oohh nicequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..
Google in the early days:quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een bandje dat ik 2 of 3 jaar geleden als voorprogramma van The Who zag en dit jaar op PinkPop staat.
Ik denk dat ze wel gaan scoren daar...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal nog eens foto posten van een man aan de telefoon...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Google in the early days:
<Insomniak`> Stupid fucking Google
<Insomniak`> "The" is a common word, and was not included in your search
<Insomniak`> "Who" is a common word, and was not included in your search
Ook van bash.org
Wel leuk hoor, herinneringen ophalenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Idem hoor, niet eens EMEA maar wereldwijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van mij was ook een interne helpdesk voor EMEA voor een groot petrochemisch bedrijf. En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken. Tja..
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En de landen waar de productie stond moest 24 uur/dag werken.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.
Mijn excuses.
Reutel maar door, gooi het er uit...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, herinneringen ophalen![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best een belabberde zinsbouw van mij.
Mijn excuses.
Geen eieren meer in huis?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, anders heb ik morgenochtend geen ontbijt. Maar ik heb geen zin.
Jeetje, Moby.. al lang niet meer gehoord. Lekker nummer wel
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En niemand zei er wat van ook. Wat zijn wij ook vergevingsgezind
Geen melk.quote:
Melk is toch geen ontbijt op zichquote:
Of water en meel en wat olie.. Poor man's breadquote:
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je datquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk is toch geen ontbijt op zich
Oeh, ik voel je pijn.quote:
yoghurtquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je dat
Sinaasappelsap, koffie voor mijn part, of gewoon een paar eieren in een pan gooienquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knabbelen op droge muesli vind ik nou niet je dat
Nee, ik heb morgen zin in muesli. Met melk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinaasappelsap, koffie voor mijn part, of gewoon een paar eieren in een pan gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |