Jullie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie altijd broer?
laatst op een feestje zei iemand ook hele tijd broer tegen me. ik zo wtf jonge ik ben je broer niet
Bij mij is het geval omdat ik vroeger geleerd heb om niet met vreemden te pratenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken.
Hey opso die ene post nog gezien?quote:
Had ik vroeger ook. Gewoon ballen kweken en toch doen.. ben nu de meest spontante jongen die je maar kan kennenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey opso die ene post nog gezien?
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Miss paar x op je bek gaan.. maar fuck dat.. je ziet ze toch nooit meer.
Welke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey opso die ene post nog gezien?
Halfgare internetkennisquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie?
Nou dan toch niet, halfgare internetkennis.
Koe melkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Vond het de laatste tijd relaxt gaan, maar je maakt het me nu wel moeilijk gvd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.
ik ga wel een beetje stuk nuquote:
Booty faggot forever? No thnx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Halfgare internetkennis![]()
![]()
![]()
Jij bid elke avond tot God in de hoop dat ik ooit je bff ga worden
Heb je nou Crip dr hoofddoek kunnen swaffelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had zijn buurvrouw nog een keer aangestaard
Ik had dat nadat ik terug kwam van 4 jaar in het buitenland te hebben gewoond. Was toen de meest stille jongen.. alles was anders, durfde niemand aan te spreken.. Uiteindelijk moet je toch eens een stap zetten en diegene aanspreken.. al is het maar van hooiiiquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde.
Ontkenningsfase, maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Booty faggot forever? No thnx.
Je bent ook een bruine kneus hé.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Angst om contact met mensen te maken
Goed topic.
Is dit een lemming lannnquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Angst om contact met mensen te maken
Goed topic.
Oh vroeg hij advies aan mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had zijn buurvrouw nog een keer aangestaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |