Welk deobusje gebruik jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
mannen die een deobusje als vergelijkmateriaal naast hun penis leggen.
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet niet hoor. Toch twijfel ik een beetje aan Ash nog.
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusserquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Wat lul je nou weer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
was jij maar geschiedenisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Je bent echt megaslecht in geschiedenis.
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als dat over mijn dm gaat, dat was geen deobusje maar de brandblusser
hjb skippybalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is eerder vergelijkbaar met je knotskop
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.quote:
True that maar ben competitief ingesteld en wil als ik aan zoiets begin het goed doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, waarom wil je daar meteen voor gaan? Ik zou het eerst maar even leren.
hoeveel groep apps zit jij wel niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik keek 1x in een jongensgroepsapp en ze vergeleken srs mekaars dick door dickpics te sturen. Traumatized fo life
Gay groep zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik gebruik daar altijd Axe Compressed voor. Echt een megapiemel dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Denken dat ik autist benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan schaken, maar ik ben geen talent. Je moet aanleg hebben en een zelfde soort sneue autist als Jimmy zijn.
Ik zat er niet inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel groep apps zit jij wel niet in
Ja, over je geschiedenis hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut je was de eerste die ik een JD Turk plaatje gaf. In welk opzicht eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat doen wij altijd gewoon na voetbaltraining onder de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |