Ik heb nu de speakers gewoon aan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan ook de koptelefoon naar achteren schuiven of muten
Toch vind ik Innuendo ook een sterk albumquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dit al te heftig?
De eerste albums, zoals zo vaak, kan i nog wel waarderen...
Je kan 'm binnenkort verwelkomen op Schiphol, spreekt 'ie perfect Nederlands...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm, ja; ik had een tijdje geleden een 128GB USB-drive naar mijn vriendin gestuurd met allemaal foto's en filmpjes op van de vakantie, lesmateriaal voor haar immigratie en nog veel andere dingen.
Daar is nu ook een postbode blijkbaar heel erg blij mee!
Joh maakt niet uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dit al te heftig?
De eerste albums, zoals zo vaak, kan i nog wel waarderen...
Eens...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch vind ik Innuendo ook een sterk album
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan 'm binnenkort verwelkomen op Schiphol, spreekt 'ie perfect Nederlands...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan 'm binnenkort verwelkomen op Schiphol, spreekt 'ie perfect Nederlands...
Dat zeker, maar ik dacht dat je met name voor het latere werk allergisch was...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh maakt niet uit.Gewoon draaien wat je wil!
Bij een helpdesk waar ik gewerkt heb, werden mensen ook voor zulke onzinnige dingen wakker gebeld!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?
Nou allen echt de SUPER onbekende nummers kan ik redelijk tolereren!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik dacht dat je met name voor het latere werk allergisch was...
Nee, maar dat wisten veel mensen niet. Maar die kregen dan wel de volgende dag een klacht van hun manager via mijn manager aan hun broekquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?
Ik heb ook lang standby gestaan maar als een klant belde en het was géén calamiteit dan kregen ze antwoord dat de call geregistreerd werd en in behandeling wordt genomen, gevolgd door een factuur van 4 uur tegen avond- of nachttariefquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een helpdesk waar ik gewerkt heb, werden mensen ook voor zulke onzinnige dingen wakker gebeld!
Flash, ah haaaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou allen echt de SUPER onbekende nummers kan ik redelijk tolereren!
Oh dit was intern in een ziekenhuis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook lang standby gestaan maar als een klant belde en het was géén calamiteit dan kregen ze antwoord dat de call geregistreerd werd en in behandeling wordt genomen, gevolgd door een factuur van 4 uur tegen avond- of nachttarief
Bovenstaand 14K4 gevalletje was er daar eentje van. Zo'n "Nee, echt! Ik heb ALLES gedaan om ALLES uit te sluiten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een helpdesk waar ik gewerkt heb, werden mensen ook voor zulke onzinnige dingen wakker gebeld!
Uh, heeft anders best hoog in de LP-tops gestaan, maar alles is relatiefquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Dat album stond toch bekend als hun allerslechtste ooit?
Herkenbaar!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovenstaand 14K4 gevalletje was er daar eentje van. Zo'n "Nee, echt! Ik heb ALLES gedaan om ALLES uit te sluiten.
Staat het modem aan? => JA! Natuurlijk. Denk je dat ik simpel ben?!
Zitten de kabels er goed in => ZZZZZZZZZZUCHT!!!!!!
10 minuten later met het schaamrood op zijn kaken moest meneer zich gewonnen geven, omdat zijn vrouw het eea aan kabels eruit had getrokken.
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook lang standby gestaan maar als een klant belde en het was géén calamiteit dan kregen ze antwoord dat de call geregistreerd werd en in behandeling wordt genomen, gevolgd door een factuur van 4 uur tegen avond- of nachttarief
Ik heb een gevalletje gehad waarbij, bij opstarten, de pc "no operating system found" aangaf. Na ik weet niet wat allemaal te hebben geprobeerd, kwamen we erachter dat het stekkertje van de muis er niet goed in zat. wuuuut?!?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovenstaand 14K4 gevalletje was er daar eentje van. Zo'n "Nee, echt! Ik heb ALLES gedaan om ALLES uit te sluiten.
Staat het modem aan? => JA! Natuurlijk. Denk je dat ik simpel ben?!
Zitten de kabels er goed in => ZZZZZZZZZZUCHT!!!!!!
10 minuten later met het schaamrood op zijn kaken moest meneer zich gewonnen geven, omdat zijn vrouw het eea aan kabels eruit had getrokken.
Collega die me op mijn laatste dag belde met een onmogelijke vraag. Ik had het antwoord er wel voor overigens. Die man zat dus TEGENOVER me die vraag door te spreken met zijn collega.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ja ik heb ook echt zat meegemaakt op dat gebied!
oohh nicequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..
Google in the early days:quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een bandje dat ik 2 of 3 jaar geleden als voorprogramma van The Who zag en dit jaar op PinkPop staat.
Ik denk dat ze wel gaan scoren daar...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal nog eens foto posten van een man aan de telefoon...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Google in the early days:
<Insomniak`> Stupid fucking Google
<Insomniak`> "The" is a common word, and was not included in your search
<Insomniak`> "Who" is a common word, and was not included in your search
Ook van bash.org
Wel leuk hoor, herinneringen ophalenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Idem hoor, niet eens EMEA maar wereldwijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.
Mijn excuses.
Reutel maar door, gooi het er uit...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, herinneringen ophalen![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.
Mijn excuses.
Geen eieren meer in huis?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, anders heb ik morgenochtend geen ontbijt. Maar ik heb geen zin.
Jeetje, Moby.. al lang niet meer gehoord. Lekker nummer wel
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En niemand zei er wat van ook. Wat zijn wij ook vergevingsgezind
Geen melk.quote:
Melk is toch geen ontbijt op zichquote:
Of water en meel en wat olie.. Poor man's breadquote:
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je datquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk is toch geen ontbijt op zich
Oeh, ik voel je pijn.quote:
yoghurtquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je dat
Sinaasappelsap, koffie voor mijn part, of gewoon een paar eieren in een pan gooienquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je dat
Nee, ik heb morgen zin in muesli. Met melk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinaasappelsap, koffie voor mijn part, of gewoon een paar eieren in een pan gooien
Super is toch bij jou ook tot 22:00 uur open? Heb je na Top of Flop nog een heel uur om melk te halenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
ZEP![]()
Ja, nou ga ik komende minuten zéker niet naar de supermarkt.
Super bij mij om de hoek is tot 21:00 open. De AH XL is verderop, maar die is idd tot 22:00 open.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Super is toch bij jou ook tot 22:00 uur open? Heb je na Top of Flop nog een heel uur om melk te halen
Dan vraag je aan Mad of ie even een lang slecht nummer wil draaien, kan je voor 20:00 uur nog even langs de super rennenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Super bij mij om de hoek is tot 21:00 open. De AH XL is verderop, maar die is idd tot 22:00 open.
Mad: wil je aub Bohemian Rhapsody draaien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan vraag je aan Mad of ie even een lang slecht nummer wil draaien, kan je voor 20:00 uur nog even langs de super rennen
Ik kwam net genoeg bagger tegen voor een complete boodschappenrun...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan vraag je aan Mad of ie even een lang slecht nummer wil draaien, kan je voor 20:00 uur nog even langs de super rennen
Regel een koe danquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen zin in muesli. Met melk.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mad: wil je aub Bohemian Rhapsody draaien?
Queen is al geweest...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mad: wil je aub Bohemian Rhapsody draaien?
MaryMouse, wil je morgen even langskomen?quote:
Noem je mij nu een koe?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MaryMouse, wil je morgen even langskomen?
Neehee, je moet ff melk meenemen. Of een koe.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MaryMouse, wil je morgen even langskomen?
Oh oh spijkerbroek. Hoe ga je dit goedmaken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neehee, je moet ff melk meenemen. Of een koe.
(heb ik me er een beetje goed uit geluld?)
Uh, ik heb géén koe in mijn bezit, en helaas voor jou, vanavond mijn pakje geitenmelk leeggedronkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neehee, je moet ff melk meenemen. Of een koe.
(heb ik me er een beetje goed uit geluld?)
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik heb géén koe in mijn bezit, en helaas voor jou, vanavond mijn pakje geitenmelk leeggedronken
Je mag wel langs komen voor een flesje fresubin hoor
tisda?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
Je mag wel langs komen voor een flesje fresubin hoor
Is best goed te drinken hoor, soort van yoghurtdrank maar dan gelukkig niet zo zoet.quote:
bijvoeding uit een flesjequote:
Ik ga wel op droge muesli knabbelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is best goed te drinken hoor, soort van yoghurtdrank maar dan gelukkig niet zo zoet.
[..]
bijvoeding uit een flesje
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga wel op droge muesli knabbelen
Na de cinnamon challengequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga wel op droge muesli knabbelen
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef knokkels het volgende:
een Dick Tater
[ afbeelding ]
Okee. eigenlijk dick hylkema, maar hij werkt als directeur bij de Nederlandse Aardappel Organisatie
Mijn rijst, wat doe jequote:
https://www.youtube.com/p(...)e1WOKt8UJ4hErx3D7qt8 Werkelijk GE-NI-AAL!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn rijst, wat doe je![]()
*ademhaalt*
Ren je rot!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe lang duurt dit Goede Doel ding?
Martin Brozius!quote:
Nog 1.50 minuten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe lang duurt dit Goede Doel ding?
Dan heb ik nog niet eens m'n schoenen aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 1.50 minuten.
Run Spijkerbroek Run!!
mannen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb ik nog niet eens m'n schoenen aan
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/p(...)e1WOKt8UJ4hErx3D7qt8 Werkelijk GE-NI-AAL!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(Wel tot na de laatste show van vanavond wachten, want dit is meer dan avondvullend!![]()
)
Lola Rennt, blijft toch beterquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 1.50 minuten.
Run Spijkerbroek Run!!
Er komt toch geen Lola in Forest Gump voor?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forrest Gump.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er komt toch geen Lola in Forest Gump voor?
Nee, de Engelse vertaling van Lola Rennt. Originele is wel beterquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er komt toch geen Lola in Forest Gump voor?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Forrest Gump.
Het gaat niet om een bos.
elsjoebelievedquote:
Ik moest even zoeken...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
Wel leuk ingespeeld op een rennende spijkerbroek, Mad
Ik zag ook al een rode draad in de liedjesquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
Wel leuk ingespeeld op een rennende spijkerbroek, Mad
Dat is leuk, inspelen op wat er in het topic gepost wordtquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag ook al een rode draad in de liedjes
Hey, psst spijkerbroekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
Heb ik geen tijd voor, ik moet zo draaienquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, psst spijkerbroekJe hoeft het niet uit te melken hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, ik moet zo draaien
Jij duikt zo je virtuele dj booth in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja voor melkerds zijn er niet zo veel banen meer te vinden he!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te melken hoor...
't is weer een leuke set gewordenquote:
Ah mooi, dan kan ik naar de supermarktquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en datquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, psst spijkerbroekgisteravond uit mijn spijkerbroek gescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Neuh, moet ik dan ff lenen bij een van de natressersquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij duikt zo je virtuele dj booth in.
Geen camo-net aanwezig?
Nu is mijn melk ook opquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te melken hoor...
PICSquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
gisteravond uit mijn spijkerbroek gescheurd
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh, moet ik dan ff lenen bij een van de natressers
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik naar de supermarkt
Waarom voel ik me nu zoals Donald?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is weer een leuke set geworden
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo ergens vanaf 20:15 komen de toppers voorbij
Vooral voor mijquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:56 schreef Spezza19 het volgende:
Dat wordt weer lachen gieren brullen straks
Schaarstequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
Geen melk meer... Maar een halve pot koffie. Whuzzat?
Zit ook een nummer tussen voor je maatjequote:
Niet eens. Nieuwe zak koffie staat al klaar.quote:
Je maalt de bonen nu nog tussen je kiezen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet eens. Nieuwe zak koffie staat al klaar.
Morgen toch maar een koffiemaler halenEn nu echt
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ook een nummer tussen voor je maatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |