Dan poep jij niet goed en niet alles uit, je moet een squatty Potty gebruiken. Ons lichaam is niet gemaakt om zittend te kakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Vind het echt kut dat als je dan ben weze kakken je na een aantal minuten alweer aandrang hebt.
Wat voor werk ging je doen dat je dacht, weet je wat, die middelbare maak ik een andere keer wel af?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
klopt man na aantal jaar werken besloten back to school te gaan.
Leuke reclame hebben zij he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan poep jij niet goed en niet alles uit, je moet een squatty Potty gebruiken. Ons lichaam is niet gemaakt om zittend te kakken.
hehe nee had al havo diploma en nu terug voor.vwo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor werk ging je doen dat je dacht, weet je wat, die middelbare maak ik een andere keer wel af?
Haha, jaaa je had ze moeten zien johquote:
Dit is zijn mannier van vissen en ophef/relletje proberen te starten, beetje kinderachtig voor zijn leeftijd. Gwn nie op letten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit vraag je al voor de tweede keer.
waarom niet gewoon je propedeuse halen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe nee had al havo diploma en nu terug voor.vwo.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Aah, so.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ik fittie met haar heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is zijn mannier van vissen en ophef/relletje proberen te starten, beetje kinderachtig voor zijn leeftijd. Gwn nie op letten.
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, so.
Waarom geen hbo en met je P naar uni? Of kan dat niet meer?
Of doe je vwo in 1 jaar?
Maar gaf je ook antwoord?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit vraag je al voor de tweede keer.
Wat een aso. Verbaast me niets als je naar zijn KPD bijdragen kijkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
Was vast de user modus ahahah snapje Renault modus
Huh wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een aso. Verbaast me niets als je naar zijn KPD bijdragen kijkt.
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ik fittie met haar heb.
Nee mont, ik zie haar vrijdag.
Gaat hem superstrak af.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissen
HBO P vond ik zo kut dat ik dacht doeiiiiiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.
wat raad jij aan dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
mannen die een deobusje als vergelijkmateriaal naast hun penis leggen.
Mkey boks.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HBO P is veel meer werk dan vwo doen.
met welk aas ben jij te vissen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja drm probeert hij ook op zo'n wijven manier te vissen
Best goede series maken ze toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HBO P vond ik zo kut dat ik dacht doeiiiiiklein beetje spijt van achteraf, mja
Zelden zo gelachenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was vast de user modus ahahah snapje Renault modus
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een goede grap van jou zeg
ja hapt al bij groene m&m'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cheesecake dacht ik
Omg nee je moet een urban decay palette als aas gebruiken, dan hapt ze sws
maar jij komt al blauwe m&m's eten toch? in ter apel dan, stuur ik mijn ouders ff weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cheesecake dacht ik
Omg nee je moet een urban decay palette als aas gebruiken, dan hapt ze sws
wel op het hbo dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor mij wel iig, geen hol gedaan op vwo.
Haha, wow.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijven.
ga lekker sojabonen kauwen ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap wel dat je je P halen lastig vond als je de naam van je niveau al niet correct kan schrijven.
Ze heeft 3 trillion cookies gebakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Montelly het volgende:
Hey Crip hoe was je dag, lekker productief geweest vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |