Tsja, Arnhem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
V&D Arnhem
Leegstand voor vertrek V&D: 11,5%
Leegstand na vertrek V&D 20,9%
Fuck.
https://eenvandaag.atavist.com/leegstand-door-vertrek-vd
quote:Amstelveen V&D
Leegstand voor vertrek V&D: 1,3%
Leegstand na vertrek V&D 16%
Ik heb toch het idee dat er in de Nijmeegse binnenstad veel meer leegstand is.quote:
Ik heb ook 2 winddelen. Je koopt je in in een coöperatie met uitgesloten aansprakelijkheid. Alleen daarop loop je risico.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:58 schreef Kowloon het volgende: [..] Is het een echt aandeel? Dus loop je ook risico over jouw eigenaarsdeel?
Ja, dat kun je verwachten. Zou er echt helemaal geen hoop meer zijn voor V&D?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
V&D Arnhem
Fuck.
Dat is omdat je daar wel eens komtquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er in de Nijmeegse binnenstad veel meer leegstand is.
Volgens je link is dat niet zo. Althans, minder dan in Arnhem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er in de Nijmeegse binnenstad veel meer leegstand is.
Voor die gebouwtjes wel. Voor het "merk" V&D niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten. Zou er echt helemaal geen hoop meer zijn voor V&D?
Ik vraag me ook af hoe betrouwbaar die zijn.quote:
Neuh, ze kijken gewoon naar metrage. Maar dat zegt natuurlijk weinig. Alsof het voor de binnenstad uitmaakt of er op de 6e etage 2.000 m2 leeg staat. Hoewel je van zo'n 1V ook niet kan verwachten dat ze leegstand naar ERV gaan uitsplitsen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe betrouwbaar die zijn.
Misschien kijken ze alleen naar de straat waar de V&D zit.
Dat is toch wel jammer. Zo'n begrip dat ineens voorgoed verdwijnt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor die gebouwtjes wel. Voor het "merk" V&D niet.
Creatieve destructiequote:Op woensdag 17 februari 2016 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch wel jammer. Zo'n begrip dat ineens voorgoed verdwijnt.
Ik neem toch aan dat dit om vvo gaat? Voor gevelmetrage lijkt het me wel een erg groot verschil.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, ze kijken gewoon naar metrage. Maar dat zegt natuurlijk weinig. Alsof het voor de binnenstad uitmaakt of er op de 6e etage 2.000 m2 leeg staat. Hoewel je van zo'n 1V ook niet kan verwachten dat ze leegstand naar ERV gaan uitsplitsen.
In de grotere steden komt er over een paar jaar wel een Galleria van Hudson Bay op die plek.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten. Zou er echt helemaal geen hoop meer zijn voor V&D?
http://www.volkskrant.nl/(...)ere-steden~a4246375/
Grote kans dus dat daar iets leuks komt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In de grotere steden komt er over een paar jaar wel een Galleria van Hudson Bay op die plek.
Het V&D gebouw in Arnhem is net 10 jaar oud, daar komt echt geen boekenoutlet in.
Ja, maar dat zegt toch weinig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit om vvo gaat?
Het zegt heel veel wat mij betreft, maar niet noodzakelijk wat je wil weten. Van de ene kant is het aantal gesloten deuren interessant, maar dan heb je in jouw situatie het probleem dat dat maar 1% is, en ook 1% als er zo'n kippenhok leeg zou staan, maar het een groot verschil is. 100 m2 is ook weer iets makkelijker te vullen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt toch weinig?
Een straat heeft 100 verkooppunten van 100 m2 en 1 van 10.000 m2.
Staat de laatste leeg, dan heb je een leegstandspercentage van 50%.
Ik hoop het, ik woon er bijna naast tegenwoordigquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote kans dus dat daar iets leuks komt.
Mwah, ik heb liever een binnenstad met 100 winkels van 100 m2 en één leegstaande doos, dan andersom.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zegt heel veel wat mij betreft, maar niet noodzakelijk wat je wil weten.
Je kan het beste leegstand meten in huurniveau.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zegt heel veel wat mij betreft, maar niet noodzakelijk wat je wil weten. Van de ene kant is het aantal gesloten deuren interessant, maar dan heb je in jouw situatie het probleem dat dat maar 1% is, en ook 1% als er zo'n kippenhok leeg zou staan, maar het een groot verschil is. 100 m2 is ook weer iets makkelijker te vullen.
Nadeeltje dat de V&D in Arnhem niet van een grote club is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik woon er bijna naast tegenwoordig
Van 1V kun je sowieso weinig verwachten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, ze kijken gewoon naar metrage. Maar dat zegt natuurlijk weinig. Alsof het voor de binnenstad uitmaakt of er op de 6e etage 2.000 m2 leeg staat. Hoewel je van zo'n 1V ook niet kan verwachten dat ze leegstand naar ERV gaan uitsplitsen.
De nazi's hadden ook geen leegstand.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:44 schreef Heilwasser het volgende:
Alsof leegstand per definitie slecht is. Al die drukte is ook niet goed.
Berlijn had wel veel warenhuizen. Overal waren huizen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De nazi's hadden ook geen leegstand.
De Belgische en Duitse ketens die ze bezitten zijn nu niet bepaald nieuw of verfrissendquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kut Zara overal.
Laat die Canadezen het proberen zou ik zeggen. Tijd voor iets nieuws en verfrissends
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Berlijn had wel veel warenhuizen. Overal waren huizen.
Zal wel een gemis zijn in Meppel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Belgische en Duitse ketens die ze bezitten zijn nu niet bepaald nieuw of verfrissend.
Maar wie weet komen ze met iets goeds.
The Seth is strong in this one.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct. ben benieuwd naar hoe dat ingevuld gaat worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal wel een gemis zijn in Meppel.
Paar koeien er in en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. ben benieuwd naar hoe dat ingevuld gaat worden.
Revenge of the Sethquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
The Seth is strong in this one.
Ik denk dat dat moeilijk wordt. De totale winkelcapaciteit moet naar beneden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. ben benieuwd naar hoe dat ingevuld gaat worden.
Investeren in extra meters is dan ook desastreus voor je winkelkern.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat moeilijk wordt. De totale winkelcapaciteit moet naar beneden.
Overigens begint dit hier in Ddv ook een aardig probleem te worden. Desondanks heeft gem.Hardenberg nog flink geïnvesteerd in extra winkelvierkantenmeters.
Leg dat de zittende kliek bestuurders maar eens uit die er al pakweg 10 jaar of meer zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Investeren in extra meters is dan ook desastreus voor je winkelkern.
Klopt, dat besef leeft gelukkig al enkele jaren. De planvoorraad is flink beperkt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Investeren in extra meters is dan ook desastreus voor je winkelkern.
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Vinden jullie het ook frappant dat veteranen oud defensie-medewerkers ineens hun zinnen hebben gezet op een schadeclaim?
Waarom? Ik laat ze lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg dat de zittende kliek bestuurders maar eens uit die er al pakweg 10 jaar of meer zitten.
Dat doen ze blijkbaar ook. Ze kijken altijd bij de C zo lijkt het. Niks tegen het CDA overigens. Maar hier in deze regio maakt die club samen met CU alles zo oubollig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Ik laat ze lekker.
Het volk moet er op stemmen.
V&D Amersfoortquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
V&D Arnhem
Fuck.
Gelukkig heeft de V&D in Amersfoort 3 ingangen, kunnen ze het over 3 straten verdelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt toch weinig?
Een straat heeft 100 verkooppunten van 100 m2 en 1 van 10.000 m2.
Staat de laatste leeg, dan heb je een leegstandspercentage van 50%.
Amersfoort doet het verrassend goed voor een satellietstad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
V&D Amersfoort
Leegstand voor vertrek V&D: 5,3%
Leegstand na vertrek V&D 11%
Dat wil niemand: iedereen wil een entree aan de duurste straatkant.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de V&D in Amersfoort 3 ingangen, kunnen ze het over 3 straten verdelen
Daar heeft Amersfoort er ook twee van: Utrechtsestraat (in principe de hoofdingang) en het Jorisplein (bij La Place Café), alleen de ingang aan de Hellestraat (what's in a name) is een beetje het stiefkindje, maar daarvandaan kun je weer het makkelijkst naar La Place op de bovenste verdieping, dus het zou me niets verbazen als ze daar ook iets met de ingang doen waardoor je rechtstreeks naar de trap en lift kunt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wil niemand: iedereen wil een entree aan de duurste straatkant.
Ah, een oven. Weet je wat lekker is voor tussendoor en makkelijk te maken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef Gutmensch het volgende:
Even mijn nieuwe oven inwijden met een Dr Oetker pizza.
Nice, zal ik van het weekend eens maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, een oven. Weet je wat lekker is voor tussendoor en makkelijk te maken?
http://www.lekkerensimpel.com/snackbrood-video/
Tegenvallend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, dat wordt niets meer met het meisje. Ze doet net of ik niet meer besta. Weer een kans om zeep geholpen.
Ja, ik heb van de week nog een hele voorraad Neil Diamond zitten luisteren, nadat ik Streisand met Memory hier gepost had bedacht ik dat Streisand en Diamond een mooie combinatie zou zijn, maar dat hadden ze zelf ook al bedachtquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:46 schreef Gutmensch het volgende:
Wel een heel mooi emotioneel nummer.
Onderdeel van haar plan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, dat wordt niets meer met het meisje. Ze doet net of ik niet meer besta. Weer een kans om zeep geholpen.
Iets met incognito tabbladen. Dacht dat dat hier inmiddels wel bekend was.quote:
Het is wel oprecht de slechtste paywall ooit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets met incognito tabbladen. Dacht dat dat hier inmiddels wel bekend was.
Je mag vijf artikelen gratis lezen, daarna krijg je een pay wall.quote:
Ja maar die heeft Safari op de ipad niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmmm, slim, dat ik daar zelf niet op ben gekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste media werkt dat niet. Economist wel geloof ik. Mit technology review ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, slim, dat ik daar zelf niet op ben gekomen.Werkt dat ook voor de Volkskrant?
Safari begint wel achter te lopen inderdaad, op OSX ben ik al overgeschakeld op Chrome.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Safari is een beetje het IE van de jaren nul.
Het begin van de ondergang van Apple.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Safari begint wel achter te lopen inderdaad, op OSX ben ik al overgeschakeld op Chrome.
Die Syriër wordt inderdaad wel gemist bij dat bedrijf.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het begin van de ondergang van Apple.
Verstuurd vanaf mijn Windows Phone.
Dat had ik niet van je gedacht dat je dat zou zeggen. Cook doet het dus niet zo goed in jouw ogen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die Syriër wordt inderdaad wel gemist bij dat bedrijf.
Nee, die iPhone 6 is gewoon kut, veel te groot voor een telefoon.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je gedacht dat je dat zou zeggen. Cook doet het dus niet zo goed in jouw ogen?
Volgens mij komen ze binnenkort weer met een 4-inch model.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, die iPhone 6 is gewoon kut, veel te groot voor een telefoon.
Erdo is altijd boos.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:22 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Erdogan is heel erg boos.
Shalom.quote:
Een grove schande.quote:"Tienduizenden jongeren komen niet aan een baan omdat ze een kleurtje, een andere naam of een ander geloof hebben."
Nou ja, aanslagen zijn natuurlijk voor niemand leuk, en het is de vraag hoe hij nu tegen de Koerden gaat optreden in Syrië.quote:
Niet per se. Maar het zulke aanslagen komen mensen als Erdo soms wel heel erg goed uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik las in NWS dat de aanslag in Turkije een inside job is.
Het waren inderdaad vast moslims.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet per se. Maar het zulke aanslagen komen mensen als Erdo soms wel heel erg goed uit.
Correct. Koerden wonen 'inside' Turkije.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Ik zou zijn gespiked hebben met LSD als ik de kans had gehad. Als meneer zo nodig iets wil voelen van zijn drankje kan hij het krijgen ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:07 schreef Gutmensch het volgende:
"The medicine for the prime minister".
[ afbeelding ]
Wat een koning. Lekker bier smokkelen in zo'n oliestaatje.quote:
Zure dag pompom?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou zijn gespiked hebben met LSD als ik de kans had gehad. Als meneer zo nodig iets wil voelen van zijn drankje kan hij het krijgen ook
Na het zuur komt het zoet. Aldus de man van 'normen en waarden'.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:49 schreef eriksd het volgende:
Ik snap het wel. Tienduizenden vacatures en de minderheden komen maar niet aan de bak.
Dat hangt af van hoeveel waarde je hecht aan de mening van Wouter Bos.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)et-regeren~a4246813/
Is dit artikel het waard om Blendle centjes voor neer te tellen?
Hij is niet dom.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoeveel waarde je hecht aan de mening van Wouter Bos.
De visie van Mark Rutte. Lekker invechten.quote:„Heel veel. Een van de dingen die ik leer, is hoe ingrijpend discriminatie is. Dat het in Nederland nog veel voorkomt en het echt uitmaakt of je Mohammed of Jan heet als je solliciteert. Ik heb daar over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit niet kan oplossen. De paradox is dat de oplossing bij Mohammed ligt. Ik kan tegen Nederland zeggen: ‘discrimineer a.u.b. niet, beoordeel iemand op karakter en kennis’. Maar als het wel gebeurt, heeft Mohammed de keus: afhaken wegens belediging of doorgaan. Nieuwkomers hebben zich altijd moeten aanpassen, en altijd te maken gehad met vooroordelen en discriminatie. Je moet je invechten.”
Jammer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Leuk hoor, maar geen 25 cent waard.
Oh ja. Maar dat is dan weer zo schraperig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het terugvragen bij Blendle als het je niet bevalt.
Smoesjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar niet teveel invechten, anders ben je agressief of een rapist.
Dit was mijn klaagmomentje van vandaag.
Wel mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De visie van Mark Rutte. Lekker invechten.
Ik denk dat het feitelijk wel een juist analyse is. Er is weinig tegen discriminatie te doen omdat het bijna nooit aantoonbaar is in individuele gevallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De visie van Mark Rutte. Lekker invechten.
Ik denk niet dat ze bij Blendle denken "Goh, Disana wil haar geld terug, wat een sloeberquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat is dan weer zo schraperig.
Wegzetten tegen een beetje gunstig tarief. Heb je over een jaar of 25 een euroknaller.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat is dan weer zo schraperig.
Ja en nee.quote:
Klopt. Daar ben ik blij mee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee.
Want je maakt mij niet wijs dat jij je ergens in hebt moeten vechten. Natuurlijk moest je je stinkende best doen, maar je hoefde niet op te boksen tegen vooroordelen.
Goede column.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)et-regeren~a4246813/
Is dit artikel het waard om Blendle centjes voor neer te tellen?
Zeker niet. Zolang ik maar goed zit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Daar ben ik blij mee.
Wil niet zeggen dat het aangepast moet worden.
Jouw vooroordelen komen nog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker niet. Zolang ik maar goed zit.
Whoppa!
Tegen de tijd dat ik die kant op ga, doe ik dat als leidinggevende. Dan heb ik juist baat bij die provinciale attitude.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vooroordelen komen nog.
Zo'n vreemde snuiter uit een vissersdorpje in de grote boze Randstad, je suis Mohammed.
Jij denkt dat een Amsterdamse hipster (de doorsnee redacteur) iets aanneemt van jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die kant op ga, doe ik dat als leidinggevende. Dan heb ik juist baat bij die provinciale attitude.
Die hipster moet vooral het conflict zoeken. Dan maakt hij het heel moeilijk voor zichzelf.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Amsterdamse hipster (de doorsnee redacteur) iets aanneemt van jou?
"Vroeger, bij Rotnest, deden wij het altijd zo."
"Rotnest? Nog nooit van die blog gehoord."
Ah, je wil je onderdanen klein houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die hipster moet vooral het conflict zoeken. Dan maakt hij het heel moeilijk voor zichzelf.
Heb ik afgekeken van ons huidige opperhoofd
Een hipster die toegeeft ergens nog nooit van gehoord te hebben? GTFO.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Amsterdamse hipster (de doorsnee redacteur) iets aanneemt van jou?
"Vroeger, bij Rotnest, deden wij het altijd zo."
"Rotnest? Nog nooit van die blog gehoord."
Hoeveel verdien je nu?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, eerst hier maar eens vertrekken. Wordt ook hoog tijd. Het streven is komend najaar te verkassen. Hogere functie, hoger loon, etc.
Zegt het voormalig opperhoofd van de club die nu op praktisch nul zetels staat. Waar zouden al die boze PvdA stemmers heen gaan?quote:Binnen de VVD woedt de discussie, maar we kunnen er kort over zijn: omdat de zetelwinst van de PVV voor een groot deel ten koste van de VVD gaat, zit een meerderheid van PVV en VVD er ook niet in.
Net zoals alle andere Nederlanders: meer dan hij krijgt.quote:
Wouter Bos heeft wijselijk het schip verlaten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Ryon het volgende:
Uit de opinie van Wouter Bos:
[..]
Zegt het voormalig opperhoofd van de club die nu op praktisch nul zetels staat. Waar zouden al die boze PvdA stemmers heen gaan?
Gaat je geen reet aan. Minder dan jij, in ieder geval.quote:
Die bolle zit op minimaal 4x modaal + bonussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan. Minder dan jij, in ieder geval.
Laf dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan. Minder dan jij, in ieder geval.
Voor een dergelijke fooi je bed uit willen komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die bolle zit op minimaal 4x modaal + bonussen.
Ik zit net iets onder de 1,5 keer modaal. Daarom is het hoog tijd voor een nieuwe functie. Die periodieke verhogingen schieten immers niet op.quote:
Oh, das toch prima. Zou lekker daar blijven. Lage lasten en je hebt een leuke baan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zit net iets onder de 1,5 keer modaal. Daarom is het hoog tijd voor een nieuwe functie. Die periodieke verhogingen schieten immers niet op.
Mag hij nooit meer iets zeggen over iets omdat het slecht gaat met de PvdA?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zegt het voormalig opperhoofd van de club die nu op praktisch nul zetels staat. Waar zouden al die boze PvdA stemmers heen gaan?
quote:Ik hoef het ook niet te begrijpen.. Alles wat met de EU te maken heeft -> NEE
WellusNietus | 18-02-16 | 13:08
Tot zover de rationele mens.quote:
Periodieke verhoging? Wat is dat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zit net iets onder de 1,5 keer modaal. Daarom is het hoog tijd voor een nieuwe functie. Die periodieke verhogingen schieten immers niet op.
PvdA'ers die niets meer te zeggen hebben over dingen omdat ze de steun van het volk missen? Dat zou wel heel democratisch zijn. Bijna een utopie zelfs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mag hij nooit meer iets zeggen over iets omdat het slecht gaat met de PvdA?
uit de reuze betrouwbare onderzoeken over dit onderwerp blijkt dat rechtstreeks van PvdA naar PVV maar weinig voorkomt. Die verhuizen in de peilingen vooral naar D66 en GL.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Reuze betrouwbaar? Is dat een officiële kwalificatie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
uit de reuze betrouwbare onderzoeken over dit onderwerp blijkt dat rechtstreeks van PvdA naar PVV maar weinig voorkomt. Die verhuizen in de peilingen vooral naar D66 en GL.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat een koning. Lekker bier smokkelen in zo'n oliestaatje.
Correct, dat duidt de grote waarde van referenda en daarmee vooral van statistici.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Reuze betrouwbaar? Is dat een officiële kwalificatie?
Een jaarlijkse salarisverhoging, waarvan de hoogte afhankelijk is van je presteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Periodieke verhoging? Wat is dat?
Ahjah. Ik presteer niet, dus nog nooit gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een jaarlijkse salarisverhoging, waarvan de hoogte afhankelijk is van je presteren.
Ja, Asscher. Doe daar eens wat aan! Gewoon bedrijven verplichten dure oude krachten in te huren. Dat zal alles oplossen!quote:Mensen die thuis zitten en wèl willen werken, maar geen baan meer krijgen omdat ze te oud zijn of te duur. Dat is pas discriminatie! Doe daar eerst eens wat aan Asscher!
Jouw salaris wordt nooit verhoogd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjah. Ik presteer niet, dus nog nooit gehad.
Van mij ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw salaris wordt nooit verhoogd?
Jouw arbeidsvoorwaarden worden gewoon elk jaar vernieuwd?quote:
Neuh. Blijf altijd rond modaal hangen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw arbeidsvoorwaarden worden gewoon elk jaar vernieuwd?
Jawel, maar niet periodiek. Buiten dat is de beste manier om binnen de IT salarisverhoging te krijgen baanhoppen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw salaris wordt nooit verhoogd?
Alleen volksvertegenwoordigers mogen een column schrijven? En niet mensen die echt bijna een decennium geleden fractieleider waren en minister van Financiën en vicepremier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
PvdA'ers die niets meer te zeggen hebben over dingen omdat ze de steun van het volk missen? Dat zou wel heel democratisch zijn. Bijna een utopie zelfs.
Doe nou niet zo wijs, Erik. Toevallig heb je een keer laten ontvallen wat je ongeveer verdient.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Blijf altijd rond modaal hangen.
Hij rekent nu zijn bonussen en dergelijke niet meequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe nou niet zo wijs, Erik. Toevallig heb je een keer laten ontvallen wat je ongeveer verdient.
80 per jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe nou niet zo wijs, Erik. Toevallig heb je een keer laten ontvallen wat je ongeveer verdient.
De situatie rond de Koerden is sowieso te scheef voor woorden. Ze worden gebombardeerd door de Turken en de Russen, terwijl die het onderling totaal oneens zijn, en bevoorraad door de VS en het Westen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel interessant dat alle landen die YPG steunen nu Turkije bellen voor condoleances.
Heb je daar zo lang voor gestudeerd?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang voor gestudeerd?
Nee de Russen steunen de YPG ook geloof ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
De situatie rond de Koerden is sowieso te scheef voor woorden. Ze worden gebombardeerd door de Turken en de Russen, terwijl die het onderling totaal oneens zijn, en bevoorraad door de VS en het Westen.
Neen. Zonde van je tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Heilwasser het volgende:
Lang studeren is buitengewoon waardevol.
Hoe weet jij dat?quote:
Inschattingsvermogen door wereldse ervaring opgedaan tijdens het niet studeren.quote:
Voldoende inkomen, redelijk relaxte baan. Ik zou echt twee keer nadenken voor je iets anders zoekt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Beetje werken, beetje fokken, beetje 1.5x modaal verdienen en je tijd op deze planeet uitzitten. Wie kiest er niet voor?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Voldoende inkomen, redelijk relaxte baan. Ik zou echt twee keer nadenken voor je iets anders zoekt.
Qua levenskwaliteit hoor je dan bij de globale één procent, sowieso.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Beetje werken, beetje fokken, beetje 1.5x modaal verdienen en je tijd op deze planeet uitzitten. Wie kiest er niet voor?
Zoek ook niets anders. De bedoeling is om te groeien binnen het bedrijf. Meer over bovenregionale onderwerpen schrijven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Voldoende inkomen, redelijk relaxte baan. Ik zou echt twee keer nadenken voor je iets anders zoekt.
Als ze je een keer over de provinciegrens bij Hoevelaken sturen ben je welkom hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoek ook niets anders. De bedoeling is om te groeien binnen het bedrijf. Meer over bovenregionale onderwerpen schrijven.
En op den duur wil ik leiding gaan geven aan meerdere redacties.
Niet doen. Veel te veel gezeik aan je kop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoek ook niets anders. De bedoeling is om te groeien binnen het bedrijf. Meer over bovenregionale onderwerpen schrijven.
Hij wil in je voetsporen treden als manager.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet doen. Veel te veel gezeik aan je kop.
Ik wel, elk jaar op z'n minst een inflatiecorrectie met minstens 2% er bovenop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, maar niet periodiek. Buiten dat is de beste manier om binnen de IT salarisverhoging te krijgen baanhoppen.
Een jaarlijkse salarisverhoging heb ik mijn leven nog nooit gehad.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet doen. Veel te veel gezeik aan je kop.
Ryon deed volgens mij gewoon een poging om zijn visie dat PVV = verontwaardigde en teleurgestelde PvdA'ers nog eens te etaleren. De rest was gewoon nietszeggend VVD-gebral in de ruimte, niet echt op de PvdA gericht verder volgens mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alleen volksvertegenwoordigers mogen een column schrijven? En niet mensen die echt bijna een decennium geleden fractieleider waren en minister van Financiën en vicepremier.
Kun je Wouter Bos daar niet los van zien?
Of is dit weer van die random meelopen met de meute omdat iedereen irrationele PvdA-haat heeft.
En zelfs dan, bij de laatste officiële peiling kreeg de PvdA ongeveer 40 zetels van het volk, correct me if I'm wrong.
Waarom management als hoger beschouwen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom mag Koos geen aspiraties hebben naar hogere functies?
Wie zegt dat hij dat niet mag?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mag wel, maar hij gaat daar gewoon spijt van krijgen en terug is niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het kan nog wel leuk zijn als je veel autonomie voor je unit voor elkaar kan boksen. Meestal is dat niet het geval.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag wel, maar hij gaat daar gewoon spijt van krijgen en terug is niet zo makkelijk.
Bij ons wel. Het gebeurt met enige regelmaat dat leidinggegeven naar een aantal jaar een stap terug doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag wel, maar hij gaat daar gewoon spijt van krijgen en terug is niet zo makkelijk.
Ja, ik zie de PvdA niet als een onschuldig kindje dat tegen Ryon beschermd moet worden, maar leek op het typische "rode waas voor ogen"-complex als mensen het woord PvdA zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ryon deed volgens mij gewoon een poging om zijn visie dat PVV = verontwaardigde en teleurgestelde PvdA'ers nog eens te etaleren. De rest was gewoon nietszeggend VVD-gebral in de ruimte, niet echt op de PvdA gericht verder volgens mij.
Terecht, trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, ik zie de PvdA niet als een onschuldig kindje dat tegen Ryon beschermd moet worden, maar leek op het typische "rode waas voor ogen"-complex als mensen het woord PvdA zien.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij kennen geen managers.quote:
PvdAquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, ik zie de PvdA niet als een onschuldig kindje dat tegen Ryon beschermd moet worden, maar leek op het typische "rode waas voor ogen"-complex als mensen het woord PvdA zien.
Wat een mietje.quote:Deze misstappen zijn voor een belangrijk deel ingegeven door problematisch drugs- en drankgebruik. Dit gebruik is in belangrijke mate toegenomen ter verwerking van stress en werkdruk', aldus de verklaring.
De grootste graaiers van Nederland.quote:
Dat verklaart wellicht de idiote media-optredens van Wilders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-stapt-op~a4247388/
[..]
Wat een mietje.
Het grootste probleem is waarschijnlijk dat ie Limburger is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een mietje.
Hij zal door Greet nar Syrië worden verbannen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een mietje.
Maakt kans op een prijs volgens mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:48 schreef Disana het volgende:
Engelse wiskundeleraar maakt video's en wint prestigieuze prijs
http://www.theguardian.co(...)hing-prize?CMP=fb_gu
Een collega van Janneke.
Oh ja, ik zeg het verkeerd. Maar goed, waar het me om gaat is dat ik het leuk vind dat die man filmpjes van wiskundeproblemen maakt om zijn leerlingen te onderwijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Maakt kans op een prijs volgens mij.
WTF!!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
V&D Arnhem
Fuck.
Nee? Al die mensen hier met jarenlange management ervaring...quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Verder beschouw ik jullie niet als mijn loopbaanadviseurs.
Dat zijn pa en wat heel goede vrienden.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:48 schreef Disana het volgende:
Engelse wiskundeleraar maakt video's en wint prestigieuze prijs
http://www.theguardian.co(...)hing-prize?CMP=fb_gu
Een collega van Janneke.
Dat is waar ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee? Al die mensen hier met jarenlange management ervaring...
Het Rotnest verslaat ons amper. Dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef Reya het volgende:
Lijkt me ook wel mooi als hij in zijn eentje de Meppelse redactie gaat bemannen. Allemaal koppen als "Gemeente Meppel faalt alweer".
Nee, de grootste graaier is de Liebherr LTM 11200-9.1.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De grootste graaiers van Nederland.
De Bagger 293 is groter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de grootste graaier is de Liebherr LTM 11200-9.1.
Het elastiek is uit je onderbroek gelubberd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:19 schreef Reya het volgende:
Er is mij een enorme ramp overkomen. Later meer informatie.
Heb je weer een gozer voor een meid aangezien?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:19 schreef Reya het volgende:
Er is mij een enorme ramp overkomen. Later meer informatie.
In mijn verdediging: ik ben niet de enige die GS voor een vrouw aanziet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je weer een gozer voor een meid aangezien?
Nee, ik wees erop dat Bos er vrij gemakkelijk vanuit ging dat Wilders en de VVD niet samen gaan regeren omdat zij stuivertje wisselen qua kiezers. Bos stapt er dan even overheen dat zijn eigen partij ook verpulverd is in de peilingen en dat het net zo goed die ontevreden stemmers zijn die naar de PVV is overgestapt. Het is allerminst ondenkbaar dat een grote PVV naast een forse VVD kan bestaan, ten koste van partijen als PvdA en het CDA.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De kans dat PVV en VVD weer samen gaan is wel vrij groot inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik wees erop dat Bos er vrij gemakkelijk vanuit ging dat Wilders en de VVD niet samen gaan regeren omdat zij stuivertje wisselen qua kiezers. Bos stapt er dan even overheen dat zijn eigen partij ook verpulverd is in de peilingen en dat het net zo goed die ontevreden stemmers zijn die naar de PVV is overgestapt. Het is allerminst ondenkbaar dat een grote PVV naast een forse VVD kan bestaan, ten koste van partijen als PvdA en het CDA.
SPVVDA.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De kans dat PVV en VVD weer samen gaan is wel vrij groot inderdaad.
Prima.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het CDA trek heeft in een nieuw avontuur. En daar is een eventueel kabinet toch wel van afhankelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jan Roos en Thierry Baudet gaan de campagne van de PVV leiden. Gegarandeerd minimaal 50 zetels.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het CDA trek heeft in een nieuw avontuur. En daar is een eventueel kabinet toch wel van afhankelijk.
Peilingen zeggen natuurlijk he-le-maal niets. Het enige dat telt is de volgende verkiezingsuitslag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik wees erop dat Bos er vrij gemakkelijk vanuit ging dat Wilders en de VVD niet samen gaan regeren omdat zij stuivertje wisselen qua kiezers. Bos stapt er dan even overheen dat zijn eigen partij ook verpulverd is in de peilingen en dat het net zo goed die ontevreden stemmers zijn die naar de PVV is overgestapt. Het is allerminst ondenkbaar dat een grote PVV naast een forse VVD kan bestaan, ten koste van partijen als PvdA en het CDA.
Het hangt van de uitslag af, maar als een PVV - VVD kabinet tot de opties zou behoren zou dat 100% doorgaan ja. In de communicatie rondom de verkiezingen zal dat trouwens ontkend gaan worden. De positie van de PVV ligt echt te gevoelig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor mij een reden om VVD te stemmen. Vooral om Guido te trollen, dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in 2010 voor mij al reden om geen VVD meer te stemmen.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in 2010 voor mij al reden om geen VVD meer te stemmen.
Helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou de VVD nou serieus denken dat daar iets goeds van kan komen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sowieso niet nuttig. Je bent voor zover ik weet geen hommo en je zit niet meer op school.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:37 schreef Reya het volgende:
Niet op de VVD betekent voor mij stemmen op het laffe clubje van Pechtold . ook niet direct een vrolijk vooruitzicht.
Het zou dat laffe clubje sieren als ze eindelijk eens toe zouden geven dat het houden van referenda in een parlementaire democratie een volkomen kutidee is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:37 schreef Reya het volgende:
Niet op de VVD betekent voor mij stemmen op het laffe clubje van Pechtold . ook niet direct een vrolijk vooruitzicht.
Er moet natuurlijk geknikkerd worden zoals de stenen dan liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou de VVD nou serieus denken dat daar iets goeds van kan komen?
Het is (samen met de reeds geflopte gekozen burgemeester) zo'n beetje het enige kroonjuweel dat de partij heeft. Gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zou dat laffe clubje sieren als ze eindelijk eens toe zouden geven dat het houden van referenda in een parlementaire democratie een volkomen kutidee is.
Bij D66 Amersfoort vrezen ze het referendum zelfs.... misschien moeten we dat als burgers dan toch maar organiseren om te voorkomen dat ze hun waardeloze idee er toch door drammen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zou dat laffe clubje sieren als ze eindelijk eens toe zouden geven dat het houden van referenda in een parlementaire democratie een volkomen kutidee is.
Ik denk van alles bij een VVD/PVV-kabinet, maar 'volledig liberaal' was nog niet bij me opgekomen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk geknikkerd worden zoals de stenen dan liggen.
Als VVD 51 zetels en de PVV 25 dan is dat kabinet een feit. Wilders zal waarschijnlijk geen bewindspersonen willen leveren maar de rechts-populistische kandidaten van de VVD steunen, dat doen zij momenteel ook al. De VVD kan vervolgens de andere posten bemannen/bemensen met de meer links-liberale kandidaten. Hele achterban blij en feitelijk volledig liberaal kabinet.
Wordt toch wel weer opgeblazen na twee jaar vanwege een bezuiniging op het een of ander, maar de belangrijkste wetgeving wordt in de eerste termijn (eerste twee jaar) er doorheen gedrukt dus boeie.
Dat klinkt niet erg hoopgevend, want het is dus mogelijk zonder te veel kleerscheuren met de PVV in zee te gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als VVD 51 zetels en de PVV 25 dan is dat kabinet een feit. Wilders zal waarschijnlijk geen bewindspersonen willen leveren maar de rechts-populistische kandidaten van de VVD steunen, dat doen zij momenteel ook al. De VVD kan vervolgens de andere posten bemannen/bemensen met de meer links-liberale kandidaten. Hele achterban blij en feitelijk volledig liberaal kabinet.
Wordt toch wel weer opgeblazen na twee jaar vanwege een bezuiniging op het een of ander, maar de belangrijkste wetgeving wordt in de eerste termijn (eerste twee jaar) er doorheen gedrukt dus boeie.
Alsof er nog alternatieven zijn als je niet op de VVD wilt stemmen vanwege hun mogelijke samenwerking met de PVV....quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso niet nuttig. Je bent voor zover ik weet geen hommo en je zit niet meer op school.
Die zijn in omvang vrij marginaal. Maar wel zullen zien. VVD en PVV kunnen anders altijd nog de SP charteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het CDA trek heeft in een nieuw avontuur. En daar is een eventueel kabinet toch wel van afhankelijk.
De signalen vanuit de VVD zijn nu al niet te miskennen. Nog duidelijker dan de samenwerking tussen VVD en PvdA de vorige keer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het hangt van de uitslag af, maar als een PVV - VVD kabinet tot de opties zou behoren zou dat 100% doorgaan ja. In de communicatie rondom de verkiezingen zal dat trouwens ontkend gaan worden. De positie van de PVV ligt echt te gevoelig.
Rutte I heeft anders behalve de verhoging van de maximumsnelheid op sommige snelwegen helemaal niets voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Stemmen op Johan Houwers natuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof er nog alternatieven zijn als je niet op de VVD wilt stemmen vanwege hun mogelijke samenwerking met de PVV....
Religie heeft sowieso al niets in de politiek te zoeken en zowel de SP als GL zijn voortgekomen uit de CPN dus per definitie geen optie, en de PvdA? Neuh...
Ach, voor welke politicus is opportunisme vreemdquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou de VVD nou serieus denken dat daar iets goeds van kan komen?
DENK is ook nog een optie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stemmen op Johan Houwers natuurlijk!
Referenda afschaffen kan prima met een kamermeerderheidquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij D66 Amersfoort vrezen ze het referendum zelfs.... misschien moeten we dat als burgers dan toch maar organiseren om te voorkomen dat ze hun waardeloze idee er toch door drammen.
Je kan alles framen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk van alles bij een VVD/PVV-kabinet, maar 'volledig liberaal' was nog niet bij me opgekomen.
https://www.bewegingdenk.(...)kantoor-in-rotterdamquote:
De caviapolitiequote:Op donderdag 18 februari 2016 17:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rutte I heeft anders behalve de verhoging van de maximumsnelheid op sommige snelwegen helemaal niets voor elkaar gekregen.
O ja, die samenwerking ging ook niet gebeuren toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De signalen vanuit de VVD zijn nu al niet te miskennen. Nog duidelijker dan de samenwerking tussen VVD en PvdA de vorige keer.
Moet naar Amersfoort maar de NS rijdt weer eens niet tussen Rotterdam en Utrecht. Moet je weer via Schiphol.quote:
Wilders is dan ook geen fascist, alleen een populist.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Gutmensch het volgende:
Liberalisme en fascisme hebben volgens mij bijzonder weinig overlappingen.
Ach daarom, dat geloofden ook alleen volslagen mallotenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, die samenwerking ging ook niet gebeuren toch?
Denk het niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
https://www.bewegingdenk.(...)kantoor-in-rotterdam
Goed voor Tem ook. Partijkantoor lekker dichtbij.
Voor een deel van zijn aanhang ligt dat anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilders is dan ook geen fascist, alleen een populist.
99.999 weet altijd uit te leggen waarom dat precies hetzelfde is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Gutmensch het volgende:
Liberalisme en fascisme hebben volgens mij bijzonder weinig overlappingen.
Huh?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
99.999 weet altijd uit te leggen waarom dat precies hetzelfde is.
Ik vind veel van zijn ideeën anders wel behoorlijk fascistoïde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilders is dan ook geen fascist, alleen een populist.
Dat zijn vooral eenvoudige mensen die zich zorgen maken en zich bedreigd voelen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor een deel van zijn aanhang ligt dat anders.
Volgens mij verwar je duke nu met jezelf.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
99.999 weet altijd uit te leggen waarom dat precies hetzelfde is.
Oh sorry, voelde je je aangesproken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zijn vooral eenvoudige mensen die zich zorgen maken en zich bedreigd voelen.
Dat zijn bange, armlastige burgers met een fobie tegen buitenlanders. Een groep die de VVD zonder de hulp van de PVV sowieso nooit had kunnen aanspreken. De VVD is relatief klein buiten Holland, Gelderland en Brabant om, dus als Limburg en de andere periferie delen nu overstag gaan dan is dat prima.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor een deel van zijn aanhang ligt dat anders.
Geenszins.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh sorry, voelde je je aangesproken?
Of had je het over het lolbetarisme? Dat is wel een enge stroming inderdaad. Maar gelukkig volkomen kansloosquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook altijd.
Voor een hek om de grens en terug naar de gulden, toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Ryon het volgende:
Ook een groep trouwens die even heel goed moet bedenken of zij echt zeker weten waar ze op stemmen als ze voor de PVV gaan. Maar goed, denken is sowieso niet echt hun ding.
quote:
Dat zijn natuurlijk gewoon klassiek liberalen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of had je het over het lolbetarisme? Dat is wel een enge stroming inderdaad. Maar gelukkig volkomen kansloos
Ja... hier was er ook al iemand een half uur later thuis vanwege die routequote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet naar Amersfoort maar de NS rijdt weer eens niet tussen Rotterdam en Utrecht. Moet je weer via Schiphol.
Als die groep dat wil geloven moeten ze dat echt zelf weten. Klinkt klaarblijkelijk geloofwaardiger dan de belofte van 1000¤ netto.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor een hek om de grens en terug naar de gulden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |