is dat niet stretch dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
mn marokkaanse huisjurk scheurde bij mn heupen terwijl ik ging zitten en dit las rip
Srs?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Heul veul klikken!
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat niet stretch dan?
ja maar dat is toch compleet irrelevant...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet leuk vind, bullebak.
Ok, vet. Nu weet ik zeker dat ik niks misquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het begin beetje, later heb je oma´s, boerderijen, alchemisten die het voor je doen
Klopt, woon dan ook tegenover een politiebureau (srs).quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die zie jij vaker dan je lief is he.
dat is heel relevant, want anders ga ik dingen door dm'en naar de blauwenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar dat is toch compleet irrelevant...
Verplicht zeker. Toezicht toch. Hoeveelste stond jij ook alweer in die top 600 criminelen lijst?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, woon dan ook tegenover een politiebureau (srs).
Wowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
doe alsof ik weet waar deze reference van is
ahah westside
Ja en?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is heel relevant, want anders ga ik dingen door dm'en naar de blauwen
Dat we met zoveel je moeder hebben mishandeld maakt ons nog niet direct crimineel hèquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verplicht zeker. Toezicht toch. Hoeveelste stond jij ook alweer in die top 600 criminelen lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |