SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:54 schreef Karzai het volgende:
Als de rookmelder afgaat dan issie klaar
Al had ik het dan deed ik er wat anders meequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand nog ¤29.3 miljoen over?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dat toch niet openlijk neerzettenquote:
er is vannacht weer een donateur opgestapt dus....quote:
Probeer het met handontsmetter.. de alcohol daarin helpt je slot makkelijk openkrijgenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:57 schreef Karzai het volgende:
Kutslot van de scooter krijg ik niet meer open, morgen weer een half uur eerder op staan
Antikraak, uiteraardquote:
Zonde van de alcoholquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Probeer het met handontsmetter.. de alcohol daarin helpt je slot makkelijk openkrijgen
Tof pandje, maar dat is wel erg overpriced, en dan zo dicht aan de weg met een lelijke omheining....quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
er is vannacht weer een donateur opgestapt dus....
waarom helpt alcohol? maja ik kan het proberen anders moet hem open laten slijpen en een nieuw slot kopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Probeer het met handontsmetter.. de alcohol daarin helpt je slot makkelijk openkrijgen
quote:
zijn er nog meer opgestapt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
er is vannacht weer een donateur opgestapt dus....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom helpt alcohol? maja ik kan het proberen anders moet hem open laten slijpen en een nieuw slot kopen
ik ga het vanavond even op een rijtje zettenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat lekker dan.
Ik hoop dat we het financieel allemaal nog wel een beetje rond kunnen krijgen.
ow sorry, het woordje weer had ik niet moeten gebruikenquote:
alcohol bevriest niet, ik zou daarvanuit denken dat de omgeving waar je het op giet wat opwarmt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom helpt alcohol? maja ik kan het proberen anders moet hem open laten slijpen en een nieuw slot kopen
Slot opwarmen met een aansteker?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan hielp niet, metaal kan ook zijn gekrompen door de kou.
idd. Merk ik ook met mijn scheermes!quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan hielp niet, metaal kan ook zijn gekrompen door de kou.
Kijk, daar heb ik nu nooit last vanquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
idd. Merk ik ook met mijn scheermes!In de zomer is een mesje wisselen heel makkelijk en kan ik de boel ook zo strak draaien dat het mesje precies in de juiste hoek komt te staan, maar zo 's winters is de badkamer net iets te koud, waardoor mesjes veel moeilijker te verwisselen zijn en het mesje ook in een rottige hoek komt te staan!
Oplossing: gewoon ff in de woonkamer neerleggen en daarna het vervangen, of het gewoon even onder de hete kraan houden natuurlijk!
voordat dat helpt ben ik een half uur verder, misschien maar even fietsen je word lui van zo'n scooterquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slot opwarmen met een aansteker?
Too... many... jokes...quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik nu nooit last van
feel freequote:Op woensdag 17 februari 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too... many... jokes...
Must... not.... tell....
Neh, ik ben bang dat ik dan niet meer welkom benquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too... many... jokes...
Must... not.... tell....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik ben bang dat ik dan niet meer welkom ben
in dat geval, hou je mond maarquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik ben bang dat ik dan niet meer welkom ben
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too... many... jokes...
Must... not.... tell....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:19 schreef just me het volgende:
en we hebben er weer een donateur bij
Jou charmes werken wel goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:19 schreef just me het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:20 schreef just me het volgende:
[..]daar zal het niet aan gelegen hebben
Oh ja, vanavond kan ik ook weer normaal onder mijn dekbedquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:24 schreef just me het volgende:
Zo de lakens zijn ontdooid en ruiken fris naar buiten, ik ga mijn bed eens opmaken, een stoere meid is op een goede nachtrust voorbereid. Als ik het nu niet doe.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |