Vreemd. Dacht dat dat altijd gebeurt als een vrouw alleen reist na 18:00quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
nee, gelukkig allemaal niet, ik voel me vaak best veilig in de metro.
oh.komt stimo ookal uit damsco.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Probeer eens king kumpir.. gehoord dat de falafel daar lekker is van -stimurol.. nooit geprobeerd tho
Kan je gewoon Googlen hoor, landverrader.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ken de Nederlandse grondwet artikels niet bij nr. Dan maar deze manier.
Die Arabieren zijn vaak een kleine groep die heel hard kunnen schreeuwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eigenaar is wel een Israelier en was dan ook enigszins verbaasd dat zo een groot percentage van de klanten Arabieren waren, niet vanwege politiek ofzo maar omdat de Arabieren die ik ken het niet bepaald kunnen waarderen dat Israel falafel tot nationale gerecht heeft uitgeroepen terwijl het helemaal niet uit Israel komt.
ja dacht even proberen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord
Zou ook geen falafel oid kopen bij Doner Company, nu hebben ze daar kebab voor 3 euro of zo. Zet dan wel beetje vraagtekens bij kwaliteit
Klopt altijd in dat Syrisch/Libanees brood. Kun je vaak bij de turk halen.. maar in Syrie maken ze het vers klaarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh.komt stimo ookal uit damsco.
wil niet naar de ghetto voor broodje falafel.
is het overigens waar dat in Syrie falafel nooit in een broodje maar in een soort wrap word gegeten?
Nope, hoor van vrienden dat het overschat isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja dacht even proberen.
vapiano wel eens geweest?
Met haar gare tand vriendje en tokkie fam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis de topics van Toradora, waar is ze
je bent half syrisch half nl toch? hoe ben je opgevoed?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die Arabieren zijn vaak een kleine groep die heel hard kunnen schreeuwen![]()
Mijn eigen ervaring is dat het veel Arabieren niks uitmaakt.. een enkeling wordt helemaal panisch als ze opeens zo`n boycot israel plaatje op facebook voorbij zien komen.. meteen de barcode bekijken![]()
Maarja in mijn omgeving boeit het niemand echt of iets uit israel komt.
Broer die dan wel niet wel niet wel niet wel niet zijn problemen opgelost heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met haar gare tand vriendje en tokkie fam.
Vetes over zijn PS3quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broer die dan wel niet wel niet wel niet wel niet zijn problemen opgelost heeft
Idk van beide kanten een deel meegekregen. Maar mag altijd mijn eigen keuzes maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je bent half syrisch half nl toch? hoe ben je opgevoed?
ja is het ook wilde even kijken of je het wel tof vind zodat ik discussie kon aangaan daaroverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, hoor van vrienden dat het overschat is
Ja ben nog wel student maar ik eet eigenlijk vaak thuis, heb/had avonds vaak verplichtingen waardoor ik toch al naar huis moestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja is het ook wilde even kijken of je het wel tof vind zodat ik discussie kon aangaan daarover.
maarehm.. waar eet je wel eens dan of ben je geen student meer. zijn namelijk wel meestal studenten of hipsterwinkels waar ik eet
. vegetarische traiteur vond ik niet echt iets though.
De geschifte buurvrouw die geluidsoverlast verzint.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buren die stofzuigen avonds laat of te hard neuken of insert kutklacht
wait wut hoe oud ben je dan of moet ik tegen jou ook al u zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk van beide kanten een deel meegekregen. Maar mag altijd mijn eigen keuzes maken.
Wel 4 jaar als tiener in Syrie geleefd, toffe tijd was dat
Ben 20. Net enkele maanden toen de oorlog begon zijn we weer terug naar Nederland gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut hoe oud ben je dan of moet ik tegen jou ook al u zeggen?
je spreekt dus wel goed Arabisch?
wil damascus en latakia nog wel een keer bezoeken.
ja dat dus plus het systeem met die pasjes en lange wachtrijen enzo vind ik echt irritant.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Vapiano is lekker maar overrated.. Je kan op andere plekken voor dat zelfde geld veel lekkerder eten.
oh ja vergeten zei je vanmiddag nogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben 20. Net enkele maanden toen de oorlog begon zijn we weer terug naar Nederland gegaan.
ja is nice inderdaad kun je bij de Marqt ook halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Klopt altijd in dat Syrisch/Libanees brood. Kun je vaak bij de turk halen.. maar in Syrie maken ze het vers klaar![]()
Ook kebab en eigenlijk alles doen ze in dat soort brood/wrap
Dit brood dus
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |