SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Waarom zeggen jullie altijd broer?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, hoe kaap je zo snel met zulke rare tekens ook nog.
Specifieke mensen of iedereen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken.
neenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken.
In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken.quote:
Rare wigger jij..quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie altijd broer?
laatst op een feestje zei iemand ook hele tijd broer tegen me. ik zo wtf jonge ik ben je broer niet
Ja. durf de paus niet meer aan te raken..quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Hoi, mag ik je ping?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind met onbekenden spreken juist leuker dan met bekenden aka mensen die je via via kent ofzo.
Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja. durf de paus niet meer aan te raken..
Jullie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie altijd broer?
laatst op een feestje zei iemand ook hele tijd broer tegen me. ik zo wtf jonge ik ben je broer niet
Bij mij is het geval omdat ik vroeger geleerd heb om niet met vreemden te pratenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken.
Hey opso die ene post nog gezien?quote:
Had ik vroeger ook. Gewoon ballen kweken en toch doen.. ben nu de meest spontante jongen die je maar kan kennenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey opso die ene post nog gezien?
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Miss paar x op je bek gaan.. maar fuck dat.. je ziet ze toch nooit meer.
Welke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey opso die ene post nog gezien?
Halfgare internetkennisquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie?
Nou dan toch niet, halfgare internetkennis.
Koe melkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Vond het de laatste tijd relaxt gaan, maar je maakt het me nu wel moeilijk gvd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.
ik ga wel een beetje stuk nuquote:
Booty faggot forever? No thnx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Halfgare internetkennis![]()
![]()
![]()
Jij bid elke avond tot God in de hoop dat ik ooit je bff ga worden
Heb je nou Crip dr hoofddoek kunnen swaffelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had zijn buurvrouw nog een keer aangestaard
Ik had dat nadat ik terug kwam van 4 jaar in het buitenland te hebben gewoond. Was toen de meest stille jongen.. alles was anders, durfde niemand aan te spreken.. Uiteindelijk moet je toch eens een stap zetten en diegene aanspreken.. al is het maar van hooiiiquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.
Ontkenningsfase, maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Booty faggot forever? No thnx.
Je bent ook een bruine kneus hé.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Angst om contact met mensen te maken
Goed topic.
Is dit een lemming lannnquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Angst om contact met mensen te maken
Goed topic.
Oh vroeg hij advies aan mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had zijn buurvrouw nog een keer aangestaard
Nee, maar ze kleedde me wel uit met haar ogenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je nou Crip dr hoofddoek kunnen swaffelen?
Wil de moeder van NG zich melden bij de balie, uw zoon is het spoor bijster.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, maakt niet uit.
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik had dat nadat ik terug kwam van 4 jaar in het buitenland te hebben gewoond. Was toen de meest stille jongen.. alles was anders, durfde niemand aan te spreken.. Uiteindelijk moet je toch eens een stap zetten en diegene aanspreken.. al is het maar van hooiii
Was al te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.
KLB SC is de enige plek waar ik kom op FOK!.. de rest durf ik niet.. die mensen zijn onbekend voor mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.
Ik had al zo'n idee dat je aan het trollen was, emo-hoinkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je pingen schatquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
Neegrapje welterustenn enzo.
Meer dan 5 kun je niet afwerken tegelijkertijd, ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
lulz.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
Ik had al zo'n idee dat je aan het trollen was, emo-hoink
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dorstig ventje. Cue het handenwrijvend negergifje.
Verwerpelijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
De jeugd doet ook al mee![]()
[ afbeelding ]
Diepe slaap hoop ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
lololquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil de moeder van NG zich melden bij de balie, uw zoon is het spoor bijster.
Wil (durf) je er over praten?quote:
Ik zou wel willen maar ik mag niet met vreemden op het internet over mijn gevoelens praten van mijn moeder.quote:
Laat mij maar even met je moeder pratenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik mag niet met vreemden op het internet over mijn gevoelens praten van mijn moeder.
Dit doet echt zeer om te lezen....quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hej , jag heter Henk . Min penis är mycket lång . Min Gud är Allah .
Nou nou nouquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij eens permban krijgt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hej , jag heter Henk . Min penis är mycket lång . Min Gud är Allah .
Dat zij de vorige vreemde van het internet ook en een aantal maanden later had ik opeens een broertje. :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef Remqo het volgende:
Laat mij maar even met je moeder praten
Hur mycket skatt ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit doet echt zeer om te lezen....
"Oh nee, Allah staat daar oeh auw mijn witte trots, ugh slachtofferrol huil huil"quote:
Een klein blauw tijdmachientje?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zij de vorige vreemde van het internet ook en een aantal maanden later had ik opeens een broertje. :$
Jag kan mycket väl tala fris . Hur nazisterna som ditt liv ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit doet echt zeer om te lezen....
Te pittig voor R&P ditquote:
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Oh nee, Allah staat daar oeh auw mijn witte trots, ugh slachtofferrol huil huil"
Heb jij een zusje? Hi Hi HIquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooi
OEH JA ALLEMAAL DOOD, GODVERDOMME DE SMEERLAPPEN, VOLK VAN VERKRACHTERS.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef GhpH het volgende:
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooi
Neen, die is vroeg overleden helaas. Maar dat kon jij niet wetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij een zusje? Hi Hi HI
Heb je die van je facebookfeed getrokken?quote:
Is er iets dat je ons moet vertellen? GhpH kan je goed helpen op gebied van homo zijn trouwensquote:
Ga nou geen moeilijke vragen stellen. Dan ben je nog de hele avond bezig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kut pa![]()
Wat heeft dit trouwens met islam te maken?
Mijn excuses.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Neen, die is vroeg overleden helaas. Maar dat kon jij niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn excuses.Nichtje wel, 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |