quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.
met welk aas ben jij te vissen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissen
Best goede series maken ze toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HBO P vond ik zo kut dat ik dacht doeiiiiiklein beetje spijt van achteraf, mja
Zelden zo gelachenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was vast de user modus ahahah snapje Renault modus
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een goede grap van jou zeg
ja hapt al bij groene m&m'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cheesecake dacht ik
Omg nee je moet een urban decay palette als aas gebruiken, dan hapt ze sws
maar jij komt al blauwe m&m's eten toch? in ter apel dan, stuur ik mijn ouders ff weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cheesecake dacht ik
Omg nee je moet een urban decay palette als aas gebruiken, dan hapt ze sws
wel op het hbo dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor mij wel iig, geen hol gedaan op vwo.
Haha, wow.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijven.
ga lekker sojabonen kauwen ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijven.
Ze heeft 3 trillion cookies gebakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Montelly het volgende:
Hey Crip hoe was je dag, lekker productief geweest vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |