SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:54 schreef Karzai het volgende:
Als de rookmelder afgaat dan issie klaar
Al had ik het dan deed ik er wat anders meequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand nog ¤29.3 miljoen over?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dat toch niet openlijk neerzettenquote:
er is vannacht weer een donateur opgestapt dus....quote:
Probeer het met handontsmetter.. de alcohol daarin helpt je slot makkelijk openkrijgenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:57 schreef Karzai het volgende:
Kutslot van de scooter krijg ik niet meer open, morgen weer een half uur eerder op staan
Antikraak, uiteraardquote:
Zonde van de alcoholquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Probeer het met handontsmetter.. de alcohol daarin helpt je slot makkelijk openkrijgen
Tof pandje, maar dat is wel erg overpriced, en dan zo dicht aan de weg met een lelijke omheining....quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
er is vannacht weer een donateur opgestapt dus....
waarom helpt alcohol? maja ik kan het proberen anders moet hem open laten slijpen en een nieuw slot kopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Probeer het met handontsmetter.. de alcohol daarin helpt je slot makkelijk openkrijgen
quote:
zijn er nog meer opgestapt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
er is vannacht weer een donateur opgestapt dus....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom helpt alcohol? maja ik kan het proberen anders moet hem open laten slijpen en een nieuw slot kopen
ik ga het vanavond even op een rijtje zettenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat lekker dan.
Ik hoop dat we het financieel allemaal nog wel een beetje rond kunnen krijgen.
ow sorry, het woordje weer had ik niet moeten gebruikenquote:
alcohol bevriest niet, ik zou daarvanuit denken dat de omgeving waar je het op giet wat opwarmt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom helpt alcohol? maja ik kan het proberen anders moet hem open laten slijpen en een nieuw slot kopen
Slot opwarmen met een aansteker?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan hielp niet, metaal kan ook zijn gekrompen door de kou.
idd. Merk ik ook met mijn scheermes!quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan hielp niet, metaal kan ook zijn gekrompen door de kou.
Kijk, daar heb ik nu nooit last vanquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
idd. Merk ik ook met mijn scheermes!In de zomer is een mesje wisselen heel makkelijk en kan ik de boel ook zo strak draaien dat het mesje precies in de juiste hoek komt te staan, maar zo 's winters is de badkamer net iets te koud, waardoor mesjes veel moeilijker te verwisselen zijn en het mesje ook in een rottige hoek komt te staan!
Oplossing: gewoon ff in de woonkamer neerleggen en daarna het vervangen, of het gewoon even onder de hete kraan houden natuurlijk!
voordat dat helpt ben ik een half uur verder, misschien maar even fietsen je word lui van zo'n scooterquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slot opwarmen met een aansteker?
Too... many... jokes...quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik nu nooit last van
feel freequote:Op woensdag 17 februari 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too... many... jokes...
Must... not.... tell....
Neh, ik ben bang dat ik dan niet meer welkom benquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too... many... jokes...
Must... not.... tell....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik ben bang dat ik dan niet meer welkom ben
in dat geval, hou je mond maarquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik ben bang dat ik dan niet meer welkom ben
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too... many... jokes...
Must... not.... tell....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:19 schreef just me het volgende:
en we hebben er weer een donateur bij
Jou charmes werken wel goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:19 schreef just me het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:20 schreef just me het volgende:
[..]daar zal het niet aan gelegen hebben
Oh ja, vanavond kan ik ook weer normaal onder mijn dekbedquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:24 schreef just me het volgende:
Zo de lakens zijn ontdooid en ruiken fris naar buiten, ik ga mijn bed eens opmaken, een stoere meid is op een goede nachtrust voorbereid. Als ik het nu niet doe.....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, klaar voor zalm met gebakken appies en snijboontjes...
Is dat niet erg koud?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:38 schreef ToT het volgende:
En ik heb een diepvrieslasagne naar binnen geschoven!
één tortillawrap? Heb je daarna geen honger dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:36 schreef Karzai het volgende:
zo een paprikaatje en een uitje snijden kipfilet zit al in de marinade chilibonen erbij dat doe we in een tortillawrap met wat creme frais. erop
Ja dat kan ook maar dit is ook snel klaarquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:38 schreef ToT het volgende:
En ik heb een diepvrieslasagne naar binnen geschoven!
een pak van 6 geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
één tortillawrap? Heb je daarna geen honger dan?
Ik moet er altijd een stuk of 5 eten. Dan is mijn honger over
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:41 schreef Karzai het volgende:
maar die bak je in een minuut dus ik kan de hele avond dooreten
yumquote:
Schnibbelbohnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Snijboontjes, die heb ik niet meer gehad sinds de laatste keer dat ik ze zelf door de molen haalde.. Op mijn 8e of zo
Ahum, ik heb vanmiddag net weer bijvoeding besteldquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Van ondervoeding is hier in ieder geval geen sprake.
Bijvoeding?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik heb vanmiddag net weer bijvoeding besteld
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]extra proteïnen en caloriën in een flesje drinkvoeding.
Ik ben officieel nog steeds ondervoed
Gelukkig (net) niet, maar de pancreatitus is wel terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ligt toch niet weer in het ziekenhuis?![]()
Ik lees: een grote steakquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig (net) niet, maar de pancreatitus is wel terug
Lamsburger vanavondquote:
hmmz .. beterschapquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dankquote:
Tja, daarom gaan ze verder onderzoeken. Komt wel voor bij mensen die daar zo ziek van zijn geweest als ik.quote:
aj dat is slecht nieuwsquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Getverdemme...quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]extra proteïnen en caloriën in een flesje drinkvoeding.
Ik ben officieel nog steeds ondervoed
[..]
Yumquote:
quote:
Ze zijn te huur voor bruiloften en partijen.quote:
Dank en Dankquote:
Dan is het te hopen dat het niet al te hard regentquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn te huur voor bruiloften en partijen.
Het dak gaat eraf.![]()
quote:Programma van vandaag
18:30 - 20:00 DJ MadMaster - Mosterd Na De Maaltijd
20:00 - 21:00 DJ Muis: Top of Flop
Ach, een beetje humorquote:
quote:
Deze is bijna afgelopen, daarna mag je gaan draaien hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Ow, een verzoekjes wachtrij.
Zal ik die eerst laten uitlopen?
Ik wacht gewoon even, geen haast...quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze is bijna afgelopen, daarna mag je gaan draaien hoor
Verzoekjes waren van mij
Start dan maar na Pearl Jam, the Beatles was een verkeerd verzoekje en Em hoor ik vaak genoegquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon even, geen haast...
De laatste 5 verzoekjes zijn sowieso ghosts.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon even, geen haast...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start dan maar na Pearl Jam, the Beatles was een verzoekje en Em hoor ik vaak genoeg
Weet ik, ik kan daar helaas niets aan doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste 5 verzoekjes zijn sowieso ghosts.Dat getal wordt met de week hoger.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Met die kou zit mijn koptelefoon heerlijk... [ afbeelding ]
Goede combiquote:
Hoe is het nou afgelopen met die ene die kapot was?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Met die kou zit mijn koptelefoon heerlijk... [ afbeelding ]
Die zit nu weer op mijn hoofd, gisteren opgehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met die ene die kapot was?
Top.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit nu weer op mijn hoofd, gisteren opgehaald.![]()
Eén capsule was kapot, die is vervangen en ik heb een tegoedbon gekregen...
IT-Tegeltjeswijsheid #12:quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IT-Tegeltjeswijsheid #12:
Niets zo goed als een reboot.
Pas op de 12e plek?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IT-Tegeltjeswijsheid #12:
Niets zo goed als een reboot.
Ja, nummer 1 t/m 11 zijn iets als: "Remove User" in allerlei variaties.quote:
"Error discovered: error is situated between the keyboard and the chair".quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nummer 1 t/m 11 zijn iets als: "Remove User" in allerlei variaties.
Ik had hem ook wat hoger geplaatst. Oldschoolquote:
#1: PEBCAKquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
"Error discovered: error is situated between the keyboard and the chair".
Ja, in die tijd ben ik ook geformatteerd gecode geïnstalleerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem ook wat hoger geplaatst. Oldschool![]()
Oh, uw modem doethet niet? Staat ie aan? Heeft u hem al uit en aan gezet? 14K4 power
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, in die tijd ben ik ook geformatteerd gecode geïnstalleerd.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"
*ruis, vage geluiden van toeterende auto's en een gesprek ergens in de verte....*
*boekt weg als broekzakbeller
Ja, geen idee waarom ze bij ons uitkwamen.. Hadden ze de Epson klantenservice op speed-dialquote:
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"
*ruis, vage geluiden van toeterende auto's en een gesprek ergens in de verte....*
*boekt weg als broekzakbeller
Da's best.. vreemdquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef knokkels het volgende:
Ja, geen idee waarom ze bij ons uitkwamen.. Hadden ze de Epson klantenservice op speed-dial
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.
Krijg ik als melding via de mail 'Dank voor uw reactie, we nemen uw incident in behandeling'...
Ik ben met ze opgevoedquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen Queen nog ontdekt moest worden...
Epson is volgens mij nu volledig geautomatiseerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.
Krijg ik als melding via de mail 'Dank voor uw reactie, we nemen uw incident in behandeling'...
Je kan ook de koptelefoon naar achteren schuiven of mutenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het DEELS buitensluiten, als ik maar aan het typen ben!
F1 meneer. en dan bold intikken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best.. vreemd
In mijn eerste echte baan had ik wel eens 24/7 standby diensten. Kreeg ik ook zo'n mooie baksteen mee, en een laptop die als snijplank beter dienst deed.
Krijg je van die *bieeeep* die 's nachts om 3 uur opbellen omdat hij niet meer wist hoe hij dingen vet moest maken in word. Daar word je dan voor wakker gebeld.
Was dit al te heftig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het DEELS buitensluiten, als ik maar aan het typen ben!
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best.. vreemd
In mijn eerste echte baan had ik wel eens 24/7 standby diensten. Kreeg ik ook zo'n mooie baksteen mee, en een laptop die als snijplank beter dienst deed.
Krijg je van die *bieeeep* die 's nachts om 3 uur opbellen omdat hij niet meer wist hoe hij dingen vet moest maken in word. Daar word je dan voor wakker gebeld.
Hm, ja; ik had een tijdje geleden een 128GB USB-drive naar mijn vriendin gestuurd met allemaal foto's en filmpjes op van de vakantie, lesmateriaal voor haar immigratie en nog veel andere dingen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Of een reparatie statusverzoek van een Epson camera*kuch*
Ja, met meneer Janssen. Ik heb een dik halfjaar geleden mijn camera ingestuurd ter reparatie. Niets meer van gehoord..
.... Meneer Janssen, moment alstublieft.. Ik zet u even in de wacht.
![]()
[ afbeelding ]
*telt tot 10 en neemt de persoon uit de wacht.
Meneer, ik wil u verzoeken deze zaak op te nemen met de politie om aangifte te doen.
Ja heen ging dat goed. Terug waren ze gemaakt, en had de koerier er ineens presto een werkende camera bij
Ik meldde er altijd tussen neus en lippen bij "ja sorry, het duurt even iets langer, want ik moet uit bed komen". Dan hoor je meteen de schaamte aan de andere kantquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
F1 meneer. en dan bold intikken.
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |