Nouja, je hebt de kruizen die op Klaas van Kruistum zouden kunnen wijzen. En de talking heads hint uit aflevering 2, waarbij oud-mollen dus woorden zeggen die eindigen met de letters L - K - A - A - S.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk een "algemene" theorie? Ik zit de vorige topics eens door te lezen, maar daar is het vooral allemaal ongelooflijk vaag en van het niveau "Annemieke playbackt 'ik ben de mol' of 'Klaas zag de rug van een piccolo'"
Zit er niet ergens een soort lijn in?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:33 schreef Meke het volgende:
Ik geloof wel dat er een beetje frustratie doorsijpelt in mijn post hè
Dus? Op basis van regie en montage kan je werkelijk waar niets concluderen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef texelonia het volgende:
Vanochtend was mijn zoon aan het kijken en viel me ineens iets op. Als ze allemaal zitten voor de executie en Art begint, zegt hij dat iedereen naar hem kijkt, maar dat er maar één man is die ze in de gaten zouden moeten houden. Ik las al her en der dat dat gezien werd als hint naar Klaas. Maar! Als Art dat zegt zijn alle kandidaten in beeld. Meteen daarna krijg je Tim vol in beeld, vanaf de zijkant gezien. Hij zit naast Klaas en die zie je dus op de achtergrond, onscherp. Pas als Art verder gaat met Klaas en de zwarte vrijstelling, wordt er scherp gesteld op Klaas.
Dus? Art zegt "er is maar één man die jullie in de gaten zouden moeten houden" en vervolgens komt Tim in close up in beeld. Dat zou dus een hint kunnen zijn. Het zou uiteraard ook kunnen van niet (zoals met alle hints), maar het past wel lekker in mijn "Klaas-is-niet-de-mol-tunnel"quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Dus? Op basis van regie en montage kan je werkelijk waar niets concluderen.
Tim wordt regelmatig mollend in beeld gebracht oftewel is niet de molquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dus? Art zegt "er is maar één man die jullie in de gaten zouden moeten houden" en vervolgens komt Tim in close up in beeld. Dat zou dus een hint kunnen zijn. Het zou uiteraard ook kunnen van niet (zoals met alle hints), maar het past wel lekker in mijn "Klaas-is-niet-de-mol-tunnel"
Klaas ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:20 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Tim wordt regelmatig mollend in beeld gebracht oftewel is niet de mol
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Tim en Taeke delen een kamer om te slapen. Een mol slaapt soms ook dus één van hen is de Mol."
Precies dit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, je hebt de kruizen die op Klaas van Kruistum zouden kunnen wijzen. En de talking heads hint uit aflevering 2, waarbij oud-mollen dus woorden zeggen die eindigen met de letters L - K - A - A - S.
Maar er is meestal niet echt één doorlopende hint geloof ik.. Meestal zijn het allemaal losse hintjes, waarvan dan wel één kan zijn "Ja je zag allemaal vissen, dus DUH Susan Visser is de mol en dat we toevallig in een land met veel vissen zitten en het ook gewoon montagetoeval had kunnen zijn so be it" of "Ja OMG hoezo hadden jullie niet door dat we bloemen in beeld brachten omdat Margriet de mol was?!" of "Duh de kruisjes sloegen erop dat KIM de TIENDE mol was, joehoe waar zit je met je gedachten?!". Ik ben daar een beetje sceptisch over want er wordt ZOVEEL in beeld gebracht altijd dat je maar net het goede onderdeel in de goede context eruit moet pikken en er voor elke kandidaat wel iets te zeggen valt.
"We draaiden deze keer muziek op de achtergrond, Annemieke draait ook altijd muziek..."
"We hebben heel vaak etende mensen in beeld gebracht, waarbij je moet slikken. Tim presenteert spuiten & SLIKKEN"
"Tijdens de opdrachten moesten de kandidaten vaak rennen. Taeke heeft als oud-hockeyer natuurlijk ook veel moeten rennen. HET WAS GEEN TOEVAL!"
"Hoewel we in een streng gelovig land waren waren de kruizen die er in beeld werden gebracht geen toeval, ze sloegen allemaal op Klaas van KRUIStum die ook nog eens bij de EO werkt."
Bij de de decor opdracht de tafel naar achteren duwen idd. Het slechte verstaan van Cecile, de dikke en dunne boeken om en om zetten.quote:
Slecht voorbeeld dat was geen duidelijke molactie en werd ook niet door andere kandidaten opgemerkt. Het was mij ook niet opgevallen tijdens de uitzending.quote:
Ach valt allemaal wel mee. Tim zijn molacties vallen veel meer op. Annemieke is duidelijk kandidaat. Alleen Taeke vind ik een lastig geval, daarvan had ik verwacht dat ie al vrij snel af zou vallen, maar die blijft er maar inzitten..quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bij de de decor opdracht de tafel naar achteren duwen idd. Het slechte verstaan van Cecile, de dikke en dunne boeken om en om zetten.
De opdracht met de koffers het spel ingaan want die zwarte koffer die Taeke zag was echt zijn koffer, oh nee, toch niet. En dan veel tijd gebruiken ook.
Bij de restaurant opdracht spugen in het eten.
Daarom was het juist een goede. Als alles goed had gelegen had Klaas nog een extra zekerheidje dat het niet gelukt was. De mol moet ook onopvallend mollen. Echter in dit geval was het links en rechts ook al voldoende om iedereen in de war te brengen waar wat moest liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:59 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld dat was geen duidelijke molactie en werd ook niet door andere kandidaten opgemerkt. Het was mij ook niet opgevallen tijdens de uitzending.
Wat voor molacties heeft Tim dan? Want veel meer dan geklooi met de porto's en in de opdracht met de zoutkarren heel ver nog een zoutberg zoeken, kom ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:59 schreef Sinergie het volgende:
Ach valt allemaal wel mee. Tim zijn molacties vallen veel meer op. Annemieke is duidelijk kandidaat. Alleen Taeke vind ik een lastig geval, daarvan had ik verwacht dat ie al vrij snel af zou vallen, maar die blijft er maar inzitten..
Het punt wat ik probeerde te maken ontgaat jou helaas volkomenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom was het juist een goede. Als alles goed had gelegen had Klaas nog een extra zekerheidje dat het niet gelukt was. De mol moet ook onopvallend mollen. Echter in dit geval was het links en rechts ook al voldoende om iedereen in de war te brengen waar wat moest liggen.
Heb je aflevering 6 gemist ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Wat voor molacties heeft Tim dan? Want veel meer dan geklooi met de porto's en in de opdracht met de zoutkarren heel ver nog een zoutberg zoeken, kom ik niet.
excuus ik las niet terug.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:56 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Het punt wat ik probeerde te maken ontgaat jou helaas volkomen
Het was erg goed voor het bevestigen van mijn vermoeden dat Klaas de mol is ja eensquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
excuus ik las niet terug.
Maar idd het was geen overduidelijke molactie. En juist dat is erg goed
Kun je ook antwoorden zonder wedervraag te stellen? Of kun je zelf geen argumenten bedenken ofzow?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kun je ook antwoorden zonder wedervraag te stellen? Of kun je zelf geen argumenten bedenken ofzow?
Nogal zinloze discussie zo
Bij elke executie zit hij een beetje te lachen alsof hij er wel plezier in heeft. Geen molactie maar wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Wat voor molacties heeft Tim dan? Want veel meer dan geklooi met de porto's en in de opdracht met de zoutkarren heel ver nog een zoutberg zoeken, kom ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |