SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Waarom zeggen jullie altijd broer?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, hoe kaap je zo snel met zulke rare tekens ook nog.
Specifieke mensen of iedereen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken.
neenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken.
In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken.quote:
Rare wigger jij..quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie altijd broer?
laatst op een feestje zei iemand ook hele tijd broer tegen me. ik zo wtf jonge ik ben je broer niet
Ja. durf de paus niet meer aan te raken..quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Hoi, mag ik je ping?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind met onbekenden spreken juist leuker dan met bekenden aka mensen die je via via kent ofzo.
Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja. durf de paus niet meer aan te raken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |