis.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
speel jij nooit counterstrike dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om terroristen te counteren in zijn huis.
Ga lekker naar Murica dan gozerquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Fifth Amendment time. Geen specificaties voordat ik straks onnodig politie over de vloer heb wegens wat mensen op een forum met foutieve reportsAlles wat ik heb, heb ik een vergunning voor.
Doe je nu alsof je in een film zit?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:59 schreef GhpH het volgende:
Fifth Amendment time. Geen specificaties voordat ik straks onnodig politie over de vloer heb wegens wat mensen op een forum met foutieve reportsAlles wat ik heb, heb ik een vergunning voor.
Ja laat ik lekker naar een ander land gaan omdat mensen uit een ander land mijn land binnenkomen en hier onze mensen doden! Hahaha goeie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker naar Murica dan gozer
nee maar het komt geregeld voor dat iemand al direct politie belt als je iets zegt over een wapen terwijl er gewoon fucking vergunningen voor zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je in een film zit?
who dat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die Dee heeft wel thick thighs hoor.
Heb jij onlangs een nieuwsbericht gelezen waarbij een Nederlander gedood werd door een vluchteling danwel terrorist? Ik kan het me niet herinnerenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja laat ik lekker naar een ander land gaan omdat mensen uit een ander land mijn land binnenkomen en hier onze mensen doden! Hahaha goeie.
Fight or flight situaties.... hierin verschillen wij.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef GhpH het volgende:
Ja laat ik lekker naar een ander land gaan omdat mensen uit een ander land mijn land binnenkomen en hier onze mensen doden! Hahaha goeie.
Had van der Vliss ook. Misschien een goed plan om je pohi even mee te sturen ter evaluatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:02 schreef GhpH het volgende:
nee maar het komt geregeld voor dat iemand al direct politie belt als je iets zegt over een wapen terwijl er gewoon fucking vergunningen voor zijn.
En je staat nogvsteeds achter je uitspraak van dat je die vlag in je UI alleen hebt staan omdat je het een mooie vlag vindt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei ik per sé een vluchteling als dader of een Nederlander als slachtoffer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij onlangs een nieuwsbericht gelezen waarbij een Nederlander gedood werd door een vluchteling danwel terrorist? Ik kan het me niet herinneren
ee srs kan jij falafel maken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/leraar_is_boos.html
Kut syriers, dit is hun schuld jah![]()
Onze jeugd een beetje kut manieren aanleren.. niet in mijn land
Ik krijg kotsneigingen van falafel.quote:
Ik zou alvast maar blikken bonen en waterflessen in gaan slaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zei ik per sé een vluchteling als dader of een Nederlander als slachtoffer?
De dreiging komt van buitenaf en in europa vallen meer en meer slachtoffers. In Amerika zal het ook niet lang meer duren indien Trump, Cruz of Clinton verkozen worden... die Sanders weet ik nog niet zo zeker maar boeit me ook vrij weinig.
Punt is dat ik mij niet laat verroeren naar een ander gebied door mensen uit andere gebieden.
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja als hij wint gaan we der allemaal aan.
Ik ken de Nederlandse grondwet artikels niet bij nr. Dan maar deze manier.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:05 schreef hoink581 het volgende:
Overigens over Amendements spreken in een Nederlandse context.
rly vind vers gemaakte echt top, kom je uit Amsterdam toevallig daar zit echt een goede?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik krijg kotsneigingen van falafel.
1x dood ziek geworden daardoor en sindsdien wordt ik al misselijk van de geur.
Yep uit Amsterdam... maarja sinds ik 1x doodziek werd kan ik het gewoon niet meer eten.. heb het nog wel geprobeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
rly vind vers gemaakte echt top, kom je uit Amsterdam toevallig daar zit echt een goede?
En wat vind je van qupa?
> Recht in eigen handen nemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind niet dat men heft in eigen hand moet gaan nemen met oa wapens inslaan. Dan ga je pas de kant van Amerika op waar iedereen een wapen heeft en daar gaat het dan ook mis, al willen ze dat niet bekennen.
ken je dat bazenprogramma op nat geo daarover? ga zo even kijken bedankt voor het me eraan herinneren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou alvast maar blikken bonen en waterflessen in gaan slaan.
Doomsday preppersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ken je dat bazenprogramma op nat geo daarover? ga zo even kijken bedankt voor het me eraan herinneren.
Je ziet dat men in Amerika daar wapens kopen om zichzelf te verdedigen in eerste plaats, maar dan krijgen ze eventueel psychische problemen (dan moet je nu niet doen alsof dat jou niet kan overkomen) of ontsteken ze in woede dan is het makkelijk afrekenen met de anderen als je toch al een wapen in huis hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
> Recht in eigen handen nemen
> Voor alles wat ik heb, heb ik een vergunning
Kan jij me helpen die 2 dingen aan elkaar te linken? Nee jouw oplossing is briljant. In parijs honderden dood laten schieten omdat niemand van de duizenden aanwezigheden ook maar 1 verdedigingswapen had.
Hoi Frass,quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo Opso,
Heb jij een bomgordel in huis liggen, puur ter zelfverdediging uiteraard?
Was die ene keer dat het niet goed viel zo erg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep uit Amsterdam... maarja sinds ik 1x doodziek werd kan ik het gewoon niet meer eten.. heb het nog wel geprobeerd![]()
Wat is qupa?
Stiletto's als in hakken of als in messen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi Frass,
Nee niet echt, mijn stiletto's zijn al beangstigend genoeg om mensen op afstandje te houden.
Maos bij Munt/Spui? Nooit gegeten daar thoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Was die ene keer dat het niet goed viel zo erg?
Die falafelzaak heet btw Maos.
Ik weet niet of ik het goed type maar qupa is ook een falafel achtig gerecht maar dan met vlees erin, ik heb me laten vertellen dat het een van de bekendere Syrische gerechten is.
Wat denk jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stiletto's als in hakken of als in messen?
Inderdaad, dat kan altijd gebeuren. Daarom pleit ik ook niet voor een cultuur waarin iedereen een wapen kan hebben. Ik ben vóór strenge controles. Ik vind zelfs dat Nederland strengere wetten mag hebben voor vergunningen, en als het zo moge zijn dat ik niet door die tests kom maak ik alles per direct onklaar. Maar als al slechts 1 op de duizend een wapen had... stel je voor wat dan voorkomen had kunnen worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ziet dat men in Amerika daar wapens kopen om zichzelf te verdedigen in eerste plaats, maar dan krijgen ze eventueel psychische problemen (dan moet je nu niet doen alsof dat jou niet kan overkomen) of ontsteken ze in woede dan is het makkelijk afrekenen met de anderen als je toch al een wapen in huis hebt.
Ahh Moas.. daar haalt mijn pa wel vaak een broodjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Was die ene keer dat het niet goed viel zo erg?
Die falafelzaak heet btw Maos.
Ik weet niet of ik het goed type maar qupa is ook een falafel achtig gerecht maar dan met vlees erin, ik heb me laten vertellen dat het een van de bekendere Syrische gerechten is.
Ik ga je NU appen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je best even kunnen appen terwijl ik in de kou stond.
Eeenshquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:14 schreef GhpH het volgende:
r direct onklaar. Maar als al slechts 1 op de duizend een wapen had... stel je voor wat dan voorkomen had kunnen worden?
Ja natuurlijk, men kan psychotisch worden... maar het aantal misdaden wat voorkomen kunnen worden zijn redden imo meer levens dan dat iemand met een gun iets psychotisch oplo
Ik ben al thuis, troelaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga je NU appen.![]()
Haha ben je al in metro?
Ik wilde wat belangrijks met je bespreken, moet m'n hart luchten anders kan ik niet slapen EMO DINGEN.quote:
euhm wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog aangerand door een asielzoeker?
Kan ook met mijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde wat belangrijks met je bespreken, moet m'n hart luchten anders kan ik niet slapen EMO DINGEN.
Doe maarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde wat belangrijks met je bespreken, moet m'n hart luchten anders kan ik niet slapen EMO DINGEN.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog aangerand door een asielzoeker?
Ja daar inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maos bij Munt/Spui? Nooit gegeten daar tho
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Of je onderweg nog anaal bent gepenetreerd door een Syrische vluchteling
nee, gelukkig allemaal niet, ik voel me vaak best veilig in de metro.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betast, in je kruis besnuffeld, ongewenst geintimideerd door een asielzoeker?
Nee nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja daar inderdaad. Alhoewel ze vgm ook op andere locaties zitten.
De enige plek waar ik daarvoor falafel had gegeten was Doner Company bij Amstel maar dat was niet bepaald top maar toen had een vriend me overtuigd om bij Maos toch te proberen en dat was echt top en ook heel anders, versheid is echt belangrijk.
Ben je wel eens bij Spaghetteria geweest?
Probeer eens king kumpir.. gehoord dat de falafel daar lekker is van -stimurol.. nooit geprobeerd thoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja daar inderdaad. Alhoewel ze vgm ook op andere locaties zitten.
De enige plek waar ik daarvoor falafel had gegeten was Doner Company bij Amstel maar dat was niet bepaald top maar toen had een vriend me overtuigd om bij Maos toch te proberen en dat was echt top en ook heel anders, versheid is echt belangrijk.
Ben je wel eens bij Spaghetteria geweest?
Eigenaar is wel een Israelier en was dan ook enigszins verbaasd dat zo een groot percentage van de klanten Arabieren waren, niet vanwege politiek ofzo maar omdat de Arabieren die ik ken het niet bepaald kunnen waarderen dat Israel falafel tot nationale gerecht heeft uitgeroepen terwijl het helemaal niet uit Israel komtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ahh Moas.. daar haalt mijn pa wel vaak een broodje![]()
Ik werd doodziek van een broodje uit Syrie.. denk dat de sla gewoon niet meer goed was
Vreemd. Dacht dat dat altijd gebeurt als een vrouw alleen reist na 18:00quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
nee, gelukkig allemaal niet, ik voel me vaak best veilig in de metro.
oh.komt stimo ookal uit damsco.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Probeer eens king kumpir.. gehoord dat de falafel daar lekker is van -stimurol.. nooit geprobeerd tho
Kan je gewoon Googlen hoor, landverrader.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ken de Nederlandse grondwet artikels niet bij nr. Dan maar deze manier.
Die Arabieren zijn vaak een kleine groep die heel hard kunnen schreeuwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eigenaar is wel een Israelier en was dan ook enigszins verbaasd dat zo een groot percentage van de klanten Arabieren waren, niet vanwege politiek ofzo maar omdat de Arabieren die ik ken het niet bepaald kunnen waarderen dat Israel falafel tot nationale gerecht heeft uitgeroepen terwijl het helemaal niet uit Israel komt.
ja dacht even proberen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord
Zou ook geen falafel oid kopen bij Doner Company, nu hebben ze daar kebab voor 3 euro of zo. Zet dan wel beetje vraagtekens bij kwaliteit
Klopt altijd in dat Syrisch/Libanees brood. Kun je vaak bij de turk halen.. maar in Syrie maken ze het vers klaarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh.komt stimo ookal uit damsco.
wil niet naar de ghetto voor broodje falafel.
is het overigens waar dat in Syrie falafel nooit in een broodje maar in een soort wrap word gegeten?
Nope, hoor van vrienden dat het overschat isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja dacht even proberen.
vapiano wel eens geweest?
Met haar gare tand vriendje en tokkie fam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis de topics van Toradora, waar is ze
je bent half syrisch half nl toch? hoe ben je opgevoed?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die Arabieren zijn vaak een kleine groep die heel hard kunnen schreeuwen![]()
Mijn eigen ervaring is dat het veel Arabieren niks uitmaakt.. een enkeling wordt helemaal panisch als ze opeens zo`n boycot israel plaatje op facebook voorbij zien komen.. meteen de barcode bekijken![]()
Maarja in mijn omgeving boeit het niemand echt of iets uit israel komt.
Broer die dan wel niet wel niet wel niet wel niet zijn problemen opgelost heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met haar gare tand vriendje en tokkie fam.
Vetes over zijn PS3quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broer die dan wel niet wel niet wel niet wel niet zijn problemen opgelost heeft
Idk van beide kanten een deel meegekregen. Maar mag altijd mijn eigen keuzes maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je bent half syrisch half nl toch? hoe ben je opgevoed?
ja is het ook wilde even kijken of je het wel tof vind zodat ik discussie kon aangaan daaroverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, hoor van vrienden dat het overschat is
Ja ben nog wel student maar ik eet eigenlijk vaak thuis, heb/had avonds vaak verplichtingen waardoor ik toch al naar huis moestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja is het ook wilde even kijken of je het wel tof vind zodat ik discussie kon aangaan daarover.
maarehm.. waar eet je wel eens dan of ben je geen student meer. zijn namelijk wel meestal studenten of hipsterwinkels waar ik eet
. vegetarische traiteur vond ik niet echt iets though.
De geschifte buurvrouw die geluidsoverlast verzint.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buren die stofzuigen avonds laat of te hard neuken of insert kutklacht
wait wut hoe oud ben je dan of moet ik tegen jou ook al u zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk van beide kanten een deel meegekregen. Maar mag altijd mijn eigen keuzes maken.
Wel 4 jaar als tiener in Syrie geleefd, toffe tijd was dat
Ben 20. Net enkele maanden toen de oorlog begon zijn we weer terug naar Nederland gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut hoe oud ben je dan of moet ik tegen jou ook al u zeggen?
je spreekt dus wel goed Arabisch?
wil damascus en latakia nog wel een keer bezoeken.
ja dat dus plus het systeem met die pasjes en lange wachtrijen enzo vind ik echt irritant.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Vapiano is lekker maar overrated.. Je kan op andere plekken voor dat zelfde geld veel lekkerder eten.
oh ja vergeten zei je vanmiddag nogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben 20. Net enkele maanden toen de oorlog begon zijn we weer terug naar Nederland gegaan.
ja is nice inderdaad kun je bij de Marqt ook halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Klopt altijd in dat Syrisch/Libanees brood. Kun je vaak bij de turk halen.. maar in Syrie maken ze het vers klaar![]()
Ook kebab en eigenlijk alles doen ze in dat soort brood/wrap
Dit brood dus
[ afbeelding ]
getogen in Amsterdam of kom je ergens anders vandaan? import hier btw.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ben nog wel student maar ik eet eigenlijk vaak thuis, heb/had avonds vaak verplichtingen waardoor ik toch al naar huis moest
Ergens andersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
getogen in Amsterdam of kom je ergens anders vandaan? import hier btw.
Noord Holland, beste Hollandquote:
Yep, 3 a 4 jaar gelden weer terug gekomen.. Noem het niet echt vluchten, wij konden gelukkig nog gewoon met het vliegtuig van Aleppo naar Amsterdam komen met ons Nederlands paspoort. Wij zijn gelukkig net op tijd vertrokken, 2 weken later was het vliegveld gesloten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh ja vergeten zei je vanmiddag nog.
je bent dus pas weer sinds een jaar of vier terug en anders zou je daar ook zijn gebleven?
ken mensen die ook zijn gevlucht maar dan vooral surjojo.
Het centrum is niet veel soeps, wel beter dan het ooit geweest is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze man
Overigens woon je wel in verkeerde regio
Tja is niet tof inderdaad. Wat vind je van Bashar eigenlijk? Hoor van de Syriers die ik ken dat zelfs de grootste voormalig tegenstanders van Assad tegenwoordig pro-Assad zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, 3 a 4 jaar gelden weer terug gekomen.. Noem het niet echt vluchten, wij konden gelukkig nog gewoon met het vliegtuig van Aleppo naar Amsterdam komen met ons Nederlands paspoort. Wij zijn gelukkig net op tijd vertrokken, 2 weken later was het vliegveld gesloten.
Zou anders daar wel zijn gebleven. Had gewoon mijn leven daar opgebouwd. Eigen winkeltje, school en vrienden. Het was er ontzettend leuk
Welterustenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou van McGrath
Nou slaap lekker allen gr gr
Wordt wel langzaam wat beter daar ja. A'dam is ook wel vrij makkelijk te bereikenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het centrum is niet veel soeps, wel beter dan het ooit geweest is.
Maar goed, ik heb om de hoek een leuk uitzicht over de molens, dus zit hier wel prima
Was sinds het begin al voor Assad. Wij woonden precies naast een legerbasis, waar tevens de eerste aanslag van aleppo is gepleegd, waar ik vaak gewoon naar binnen konquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja is niet tof inderdaad. Wat vind je van Bashar eigenlijk? Hoor van de Syriers die ik ken dat zelfs de grootste voormalig tegenstanders van Assad tegenwoordig pro-Assad zijn.
Aleppo ligt in Alawitisch gebied toch? Heb gehoord dat Damascus en Latakia nog wel veilig zijn want inderdaad in handen van het regime.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:45 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was sinds het begin al voor Assad. Wij woonden precies naast een legerbasis, waar tevens de eerste aanslag van aleppo is gepleegd, waar ik vaak gewoon naar binnen konBen eigenlijk alleen maar tussen pro-assad mensen opgegroeid dus hoorde ook alleen maar goede verhalen over hem
![]()
Maarja de situatie in Aleppo is nu dat je alleen veilig bent in wijken waar het leger van Assad de baas is. Je kan er nog gewoon buiten lopen, naar school, winkelen, enzz.. Buiten die wijken is het eigenlijk alleen maar dood en verderf.
Nederhopquote:
Amsterdam is imo dan ook niet echt een ideale stad om te wonen tenzij student.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt wel langzaam wat beter daar ja. A'dam is ook wel vrij makkelijk te bereiken
Ik woon in Zaantje, niet in Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Amsterdam is imo dan ook niet echt een ideale stad om te wonen tenzij student.
Aleppo wordt nu hevig om gevochten door verschillende groeperingen. Over de rest van Syrie kan ik persoonlijk weinig zeggen.. ben echt in Aleppo opgegroeid. Helaas zal Syrie nooit meer worden zoals het was.. ben ook niet meer van plan om terug te gaan. Miss voor een vakantie maar niet meer om te leven. Denk dat ik voor nu in Nederland blijfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Aleppo ligt in Alawitisch gebied toch? Heb gehoord dat Damascus en Latakia nog wel veilig zijn want inderdaad in handen van het regime.
Ben zelf overigens niet echt pro-Assad maar besef wel dat hij de enige redelijke oplossing is.
Luister zelf van allesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nederhopvooral rappers zoals Keizer
.
Ja wist dat je niet in Amsterdam woont alhoewel ik dacht dat je in Amstelveen ipv Zaanstad woonde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik woon in Zaantje, niet in Amsterdam.
Als ik in Amsterdam moet zijn, ben ik er met een kwartiertje
Woon zelf op 1 3 min lopen vanaf Amsterdam CSquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja wist dat je niet in Amsterdam woont alhoewel ik dacht dat je in Amstelveen ipv Zaanstad woonde.
Zou zelf na mn studententijd ook niet zomaar in Amsterdam willen wonen, het is namelijk zoals je zegt maar een kwartiertje vanuit de forenzensteden en dus niet zoals London dat buiten de stad wonen ook daadwerkelijk een flinke commute betekend.
Dat er mensen zijn die in de binnenstad willen wonen en daar ook nog flink geld voor willen neertellen snap ik niet helemaal.
Een van de meest overrated liedjes van Lil Wayne.quote:
Wait wut? Woon je op kamer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Woon zelf op 1 3 min lopen vanaf Amsterdam CS![]()
Ik ben nu aan de witte wijn, krijg ik nu de doodstraf?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, Pics van tetten is verplicht. Anders volgt er de doodstraf.
6 maanden pikstraf voor jouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de witte wijn, krijg ik nu de doodstraf?
Het was ook geen lokkertje ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Deed het meer om GHbp weg te houden.. helaas heeft hij dit topic toch gevonden
Denken dat westerse lil Wayne muziek legaal is in het kalifaatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
6 maanden pikstraf voor jou
weinig gangsters aanquote:
Why notquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE ALS VOLWASSENE IN DE BINNENSTAD VAN AMSTERDAM WONEN?
beetje rondcruisen in gta sa met dat nummer op was wel chillquote:
ewaaquote:
Ja, en het zat ook in Breaking Bad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje rondcruisen in gta sa met dat nummer op was wel chill
ja, was aan het gamenquote:
Jammer dat Amsterdam zo duur is, anders zou ik er wel willen wonen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Why notZijn nog 40/45 dus ook leuk voor hun.
En mijn buurt is lekker rustig.. is bij dat nieuwbouw.. bij het paleis van justitie. Wij hebben zelf 3 etages![]()
dan ga je toch in de bijlmer ofzo wonenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jammer dat Amsterdam zo duur is, anders zou ik er wel willen wonen.
Ja leuke buurt ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan ga je toch in de bijlmer ofzo wonen
tsjaquote:
Kom naar Zaantje, dan ben je er ook dichtbijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan ga je toch in de bijlmer ofzo wonen
Niet dat ik in Den Haag in zo'n leuke beurt woon maar alles beter dan zulke wijken lijkt me.quote:
even luisteren.quote:
Met een zachte G praten en 'friet' zeggenquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met een zachte G praten en 'friet' zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |