Nee, maar ze kleedde me wel uit met haar ogenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je nou Crip dr hoofddoek kunnen swaffelen?
Wil de moeder van NG zich melden bij de balie, uw zoon is het spoor bijster.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, maakt niet uit.
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik had dat nadat ik terug kwam van 4 jaar in het buitenland te hebben gewoond. Was toen de meest stille jongen.. alles was anders, durfde niemand aan te spreken.. Uiteindelijk moet je toch eens een stap zetten en diegene aanspreken.. al is het maar van hooiii
Was al te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.
KLB SC is de enige plek waar ik kom op FOK!.. de rest durf ik niet.. die mensen zijn onbekend voor mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het echt superchill van je dat je er zo diep op ingaat om me te steunen, maar vroeg me gewoon af hoe lang het zou duren voordat jullie zouden merken dat ik gewoon zinnen uit een OP aan het dumpen was.
Ik had al zo'n idee dat je aan het trollen was, emo-hoinkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je pingen schatquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
Neegrapje welterustenn enzo.
Meer dan 5 kun je niet afwerken tegelijkertijd, ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
lulz.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
Ik had al zo'n idee dat je aan het trollen was, emo-hoink
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dorstig ventje. Cue het handenwrijvend negergifje.
Verwerpelijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
De jeugd doet ook al mee![]()
[ afbeelding ]
Diepe slaap hoop ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Te veel dicks hier doei
lololquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil de moeder van NG zich melden bij de balie, uw zoon is het spoor bijster.
Wil (durf) je er over praten?quote:
Ik zou wel willen maar ik mag niet met vreemden op het internet over mijn gevoelens praten van mijn moeder.quote:
Laat mij maar even met je moeder pratenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik mag niet met vreemden op het internet over mijn gevoelens praten van mijn moeder.
Dit doet echt zeer om te lezen....quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hej , jag heter Henk . Min penis är mycket lång . Min Gud är Allah .
Nou nou nouquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij eens permban krijgt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hej , jag heter Henk . Min penis är mycket lång . Min Gud är Allah .
Dat zij de vorige vreemde van het internet ook en een aantal maanden later had ik opeens een broertje. :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef Remqo het volgende:
Laat mij maar even met je moeder praten
Hur mycket skatt ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit doet echt zeer om te lezen....
"Oh nee, Allah staat daar oeh auw mijn witte trots, ugh slachtofferrol huil huil"quote:
Een klein blauw tijdmachientje?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zij de vorige vreemde van het internet ook en een aantal maanden later had ik opeens een broertje. :$
Jag kan mycket väl tala fris . Hur nazisterna som ditt liv ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit doet echt zeer om te lezen....
Te pittig voor R&P ditquote:
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Oh nee, Allah staat daar oeh auw mijn witte trots, ugh slachtofferrol huil huil"
Heb jij een zusje? Hi Hi HIquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooi
OEH JA ALLEMAAL DOOD, GODVERDOMME DE SMEERLAPPEN, VOLK VAN VERKRACHTERS.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef GhpH het volgende:
Ja mn neefje zn vriendin die aangerand wordt door mensen die in dat vuil geloven... allemaal mooi
Neen, die is vroeg overleden helaas. Maar dat kon jij niet wetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij een zusje? Hi Hi HI
Heb je die van je facebookfeed getrokken?quote:
Is er iets dat je ons moet vertellen? GhpH kan je goed helpen op gebied van homo zijn trouwensquote:
Ga nou geen moeilijke vragen stellen. Dan ben je nog de hele avond bezig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kut pa![]()
Wat heeft dit trouwens met islam te maken?
Mijn excuses.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Neen, die is vroeg overleden helaas. Maar dat kon jij niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn excuses.Nichtje wel, 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |