SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet. Sowieso moet je daarvoor talent hebben, autist zijn, en elke dag oefenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en als je het op volwassen leeftijd wil leren is er dan nog enige kans om grootmeester te worden?
nee gwn geen zinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Iedereen z'n internetverbinding d'r uit geduveld of wat?
Had niet door dat het topic vol wasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
nee gwn geen zinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Was ff in gesprek socializen en zo nu weer de autistenleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
en op behoorlijk hoog niveau isndat wel mogelijk als je elke dag minimaal twee uur oefent?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Sowieso moet je daarvoor talent hebben, autist zijn, en elke dag oefenen.
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en op behoorlijk hoog niveau isndat wel mogelijk als je elke dag minimaal twee uur oefent?
Gaat je geen zika aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
over de fokster die je hebt gedaan.
Behalve geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk overal goed in.
Welk deobusje gebruik jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
mannen die een deobusje als vergelijkmateriaal naast hun penis leggen.
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet niet hoor. Toch twijfel ik een beetje aan Ash nog.
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusserquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Wat lul je nou weer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
was jij maar geschiedenisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusser
hjb skippybalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskop
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.quote:
True that maar ben competitief ingesteld en wil als ik aan zoiets begin het goed doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.
hoeveel groep apps zit jij wel niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Gay groep zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik gebruik daar altijd Axe Compressed voor. Echt een megapiemel dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Denken dat ik autist benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.
Ik zat er niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel groep apps zit jij wel niet in
Ja, over je geschiedenis hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gaf. In welk opzicht eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.
Vind je het heel erg als ik dat niet geloof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Zodra jij even wat nieuws vertelt over de buuf.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Krijgen we nog een relletje vandaag ofwat...?
Hoe kun je het beste beginnen is er niet een app ofzo voor? Ik wil grootmeester worden alhoewel ik eerlijk gezegd niet precies weet aat het betekend dus dat ga ik zo opzoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.
He gatver viezerik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht iedere boy doet dat na dat gezien te hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet geloof.
Zat er iets van "twinks" in de titel van de WA groep?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe kun je het beste beginnen is er niet een app ofzo voor? Ik wil grootmeester worden alhoewel ik eerlijk gezegd niet precies weet aat het betekend dus dat ga ik zo opzoeken.
waar zocht jij op? ben je thirsty?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
hoe ben ik door imgur bij al deze foto's gekomen, thehell.
Niet in homoseksuele groepapps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leek er wel op, weenie in wat voor groepsapps jij zit
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat er iets van "twinks" in de titel van de WA groep?
nee was frontpage aan het kijken en aan het doorklikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar zocht jij op? ben je thirsty?
Nooit. Ik zeg altijd dat ze dat maar aan hun vriendin moeten vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht iedere boy doet dat na dat gezien te hebben?![]()
Wowowowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit. Ik zeg altijd dat ze dat maar aan hun vriendin moeten vragen
gebruik je hoofddoekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
Ik zit op de wc maar toilette papier is op
Waarom FOK! je op de wc?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
Ik weet het niet vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
Hoe kun je het beste beginnen is er niet een app ofzo voor? Ik wil grootmeester worden alhoewel ik eerlijk gezegd niet precies weet aat het betekend dus dat ga ik zo opzoeken.
Definieer bijzonderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, over je geschiedenis hier.
Je post ook op een bijzondere manier. Je komt overal op terug, je reageert met intervallen van een half uur, je stelt moeilijk veel vragen, er staat niet onomstotelijk vast wat je username was.
Ja, ik weet het niet Ash, ik weet het niet.
ahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gebruik je hoofddoek
hahaha
haha
ha
Omwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
nee was frontpage aan het kijken en aan het doorklikken
opeens allemaal nekkid pics enzo
was het een app van paxcon?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
nou nee anders had ik het wel door he
Ja maar je had toch vwo gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer bijzonder? Intervallen komt omdat ik veel lees enzo. Moeilijke vragen snap ik niet wat daar mis mee is?
Komop G one luv enzo toch?
Zat je op het Gertrudis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer bijzonder? Intervallen komt omdat ik veel lees enzo. Moeilijke vragen snap ik niet wat daar mis mee is?
Komop G one luv enzo toch?
nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar je had toch vwo gedaan?
was het een app van paxcon?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
gezellig
dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:[/b]
[..]![]()
nou nee anders had ik het wel door he
Denk dat er wat mis is met je darmenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Vind het echt kut dat als je dan ben weze kakken je na een aantal minuten alweer aandrang hebt.
Het is niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat er wat mis is met je darmen
Noel heeft zoon xdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt, mijn zoon.
pax is in ieder geval snel tevreden. Jij doet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
was het een app van paxcon?
Paxcon is al op te geilen door "rusnak" te zeggen.
Sorry als je dit leest pax![]()
Dat komt omdat je vlak erna iets probeert in te stoppen, moet je ook niet doen he..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Vind het echt kut dat als je dan ben weze kakken je na een aantal minuten alweer aandrang hebt.
klopt man na aantal jaar werken besloten back to school te gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt, mijn zoon.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
pax is in ieder geval snel tevreden. Jij doet zo moeilijk.
tl;dr. Leg ff uit. beetje beknopt graag <3quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
KLB / Een KLB-primeur! #2, vliegend tapijt weg, Twingo bijna voor de deur
Omfg
Homo, autoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tl;dr. Leg ff uit. beetje beknopt graag <3
quote:Details van het verhaal omtrent die achtervolging zijn er niet, ik heb al meerdere keren gemeld dat er een Renault Modus een aantal kilometer achter ons zat, paar keer haast op m`n bumper allerlei rare obscene gebaren te maken, paar keer veraf en toen flink seinen. Op een gegeven moment haalde 'ie ons in met 70-80 en ging VOL in z`n remmen en schakelde 'm in z`n achteruit, toen besloot ik de auto in de berm te gooien, aan de handrem te trekken, stuur om te gooien en er vandoor te gaan en heb hem daarna ook niet meer gezien.
Dit vraag je al voor de tweede keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef Montelly het volgende:
Hey Opso waar is Quauai? Jullie waren besties, faka??
Dan poep jij niet goed en niet alles uit, je moet een squatty Potty gebruiken. Ons lichaam is niet gemaakt om zittend te kakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Wat voor werk ging je doen dat je dacht, weet je wat, die middelbare maak ik een andere keer wel af?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
klopt man na aantal jaar werken besloten back to school te gaan.
Leuke reclame hebben zij he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan poep jij niet goed en niet alles uit, je moet een squatty Potty gebruiken. Ons lichaam is niet gemaakt om zittend te kakken.
hehe nee had al havo diploma en nu terug voor.vwo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor werk ging je doen dat je dacht, weet je wat, die middelbare maak ik een andere keer wel af?
Haha, jaaa je had ze moeten zien johquote:
Dit is zijn mannier van vissen en ophef/relletje proberen te starten, beetje kinderachtig voor zijn leeftijd. Gwn nie op letten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit vraag je al voor de tweede keer.
waarom niet gewoon je propedeuse halen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe nee had al havo diploma en nu terug voor.vwo.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Aah, so.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ik fittie met haar heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is zijn mannier van vissen en ophef/relletje proberen te starten, beetje kinderachtig voor zijn leeftijd. Gwn nie op letten.
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, so.
Waarom geen hbo en met je P naar uni? Of kan dat niet meer?
Of doe je vwo in 1 jaar?
Maar gaf je ook antwoord?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een aso. Verbaast me niets als je naar zijn KPD bijdragen kijkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
Was vast de user modus ahahah snapje Renault modus
Huh wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een aso. Verbaast me niets als je naar zijn KPD bijdragen kijkt.
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ik fittie met haar heb.
Nee mont, ik zie haar vrijdag.
Gaat hem superstrak af.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissen
HBO P vond ik zo kut dat ik dacht doeiiiiiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.
wat raad jij aan dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Mkey boks.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.
met welk aas ben jij te vissen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissen
Best goede series maken ze toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HBO P vond ik zo kut dat ik dacht doeiiiiiklein beetje spijt van achteraf, mja
Zelden zo gelachenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was vast de user modus ahahah snapje Renault modus
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een goede grap van jou zeg
ja hapt al bij groene m&m'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cheesecake dacht ik
Omg nee je moet een urban decay palette als aas gebruiken, dan hapt ze sws
maar jij komt al blauwe m&m's eten toch? in ter apel dan, stuur ik mijn ouders ff weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cheesecake dacht ik
Omg nee je moet een urban decay palette als aas gebruiken, dan hapt ze sws
wel op het hbo dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor mij wel iig, geen hol gedaan op vwo.
Haha, wow.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijven.
ga lekker sojabonen kauwen ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijven.
Ze heeft 3 trillion cookies gebakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Montelly het volgende:
Hey Crip hoe was je dag, lekker productief geweest vandaag?
Had vanmiddag nog tofu teriyakiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga lekker sojabonen kauwen ofzo
Ga even belletje lellen bij de buren als je zo nodig poesje wil proeven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Montelly het volgende:
Hey Crip hoe was je dag, lekker productief geweest vandaag?
Aaaayyyyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft 3 trillion cookies gebakken.
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die grondkomkommers zijn wel super lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Een biologische komkommer met stekeltjes eraan.
Straks maatje, even uitbuiken nu..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga even belletje lellen bij de buren als je zo nodig poesje wil proeven.
gewoon een cactus toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Een biologische komkommer met stekeltjes eraan.
8.7 n-n-n-iggaah.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yesh, had ik vorige zomer ook in de tuin.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Van die grondkomkommers zijn wel super lekker. Hebben ze veel in mocro zeker?
aah jammer, dacht ik eindelijk een plekje gevondne te hebben om te zonnen in zaanstadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenover de schans. Alleen is de tent failliet
wat een quitterben jijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nu 51,3 decillion cookies, met cheats
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
kun je crip net een dag mee voedenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is dat cookieclicker? ik ben dom dus snap niet. iemand uitleg aan mij? alvast bedankt ok
niet zo gemeen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je crip net een dag mee voeden
mn marokkaanse huisjurk scheurde bij mn heupen terwijl ik ging zitten en dit las ripquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je crip net een dag mee voeden
wie? is dat een user hier?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
is dat niet stretch dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
mn marokkaanse huisjurk scheurde bij mn heupen terwijl ik ging zitten en dit las rip
Srs?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Heul veul klikken!
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat niet stretch dan?
ja maar dat is toch compleet irrelevant...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet leuk vind, bullebak.
Ok, vet. Nu weet ik zeker dat ik niks misquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het begin beetje, later heb je oma´s, boerderijen, alchemisten die het voor je doen
Klopt, woon dan ook tegenover een politiebureau (srs).quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die zie jij vaker dan je lief is he.
dat is heel relevant, want anders ga ik dingen door dm'en naar de blauwenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar dat is toch compleet irrelevant...
Verplicht zeker. Toezicht toch. Hoeveelste stond jij ook alweer in die top 600 criminelen lijst?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, woon dan ook tegenover een politiebureau (srs).
Wowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
doe alsof ik weet waar deze reference van is
ahah westside
Ja en?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is heel relevant, want anders ga ik dingen door dm'en naar de blauwen
Dat we met zoveel je moeder hebben mishandeld maakt ons nog niet direct crimineel hèquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verplicht zeker. Toezicht toch. Hoeveelste stond jij ook alweer in die top 600 criminelen lijst?
oke. ik ken dr nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee maar uhm kwai is m'n siamese tweeling spreek haar elke dag nog wel over alles en niets
Kun je nagaan wat voor mietjes jullie zijn dat jullie de hele roedel nodig haddenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat we met zoveel je moeder hebben mishandeld maakt ons nog niet direct crimineel hè.
dat doen oude dorpsmensen ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
Wrm praten Marokkanen altijd over wie dood is gegaan en als ze erbij waren hele verhaal hoe.
Bridge on the river Kwaiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee maar uhm kwai is m'n siamese tweeling spreek haar elke dag nog wel over alles en niets
album ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is toch een nummer van childish gambino/Donald glover?
Waarom schrijven Marokkanen altijd in zulk gebrekkig Nederlands?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
Wrm praten Marokkanen altijd over wie dood is gegaan en als ze erbij waren hele verhaal hoe.
Omdat het geen Nederlanders zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom schrijven Marokkanen altijd in zulk gebrekkig Nederlands?
Wil zijn Marokkaans niet zienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat het geen Nederlanders zijn
Ja dt swsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Marokkanen houden van overdrijven
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En van stelenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Marokkanen houden van overdrijven
Schrijf jij dan in het arabisch nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In welk land wonen we?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil zijn Marokkaans niet zien
ja, ze moet toch ergens mee poetsenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom doet de Marokkaanse schoonmaakster hier op kantoor haar hoofdoek af tijdens het schoonmaken maar wanneer ze vertrekt weer op?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom doet de Marokkaanse schoonmaakster hier op kantoor haar hoofdoek af tijdens het schoonmaken maar wanneer ze vertrekt weer op?
Nee joh, liggen genoeg poetsdoeken in het gootsteenkastje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, ze moet toch ergens mee poetsen
Omdat het mss niet mag?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
leg het haar dan uit man, horkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee joh, liggen genoeg poetsdoeken in het gootsteenkastje.
Oh kan wel.. ze is hier pas een weekje. Ze komt wel van een wit bedrijf. Eerst hadden we 2 Roemeense dames die zwart gingen schoonmakenquote:
Doe niet zo raar manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef Montelly het volgende:
Jongens jullie moeten Crip whiteknighten en niet pesten he..
Wat zit je nu weer te jengelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef Montelly het volgende:
Jongens jullie moeten Crip whiteknighten en niet pesten he..
-zucht-quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus Marokkanen hoeven geen fatsoenlijk Nederlands te spreken?
ja kom, doe nou niet net alsof dat een Marokkaans probleem is .. man manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus Marokkanen hoeven geen fatsoenlijk Nederlands te spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |