Ja wist dat je niet in Amsterdam woont alhoewel ik dacht dat je in Amstelveen ipv Zaanstad woonde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik woon in Zaantje, niet in Amsterdam.
Als ik in Amsterdam moet zijn, ben ik er met een kwartiertje
Woon zelf op 1 3 min lopen vanaf Amsterdam CSquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja wist dat je niet in Amsterdam woont alhoewel ik dacht dat je in Amstelveen ipv Zaanstad woonde.
Zou zelf na mn studententijd ook niet zomaar in Amsterdam willen wonen, het is namelijk zoals je zegt maar een kwartiertje vanuit de forenzensteden en dus niet zoals London dat buiten de stad wonen ook daadwerkelijk een flinke commute betekend.
Dat er mensen zijn die in de binnenstad willen wonen en daar ook nog flink geld voor willen neertellen snap ik niet helemaal.
Een van de meest overrated liedjes van Lil Wayne.quote:
Wait wut? Woon je op kamer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Woon zelf op 1 3 min lopen vanaf Amsterdam CS![]()
Ik ben nu aan de witte wijn, krijg ik nu de doodstraf?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, Pics van tetten is verplicht. Anders volgt er de doodstraf.
6 maanden pikstraf voor jouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de witte wijn, krijg ik nu de doodstraf?
Het was ook geen lokkertje ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Deed het meer om GHbp weg te houden.. helaas heeft hij dit topic toch gevonden
Denken dat westerse lil Wayne muziek legaal is in het kalifaatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
6 maanden pikstraf voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |