Start dan maar na Pearl Jam, the Beatles was een verkeerd verzoekje en Em hoor ik vaak genoegquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon even, geen haast...
De laatste 5 verzoekjes zijn sowieso ghosts.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon even, geen haast...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Start dan maar na Pearl Jam, the Beatles was een verzoekje en Em hoor ik vaak genoeg
Weet ik, ik kan daar helaas niets aan doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste 5 verzoekjes zijn sowieso ghosts.Dat getal wordt met de week hoger.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Met die kou zit mijn koptelefoon heerlijk... [ afbeelding ]
Goede combiquote:
Hoe is het nou afgelopen met die ene die kapot was?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Met die kou zit mijn koptelefoon heerlijk... [ afbeelding ]
Die zit nu weer op mijn hoofd, gisteren opgehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met die ene die kapot was?
Top.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit nu weer op mijn hoofd, gisteren opgehaald.![]()
Eén capsule was kapot, die is vervangen en ik heb een tegoedbon gekregen...
IT-Tegeltjeswijsheid #12:quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IT-Tegeltjeswijsheid #12:
Niets zo goed als een reboot.
Pas op de 12e plek?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IT-Tegeltjeswijsheid #12:
Niets zo goed als een reboot.
Ja, nummer 1 t/m 11 zijn iets als: "Remove User" in allerlei variaties.quote:
"Error discovered: error is situated between the keyboard and the chair".quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nummer 1 t/m 11 zijn iets als: "Remove User" in allerlei variaties.
Ik had hem ook wat hoger geplaatst. Oldschoolquote:
#1: PEBCAKquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
"Error discovered: error is situated between the keyboard and the chair".
Ja, in die tijd ben ik ook geformatteerd gecode geïnstalleerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem ook wat hoger geplaatst. Oldschool![]()
Oh, uw modem doethet niet? Staat ie aan? Heeft u hem al uit en aan gezet? 14K4 power
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, in die tijd ben ik ook geformatteerd gecode geïnstalleerd.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"
*ruis, vage geluiden van toeterende auto's en een gesprek ergens in de verte....*
*boekt weg als broekzakbeller
Ja, geen idee waarom ze bij ons uitkwamen.. Hadden ze de Epson klantenservice op speed-dialquote:
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Epson klantenservice, met knokkels. Waarmee kan ik u helpen?"
*ruis, vage geluiden van toeterende auto's en een gesprek ergens in de verte....*
*boekt weg als broekzakbeller
Da's best.. vreemdquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef knokkels het volgende:
Ja, geen idee waarom ze bij ons uitkwamen.. Hadden ze de Epson klantenservice op speed-dial
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.
Krijg ik als melding via de mail 'Dank voor uw reactie, we nemen uw incident in behandeling'...
Ik ben met ze opgevoedquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen Queen nog ontdekt moest worden...
Epson is volgens mij nu volledig geautomatiseerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren als compliment een commentaar op een website omdat ik met een hulp-tip aldaar perfect geholpen was.
Krijg ik als melding via de mail 'Dank voor uw reactie, we nemen uw incident in behandeling'...
Je kan ook de koptelefoon naar achteren schuiven of mutenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het DEELS buitensluiten, als ik maar aan het typen ben!
F1 meneer. en dan bold intikken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best.. vreemd
In mijn eerste echte baan had ik wel eens 24/7 standby diensten. Kreeg ik ook zo'n mooie baksteen mee, en een laptop die als snijplank beter dienst deed.
Krijg je van die *bieeeep* die 's nachts om 3 uur opbellen omdat hij niet meer wist hoe hij dingen vet moest maken in word. Daar word je dan voor wakker gebeld.
Was dit al te heftig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het DEELS buitensluiten, als ik maar aan het typen ben!
Mocht je voor dat soort dingen in de standby dienst gebeld worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best.. vreemd
In mijn eerste echte baan had ik wel eens 24/7 standby diensten. Kreeg ik ook zo'n mooie baksteen mee, en een laptop die als snijplank beter dienst deed.
Krijg je van die *bieeeep* die 's nachts om 3 uur opbellen omdat hij niet meer wist hoe hij dingen vet moest maken in word. Daar word je dan voor wakker gebeld.
Hm, ja; ik had een tijdje geleden een 128GB USB-drive naar mijn vriendin gestuurd met allemaal foto's en filmpjes op van de vakantie, lesmateriaal voor haar immigratie en nog veel andere dingen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Of een reparatie statusverzoek van een Epson camera*kuch*
Ja, met meneer Janssen. Ik heb een dik halfjaar geleden mijn camera ingestuurd ter reparatie. Niets meer van gehoord..
.... Meneer Janssen, moment alstublieft.. Ik zet u even in de wacht.
![]()
[ afbeelding ]
*telt tot 10 en neemt de persoon uit de wacht.
Meneer, ik wil u verzoeken deze zaak op te nemen met de politie om aangifte te doen.
Ja heen ging dat goed. Terug waren ze gemaakt, en had de koerier er ineens presto een werkende camera bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |