Dit is waar, alleen weten we niet of dit alle verdenkingen zijn. Het kan nog best zo zijn dat kandidaten nog meer personen verdachten dan dat er in de uitzending te zien/horen was. Neem bijvoorbeeld Cécile, daarvan weten we alleen dat ze Klaas verdacht, maar in de aflevering daarvoor zat ze nog op Klaas, Rop en Tim. Goede kans dus dat ze nog steeds op meer personen zat, maar dat dat niet in de uitzending duidelijk is geworden.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmmm als dit waar is, dan kan klaas dus niet de mol zijn....
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-mol-aflevering-7/quote:In de laatste alinea van het molboek staat: "En voor de rest? Lang zal ze leven." Met de rest bedoeld de mol misschien wel de kandidaten. En dan lang zal ze leven. Dat slaat op het filmpje dat ze hebben gemaakt voor Cecile. Als de kandidaten het filmpje nog een keer GOED hadden BEKEKEN (staat ook in het molboekje: allemaal niet zo goed kunnen zien) dan kun je zien dat Annemieke eigenlijk helemaal niet Hoera! zingt, maar iets heel anders! Ik kan best wel goed liplezen en volgens mij zegt ze: Ik ben de mol! Kijk zelf maar terug. Jij bent nu mijn mol Annemieke!!!
Nee ik zie het ook niet dat ze zegt ik ben de mol.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef Maartel het volgende:
Ik zie het niet
Maar het was opzich wel random materiaal in de uitzending.
Ik zie niet dat ze "ik ben de mol" zegt, maar "mol" zou wel heel goed kunnenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Jawel, speel het zonder geluid af. Bij "hoera".
Inderdaad. Het spel verandert achter je rug, ze zegt het nu ook achter de rug van iedereen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ze "ik ben de mol" zegt, maar "mol" zou wel heel goed kunnenVoor de mensen die het niet zien: kijk eens naar haar mond en die van de andere kandidaten op het moment dat ze "hoera" zingen. De mimiek van haar mond klopt niet bij het woord "hoera", maar zou wel kunnen kloppen voor "mol". Overigens zegt ze bij de laatste keer "hoera" iets anders dan bij de keren daarvoor. Die laatste keer lijkt wel "hoera" te zijn.
Rik deelde vorig jaar ook jokers (ja meervoud ja) uit aan Marlijn. En als je een vrijstelling én 6 jokers hebt, maakt één jokertje meer of minder ook niet veel uit.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:04 schreef byah het volgende:
Het meest vreemde vond ik nog wel dat Annemieke het had over restaurant MolinA. Ik ben sowieso een beetje van de Klaas-trein af. En dat een kandidaat geen jokers uitdeelt is me ook bijgebleven
Annemieke deelde een joker aan Rop.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:04 schreef byah het volgende:
Het meest vreemde vond ik nog wel dat Annemieke het had over restaurant MolinA. Ik ben sowieso een beetje van de Klaas-trein af. En dat een kandidaat geen jokers uitdeelt is me ook bijgebleven
Twee zelfs.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemieke deelde een joker aan Rop.
Ze zegt gewoon zoiets als 'heuu, hoo of huuu'. Niets raars op de plaats van een hoera.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ze "ik ben de mol" zegt, maar "mol" zou wel heel goed kunnenVoor de mensen die het niet zien: kijk eens naar haar mond en die van de andere kandidaten op het moment dat ze "hoera" zingen. De mimiek van haar mond klopt niet bij het woord "hoera", maar zou wel kunnen kloppen voor "mol". Overigens zegt ze bij de laatste keer "hoera" iets anders dan bij de keren daarvoor. Die laatste keer lijkt wel "hoera" te zijn.
Dat viel mij ook al op idd. Bij Klaas loopt bij een shot de piccolo van hem vandaan ipv naar hem toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:31 schreef Loekie1 het volgende:
Het spel verandert achter je rug, Klaas is de enige die tegen de rug van een piccolo aankijkt. Bij hem loopt de piccolo van hem weg, terwijl bij de anderen de piccolo steeds op hen afkomt.
Klaas is behalve de Mol ook een Jedi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op idd. Bij Klaas loopt bij een shot de piccolo van hem vandaan ipv naar hem toe.
Hoewel ik echt in een klaas tunnel zit, vind ik dat soort "hints" altijd zo ver gezochtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op idd. Bij Klaas loopt bij een shot de piccolo van hem vandaan ipv naar hem toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |