SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet. Sowieso moet je daarvoor talent hebben, autist zijn, en elke dag oefenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en als je het op volwassen leeftijd wil leren is er dan nog enige kans om grootmeester te worden?
nee gwn geen zinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Iedereen z'n internetverbinding d'r uit geduveld of wat?
Had niet door dat het topic vol wasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
nee gwn geen zinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Was ff in gesprek socializen en zo nu weer de autistenleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
en op behoorlijk hoog niveau isndat wel mogelijk als je elke dag minimaal twee uur oefent?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Sowieso moet je daarvoor talent hebben, autist zijn, en elke dag oefenen.
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en op behoorlijk hoog niveau isndat wel mogelijk als je elke dag minimaal twee uur oefent?
Gaat je geen zika aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
over de fokster die je hebt gedaan.
Behalve geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk overal goed in.
Welk deobusje gebruik jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
mannen die een deobusje als vergelijkmateriaal naast hun penis leggen.
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet niet hoor. Toch twijfel ik een beetje aan Ash nog.
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusserquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Wat lul je nou weer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
was jij maar geschiedenisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusser
hjb skippybalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskop
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.quote:
True that maar ben competitief ingesteld en wil als ik aan zoiets begin het goed doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.
hoeveel groep apps zit jij wel niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Gay groep zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik gebruik daar altijd Axe Compressed voor. Echt een megapiemel dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Denken dat ik autist benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.
Ik zat er niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel groep apps zit jij wel niet in
Ja, over je geschiedenis hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gaf. In welk opzicht eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |