quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, klaar voor zalm met gebakken appies en snijboontjes...
Is dat niet erg koud?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:38 schreef ToT het volgende:
En ik heb een diepvrieslasagne naar binnen geschoven!
één tortillawrap? Heb je daarna geen honger dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:36 schreef Karzai het volgende:
zo een paprikaatje en een uitje snijden kipfilet zit al in de marinade chilibonen erbij dat doe we in een tortillawrap met wat creme frais. erop
Ja dat kan ook maar dit is ook snel klaarquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:38 schreef ToT het volgende:
En ik heb een diepvrieslasagne naar binnen geschoven!
een pak van 6 geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
één tortillawrap? Heb je daarna geen honger dan?
Ik moet er altijd een stuk of 5 eten. Dan is mijn honger over
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:41 schreef Karzai het volgende:
maar die bak je in een minuut dus ik kan de hele avond dooreten
yumquote:
Schnibbelbohnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Snijboontjes, die heb ik niet meer gehad sinds de laatste keer dat ik ze zelf door de molen haalde.. Op mijn 8e of zo
Ahum, ik heb vanmiddag net weer bijvoeding besteldquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Van ondervoeding is hier in ieder geval geen sprake.
Bijvoeding?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik heb vanmiddag net weer bijvoeding besteld
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]extra proteïnen en caloriën in een flesje drinkvoeding.
Ik ben officieel nog steeds ondervoed
Gelukkig (net) niet, maar de pancreatitus is wel terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ligt toch niet weer in het ziekenhuis?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |