SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet. Sowieso moet je daarvoor talent hebben, autist zijn, en elke dag oefenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en als je het op volwassen leeftijd wil leren is er dan nog enige kans om grootmeester te worden?
nee gwn geen zinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Iedereen z'n internetverbinding d'r uit geduveld of wat?
Had niet door dat het topic vol wasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
nee gwn geen zinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Was ff in gesprek socializen en zo nu weer de autistenleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
en op behoorlijk hoog niveau isndat wel mogelijk als je elke dag minimaal twee uur oefent?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Sowieso moet je daarvoor talent hebben, autist zijn, en elke dag oefenen.
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en op behoorlijk hoog niveau isndat wel mogelijk als je elke dag minimaal twee uur oefent?
Gaat je geen zika aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
over de fokster die je hebt gedaan.
Behalve geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk overal goed in.
Welk deobusje gebruik jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
mannen die een deobusje als vergelijkmateriaal naast hun penis leggen.
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet niet hoor. Toch twijfel ik een beetje aan Ash nog.
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusserquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Wat lul je nou weer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
was jij maar geschiedenisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusser
hjb skippybalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskop
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.quote:
True that maar ben competitief ingesteld en wil als ik aan zoiets begin het goed doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.
hoeveel groep apps zit jij wel niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Gay groep zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik gebruik daar altijd Axe Compressed voor. Echt een megapiemel dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Denken dat ik autist benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.
Ik zat er niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel groep apps zit jij wel niet in
Ja, over je geschiedenis hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gaf. In welk opzicht eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.
Vind je het heel erg als ik dat niet geloof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Zodra jij even wat nieuws vertelt over de buuf.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Krijgen we nog een relletje vandaag ofwat...?
Hoe kun je het beste beginnen is er niet een app ofzo voor? Ik wil grootmeester worden alhoewel ik eerlijk gezegd niet precies weet aat het betekend dus dat ga ik zo opzoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.
He gatver viezerik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht iedere boy doet dat na dat gezien te hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet geloof.
Zat er iets van "twinks" in de titel van de WA groep?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe kun je het beste beginnen is er niet een app ofzo voor? Ik wil grootmeester worden alhoewel ik eerlijk gezegd niet precies weet aat het betekend dus dat ga ik zo opzoeken.
waar zocht jij op? ben je thirsty?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
hoe ben ik door imgur bij al deze foto's gekomen, thehell.
Niet in homoseksuele groepapps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leek er wel op, weenie in wat voor groepsapps jij zit
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat er iets van "twinks" in de titel van de WA groep?
nee was frontpage aan het kijken en aan het doorklikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar zocht jij op? ben je thirsty?
Nooit. Ik zeg altijd dat ze dat maar aan hun vriendin moeten vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht iedere boy doet dat na dat gezien te hebben?![]()
Wowowowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit. Ik zeg altijd dat ze dat maar aan hun vriendin moeten vragen
gebruik je hoofddoekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
Ik zit op de wc maar toilette papier is op
Waarom FOK! je op de wc?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
Ik weet het niet vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
Hoe kun je het beste beginnen is er niet een app ofzo voor? Ik wil grootmeester worden alhoewel ik eerlijk gezegd niet precies weet aat het betekend dus dat ga ik zo opzoeken.
Definieer bijzonderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, over je geschiedenis hier.
Je post ook op een bijzondere manier. Je komt overal op terug, je reageert met intervallen van een half uur, je stelt moeilijk veel vragen, er staat niet onomstotelijk vast wat je username was.
Ja, ik weet het niet Ash, ik weet het niet.
ahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gebruik je hoofddoek
hahaha
haha
ha
Omwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
nee was frontpage aan het kijken en aan het doorklikken
opeens allemaal nekkid pics enzo
was het een app van paxcon?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
nou nee anders had ik het wel door he
Ja maar je had toch vwo gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer bijzonder? Intervallen komt omdat ik veel lees enzo. Moeilijke vragen snap ik niet wat daar mis mee is?
Komop G one luv enzo toch?
Zat je op het Gertrudis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer bijzonder? Intervallen komt omdat ik veel lees enzo. Moeilijke vragen snap ik niet wat daar mis mee is?
Komop G one luv enzo toch?
nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar je had toch vwo gedaan?
was het een app van paxcon?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
gezellig
dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:[/b]
[..]![]()
nou nee anders had ik het wel door he
Denk dat er wat mis is met je darmenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Vind het echt kut dat als je dan ben weze kakken je na een aantal minuten alweer aandrang hebt.
Het is niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat er wat mis is met je darmen
Noel heeft zoon xdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt, mijn zoon.
pax is in ieder geval snel tevreden. Jij doet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
was het een app van paxcon?
Paxcon is al op te geilen door "rusnak" te zeggen.
Sorry als je dit leest pax![]()
Dat komt omdat je vlak erna iets probeert in te stoppen, moet je ook niet doen he..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Vind het echt kut dat als je dan ben weze kakken je na een aantal minuten alweer aandrang hebt.
klopt man na aantal jaar werken besloten back to school te gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt, mijn zoon.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
pax is in ieder geval snel tevreden. Jij doet zo moeilijk.
tl;dr. Leg ff uit. beetje beknopt graag <3quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
KLB / Een KLB-primeur! #2, vliegend tapijt weg, Twingo bijna voor de deur
Omfg
Homo, autoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tl;dr. Leg ff uit. beetje beknopt graag <3
quote:Details van het verhaal omtrent die achtervolging zijn er niet, ik heb al meerdere keren gemeld dat er een Renault Modus een aantal kilometer achter ons zat, paar keer haast op m`n bumper allerlei rare obscene gebaren te maken, paar keer veraf en toen flink seinen. Op een gegeven moment haalde 'ie ons in met 70-80 en ging VOL in z`n remmen en schakelde 'm in z`n achteruit, toen besloot ik de auto in de berm te gooien, aan de handrem te trekken, stuur om te gooien en er vandoor te gaan en heb hem daarna ook niet meer gezien.
Dit vraag je al voor de tweede keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef Montelly het volgende:
Hey Opso waar is Quauai? Jullie waren besties, faka??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |