Start dan maar na Pearl Jam, the Beatles was een verkeerd verzoekje en Em hoor ik vaak genoegquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon even, geen haast...
De laatste 5 verzoekjes zijn sowieso ghosts.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon even, geen haast...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start dan maar na Pearl Jam, the Beatles was een verzoekje en Em hoor ik vaak genoeg
Weet ik, ik kan daar helaas niets aan doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste 5 verzoekjes zijn sowieso ghosts.Dat getal wordt met de week hoger.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Met die kou zit mijn koptelefoon heerlijk... [ afbeelding ]
Goede combiquote:
Hoe is het nou afgelopen met die ene die kapot was?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Met die kou zit mijn koptelefoon heerlijk... [ afbeelding ]
Die zit nu weer op mijn hoofd, gisteren opgehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met die ene die kapot was?
Top.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit nu weer op mijn hoofd, gisteren opgehaald.![]()
Eén capsule was kapot, die is vervangen en ik heb een tegoedbon gekregen...
IT-Tegeltjeswijsheid #12:quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IT-Tegeltjeswijsheid #12:
Niets zo goed als een reboot.
Pas op de 12e plek?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IT-Tegeltjeswijsheid #12:
Niets zo goed als een reboot.
Ja, nummer 1 t/m 11 zijn iets als: "Remove User" in allerlei variaties.quote:
"Error discovered: error is situated between the keyboard and the chair".quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nummer 1 t/m 11 zijn iets als: "Remove User" in allerlei variaties.
Ik had hem ook wat hoger geplaatst. Oldschoolquote:
#1: PEBCAKquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
"Error discovered: error is situated between the keyboard and the chair".
Ja, in die tijd ben ik ook geformatteerd gecode geïnstalleerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem ook wat hoger geplaatst. Oldschool![]()
Oh, uw modem doethet niet? Staat ie aan? Heeft u hem al uit en aan gezet? 14K4 power
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, in die tijd ben ik ook geformatteerd gecode geïnstalleerd.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"
*ruis, vage geluiden van toeterende auto's en een gesprek ergens in de verte....*
*boekt weg als broekzakbeller
Ja, geen idee waarom ze bij ons uitkwamen.. Hadden ze de Epson klantenservice op speed-dialquote:
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"
*ruis, vage geluiden van toeterende auto's en een gesprek ergens in de verte....*
*boekt weg als broekzakbeller
Da's best.. vreemdquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef knokkels het volgende:
Ja, geen idee waarom ze bij ons uitkwamen.. Hadden ze de Epson klantenservice op speed-dial
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.
Krijg ik als melding via de mail 'Dank voor uw reactie, we nemen uw incident in behandeling'...
Ik ben met ze opgevoedquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen Queen nog ontdekt moest worden...
Epson is volgens mij nu volledig geautomatiseerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.
Krijg ik als melding via de mail 'Dank voor uw reactie, we nemen uw incident in behandeling'...
Je kan ook de koptelefoon naar achteren schuiven of mutenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het DEELS buitensluiten, als ik maar aan het typen ben!
F1 meneer. en dan bold intikken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best.. vreemd
In mijn eerste echte baan had ik wel eens 24/7 standby diensten. Kreeg ik ook zo'n mooie baksteen mee, en een laptop die als snijplank beter dienst deed.
Krijg je van die *bieeeep* die 's nachts om 3 uur opbellen omdat hij niet meer wist hoe hij dingen vet moest maken in word. Daar word je dan voor wakker gebeld.
Was dit al te heftig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het DEELS buitensluiten, als ik maar aan het typen ben!
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best.. vreemd
In mijn eerste echte baan had ik wel eens 24/7 standby diensten. Kreeg ik ook zo'n mooie baksteen mee, en een laptop die als snijplank beter dienst deed.
Krijg je van die *bieeeep* die 's nachts om 3 uur opbellen omdat hij niet meer wist hoe hij dingen vet moest maken in word. Daar word je dan voor wakker gebeld.
Hm, ja; ik had een tijdje geleden een 128GB USB-drive naar mijn vriendin gestuurd met allemaal foto's en filmpjes op van de vakantie, lesmateriaal voor haar immigratie en nog veel andere dingen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Of een reparatie statusverzoek van een Epson camera*kuch*
Ja, met meneer Janssen. Ik heb een dik halfjaar geleden mijn camera ingestuurd ter reparatie. Niets meer van gehoord..
.... Meneer Janssen, moment alstublieft.. Ik zet u even in de wacht.
![]()
[ afbeelding ]
*telt tot 10 en neemt de persoon uit de wacht.
Meneer, ik wil u verzoeken deze zaak op te nemen met de politie om aangifte te doen.
Ja heen ging dat goed. Terug waren ze gemaakt, en had de koerier er ineens presto een werkende camera bij
Ik meldde er altijd tussen neus en lippen bij "ja sorry, het duurt even iets langer, want ik moet uit bed komen". Dan hoor je meteen de schaamte aan de andere kantquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
F1 meneer. en dan bold intikken.
Doei
Ik heb nu de speakers gewoon aan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan ook de koptelefoon naar achteren schuiven of muten
Toch vind ik Innuendo ook een sterk albumquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dit al te heftig?
De eerste albums, zoals zo vaak, kan i nog wel waarderen...
Je kan 'm binnenkort verwelkomen op Schiphol, spreekt 'ie perfect Nederlands...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm, ja; ik had een tijdje geleden een 128GB USB-drive naar mijn vriendin gestuurd met allemaal foto's en filmpjes op van de vakantie, lesmateriaal voor haar immigratie en nog veel andere dingen.
Daar is nu ook een postbode blijkbaar heel erg blij mee!
Joh maakt niet uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dit al te heftig?
De eerste albums, zoals zo vaak, kan i nog wel waarderen...
Eens...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch vind ik Innuendo ook een sterk album
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan 'm binnenkort verwelkomen op Schiphol, spreekt 'ie perfect Nederlands...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan 'm binnenkort verwelkomen op Schiphol, spreekt 'ie perfect Nederlands...
Dat zeker, maar ik dacht dat je met name voor het latere werk allergisch was...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh maakt niet uit.Gewoon draaien wat je wil!
Bij een helpdesk waar ik gewerkt heb, werden mensen ook voor zulke onzinnige dingen wakker gebeld!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?
Nou allen echt de SUPER onbekende nummers kan ik redelijk tolereren!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik dacht dat je met name voor het latere werk allergisch was...
Nee, maar dat wisten veel mensen niet. Maar die kregen dan wel de volgende dag een klacht van hun manager via mijn manager aan hun broekquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?
Ik heb ook lang standby gestaan maar als een klant belde en het was géén calamiteit dan kregen ze antwoord dat de call geregistreerd werd en in behandeling wordt genomen, gevolgd door een factuur van 4 uur tegen avond- of nachttariefquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een helpdesk waar ik gewerkt heb, werden mensen ook voor zulke onzinnige dingen wakker gebeld!
Flash, ah haaaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou allen echt de SUPER onbekende nummers kan ik redelijk tolereren!
Oh dit was intern in een ziekenhuis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook lang standby gestaan maar als een klant belde en het was géén calamiteit dan kregen ze antwoord dat de call geregistreerd werd en in behandeling wordt genomen, gevolgd door een factuur van 4 uur tegen avond- of nachttarief
Bovenstaand 14K4 gevalletje was er daar eentje van. Zo'n "Nee, echt! Ik heb ALLES gedaan om ALLES uit te sluiten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een helpdesk waar ik gewerkt heb, werden mensen ook voor zulke onzinnige dingen wakker gebeld!
Uh, heeft anders best hoog in de LP-tops gestaan, maar alles is relatiefquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Dat album stond toch bekend als hun allerslechtste ooit?
Herkenbaar!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovenstaand 14K4 gevalletje was er daar eentje van. Zo'n "Nee, echt! Ik heb ALLES gedaan om ALLES uit te sluiten.
Staat het modem aan? => JA! Natuurlijk. Denk je dat ik simpel ben?!
Zitten de kabels er goed in => ZZZZZZZZZZUCHT!!!!!!
10 minuten later met het schaamrood op zijn kaken moest meneer zich gewonnen geven, omdat zijn vrouw het eea aan kabels eruit had getrokken.
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook lang standby gestaan maar als een klant belde en het was géén calamiteit dan kregen ze antwoord dat de call geregistreerd werd en in behandeling wordt genomen, gevolgd door een factuur van 4 uur tegen avond- of nachttarief
Ik heb een gevalletje gehad waarbij, bij opstarten, de pc "no operating system found" aangaf. Na ik weet niet wat allemaal te hebben geprobeerd, kwamen we erachter dat het stekkertje van de muis er niet goed in zat. wuuuut?!?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovenstaand 14K4 gevalletje was er daar eentje van. Zo'n "Nee, echt! Ik heb ALLES gedaan om ALLES uit te sluiten.
Staat het modem aan? => JA! Natuurlijk. Denk je dat ik simpel ben?!
Zitten de kabels er goed in => ZZZZZZZZZZUCHT!!!!!!
10 minuten later met het schaamrood op zijn kaken moest meneer zich gewonnen geven, omdat zijn vrouw het eea aan kabels eruit had getrokken.
Collega die me op mijn laatste dag belde met een onmogelijke vraag. Ik had het antwoord er wel voor overigens. Die man zat dus TEGENOVER me die vraag door te spreken met zijn collega.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ja ik heb ook echt zat meegemaakt op dat gebied!
oohh nicequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..
Google in the early days:quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een bandje dat ik 2 of 3 jaar geleden als voorprogramma van The Who zag en dit jaar op PinkPop staat.
Ik denk dat ze wel gaan scoren daar...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal nog eens foto posten van een man aan de telefoon...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Google in the early days:
<Insomniak`> Stupid fucking Google
<Insomniak`> "The" is a common word, and was not included in your search
<Insomniak`> "Who" is a common word, and was not included in your search
Ook van bash.org
Wel leuk hoor, herinneringen ophalenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Idem hoor, niet eens EMEA maar wereldwijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.
Mijn excuses.
Reutel maar door, gooi het er uit...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, herinneringen ophalen![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.
Mijn excuses.
Geen eieren meer in huis?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, anders heb ik morgenochtend geen ontbijt. Maar ik heb geen zin.
Jeetje, Moby.. al lang niet meer gehoord. Lekker nummer wel
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En niemand zei er wat van ook. Wat zijn wij ook vergevingsgezind
Geen melk.quote:
Melk is toch geen ontbijt op zichquote:
Of water en meel en wat olie.. Poor man's breadquote:
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je datquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk is toch geen ontbijt op zich
Oeh, ik voel je pijn.quote:
yoghurtquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je dat
Sinaasappelsap, koffie voor mijn part, of gewoon een paar eieren in een pan gooienquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je dat
Nee, ik heb morgen zin in muesli. Met melk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinaasappelsap, koffie voor mijn part, of gewoon een paar eieren in een pan gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |