abonnement Unibet Coolblue
pi_159925929
Hier verder ....

Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS:

New York City:
- WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28
- WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00
- WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21
Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10
bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10

Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief.

[ afbeelding ]

Het FOK!-dossier
En: de FOK!-frontpage

Tijdlijn gebeurtenissen:
08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1
09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2
09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant
10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 - Een deel van het Pentagon stort in
10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville
10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:28 - De tweede toren van het WTC stort in
11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7
11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen
17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn

9/11 in 5 minuten:

9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.

Hoe/Wat:
• Wat heeft de gebouwen doen instorten?
• Was er sprake van:
- de gemelde vliegtuigen
- op afstand bestuurde vliegtuigen
- vervangen vliegtuigen
- geen vliegtuigen

• Hoe kon WTC-7 zomaar instorten?
• Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten?
• Wat is er gebeurd met de slachtoffers?
• Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen?

Waarom:
• Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom?
• Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten?
• Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen?

==========================================================================

Videomateriaal:

Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specifieke onderwerpen

Instorten WTC-1 & 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTC-7:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planes or no planes - oordeel zelf:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pentagon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelende "getuigenverklaringen":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel over de kapers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:

Ondergrondse thermonucleaire demolitie - Dimitri Khalezov:


Een nieuw, nooit eerder gebruikt soort "fusie" - dr. Judy Wood:


Nuttige links:

911docs.net
meer docu's
EénVandaag - Onthutsend Andere Kijk op 9/11

Wikipedia:

9/11 Conspiracy Theories
September 11 attacks advance-knowledge conspiracy theories
9/11 Truth movement
Opinion polls about 9/11 conspiracy theories
Among the Truthers

Bekende 9/11-"truthers" (non-believers in het "officiële verhaal"):

Hunter S. Thompson (gest. 2005)
Charlie Sheen
Aaron Russo (gest. 2007)
David Icke
Alex Jones
Jesse Ventura
Jim Marrs
William Rodriguez
Mike Ruppert
Woody Harrelson
Russell Brand
George Carlin (gest. 2008)

========================================================================

Meer in onze BNW-kluis

========================================================================


Remembering 911- Live- Overcome

========================================================================

Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen?

Wat waren de motieven?
Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario?

MUST SEE:


SPOILER: materiaal Voor de terugkomende beweringen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1 van documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers

Deel 2 documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers.


Al Qaeda propaganda film waarin de vaders van de kapers aan het woord zouden komen...
pi_159927654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:54 schreef DeMolay het volgende:
Dat is het punt niet CGI word hier met meerdere posters zijn meningen door elkaar gehaald als een fijt.

Was de schaduw accuraat of niet is de vraag en antwoord
En dat de beroemde Falling Man beeld onmogelijk is en dus fake is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159928166
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

En dat de beroemde Falling Man beeld onmogelijk is en dus fake is.
Dat die onmogelijk is, is subjectief.
Maar wel de teneur van het 911-complot: die is vooral gebaseerd op de vermeende onmogelijkheid van de gebeurtenissen van die dag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159934897
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Jammer' genoeg ben ik van 'n leeftijd waarop ik heb heel veel meegmaakt.
Volgens dit stuk, alle jumpers behalve van drie hebben van de North Tower gesprongen.
Maar (in 102minuten) geen live TV beelden van zijn. Alle jumper beelden van andere bronnen waren. Doe maar 'n google search van 'Live TV footage of 911 jumpers'. Er is niks te vinden. Misschien kan jij wat vinden.

http://www.dailymail.co.u(...)ell-Twin-Towers.html

All but three leapt from the first building to be hit — the North Tower. The second plane struck the South Tower 16 minutes later but it collapsed first, giving occupants less time to react.

Kelly Reyher watched from the South Tower’s 78th floor as people started to fall out of ‘the hole’ the aircraft had ripped in the North Tower. To him, they looked ‘completely confused’ rather than consciously deciding to end it all.
‘It looked like they were blinded by smoke and couldn’t breathe because their hands were over their faces,’ he says. ‘They would just walk to the edge where the jagged floor was and just fall out.’
Ik weet dat op cnn live werd uitgezonden dat er mensen sprongen van de torens. Ik snap het punt ook niet zo, het lijkt me logisch dat veel mensen die boven de inpact zaten uiteindelijk gesprongen zijn, omdat ze anders zouden verbranden. Misschien zouden ze eerst nog geprobeerd hebben naar beneden te klimmen en lukte dat niet.

Ik zie ook niet in waarom de "falling man" zogenaamd onmogelijk is. Het is een foto van iemand die naar beneden springt of valt, dat lijkt me feitelijk juist, de rest doet er niet toe.

Het probleem met complotdenkers is dat ze op een aantal kleinigheidjes, waar ze geen volledige feiten van hebben, fixeren, en daar enorme conclusies uit trekken. Niet doen.
pi_159935063
Daarbij is het respect voor de slachtoffers van terrorisme ver te zoeken in deze thread en zouden sommige mensen hier zich diep moeten schamen. Een beetje vanuit de luie stoel zitten theoretiseren over de lijken van mensen. Walgelijk.
pi_159937791
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
Daarbij is het respect voor de slachtoffers van terrorisme ver te zoeken in deze thread en zouden sommige mensen hier zich diep moeten schamen. Een beetje vanuit de luie stoel zitten theoretiseren over de lijken van mensen. Walgelijk.
Eens hoor. Het lijkt soms alsof voor sommigen het complot belangrijker is dan de slachtoffers.
  maandag 15 februari 2016 @ 16:05:46 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159938010
Ligt eraan hoe je er tegen aan kijkt. Dat heeft Mata (dacht ik) destijds ook al eens duidelijk proberen te maken. Als het daadwerkelijk zo gebeurd is zoals de beelden ons moeten laten geloven is het afschuwelijk, maar als je overtuigd bent dat het nep is dan zijn er niet eens slachtoffers. Heeft niets te maken met dat het complot belangrijker is dan de slachtoffers of respectloos zijn. Vanuit dat oogpunt wordt wel vaker de mond gesnoerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159938138
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ligt eraan hoe je er tegen aan kijkt. Dat heeft Mata (dacht ik) destijds ook al eens duidelijk proberen te maken. Als het daadwerkelijk zo gebeurd is zoals de beelden ons moeten laten geloven is het afschuwelijk, maar als je overtuigd bent dat het nep is dan zijn er niet eens slachtoffers. Heeft niets te maken met dat het complot belangrijker is dan de slachtoffers of respectloos zijn. Vanuit dat oogpunt wordt wel vaker de mond gesnoerd.
Ik zie hier niemand de mond gesnoerd worden.
pi_159938854
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
Daarbij is het respect voor de slachtoffers van terrorisme ver te zoeken in deze thread en zouden sommige mensen hier zich diep moeten schamen. Een beetje vanuit de luie stoel zitten theoretiseren over de lijken van mensen. Walgelijk.
Dit is een 9/11 topic, geen rouw topic, men weet zelfs nog niet het juiste aantal mensen wat is overleden en het aantal vicsims.
pi_159942667
Er wordt niet gevraagd om te rouwen, maar wel om respect voor de overledenen en hun nabestaanden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159943200
En weer ontopic graag, 9/11, iets met hoofdzaken en bijzaken.
There is only one religion
pi_159946770
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik weet dat op cnn live werd uitgezonden dat er mensen sprongen van de torens. Ik snap het punt ook niet zo, het lijkt me logisch dat veel mensen die boven de inpact zaten uiteindelijk gesprongen zijn, omdat ze anders zouden verbranden. Misschien zouden ze eerst nog geprobeerd hebben naar beneden te klimmen en lukte dat niet.

Ik zie ook niet in waarom de "falling man" zogenaamd onmogelijk is. Het is een foto van iemand die naar beneden springt of valt, dat lijkt me feitelijk juist, de rest doet er niet toe.

Het probleem met complotdenkers is dat ze op een aantal kleinigheidjes, waar ze geen volledige feiten van hebben, fixeren, en daar enorme conclusies uit trekken. Niet doen.
De jumpers beelden waren zeker op alle MSM zenders maar niet live te zien. Er zijn geen jumpers in de 102minuten van live (of wat we hebben op TV gezien more like) beelden te vinden.
De 'independant/amateur' beelden kwam later.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159947208
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

De jumpers beelden waren zeker op alle MSM zenders maar niet live te zien. Er zijn geen jumpers in de 102minuten van live (of wat we hebben op TV gezien more like) beelden te vinden.
De 'independant/amateur' beelden kwam later.

Dat is gewoon niet waar, en dan nog, zouden al die amateurbeelden fake zijn? Waarom?
pi_159947312
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar, en dan nog, zouden al die amateurbeelden fake zijn? Waarom?
OK - ga jij dan ff lekker in MSM archieven zoeken en kan je 't hier posten..
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159947333
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK - ga jij dan ff lekker in MSM archieven zoeken en kan je 't hier posten..
Waarom?
pi_159947658
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Waarom?
Jij lijkt zo zeker te weten dat er live jumper beelden zijn en ik denk dat je 't fout hebt.
Zo moeillijk is het toch niet als je zo zeker ben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159947729
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij lijkt zo zeker te weten dat er live jumper beelden zijn en ik denk dat je 't fout hebt.
Zo moeillijk is het toch niet als je zo zeker ben.
Geen zin om op te zoeken, het is namelijk totaal niet van belang. Zelfs als je gelijk hebt (wat niet zo is) staat het nog vast dat mensen uit de torens gesprongen zijn.
  maandag 15 februari 2016 @ 21:22:19 #18
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159947985
Precies..irrelevant details
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159948188
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik zie ook niet in waarom de "falling man" zogenaamd onmogelijk is. Het is een foto van iemand die naar beneden springt of valt, dat lijkt me feitelijk juist, de rest doet er niet toe.

Het probleem met complotdenkers is dat ze op een aantal kleinigheidjes, waar ze geen volledige feiten van hebben, fixeren, en daar enorme conclusies uit trekken. Niet doen.
Oh ok - dan kan je uitleggen hoe en van waar precies je denkt dat Richard Drew de 'iconic' fotos heeft genomen.
Wat voor hoogte of van hoeveel verdiepingen hoog is de foto genomen denk je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159948232
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ok - dan kan je uitleggen hoe en van waar precies je denkt dat Richard Drew de 'iconic' fotos heeft genomen.
Wat voor hoogte of van hoeveel verdiepingen hoog is de foto genomen denk je?
Geen idee, het is ook niet relevant. Het probleem is dat je op een detail focust en de realiteit uit het oog verliest.
pi_159948535
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Geen idee, het is ook niet relevant. Het probleem is dat je op een detail focust en de realiteit uit het oog verliest.
Oh? Ik denk dat maar een kleine detailletje in 'n verhaal kan alles veranderen.
Zo zien ze 't ook in 'n crinminele onderzoek,rechtzaak.enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159948571
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Ik denk dat maar een kleine detailletje in 'n verhaal kan alles veranderen.
Zo zien ze 't ook in 'n crinminele onderzoek,rechtzaak.enz.
In dit geval niet.
pi_159948677
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Geen idee, het is ook niet relevant. Het probleem is dat je op een detail focust en de realiteit uit het oog verliest.
Ik denk dat bewijs van fake fotos zeer relevant is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159948709
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat bewijs van fake fotos zeer relevant is.
Enkel als het zou bewijzen dat er uberhaupt geen mensen gesprongen zijn is het een klein beetje relevant, maar dat doet het niet.
pi_159948902
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Enkel als het zou bewijzen dat er uberhaupt geen mensen gesprongen zijn is het een klein beetje relevant, maar dat doet het niet.
Als er maar een stuk bewijs dat lijkt fake te zijn de hele zaak twijfelachtige is.Voor sommige mensen niet. Is ook fijn hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159948972
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat bewijs van fake fotos zeer relevant is.
Afgezien dat dat moeilijk te bewijzen valt: dat er mensen uit de torens zijn gesprongen/gevallen wordt niet alleen gedragen door die ene foto. Er zijn meer foto's van slachtoffers die uit de torens zijn gesprongen/gevallen en er zijn diverse ooggetuigenisverslagen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159949054
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:22 schreef DeMolay het volgende:
Precies..irrelevant details
Ja jo - who cares if the 'live' reports greenscreen zijn en de zon in 'n andere positie op de 'terrible day' was. Yeah,yeah,yeah, some crazy things happened that day.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 februari 2016 @ 21:49:54 #28
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159949127
nee jij bent blind door de mogelijkheid (atuinhek en ik danste ook zon tango )
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159949136
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Afgezien dat dat moeilijk te bewijzen valt: dat er mensen uit de torens zijn gesprongen/gevallen wordt niet alleen gedragen door die ene foto. Er zijn meer foto's van slachtoffers die uit de torens zijn gesprongen/gevallen en er zijn diverse ooggetuigenisverslagen.
Dus jij denkt ook dat Richards Drew z'n foto fake is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 februari 2016 @ 21:53:08 #30
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159949269
wow.......kom dan met een zon vergelijking ipv wantie te overtuigen wat niet gaat gebeuren

Wantie kwam en zag en werd een mol..gezien zijn manier van introducering
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159949622
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus jij denkt ook dat Richards Drew z'n foto fake is?
Ik heb daarvoor geen overtuigend bewijs gezien.
Verder is het niet relevant,zelfs al zou de foto gephotoshopt zijn: het feit dat er mensen uit de torens zijn gesprongen/gevallen is daarmee niet van tafel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 15 februari 2016 @ 22:05:14 #32
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159949809
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 15 februari 2016 @ 22:06:02 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159949850
Bij de meeste zenders hebben ze wide shots gebruikt, gewoon puur omdat grond film later pas binnen kwam.
De meeste beelden die tijdens de live uitzendingen gebruikt werden zijn dus vanuit andere camera hoeken gemaakt, beelden vanaf de grond zijn over het algemeen gemaakt door amateur filmers.
En tijdens de live uitzendingen bleef het beeld niet alleen op het WTC staan maar ging men ook naar Bush het pentagon en andere locaties.
Er zullen vast wel beelden zijn van springers in de live beelden alleen de beelden zijn te ver af genomen.
De kwaliteit wat van die beelden op youtube staat is gewoon van te lage kwaliteit om te kunnen beoordelen.

Veel beelden van grond rapportages kwamen ook pas veel later binnen dit komt omdat beelden vanuit helicopters en standaard locaties via live beeld konden worden doorgestuurd.
Bij beelden vanaf de grond gaat ook niet zo makkelijk een team moet er eerst heen zien te komen apperatuur aan zetten en dan kan men beginnen met filmen.
Dat was haast onmogelijk door de omvang en dat men er eerst heen moest gaan voor men kon beginnen met filmen, dit geeft maar aan dat een nieuws team niet gelijk bij de aanslag gelijk ter plaatse was.

Van de eerste impact is er maar 1 team wat toevallig ter plekke was en deze beelden zijn ook veel later vrij gegeven dit was van een team wat een interview ging houden bij een brandweer team, nou kan je daar natuurlijk ook weer over gaan struikelen dat ze TOEVALLIG ter plekke waren.
Maar we hebben het hier over een stad met 9 miljoen inwoners, zo heel toevallig is dat dus niet.
De kans dat er ergens in zo'n grote stad ergens een interview af neemt of bezig is met een documentaire is best groot.

hart van nederland man bijt hond powned etc etc etc...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 februari 2016 @ 22:06:49 #34
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159949889
Tja weer jouw beleving


ben zelf van een TomaHawk raket bij pentagon terwijl het vliegtuig weer optrok (klopt met balck box gegevens )
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159949996
3:11 min
Van de jumpers bleef niets over.
There is only one religion
  maandag 15 februari 2016 @ 22:10:42 #36
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159950033
ging om zon angle ..wel valide met het CGI argument
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 15 februari 2016 @ 22:13:53 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159950141
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
3:11 min
Van de jumpers bleef niets over,
:{ damn..

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 15-02-2016 22:15:10 (al verbeterd) ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159956315
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:06 schreef DeMolay het volgende:
Tja weer jouw beleving

ben zelf van een TomaHawk raket bij pentagon terwijl het vliegtuig weer optrok (klopt met balck box gegevens )
niet volgens de website van Steven Jones, daarop staat een artikel waaruit aan de hand van de zwarte doos gegevens het vliegtuig in het pentagon is gecrashed.

Waar jij op doelt is de data van pilots911truth die niets hebben gedaan met de zwarte dozen zelf, maar in plaats daarvan een NTSB simulatie hebben gebruikt, waarbij de NTSB zelf notabene waarschuwde dat die simulatie geen juiste weergave van de zwarte doos is....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:41:24 #39
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159958677
Data kwam overeen met ooggetuigen verslagen van de alternatieve aanvliegroute.

Hey kwam deze tegen

http://www.wanttoknow.nl/(...)der-de-911-waarheid/
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159963515
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
3:11 min
Van de jumpers bleef niets over.
Beelden van zo'n vreselijk slechte kwaliteit is moellijk te zien wat precies van de ramen valt.
Ze hebben de 'lijken' gewoon daar op de stoep laten liggen dus.
Zijn er beelden van de lijken op de grond? Ik dacht van niet.

"Look folks these are pictures of people jumping to their deaths isn't it horrible?!"
Then they leave the rest up to peoples imaginations.
So even though you haven't actually seen anything particularly gruesome, you may think you have and so you are emotionally drawn into the story.
Psychological operation.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159963861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beelden van zo'n vreselijk slechte kwaliteit is moellijk te zien wat precies van de ramen valt.
Ze hebben de 'lijken' gewoon daar op de stoep laten liggen dus.
Zijn er beelden van de lijken op de grond? Ik dacht van niet.

"Look folks these are pictures of people jumping to their deaths isn't it horrible?!"
Then they leave the rest up to peoples imaginations.
So even though you haven't actually seen anything particularly gruesome, you may think you have and so you are emotionally drawn into the story.
Psychological operation.
Maar geloven dat parijs en bosten allemaal nep waren en vol met acteurs zaten heb je dan weer geen moeite mee.
Maar mensen die liever in één klap dood zijn van inplaats levend verbranden...

Die hersenkronkels van jou zijn echt wonderbaarlijk.
Laat jij je brein achter voor de wetenschap?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:05:04 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159964833
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beelden van zo'n vreselijk slechte kwaliteit is moellijk te zien wat precies van de ramen valt.
Ze hebben de 'lijken' gewoon daar op de stoep laten liggen dus.
Zijn er beelden van de lijken op de grond? Ik dacht van niet.

"Look folks these are pictures of people jumping to their deaths isn't it horrible?!"
Then they leave the rest up to peoples imaginations.
So even though you haven't actually seen anything particularly gruesome, you may think you have and so you are emotionally drawn into the story.
Psychological operation.
Ik denk ... cgi. En inderdaad, gebruik maken van emotie, dat is een goede tactiek.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159964861
Nogal logisch. Emotie is het voornaamste dat de conspiracy wereld in stand houdt. Wel fijn dat ze tegenwoordig ook nog kunnen terugvallen op CGI aangezien dat ook steeds beter wordt. Hoeven ze nog minder moeite te doen om een verhaaltje bij elkaar te sprokkelen.
Conscience do cost.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:37:30 #44
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159965536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk ... cgi. En inderdaad, gebruik maken van emotie, dat is een goede tactiek.
Maar er zijn dus geen "echte" slachtoffers gevallen? Of wat wil je nu zeggen met CGI ?
pi_159965715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar er zijn dus geen "echte" slachtoffers gevallen? Of wat wil je nu zeggen met CGI ?
Daarvoor wordt de term vicsims gebruikt. Waardoor men geen empathie hoeft te tonen want er zijn helemaal geen slachtoffers gevallen. Als je beseft dat dat wel zo is wordt er empathie van je verwacht en dat is iets wat ontbreekt bij de hoax-roepers.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 16:22:00 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159966586
Onzin dat alle hoax-roepers geen empathisch vermogen zouden hebben. Als ik overtuigd was dat het waar zou zijn had ik het ronduit verschrikkelijk gevonden natuurlijk. Destijds toen het gebeurde en ik geen twijfels had vond ik het afschuwelijk zoals bijna iedereen. Nu jaren na dato denk ik daar anders over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159966855
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef ems. het volgende:
Nogal logisch. Emotie is het voornaamste dat de conspiracy wereld in stand houdt. Wel fijn dat ze tegenwoordig ook nog kunnen terugvallen op CGI aangezien dat ook steeds beter wordt. Hoeven ze nog minder moeite te doen om een verhaaltje bij elkaar te sprokkelen.
Het is makkelijk wanneer je klakkeloos overheidssprookjes kunt napraten. En geloven. Maakt het leven zoveel simpeler. Hoef je ook niet meer zelf natedenken. Het leven is al ingewikkeld genoeg. Houd je lekker je roze bril op. Want zonder is alles zo grauw :{
pi_159966943
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:33 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Het is makkelijk wanneer je klakkeloos overheidssprookjes kunt napraten. En geloven. Maakt het leven zoveel simpeler. Hoef je ook niet meer zelf natedenken.
Gelukkig hebben we tegenwoordig internet zodat je klakkeloos youtubesprookjes kan napraten en niet meer gebonden bent aan de overheid om het denken te overnemen.
Conscience do cost.
pi_159967134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we tegenwoordig internet zodat je klakkeloos youtubesprookjes kan napraten en niet meer gebonden bent aan de overheid om het denken te overnemen.
Denken doen we helemaal niet zelf, daar hebben we toch MK-Ultra voor.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159969667
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:33 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Het is makkelijk wanneer je klakkeloos overheidssprookjes kunt napraten. En geloven. Maakt het leven zoveel simpeler. Hoef je ook niet meer zelf natedenken. Het leven is al ingewikkeld genoeg. Houd je lekker je roze bril op. Want zonder is alles zo grauw :{
Tja, die tekst is ook heel eenvoudig om te draaien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159969704
ik geloof dat dit topic nooit verder komt, gewoon herhalingen van vroegere discussies.
pi_159969806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef DeMolay het volgende:
Data kwam overeen met ooggetuigen verslagen van de alternatieve aanvliegroute.

Ja, de bekende north of citgo conspiracy...

Enfin, probleem is dus dat de pilots de data niet hebben geanalyseerd.
Frank Legge en Warren Stutt hebben dat wel gedaan en gepubliceerd op de journalof911studies pagina van Steven Jones.
En het gekke is dat het oorverdovend stil is rond dat rapport.
Het wordt volledig genegeerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159970003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof dat dit topic nooit verder komt, gewoon herhalingen van vroegere discussies.
pi_159970033
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef DeMolay het volgende:
Data kwam overeen met ooggetuigen verslagen van de alternatieve aanvliegroute.

Hey kwam deze tegen

http://www.wanttoknow.nl/(...)der-de-911-waarheid/
Chandler (beroemd om zijn NIST correctie op het WTC7 rapport) en Legge kwamen met deze conclusie:

It is physically impossible for any plane to pass NOC at the reported speed without banking steeply, hence the few witnesses who claimed to have observed the north path were necessarily mistaken about the path of the plane. Several such witnesses reported that the plane was flying level in the vicinity of the Navy Annex, in complete contradiction of the curved NOC path. 36 The NOC witnesses are outnumbered by witnesses to impact by about 10 to 1, or about twice that if we disqualify the NOC witnesses who contradicted themselves by reporting that they saw the impact. There is a complete absence of witnesses to the plane flying over the Pentagon, though hundreds of people were in a position to see it and the sight would have been striking, commencing, or approaching, with a remarkably steep bank.

If, as we have shown, the plane did not fly north of the Citgo service station there is no reason to suspect that it did not hit the Pentagon. If it was flying close to the ground in the vicinity of the light poles, as described by many witnesses, it could not miss. The FDR file, the damage to the light poles, the fence and the generator and the shape of the damage on the face of the Pentagon all indicate impact. All arguments used to suggest that the plane could not have hit the Pentagon have been shown to be unfounded. 37 6 CIT is shown to be presenting a hypothesis which is physically impossible. According to the scientific method this hypothesis must be abandoned.


http://stj911.org/legge/Legge_Chandler_NOC_Refutation.html
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159970066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof dat dit topic nooit verder komt, gewoon herhalingen van vroegere discussies.
Niet helemaal waar, zo heb jij aangetoond dat een vliegtuig zonder probleem 500mph kan vliegen op zeeniveau.
Waarvan akte overigens
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159970138
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, zo heb jij aangetoond dat een vliegtuig zonder probleem 500mph kan vliegen op zeeniveau.
Waarvan akte overigens
ja, noem mij maar een leugenaar, door jou komen we zeker niet verder in dit topic!
pi_159970293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, noem mij maar een leugenaar, door jou komen we zeker niet verder in dit topic!
Maar dankzij jou wel, want de onmogelijkheid van de vliegtuigen die te twin towers vlogen is in feite van tafel.
Dus we zijn een stapje verder.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159970417
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dankzij jou wel, want de onmogelijkheid van de vliegtuigen die te twin towers vlogen is in feite van tafel.
Dus we zijn een stapje verder.
das echt weer iets voor jou, meningen als feiten verkondigen.
pi_159970887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

das echt weer iets voor jou, meningen als feiten verkondigen.
Nou, je kwam met een goede onderbouwing, incl voorbeelden van vliegtuigen die op hoge snelheid op zeeniveau vlogen. Dus zou het niet enkel een mening willen noemen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159974355
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, je kwam met een goede onderbouwing, incl voorbeelden van vliegtuigen die op hoge snelheid op zeeniveau vlogen. Dus zou het niet enkel een mening willen noemen.
weer oude zaken aanhalen, zo komen we nooit verder, he!
pi_159974976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

weer oude zaken aanhalen, zo komen we nooit verder, he!
In ieder geval verder dan met de hoax theorie ^O^
There is only one religion
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:07:18 #62
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159975114
oude zetten die weer nieuw licht krijgen

Wantie heft zn kleur wel gegeven
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159975502
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

In ieder geval verder dan met de hoax theorie ^O^
wat ik mij eigenlijk afvraagt, wat is de zekerheid dat dit niet nog een keer gebeurt, vooral omdat over ter wereld nog hogere skyscrapers worden gebouwd?


die kingdom tower van 1 km is wel heel ziek.
pi_159975985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat ik mij eigenlijk afvraagt, wat is de zekerheid dat dit niet nog een keer gebeurt, vooral omdat over ter wereld nog hogere skyscrapers worden gebouwd?
[ afbeelding ]

die kingdom tower van 1 km is wel heel ziek.
Die Kingdom Tower wordt door de Bin Ladens gebouwd, dus daar gaat vast geen vliegtuig in ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159976251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die Kingdom Tower wordt door de Bin Ladens gebouwd, dus daar gaat vast geen vliegtuig in ;)
lol, had ik nog niet gezien, alles wat hoger gebouwd wordt gaat neer gehaald worden. :D
pi_159977590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Onzin dat alle hoax-roepers geen empathisch vermogen zouden hebben. Als ik overtuigd was dat het waar zou zijn had ik het ronduit verschrikkelijk gevonden natuurlijk. Destijds toen het gebeurde en ik geen twijfels had vond ik het afschuwelijk zoals bijna iedereen. Nu jaren na dato denk ik daar anders over.
Mensen kunnen toch niet echte empathie voelen als ze de emotieve verhaal/mensen/beelden niet geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159978518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk ... cgi. En inderdaad, gebruik maken van emotie, dat is een goede tactiek.
Misbruik van emotie is zeker 'n 'goede' taktiek.Vele misdaden van hoaxers/confidence tricksters/criminelen 'misbruik van emotie' (en vertrouw) zijn. Als 'n politie agent/fraude inspecteur enz. iets gaat onderzoeken,moeten(of zouden) ze toch ALLE aspecten van de daad zonder emotionele of empathie nakijken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159978552
Net zoals de emoties op de gezichten van mensen nadat ze iets hebben meegemaakt. Daar valt ook altijd wel iets van te brouwen.
Conscience do cost.
pi_159979790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof dat dit topic nooit verder komt, gewoon herhalingen van vroegere discussies.
Don't be so despondent - here's something to cheer you up. :)

9/11: Three WTC survivors in explosive interview

Arthur del Bianco, Belle Vue Hospital.

Carpenter Marlene Cruz Survives Explosions in WTC Basement

Gelukkig hebben ze 'n leuke reclame van de Bellevue Hospital opgehangen om 't duidleijk te maken dat ze inderdaad in 'n ziekenhuis ligt. Heeft de interviewer ook 'n beetje grappig gevonden.
'Are you comfortable?'
Hilarious!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 16-02-2016 23:20:16 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 februari 2016 @ 00:44:57 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159982314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Don't be so despondent - here's something to cheer you up. :)

9/11: Three WTC survivors in explosive interview

Arthur del Bianco, Belle Vue Hospital.

Carpenter Marlene Cruz Survives Explosions in WTC Basement

Gelukkig hebben ze 'n leuke reclame van de Bellevue Hospital opgehangen om 't duidleijk te maken dat ze inderdaad in 'n ziekenhuis ligt. Heeft de interviewer ook 'n beetje grappig gevonden.
'Are you comfortable?'
Hilarious!
Mag ik mee lachen, wat is er zo hilarisch aan?
Ik doe altijd mijn uiterste om de grap te vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159983000
Vraag me soms wel eens af waarom het bestaan van computers door sommigen niet wordt ontkend...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160020668
Geloven alle 'nabestanden'(collegas,familie,vrienden) van de 3000 de officiele 911 verhaal?
Die zijn ook lekker makkelijk dan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160021053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef Tingo het volgende:
Geloven alle 'nabestanden'(collegas,familie,vrienden) van de 3000 de officiele 911 verhaal?
Die zijn ook lekker makkelijk dan.
Wat een nare gedachte. 3000 gezinnen die iemand missen. Of hebben die gezinnen ook nooit bestaan zeker. En al die brandweermannen en politieagenten?
pi_160021425
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een nare gedachte. 3000 gezinnen die iemand missen. Of hebben die gezinnen ook nooit bestaan zeker. En al die brandweermannen en politieagenten?
Ze hebben dan toch de officiele verklaringen makkelijk geaccepteerd.
En van die tientallen duizenden nabestanden hebben we echt heel weinig van gehoord.
Jersey Girls en Bob McIlvaine zijn ook fakers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160021593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]
En van die tientallen duizenden nabestanden hebben we echt heel weinig van gehoord.
Ja, ze zouden eigenlijk een tour moeten maken. Daar zitten zij en de mensen echt op te wachten namelijk.
quote:
Jersey Girls en Bob McIlvaine zijn ook fakers.
Een faker die mensen fake noemt :D
Conscience do cost.
pi_160021714
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze hebben dan toch de officiele verklaringen makkelijk geaccepteerd.
En van die tientallen duizenden nabestanden hebben we echt heel weinig van gehoord.
Jersey Girls en Bob McIlvaine zijn ook fakers.
Niet iedereen heeft er behoefte aan om in de publiciteit te komen.
pi_160021825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft er behoefte aan om in de publiciteit te komen.
Blijkbaar is het fake als men wel in de publiciteit komt maar ook fake als men juist niet in de publiciteit wil. Verwarrend.
pi_160021852
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Blijkbaar is het fake als men wel in de publiciteit komt maar ook fake als men juist niet in de publiciteit wil. Verwarrend.
Je kunt het als nabestaande nooit goed doen.
pi_160024012
Joo's did 9/11 O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_160024262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft er behoefte aan om in de publiciteit te komen.
Het gaat helemaal niet om publiciteit.
Als je 'n familielid,partner enz in zulke tragische,raar en verdachte omstandigheden verliezen, ga je toch naar meer informatie opzoeken en dan kom je bij 'n berg belangrijke info dat je helemaal niks van in de MSM/officiele verhalen horen.Alleen dat maar zou je toch maar verdacht vinden?
Denk je dat alle nabestanden helemaal geen twijfels over de OCT hebben? Van 3000 slachtoffers, je kan toch op meer dan 10,000 close family,vrienden,collegas rekenen of niet? En wat voor procentage van de zeg maar 10,000 nabestanden geloven de officiele verhaal niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160024306
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:39 schreef Ali_boo het volgende:
Joo's did 9/11 O+
en moslims and christians etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 18-02-2016 19:57:51 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160024344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om publiciteit.
Als je 'n familielid,partner enz in zulke tragische,raar en verdachte omstandigheden verliezen, ga je toch naar meer informatie opzoeken en dan kom je bij 'n berg belangrijke info dat je helemaal niks van in de MSM/officiele verhalen horen.Alleen dat maar zou je toch maar verdacht vinden?
Denk je dat alle nabestanden helemaal geen twijfels over de OCT hebben? Van 3000 slachtoffers, je kan toch op meer dan 10,000 close family,vrienden,collegas rekenen of niet? En wat voor procentage van de zeg maar 10,000 nabestanden geloven de officiele verhaal niet?
die krijgen geen media aandacht, want de media is verre van objectief, die werken gewoon mee aan het programma.
pi_160024363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

em moslims and christians etc.
Dit vertelt toch weer een ander verhaal:
-
pi_160024406
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die krijgen geen media aandacht, want de media is verre van objectief, die werken gewoon mee aan het programma.
Dat kunnen ze wel door social,alternative media krijgen? Of tenminst proberen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160024409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

em moslims and christians etc.
Nah just the 1st group ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_160024682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nah just the 1st group ;)
We're not talking real religious people.
Denk je echt dat Saudi Arabia bvb. niet weten dat de 911 OCT horse-crap is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160024739
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

We're not talking real religious people.
Denk je echt dat Saudi Arabia bvb. niet weten dat de 911 OCT horse-crap is?
Pls view post # 83
-
pi_160025091
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

We're not talking real religious people.
Denk je echt dat Saudi Arabia bvb. niet weten dat de 911 OCT horse-crap is?
De heren die SA leiden zijn ook crypto joo's

Met die eerste zin ben ik het trouwens wel mee eens
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_160025209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Pls view post # 83
Ik heb de vid gekeken.
Ik heb de Geliltin B verhaal 'n aantal jaren geleden over gelezen.Toen vond ik 't ook interessant. Misschien is er 'n element van waarheid/involvement in, maar ik denk dat 't meestal 'n afleidings verhaal(of conspiracy theorist fodder) is, net als Judy Wood,AJ,Jim Fetzer en de rest.The truth movement was set up to attract the many people who had doubts about the official line of events etc. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 19 februari 2016 @ 00:09:48 #90
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160032668
Ja maar iedereen heeft het fout :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160032799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dit vertelt toch weer een ander verhaal:
Tja, dat is een maand geleden al van tafel geveegd ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160032879
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef Tingo het volgende:
Geloven alle 'nabestanden'(collegas,familie,vrienden) van de 3000 de officiele 911 verhaal?
Ik heb er maar weinig gehoord en gelezen die dat niet doen. Meeste interviews die je terug vindt volgen het officiele verhaal.
Zie ook de documentaire in de OP die ik geplaatst heb, die nabestaanden van de kapers bevat.

quote:
Die zijn ook lekker makkelijk dan.
Ik denk dat het veel gemakkelijker is om vanuit je luie stoel achter de pc gewoon alles te ontkennen dat ergens ver van je bed gebeurt.
De slachtoffers en nabestaanden zitten veel dichter bij het vuur.
Hier vanuit Nederland kun je vrij eenvoudig ontkennen dat er mensen uit de torens zijn gesprongen/gevallen, dat er passagiers waren, dat telefoontjes plaats hebben gevonden, etc.
Maar dat ligt wel anders voor je als nabestaande als je beelden ziet van je dierbare die uit de toren valt, dat je gebeld bent door een dierbare die zeer persoonlijke informatie met je deelt, dat je van vrijwilligers die 5 jaar lang de moeite gedaan hebben om de laatste menselijke resten te bergen uit de krater bij Shanksville persoonlijke bezittingen van je dierbare krijgt toegestuurd, etc. etc.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160032884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, dat is een maand geleden al van tafel geveegd ;)
Iemand heeft niet goed geveegt.dus/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 19 februari 2016 @ 00:26:14 #94
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160032915
Tingo dat word een spreadsheet :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160032988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Iemand heeft niet goed geveegt.dus/
Nee, zoals al jaren wordt er gewacht totdat het vegen buiten beeld is, en dan komt het argument opnieuw op tafel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160033017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb er maar weinig gehoord en gelezen die dat niet doen. Meeste interviews die je terug vindt volgen het officiele verhaal.
Zie ook de documentaire in de OP die ik geplaatst heb, die nabestaanden van de kapers bevat.

[..]

Ik denk dat het veel gemakkelijker is om vanuit je luie stoel achter de pc gewoon alles te ontkennen dat ergens ver van je bed gebeurt.
De slachtoffers en nabestaanden zitten veel dichter bij het vuur.
Hier vanuit Nederland kun je vrij eenvoudig ontkennen dat er mensen uit de torens zijn gesprongen/gevallen, dat er passagiers waren, dat telefoontjes plaats hebben gevonden, etc.
Maar dat ligt wel anders voor je als nabestaande als je beelden ziet van je dierbare die uit de toren valt, dat je gebeld bent door een dierbare die zeer persoonlijke informatie met je deelt, dat je van vrijwilligers die 5 jaar lang de moeite gedaan hebben om de laatste menselijke resten te bergen uit de krater bij Shanksville persoonlijke bezittingen van je dierbare krijgt toegestuurd, etc. etc.
Je klinkt als student van Dick Cheney 911 PR school.
Why are you wasting your time if you are so satisfied with the official stories?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160033055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je klinkt als student van Dick Cheney 911 PR school.
Why are you wasting your time if you are so satisfied with the official stories?
Oftewel, je hebt geen tegenargument.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160033166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Oftewel, je hebt geen tegenargument.
Back on topic:Denk jij ook dat alle nabestanden van de 3000 slachtoffers tevreden met 't official 911 verklaringen zijn ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160033370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Back on topic:Denk jij ook dat alle nabestanden van de 3000 slachtoffers tevreden met 't official 911 verklaringen zijn ?
Wat ik denk lijkt me niet relevant.
Verder is het wel erg zwartwit: 100% van alle nabestaanden die tevreden zouden zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160033621
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 01:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat ik denk lijkt me niet relevant.
Verder is het wel erg zwartwit: 100% van alle nabestaanden die tevreden zouden zijn.
Tientallen duizenden nabestanden, allemaal met de officiele verhalen tevreden zijn.
OK,fijn voor je, als je dat zo denkt.
Nu snap ik weer waarom het totaal waardeloos is om te veel in 'discussie' met je te gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160033767
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tientallen duizenden nabestanden, allemaal met de officiele verhalen tevreden zijn.
OK,fijn voor je, als je dat zo denkt.
Nu snap ik weer waarom het totaal waardeloos is om te veel in 'discussie' met je te gaan.
Tja, je verdraait wat ik zeg.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160033815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, zoals al jaren wordt er gewacht totdat het vegen buiten beeld is, en dan komt het argument opnieuw op tafel.
ik haak hier even op in, je bent pas lid en komt aan met iets dat al jaren oud is, wat was je vorige username?
pi_160034514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tientallen duizenden nabestanden, allemaal met de officiele verhalen tevreden zijn.
OK,fijn voor je, als je dat zo denkt.
Nu snap ik weer waarom het totaal waardeloos is om te veel in 'discussie' met je te gaan.
jij bent een faker.
pi_160037648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 01:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik haak hier even op in, je bent pas lid en komt aan met iets dat al jaren oud is, wat was je vorige username?
Waarom denk je dat de discussie over 911 op FOK! uniek is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:36:00 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160037961
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel door social,alternative media krijgen? Of tenminst proberen.
Waarom zouden ze?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160040198
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 03:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

jij bent een faker.
Jajaja....you really should try and be a little bit more imaginative met je persoonlijke opmerkingjes.

Anyhoos,back on topic....

Hoeveel goede vrienden,familieleden,collegas heeft de gemiddelde persoon?
Ik zou zeggen omgeveer 10.
Van de bio’s ik heb gelezen,het lijkt dat vele van de 911 slachtoffers heel erg populair,toffe,sociale,gezellige gasten waren.
We zouden in rekening houden dat we hebben ’t over meestal middle-class mensen,vele van well-to-do,well-connected families en niet over 3000 arme,machteloze mensen in ’n dorpje ergens in ’t Midden Oost of zo.

Dus ik denk dat m’n schatting van 10,000 911 nabestanden is iets te laag.....kan ook zo hoog als 50,000 of 100,000 zijn toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:40:17 #107
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160040291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jajaja....you really should try and be a little bit more imaginative met je persoonlijke opmerkingjes.

Anyhoos,back on topic....

Hoeveel goede vrienden,familieleden,collegas heeft de gemiddelde persoon?
Ik zou zeggen omgeveer 10.
Van de bio’s ik heb gelezen,het lijkt dat vele van de 911 slachtoffers heel erg populair,toffe,sociale,gezellige gasten waren.
We zouden in rekening houden dat we hebben ’t over meestal middle-class mensen,vele van well-to-do,well-connected families en niet over 3000 arme,machteloze mensen in ’n dorpje ergens in ’t Midden Oost of zo.

Dus ik denk dat m’n schatting van 10,000 911 nabestanden is iets te laag.....kan ook zo hoog als 50,000 of 100,000 zijn toch?
Waarom is dit in vredesnaam relevant? :')
pi_160040423
Is het niet. Het is het gebruikelijke fantaseren over connecties die er niet zijn om zichzelf ervan te overtuigen dat hij iets op het spoor is. Het is wanhoop.
Conscience do cost.
pi_160042578
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de discussie over 911 op FOK! uniek is?
een vraag met een vraag beantwoorden, foei voor je techniek.
pi_160048400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jajaja....you really should try and be a little bit more imaginative met je persoonlijke opmerkingjes.

Anyhoos,back on topic....

Hoeveel goede vrienden,familieleden,collegas heeft de gemiddelde persoon?
Ik zou zeggen omgeveer 10.
Van de bio’s ik heb gelezen,het lijkt dat vele van de 911 slachtoffers heel erg populair,toffe,sociale,gezellige gasten waren.
We zouden in rekening houden dat we hebben ’t over meestal middle-class mensen,vele van well-to-do,well-connected families en niet over 3000 arme,machteloze mensen in ’n dorpje ergens in ’t Midden Oost of zo.

Dus ik denk dat m’n schatting van 10,000 911 nabestanden is iets te laag.....kan ook zo hoog als 50,000 of 100,000 zijn toch?
Ga eens een frisse neus halen..
pi_160048743
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ga eens een frisse neus halen..
en daarmee bedoel je? dat hij zijn visie moet herzien?
pi_160048960
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jajaja....you really should try and be a little bit more imaginative met je persoonlijke opmerkingjes.

Anyhoos,back on topic....

Hoeveel goede vrienden,familieleden,collegas heeft de gemiddelde persoon?
Ik zou zeggen omgeveer 10.
Van de bio’s ik heb gelezen,het lijkt dat vele van de 911 slachtoffers heel erg populair,toffe,sociale,gezellige gasten waren.
We zouden in rekening houden dat we hebben ’t over meestal middle-class mensen,vele van well-to-do,well-connected families en niet over 3000 arme,machteloze mensen in ’n dorpje ergens in ’t Midden Oost of zo.

Dus ik denk dat m’n schatting van 10,000 911 nabestanden is iets te laag.....kan ook zo hoog als 50,000 of 100,000 zijn toch?
Die wiskunde klopt niet helemaal :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160050095
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en daarmee bedoel je? dat hij zijn visie moet herzien?
welke visie? hij houdt niet van fakers en is zelf een faker.

Dat maakt 0
pi_160054853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

welke visie? hij houdt niet van fakers en is zelf een faker.

Dat maakt 0
dit is het 9/11 topic, hoe denk jij daar over?, want nu kom je over als een persoonlijke topicstalker
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:16:46 #115
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160055035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is het 9/11 topic, hoe denk jij daar over?, want nu kom je over als een persoonlijke topicstalker
Mag ik mag ik?

Ik denk dat bepaalde overheidsdiensten op de hoogte waren van "een naderende" aanval. Ik weet niet of ze het bewust door hebben laten gaan of dat ze hebben liggen 'slapen'. Gezien de nasleep van de aanval lijkt het eerste wel het meest logische.

Ik denk dat de aanvallen authentiek waren en de gevolgen in de steden ervan ook. Ik denk echter ook dat de ontstane 'kritiek' (we noemen het maar even zo) handig is gebruikt door de overheid(sinstanties) om zo de War in Iraq te starten om daar olie veilig te spelen.

Ik denk dat Bush er oprecht geen actief onderdeel van is geweest (de voorbereiding) maar wel overtuigd is geraakt van zijn oprechtheid om die invasie te starten in Irak.
pi_160055147
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mag ik mag ik?

Ik denk dat bepaalde overheidsdiensten op de hoogte waren van "een naderende" aanval. Ik weet niet of ze het bewust door hebben laten gaan of dat ze hebben liggen 'slapen'. Gezien de nasleep van de aanval lijkt het eerste wel het meest logische.

Ik denk dat de aanvallen authentiek waren en de gevolgen in de steden ervan ook. Ik denk echter ook dat de ontstane 'kritiek' (we noemen het maar even zo) handig is gebruikt door de overheid(sinstanties) om zo de War in Iraq te starten om daar olie veilig te spelen.

Ik denk dat Bush er oprecht geen actief onderdeel van is geweest (de voorbereiding) maar wel overtuigd is geraakt van zijn oprechtheid om die invasie te starten in Irak.
Hoe komt het dan dat die patriot act al klaar lag? normaal zijn overheden niet zo snel en helemaal niet binnen 24 uur. dus in mijn ogen was het allemaal wel gepland.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:20:16 #117
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160055174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat die patriot act al klaar lag? normaal zijn overheden niet zo snel en helemaal niet binnen 24 uur. dus in mijn ogen was het allemaal wel gepland.
Overheden, ook nederland, hebben heel veel draaiboeken al standaard klaarliggen.
pi_160055290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Overheden, ook nederland, hebben heel veel draaiboeken al standaard klaarliggen.
ja, een rampenplan, geen privacy schendingswet
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:54:03 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160058507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, een rampenplan, geen privacy schendingswet
In dit geval beide, maar de patriot act mag wel dicht gegooid worden.

helemaal eens!

Following a lack of Congressional approval, parts of the Patriot Act expired on June 1, 2015.
With the passage of the USA Freedom Act on June 2, 2015 the expired parts were restored and renewed through 2019
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160060388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:36 schreef Tingo het volgende:

Dus ik denk dat m’n schatting van 10,000 911 nabestanden is iets te laag.....kan ook zo hoog als 50,000 of 100,000 zijn toch?
Als we van het laatste uitgaan, waarom zien we dan niet een grote nabestaandenbeweging die graag de Bush-regering wegens hoogverraad voor het gerecht wil zien?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160060415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat die patriot act al klaar lag?
Terrorisme was al een groeiend probleem voor 911.
Dus zo verwonderlijk is het niet dat men met wetgeving bezig was.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160066447
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die wiskunde klopt niet helemaal :P
Welke wiskunde ? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160070250
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke wiskunde ? :)
Het idee dat als tien mensen ieder tien vrienden hebben, en die tien mensen dood gaan er dus 100 nabestaanden moeten zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160071385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het idee dat als tien mensen ieder tien vrienden hebben, en die tien mensen dood gaan er dus 100 nabestaanden moeten zijn.
Twas 'n gemiddelde schatting - sommige mensen veel meer dan tien close familieleden,vrienden en collegas hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160072606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Twas 'n gemiddelde schatting - sommige mensen veel meer dan tien close familieleden,vrienden en collegas hebben.
Het punt is dat die mensen niet onafhankelijk zijn.

Ik werk op een verdieping met 6 collegas.
Die collegas hebben op mijn verdieping ook allemaal 6 collegas.
Als er een vliegtuig onze verdieping in vliegt en we allemaal sterven, zijn er niet 42 collegas die er achterblijven, dat zijn er 0.

Ter illustratie: http://www.dumpert.nl/med(...)onde_zus_testen.html

[ Bericht 14% gewijzigd door oompaloompa op 20-02-2016 18:38:41 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160077472
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het punt is dat die mensen niet onafhankelijk zijn.

Ik werk op een verdieping met 6 collegas.
Die collegas hebben op mijn verdieping ook allemaal 6 collegas.
Als er een vliegtuig onze verdieping in vliegt en we allemaal sterven, zijn er niet 42 collegas die er achterblijven, dat zijn er 0.

Ter illustratie: http://www.dumpert.nl/med(...)onde_zus_testen.html
Collegas kan ook in andere filialen werken....en dan heb je ook close business associates.
Hoe veel close familieleden,vrienden en collegas heeft de gemiddelde mens?
Twas maar 'n schatting/voorbeeldje.
Hoe veel nabestanden van de 3000? Kan 10,000 tot 100,000 zijn? I dunno.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 21 februari 2016 @ 00:59:50 #127
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160083395
Jezus Tingo get a grip ! they don't want to hear
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160083557
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Collegas kan ook in andere filialen werken....en dan heb je ook close business associates.
Hoe veel close familieleden,vrienden en collegas heeft de gemiddelde mens?
Twas maar 'n schatting/voorbeeldje.
Hoe veel nabestanden van de 3000? Kan 10,000 tot 100,000 zijn? I dunno.
Tja, het aantal personen dat iemand kent die omgekomen is bij de aanslagen kan inderdaad best groot zijn.

Maar wat voor punt wil je daar precies mee maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 21-02-2016 01:32:53 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160100583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als we van het laatste uitgaan, waarom zien we dan niet een grote nabestaandenbeweging die graag de Bush-regering wegens hoogverraad voor het gerecht wil zien?
Met welk bewijs dat voldoende is voor vervolging?
pi_160101128
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:07 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Met welk bewijs dat voldoende is voor vervolging?
Dat is dan de volgende vraag ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160110371
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als we van het laatste uitgaan, waarom zien we dan niet een grote nabestaandenbeweging die graag de Bush-regering wegens hoogverraad voor het gerecht wil zien?
Misschien dat alle nabestanden/overlevenden de officiele verhaal geloven of er zijn niet zoveel slachtoffers als wat we zijn vertelt of misleid om te geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160110412
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 01:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, het aantal personen dat iemand kent die omgekomen is bij de aanslagen kan inderdaad best groot zijn.

Maar wat voor punt wil je daar precies mee maken?
En ook al die duizenden overlevenden en duizenden gewonden?
Geen boze mensen met PTSD tussen? Geen kinderen (die nu tieners of twintigers zijn) die nu nog steeds 'n beetje beroerd en boos over 't dood van hun vader of moeder in zulke bijzondere omstandigheden zijn?
Ik zou niet verwachten dat zo veel mensen zo tevreden met 't officele verklaring zouden zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160110554
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 02:12 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik zou niet verwachten dat zo veel mensen zo tevreden met 't officele verklaring zouden zijn.
Dat zijn ze ook niet getuige het feit dat 9/11 zo ongeveer de populairste conspiracy is die er bestaat :?
Conscience do cost.
pi_160114606
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 02:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien dat alle nabestanden/overlevenden de officiele verhaal geloven of er zijn niet zoveel slachtoffers als wat we zijn vertelt of misleid om te geloven.
Alle slachtoffers zijn met naam en toenaam bekend.
Van de kapers wordt vaak gezegd dat deze nep bleken te zijn, waarom zien we niet dat er per slachtoffer is bepaald door de complotbeweging dat die ook nep zijn?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 22 februari 2016 @ 13:07:45 #135
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160115797
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 02:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

En ook al die duizenden overlevenden en duizenden gewonden?
Geen boze mensen met PTSD tussen? Geen kinderen (die nu tieners of twintigers zijn) die nu nog steeds 'n beetje beroerd en boos over 't dood van hun vader of moeder in zulke bijzondere omstandigheden zijn?
Ik zou niet verwachten dat zo veel mensen zo tevreden met 't officele verklaring zouden zijn.
Wie zegt dat alle nabestaanden en overlevenden het officiele verhaal geloven dan?
pi_160145187
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wie zegt dat alle nabestaanden en overlevenden het officiele verhaal geloven dan?
Waar zijn ze dan,die nabestanden-overlevenden- 911 truthers?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160145245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar zijn ze dan,die nabestanden-overlevenden- 911 truthers?
Waarschijnlijk verspreid over de wereld. Nog meer domme vragen?
Conscience do cost.
pi_160150250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar zijn ze dan,die nabestanden-overlevenden- 911 truthers?
Heb je er wel eens naar gezocht dan?
Maar laten we er eens van uit gaan dat 100% overtuigd is dat 19 kapers vliegtuigen in gebouwen lieten vliegen, met alle gevolgen van dien, wat zegt dat dan over 911truth?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160150471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar zijn ze dan,die nabestanden-overlevenden- 911 truthers?
Misschien kun je een oproep sturen om zich bij jou te melden.
pi_160150626
Goed idee, dan maken ze eindelijk kennis met de waarheid :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160155507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heb je er wel eens naar gezocht dan?
Maar laten we er eens van uit gaan dat 100% overtuigd is dat 19 kapers vliegtuigen in gebouwen lieten vliegen, met alle gevolgen van dien, wat zegt dat dan over 911truth?
Ja.
'911truth' interesseert me niet veel meer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160155654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien kun je een oproep sturen om zich bij jou te melden.
Wat is dit nou weer voor 'n stomme opmerking?
Kom nou met 'n inhoudelijk antwoord 'n keer.
Hoeveel 911 nabestanden zijn er denk je ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160155915
Wat maakt dat mogelijk uit? :') Als je dat zo interessant vindt kan je dat vrij eenvoudig uitvogelen.
Conscience do cost.
pi_160160737
3,000 slachtoffers(gemiddelde leeftijd onder de 40)
30,000-100,000 nabestanden? Ik weet 't niet.Volgens officiele cijphers waren er 3000 kinderen achtergelaten.Plus ongeboren babies.
10,000 overlevenden? (7,000 van gewonden)
(Dat zou natuurlijk ook 'n erg zware indruk op hun levens/families/relaties hebben enz)

Toen ik '911 bereavement support groups' googleld, krijgt ik deze:

WTC Survivors Net:
http://www.survivorsnet.org/index.html
Beetje vaag vind ik.

WTCSN news:
http://www.survivorsnet.org/news/index.html
Niet veel news dus.

Fake 911 survivor Tania Head ook President van WTCSN was.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alicia_Esteve_Head

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 23-02-2016 23:17:10 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:41:20 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160164591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:12 schreef Tingo het volgende:
3,000 slachtoffers(gemiddelde leeftijd onder de 40)
30,000-100,000 nabestanden? Ik weet 't niet.Volgens officiele cijphers waren er 3000 kinderen achtergelaten.Plus ongeboren babies.
10,000 overlevenden? (7,000 van gewonden)
(Dat zou natuurlijk ook 'n erg zware indruk op hun levens/families/relaties hebben enz)

Toen ik '911 bereavement support groups' googleld, krijgt ik deze:

WTC Survivors Net:
http://www.survivorsnet.org/index.html
Beetje vaag vind ik.

WTCSN news:
http://www.survivorsnet.org/news/index.html
Niet veel news dus.

Fake 911 survivor Tania Head ook President van WTCSN was.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alicia_Esteve_Head
Het is ondertussen ook alweer even geleden he.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160165858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja.
'911truth' interesseert me niet veel meer.
Wat interesseert je dan nog wel aan dit onderwerp?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160166653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is ondertussen ook alweer even geleden he.
Ja he.
2015...
“Nearly 21,000 people have filed eligibility claims with the September 11th Victims Compensation Fund as of Sept. 6, up more than 4,000 from this time last year, according to updated data that fund officials released Wednesday.”

Death and injury toll still rising.
http://www.usatoday.com/s(...)ill-rising/71943340/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160166699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 00:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat interesseert je dan nog wel aan dit onderwerp?
The truth about 911 - not '911truth'.
En hoe zoveel mensen (massaal?) met traumatische ervaringen omgaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160166763
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

The truth about 911 - not '911truth'.
En hoe zoveel mensen (massaal?) met traumatische ervaringen omgaan.
De waarheid over 911 is geen 911 waarheid..

Tja :)
Verder gaat elk individu anders om met trauma.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160166808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja he.
2015...
“Nearly 21,000 people have filed eligibility claims with the September 11th Victims Compensation Fund as of Sept. 6, up more than 4,000 from this time last year, according to updated data that fund officials released Wednesday.”

Death and injury toll still rising.
http://www.usatoday.com/s(...)ill-rising/71943340/
Ze zitten dus niet stil, de slachtoffers van 911.
Toch geen massale roep van slachtoffers om de Amerikaanse regering op het schavot te leggen.
Hoe verklaar je dat>
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160166908
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

De waarheid over 911 is geen 911 waarheid..

Tja :)
Verder gaat elk individu anders om met trauma.
Nee.911waarheid en 911truth organisaties zijn.

Hoeveel nabestanden?....ink. de doden van toxic dust enz. ?

Als er duizenden mensen aan 't doden zijn van al die kankerverwekkende en toxic dust enz. zou je toch verwachten dat er wat internet info,hulp,advies,discussie forums verwachten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160166966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ze zitten dus niet stil, de slachtoffers van 911.
Toch geen massale roep van slachtoffers om de Amerikaanse regering op het schavot te leggen.
Hoe verklaar je dat>
Allemaal met de officiele verklaringen tevreden .:)
Sure.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160166985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

De waarheid over 911 is geen 911 waarheid..

Tja :)
Verder gaat elk individu anders om met trauma.
Not really.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160167169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Not really.
Oh zeker wel.
Waarom denk je dat elk mens op exact dezelfde wijze op een gebeurtenis reageert?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160167171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Allemaal met de officiele verklaringen tevreden .:)
Sure.
Tja, jij maakt het zwartwit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160167179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:28 schreef Tingo het volgende:

Als er duizenden mensen aan 't doden zijn van al die kankerverwekkende en toxic dust enz. zou je toch verwachten dat er wat internet info,hulp,advies,discussie forums verwachten.
Maar omdat jij die niet kunt vinden denk je dus dat ze er niet zijn of zo?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 24 februari 2016 @ 07:43:06 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160168042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Oh zeker wel.
Waarom denk je dat elk mens op exact dezelfde wijze op een gebeurtenis reageert?
dat is absoluut niet waar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:37:54 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160171062
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 07:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is absoluut niet waar.
Iedereen gaat volgens jou hetzelfde om met een traumatische ervaring?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160173764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Oh zeker wel.
Waarom denk je dat elk mens op exact dezelfde wijze op een gebeurtenis reageert?
Dat denk ik niet en zeg ik niet - dat maakt jij van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160173811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar omdat jij die niet kunt vinden denk je dus dat ze er niet zijn of zo?
Dat denk ik ook niet - dat maakt jij van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160173869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat denk ik niet en zeg ik niet
Dat doe je wel. Al topics lang. Interviews posten en dan zeggen dat de manier waarop mensen reageren op <insert gebeurtenis> niet normaal is.

Hoewel ik ondertussen best kan begrijpen dat dat misschien boven je pet gaat.
Conscience do cost.
pi_160174114
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, jij maakt het zwartwit.
Anyhoos - back on topic ipv.persoonlijk commentaar....
Er zijn ook de responders.... 343 slachtoffers die brandweermannen waren....big into 'the brotherhood'', camraderie enz...freemasonry ook toch?

Hoeveel 911 nabestanden denk je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160175842
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor 'n stomme opmerking?
Kom nou met 'n inhoudelijk antwoord 'n keer.
Hoeveel 911 nabestanden zijn er denk je ?
Of het stom is weet ik niet. Ik weet wel dat ik het vreemd vind dat je precies wilt weten hoeveel nabestaanden er zijn. Wat kun je met die wetenschap :?
pi_160184742
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of het stom is weet ik niet. Ik weet wel dat ik het vreemd vind dat je precies wilt weten hoeveel nabestaanden er zijn. Wat kun je met die wetenschap :?
Omdat 't 'n belangrijke issue in 911 PsyOp is.imo.Zo vreemd is 't niet.
The influence,effects and consequences of mass bereavement interests me - it doesn't and shouldn't matter why.
Dus, hoeveel nabestanden denk je?
Je hoeft niet om te beantwoorden, maar kom dan niet met flauwe opmerkingjes/suggesties over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:45:29 #165
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160185126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat 't 'n belangrijke issue in 911 PsyOp is.imo.Zo vreemd is 't niet.
The influence,effects and consequences of mass bereavement interests me - it doesn't and shouldn't matter why.
Dus, hoeveel nabestanden denk je?
Je hoeft niet om te beantwoorden, maar kom dan niet met flauwe opmerkingjes/suggesties over.
Je bent al een half topic lang aan het mijmeren over nabestaanden maar nog steeds is niet duidelijk waarom dat van belang is. Dat doe je toch echt zelf.

Wat zegt het aantal nabestaanden over iets dan?
pi_160188532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je bent al een half topic lang aan het mijmeren over nabestaanden maar nog steeds is niet duidelijk waarom dat van belang is. Dat doe je toch echt zelf.

Wat zegt het aantal nabestaanden over iets dan?
Want ik kan geen duidelijk antwoord krijgen om verder met de discussie te gaan.

Hoeveel nabestanden denk je?
Hoeveel over de officiele verhaal twijfelen?
Ik vraag me af waarom we niks tot heel weinig van ze horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:04:51 #167
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160188589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want ik kan geen duidelijk antwoord krijgen om verder met de discussie te gaan.

Hoeveel nabestanden denk je?
Hoeveel over de officiele verhaal twijfelen?
Ik vraag me af waarom we niks tot heel weinig van ze horen.
Hier wat statements van overlevenden enzo.

http://patriotsquestion911.com/survivors.html

Hoe "waarheidsgetrouw" het is weet ik niet.

En nu?
pi_160192426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom we niks tot heel weinig van ze horen.
Omdat ze niks met jou van doen hebben.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160194963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want ik kan geen duidelijk antwoord krijgen om verder met de discussie te gaan.

Hoeveel nabestanden denk je?
Hoeveel over de officiele verhaal twijfelen?
Ik vraag me af waarom we niks tot heel weinig van ze horen.
Lijkt me logisch.

Wat is de gain? --> ??
Wat zijn de costs? --> Kans dat je hele leven nagetrokken wordt & publiekelijk belachelijk gemaakt wordt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160196291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Lijkt me logisch.

Wat is de gain? --> ??
Wat zijn de costs? --> Kans dat je hele leven nagetrokken wordt & publiekelijk belachelijk gemaakt wordt.
Het kost dus niet zoveel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160197526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Lijkt me logisch.

Wat is de gain? --> ??
Wat zijn de costs? --> Kans dat je hele leven nagetrokken wordt & publiekelijk belachelijk gemaakt wordt.
En op een forum je overleden familielid voor vicsim uitgemaakt ziet worden.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:54:57 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160197723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef Lavenderr het volgende:

En op een forum je overleden familielid voor vicsim uitgemaakt ziet worden.
En waar je ook zelf belachelijk wordt gemaakt. Nee, dat ga je voor je lol doen. Ik denk daardoor dat de conspiracy types het voor een belangrijk deel aan zichzelf te danken hebben dat nabestaanden zich niet laten zien. De paar die zich wel in het hol van de leeuw begaven, werden daar karakteristiek afgeslacht.
Daarbij: het is 15 jaar geleden, mensen moven ook on en hebben waarschijnlijk de behoefte niet om alles met iedereen te delen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160201141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hier wat statements van overlevenden enzo.

http://patriotsquestion911.com/survivors.html

Hoe "waarheidsgetrouw" het is weet ik niet.

En nu?
Dat is ’n ouwe rotte half-truth/fake site die onactief voor jaren is.

Zijn er geen chatrooms,forums,online support en advies groups,bereavement counselling sites voor de 911 nabestanden,overlevenden te vinden?
Geen ‘I lost my Dad and I don’t believe the 911 official statements’ soort verhalen van al de duizenden mensen te vinden?

Geen info/advies/support online voor de duizenden mensen met respiratory problemen van de toxic dust?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160201174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat ze niks met jou van doen hebben.
Het gaat niet om mij - misschien kunnen ze andere mensen met traumatische ervaringen helpen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160201190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Lijkt me logisch.

Wat is de gain? --> ??
Wat zijn de costs? --> Kans dat je hele leven nagetrokken wordt & publiekelijk belachelijk gemaakt wordt.
Kunnen ze anoniem blijven of 'n gesloten forum hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160201229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En op een forum je overleden familielid voor vicsim uitgemaakt ziet worden.
Prove them wrong met harde bewijs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160201310
quote:
9s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

En waar je ook zelf belachelijk wordt gemaakt. Nee, dat ga je voor je lol doen. Ik denk daardoor dat de conspiracy types het voor een belangrijk deel aan zichzelf te danken hebben dat nabestaanden zich niet laten zien. De paar die zich wel in het hol van de leeuw begaven, werden daar karakteristiek afgeslacht.
Daarbij: het is 15 jaar geleden, mensen moven ook on en hebben waarschijnlijk de behoefte niet om alles met iedereen te delen.
15 jaar geleden en al de 3000 911 kinderen tieners en twintigers nu zijn.
Maar misschien dat ze allemaal zowiezo de officiele verklaringen gewoon geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:22:46 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160201312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Prove them wrong met harde bewijs.
Wat zou jou hierin overtuigen dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160201370
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

15 jaar geleden en al de 3000 911 kinderen tieners en twintigers nu zijn.
Maar misschien dat ze allemaal zowiezo de officiele verklaringen gewoon geloven.
Misschien geloven ze vooral niet jouw soort verklaringen gewoon. Niet iedereen haalt z'n meningen van internet.
Conscience do cost.
pi_160201529
Van de internet kan je info en niet perse 'n mening halen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160201620
Maar als je goed je best doet wel,

[ Bericht 26% gewijzigd door Dance99Vv op 25-02-2016 13:50:35 ]
Conscience do cost.
pi_160201920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Lijkt me logisch.

Wat is de gain? --> ??
Wat zijn de costs? --> Kans dat je hele leven nagetrokken wordt & publiekelijk belachelijk gemaakt wordt.
Voor vele is praten met lotgenoten helpt met trauma,anxiety,depression enz.
Heb ik dat zelf ook gedaan jaren geleden toen ik 'n hele donkere plek in m'n leven was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160202399
Voor velen is praten alleen maar vervelend. Juist op donkere plekken in hun leven.
Conscience do cost.
pi_160202505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor vele is praten met lotgenoten helpt met trauma,anxiety,depression enz.
Heb ik dat zelf ook gedaan jaren geleden toen ik 'n hele donkere plek in m'n leven was.
Maar daar gaat het jou niet om. Jij wilt alleen maar afgeven op de nabestaanden van de volgens jou niet bestaande slachtfoffers.
pi_160203459
Dit is ook weer gewoon hetzelfde riedeltje. "Ik vind het fijn om over mijn emoties te praten dus als andere mensen dat niet fijn vinden zijn ze niet te vertrouwen".
Conscience do cost.
pi_160207311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor vele is praten met lotgenoten helpt met trauma,anxiety,depression enz.
Heb ik dat zelf ook gedaan jaren geleden toen ik 'n hele donkere plek in m'n leven was.
Dat hoeft toch niet publiekelijk?

Ik heb ook iets meegemaakt, het nieuws was enorm geinteresseerd in mijn verhaal, maar ik heb besloten het er alleen met close vrienden over te hebben, juist omdat ik geen zin had in gezeik van mensen met te weinig verstand van zaken.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160208127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar daar gaat het jou niet om. Jij wilt alleen maar afgeven op de nabestaanden van de volgens jou niet bestaande slachtfoffers.
I didn't say it did.
Kunnen ze 'n rechtzaak tegen Clues forum van maken. Er zijn wetten over.....defamation of character, libel enz.
Alle tientallen duizenden boze familieleden,vrienden,collegas,business associates vs. Clues forum.
Misschien kan een van de high-falutin law firms van de WTC toren 't gratis voor ze doen....zo'n high profile rechtzaak zou ook goed voor 'n advocaat bedrijf zijn.
Zo veel stilte van de amerikaanse 'sue your ass' cultuur zou ik niet verwachten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160208177
Er is dan ook helemaal geen sprake van "stilte" behalve bij struisvogels die hun hoofd diep genoeg begraven om maar geen werkelijkheid te hoeven zien.
Conscience do cost.
pi_160208337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet publiekelijk?

Ik heb ook iets meegemaakt, het nieuws was enorm geinteresseerd in mijn verhaal, maar ik heb besloten het er alleen met close vrienden over te hebben, juist omdat ik geen zin had in gezeik van mensen met te weinig verstand van zaken.
Tuurlijk hoeft dat niet.
Denk je niet dat er zullen 'n bepaalde procentage van de nabestanden die geen ene reet van 't officiele verhaal geloven en graag meer over de doden van hun geliefden willen weten?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160210583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk hoeft dat niet.
Denk je niet dat er zullen 'n bepaalde procentage van de nabestanden die geen ene reet van 't officiele verhaal geloven en graag meer over de doden van hun geliefden willen weten?
Er zijn toch een aantal processen geweest?
http://www.volkskrant.nl/(...)1-nog-door~a3314371/
There is only one religion
pi_160222117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

I didn't say it did.
Kunnen ze 'n rechtzaak tegen Clues forum van maken. Er zijn wetten over.....defamation of character, libel enz.
Alle tientallen duizenden boze familieleden,vrienden,collegas,business associates vs. Clues forum.
Misschien kan een van de high-falutin law firms van de WTC toren 't gratis voor ze doen....zo'n high profile rechtzaak zou ook goed voor 'n advocaat bedrijf zijn.
Zo veel stilte van de amerikaanse 'sue your ass' cultuur zou ik niet verwachten.
Klinkt inderdaad als een benefit..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160224314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij - misschien kunnen ze andere mensen met traumatische ervaringen helpen.
Maar zoals je zelf al aangeeft, dat kunnen ze doen zonder dat buitenstaanders die duizenden kilometers verderop wonen daar erg in hebben. Via gesloten fora, etc...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er zijn toch een aantal processen geweest?
http://www.volkskrant.nl/(...)1-nog-door~a3314371/
Klopt, zo hebben bijv. de nabestaanden van UA93 via de rechter bedongen dat alle menselijke overblijfselen die uit de krater zijn gehaald stuk voor stuk met DNA worden geidentificeerd om te voorkomen dat er ook maar iets van de kapers belandt in een van de graven van de slachtoffers.

Dat staat in schril contrast met de truthers die denken dat UA93 daar nooit is neergestort.
Je ziet daarom ook niets van dat soort nieuws op websites en videos van de complotbeweging.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Prove them wrong met harde bewijs.
Waarom? Dat is gewoon tijdsverspilling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224479
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:
Van de internet kan je info en niet perse 'n mening halen.
Toch is het 911 complot vooral gebaseerd op meningen. Niet op feiten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er zijn toch een aantal processen geweest?
http://www.volkskrant.nl/(...)1-nog-door~a3314371/
Dat weet ik niet.Tis maar in de krant vermeld.
De Volskrant is nog van mening dat 't waren 19 Arabs....enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160224517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

I didn't say it did.
Kunnen ze 'n rechtzaak tegen Clues forum van maken. Er zijn wetten over.....defamation of character, libel enz.
Nee, niet echt, zelfs september clues wijst niet hard naar de slachtoffers als zijnde de daders van de aanslagen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch is het 911 complot vooral gebaseerd op meningen. Niet op feiten.
Kan je ook van de official verhaal zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160224541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.Tis maar in de krant vermeld.
Daarom heeft het ook geen zin voor de nabestaanden om met hard bewijs te komen.
Totale tijdsverspilling, want het wordt toch weer van tafel geveegd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je ook van de official verhaal zeggen.
Daar kun je inderdaad die mening over hebben.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, niet echt, zelfs september clues wijst niet hard naar de slachtoffers als zijnde de daders van de aanslagen.
Tuurlijk wel - kan je wat over doen als je mensen leugenaars enz noemen.
They could shut down Clues forum als ze met goede bewijs van smaad? komen.
Er is an open invitation op Clues forum to prove them wrong. De eigenaar van Clues forum maakt geen geheim van waar íe woont.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160224678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daarom heeft het ook geen zin voor de nabestaanden om met hard bewijs te komen.
Totale tijdsverspilling, want het wordt toch weer van tafel geveegd.
Waarom tijdverspilling - misschien is 't plezier voor sommige mensen om Clues forum e.a. sites plat te gooien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160224699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom tijdverspilling - misschien is 't plezier voor sommige mensen om Clues forum e.a. sites plat te gooien.
De site gaat daardoor niet plat, Clues verzint gewoon dat de nabestaanden shills zijn, etc.
Zie hoe gemakkelijk jij de lijst met rechtszaken aangespannen door nabestaanden in de Volkskrant van tafel veegt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160224741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel - kan je wat over doen als je mensen leugenaars enz noemen.
Nee, hoor, dat is vrijheid van meningsuiting. Jij mag me best een leugenaar vinden, daarvoor kan ik je niet aanklagen.

quote:
They could shut down Clues forum als ze met goede bewijs van smaad? komen.
Er is an open invitation op Clues forum to prove them wrong. De eigenaar van Clues forum maakt geen geheim van waar íe woont.
Tja, omgekeerde bewijslast dus. Maar zo werkt het niet.
Clues moet aantonen dat ze right zijn.
Verder mag Clues die mening hebben dat alles nep was op 911, dat is verder niet strafbaar.
Tijdsverspilling dus om daar tegen in te gaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:18:51 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160225080
Nog meer negatieve energie gunnen aan lui die toch niet van ophouden weten? Ik zou er ook voor passen. Negeren werkt vaak een stuk efficiënter. Daarbij snap ik ook heel goed dat je er wel klaar mee bent om over de slachtoffers heen een respectloos welles-nietes spelletje te gaan lopen houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:21:25 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160225129
9.11 Was een inside job bedoelt voor invasie in Irak en het volk daar begrip voor te laten krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die achter het gegeven verhaal staan van Ali Baba en zijn rovers. Kom op zeg, dat kan ik niet serieus nemen. Begin steeds vaker overtuigd te raken dat die vliegtuigen best eens radiografisch bestuurd zijn geweest net als de auto van Karst :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:56:26 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160225775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
9.11 Was een inside job bedoelt voor invasie in Irak en het volk daar begrip voor te laten krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die achter het gegeven verhaal staan van Ali Baba en zijn rovers. Kom op zeg, dat kan ik niet serieus nemen. Begin steeds vaker overtuigd te raken dat die vliegtuigen best eens radiografisch bestuurd zijn geweest net als de auto van Karst :o
Wat is de belangrijkste reden/argument waarom je dit denkt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160225828
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:18 schreef Copycat het volgende:
Nog meer negatieve energie gunnen aan lui die toch niet van ophouden weten? Ik zou er ook voor passen. Negeren werkt vaak een stuk efficiënter. Daarbij snap ik ook heel goed dat je er wel klaar mee bent om over de slachtoffers heen een respectloos welles-nietes spelletje te gaan lopen houden.
Vooral dit. Verder lijkt het erop dat dit puur dagbesteding is voor sommigen.
pi_160227526
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
9.11 Was een inside job bedoelt voor invasie in Irak en het volk daar begrip voor te laten krijgen.
Tja, en dan geef je 15 Saudies, aangevoerd door een Saudische miljardair de schuld...
Die logica heb ik nooit begrepen, zeker niet gezien het feit dat de VS alles uit de kast moesten trekken om een invasie in Iraq te rechtvaardigen.

quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die achter het gegeven verhaal staan van Ali Baba en zijn rovers.
Dat is omdat je er een karikatuur van maakt.
Er is geen sprake van ene ali baba ,noch van enige rovers.

quote:
Begin steeds vaker overtuigd te raken dat die vliegtuigen best eens radiografisch bestuurd zijn geweest
Nou, ben best benieuwd waardoor je daarvan overtuigd bent geraakt. Wil je die informatie hier met ons delen?

quote:
net als de auto van Karst :o
Een ander BNW-onderwerp :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:11:58 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160229130

ook vreemd die bombed truck (mossad?) met crashing plane erop afgebeeld.. wtf?



Rare recording of Police radio from September 11th 2001. Police capture 2 Mossad agents caught delivering a Truck Bomb next to the WTC building in New York City. Even though they were caught by Police and arrested, they were then let go back to Israel by the BUSH administration.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160229221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar zoals je zelf al aangeeft, dat kunnen ze doen zonder dat buitenstaanders die duizenden kilometers verderop wonen daar erg in hebben. Via gesloten fora, etc...
Welke gesloten fora?
Als je 'n 911 first responder met 'n longziekte en je wil graag met lotgenoten spreken, hoe kom je bij zo'n gesloten forum?
Er is echt niks te vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160229598
Die zijn overal te vinden met een beetje google. Daarnaast zijn dergelijke meetings vaak persoonlijk en niet op internet.

Maargoed, je wilt het gewoon niet zien want dan kan je jezelf weer overtuigen van dat er iets verkeerd is. Lachwekkend maar ook een beetje treurig.
Conscience do cost.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:36:06 #213
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160229887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:11 schreef controlaltdelete het volgende:

ook vreemd die bombed truck (mossad?) met crashing plane erop afgebeeld.. wtf?

[ afbeelding ]

Rare recording of Police radio from September 11th 2001. Police capture 2 Mossad agents caught delivering a Truck Bomb next to the WTC building in New York City. Even though they were caught by Police and arrested, they were then let go back to Israel by the BUSH administration.

Waarom oh waarom zou je een truck met een afbeelding waarop staat wat je gaat doen besturen?

Alleen dat al moet je toch doen zien dat dat never nooit waar kan zijn. :D
pi_160230607
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom oh waarom zou je een truck met een afbeelding waarop staat wat je gaat doen besturen?

Alleen dat al moet je toch doen zien dat dat never nooit waar kan zijn. :D
Ja, want je gaat het van tevoren aankondigen :') .
pi_160234847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:26 schreef ems. het volgende:
Die zijn overal te vinden met een beetje google. Daarnaast zijn dergelijke meetings vaak persoonlijk en niet op internet.

Maargoed, je wilt het gewoon niet zien want dan kan je jezelf weer overtuigen van dat er iets verkeerd is. Lachwekkend maar ook een beetje treurig.
Doe maar 'n paar links dan ajb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160235045
Samenvatting afgelopen 2 dagen

Waar zijn de slachtoffers?

Nou hier

Ja maar waar nog meer? En waarom niet daar? En waarom heb ik ze dan nog nooit bij de bakker gezien?

ad infinitum
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160235078
http://www.survivorsnet.org/index.html

Dat is de voornaamste. De meeste alternatieven zijn alweer een tijdje opgeheven wegens een gebrek aan interesse. Het is natuurlijk ook al een flinke tijd geleden.

Nog steeds ben ik benieuwd naar wat je hier nu mee wilt bereiken. Een gebrek aan internetfora waar mensen kunnen kletsen insinueert namelijk exact niets.


inb4: "Ja maar als ik het zou meemaken zou ik op internetforums mijn emoties tentoonstellen dus daarom zouden er veel meer fora's moeten zijn".
Conscience do cost.
pi_160235132
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef ems. het volgende:
http://www.survivorsnet.org/index.html

Dat is de voornaamste. De meeste alternatieven zijn alweer een tijdje opgeheven wegens een gebrek aan interesse. Het is natuurlijk ook al een flinke tijd geleden.

Nog steeds ben ik benieuwd naar wat je hier nu mee wilt bereiken. Een gebrek aan internetfora waar mensen kunnen kletsen insinueert namelijk exact niets.

inb4: "Ja maar als ik het zou meemaken zou ik op internetforums mijn emoties tentoonstellen dus daarom zouden er veel meer fora's moeten zijn".
Het houdt je van de straat :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:46:49 #219
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160235157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef oompaloompa het volgende:
Samenvatting afgelopen 2 dagen

Waar zijn de slachtoffers?

Nou hier

Ja maar waar nog meer? En waarom niet daar? En waarom heb ik ze dan nog nooit bij de bakker gezien?

ad infinitum
Jep, erg storend. Vooral omdat het niets toevoegt.
pi_160235177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef ems. het volgende:
http://www.survivorsnet.org/index.html

Dat is de voornaamste. De meeste alternatieven zijn alweer een tijdje opgeheven wegens een gebrek aan interesse. Het is natuurlijk ook al een flinke tijd geleden.

Nog steeds ben ik benieuwd naar wat je hier nu mee wilt bereiken. Een gebrek aan internetfora waar mensen kunnen kletsen insinueert namelijk exact niets.

inb4: "Ja maar als ik het zou meemaken zou ik op internetforums mijn emoties tentoonstellen dus daarom zouden er veel meer fora's moeten zijn".
http://www.survivorsnet.org/news/index.html

Lijkt meestal inactief sinds 2011.
Paar van de 911 support group links krijgt je 'Page not found'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:48:24 #221
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160235212
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

http://www.survivorsnet.org/news/index.html

Lijkt meestal inactief sinds 2011.
Paar van de 911 support group links krijgt je 'Page not found'.
Ja dat krijg je met iets dat freaking 15 jaar geleden was he :')
pi_160235239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, erg storend. Vooral omdat het niets toevoegt.
Die ouwe rotte link dat jij gepost is inactief sinds bijna 10 jaar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160235245
Dat zeg ik. Het is al jaren geleden. Sommige mensen willen het dan ook liever vergeten in plaats van er eindeloos over door te emmeren op internet.

Maar nogmaals, de afwezigheid van die sites zegt niets.
Conscience do cost.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:50:45 #224
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160235284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die ouwe rotte link dat jij gepost is inactief sinds bijna 10 jaar.
Ja dus?

Echt, het hele topic raakt verbaggerd met die zoektocht van je naar bepaalde dingen die er niet toe doen. Zelfs als er iets gevonden wordt wuif je het weg.

Vermoeiend. Ik stop met dit specifieke nabestaanden onderwerp. Andere argumenten/feiten ga ik wel op in.
pi_160235285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef ems. het volgende:
http://www.survivorsnet.org/index.html

Dat is de voornaamste. De meeste alternatieven zijn alweer een tijdje opgeheven wegens een gebrek aan interesse. Het is natuurlijk ook al een flinke tijd geleden.

Oh I see. Gebrek aan interesse van tientallen duizenden mensen. ok.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:56:09 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160235446
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh I see. Gebrek aan interesse van tientallen duizenden mensen. ok.
Ben je het er in ieder geval wel mee eens dat ze dus wel bestaan, en bestaan hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160235459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh I see. Gebrek aan interesse van tientallen duizenden mensen. ok.
Miljoenen mensen zelf. Niet iedereen heeft een 9/11 fetish.
Conscience do cost.
pi_160235496
Maar vertel vooral meer over een slechte ervaring die jij ~20 jaar geleden hebt gehad en waar jij nu nog steeds over aan het praten bent tegen wildvreemden op internet.
Conscience do cost.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:03:03 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160235630
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh I see. Gebrek aan interesse van tientallen duizenden mensen. ok.
Je haalt goede zaken aan, laat je niet kisten joh. Het is haast om je te bescheuren hoe het allemaal goed gepraat wordt en weggewimpeld. 9.11 Is één grote leugen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:03:52 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160235653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je haalt goede zaken aan, laat je niet kisten joh. Het is haast om je te bescheuren hoe het allemaal goed gepraat wordt en weggewimpeld. 9.11 Is één grote leugen.
Vingers in de oren en LALALA.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:04:02 #231
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160235660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je haalt goede zaken aan, laat je niet kisten joh. Het is haast om je te bescheuren hoe het allemaal goed gepraat wordt en weggewimpeld. 9.11 Is één grote leugen.
Wat is er exact goed aan?
pi_160235756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je haalt goede zaken aan, laat je niet kisten joh.
Misschien kan jij dan uitleggen waarom het goede zaken zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 26-02-2016 18:05:49 ]
Conscience do cost.
pi_160236454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef ems. het volgende:
Maar vertel vooral meer over een slechte ervaring die jij ~20 jaar geleden hebt gehad en waar jij nu nog steeds over aan het praten bent tegen wildvreemden op internet.
Mensen kan me PM-en als ze zoveel interesse in heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 26-02-2016 18:05:25 (Neg. op de persoon) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160236550
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Miljoenen mensen zelf. Niet iedereen heeft een 9/11 fetish.
Ik heb 't over nabestanden,overlevenden enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160236655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mensen kan me PM-en als ze zoveel interesse in heeft.
Welke mensen en interesse waarin? Waarom durf je niet gewoon hier te posten?

En op welk forum bespreek jij nu nog steeds je emoties dan nog steeds, 15 jaar later?
quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 't over nabestanden,overlevenden enz.
Wat is er met de nabestaanden en overlevenden dan?

[ Bericht 15% gewijzigd door Dance99Vv op 26-02-2016 18:04:25 ]
Conscience do cost.
pi_160239715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef ems. het volgende:
Maar vertel vooral meer over een slechte ervaring die jij ~20 jaar geleden hebt gehad en waar jij nu nog steeds over aan het praten bent tegen wildvreemden op internet.
Wie zegt dat 't 20jaar geleden was? Veel persoonlijke dingen post ik hier niet...for obvious reasons...bepaalde users,dat soort dingen, weet je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160240076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vingers in de oren en LALALA.
Tsja...tis 'n ieder geval een manier om je wetenschaapelijk pompeuse BS te reageren.
Maybe you just have that 'special' effect on certain people.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160240387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tsja...tis 'n ieder geval een manier om je wetenschaapelijk pompeuse BS te reageren.
Maybe you just have that 'special' effect on certain people.
Vervelend toontje zeg. How come?
pi_160240542
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vervelend toontje zeg. How come?
Met dit kan je beter naar FB gaan toch?
Hoeveel nabestanden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160240619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met dit kan je beter naar FB gaan toch?
Hoeveel nabestanden?
Een heleboel denk ik. Het juiste aantal weet ik niet.
pi_160240652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie zegt dat 't 20jaar geleden was? Veel persoonlijke dingen post ik hier niet...for obvious reasons...bepaalde users,dat soort dingen, weet je?
Ik post hier sowieso nooit persoonlijke dingen en zou ook niet weten waarom praten met wildvreemden over mijn problemen mij iets zou opleveren. Bepaalde mensen reageren verschillend op dingen, weet je?

Dus waarom is het zo vreemd dat zoveel jaar na dato die dingen een beetje inzakken? Of waarom is het zo vreemd dat veel nabestaanden van 9/11 überhaupt geen behoefte hebben om erover te praten?

Het is weer het gebruikelijke argument. Jij doet iets op een bepaalde manier en op het moment dat iemand dat niet doet schrijf je daar allerlei zaken aan toe. In dit geval heb jij blijkbaar -wel- interesse om over je persoonlijke problemen te praten met familie/vrienden/forums/whatever en voor zover ik uit je posts kan ontcijferen verwacht jij dat iedereen die van jouw norm afwijkt verdacht is. Zo ook bij filmpjes van slachtoffers die voor jouw gevoel niet genoeg tranen laten op tv.

Is het nou echt zo vreemd dat niet iedereen hetzelfde reageert als jij?
Conscience do cost.
pi_160241468
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een heleboel denk ik. Het juiste aantal weet ik niet.
OK.Heleboel,heel veel.
Hoeveel omgeveer dan? Tis toch moeillijk te estimateren.
Hoe veel mensen zou naar je begrafenis gaan, hoeveel mensen zouden blij of triest zijn wanneer je doodgaat.Ligt eraan ook leeftijd natuurlijk.Lijkt me logiisch dat er is ook 'n procentage van 'n heleboel of heel veel nabestanden,overlevenden zijn die de offi\clele verhalen niet geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160241784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik post hier sowieso nooit persoonlijke dingen en zou ook niet weten waarom praten met wildvreemden over mijn problemen mij iets zou opleveren. Bepaalde mensen reageren verschillend op dingen, weet je?

Dus waarom is het zo vreemd dat zoveel jaar na dato die dingen een beetje inzakken? Of waarom is het zo vreemd dat veel nabestaanden van 9/11 überhaupt geen behoefte hebben om erover te praten?

Het is weer het gebruikelijke argument. Jij doet iets op een bepaalde manier en op het moment dat iemand dat niet doet schrijf je daar allerlei zaken aan toe. In dit geval heb jij blijkbaar -wel- interesse om over je persoonlijke problemen te praten met familie/vrienden/forums/whatever en voor zover ik uit je posts kan ontcijferen verwacht jij dat iedereen die van jouw norm afwijkt verdacht is. Zo ook bij filmpjes van slachtoffers die voor jouw gevoel niet genoeg tranen laten op tv.

Is het nou echt zo vreemd dat niet iedereen hetzelfde reageert als jij?
Dat vind ik prima en gelijk heb je. Voor sommige mensen het werkt heel goed om 'n perpectief van 'n 'wildvreemden' te horen.Info,meningen,advies,wisselen van ervaringen.Maar nee,tis niet voor iedereen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:59:18 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160241962
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.Heleboel,heel veel.
Hoeveel omgeveer dan? Tis toch moeillijk te estimateren.
Hoe veel mensen zou naar je begrafenis gaan, hoeveel mensen zouden blij of triest zijn wanneer je doodgaat.Ligt eraan ook leeftijd natuurlijk.Lijkt me logiisch dat er is ook 'n procentage van 'n heleboel of heel veel nabestanden,overlevenden zijn die de offi\clele verhalen niet geloven.
Ja maar waar zijn ze? Of ze zijn geintimideerd of omgekocht om hun kop te houden, of ze zijn part of the deal óf ze bestaan gewoonweg niet. Net wat je zegt, er moet een percentage zijn wat twijfelt, gaat spitten en zoeken, ik zou het zeker doen. Niet iedereen reageert hetzelfde dat is ook zo maar het gros zal dat wel doen, dat is dus niet de reden waarom ze haast niet te vinden zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160242115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Welke mensen en interesse waarin? Waarom durf je niet gewoon hier te posten?

En op welk forum bespreek jij nu nog steeds je emoties dan nog steeds, 15 jaar later?

[..]

Wat is er met de nabestaanden en overlevenden dan?
I didn't say that I did.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:09:55 #246
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160242362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar waar zijn ze? Of ze zijn geintimideerd of omgekocht om hun kop te houden, of ze zijn part of the deal óf ze bestaan gewoonweg niet. Net wat je zegt, er moet een percentage zijn wat twijfelt, gaat spitten en zoeken, ik zou het zeker doen. Niet iedereen reageert hetzelfde dat is ook zo maar het gros zal dat wel doen, dat is dus niet de reden waarom ze haast niet te vinden zijn.
Sites zijn allemaal gepost maar jullie steken elke keer de kop in 't zand. :{w
pi_160242757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar waar zijn ze? Of ze zijn geintimideerd of omgekocht om hun kop te houden, of ze zijn part of the deal óf ze bestaan gewoonweg niet. Net wat je zegt, er moet een percentage zijn wat twijfelt, gaat spitten en zoeken, ik zou het zeker doen. Niet iedereen reageert hetzelfde dat is ook zo maar het gros zal dat wel doen, dat is dus niet de reden waarom ze haast niet te vinden zijn.
Misschien hebben de nabestaanden helemaal geen zin om contact te hebben met een stel onhebbelijke achterdochtige figuren wiens mening al vaststaat.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:21:00 #248
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160242777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sites zijn allemaal gepost maar jullie steken elke keer de kop in 't zand. :{w
Deze discussie heeft ook geen enkele zin of nut.
(waarom worden er geen rechtzaken gevoerd? kom je met een bron krijg je als antwoord :ja maar deze bron gaat nog uit van 16 kapers.
Ja en? ging toch over of er rechtzaken gevoerd werden.
Een simpele google surch is al te moeilijk voor de betreffende user)
There is only one religion
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:21:19 #249
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160242790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sites zijn allemaal gepost maar jullie steken elke keer de kop in 't zand. :{w
Die twee linkjes wat hier geplaatst zijn? Daar staat niets bijzonders in, niks over survivors die hun twijfels uiten maar waar wel gevraagd wordt om donaties voor de advocaat, of zie ik iets over het hoofd?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:22:49 #250
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160242832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die twee linkjes wat hier geplaatst zijn? Daar staat niets bijzonders in, niks over survivors die hun twijfels uiten maar waar wel gevraagd wordt om donaties voor de advocaat, of zie ik iets over het hoofd?
http://patriotsquestion911.com/survivors.html

Het is maar wat je niks bijzonders noemt, 300+ verklaringen.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:23:07 #251
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160242842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die twee linkjes wat hier geplaatst zijn? Daar staat niets bijzonders in, niks over survivors die hun twijfels uiten maar waar wel gevraagd wordt om donaties voor de advocaat, of zie ik iets over het hoofd?
1 op de 7 amerikanen geloofd het overheids onderzoek niet, en denk aan een inside job
There is only one religion
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:24:42 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160242898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tsja...tis 'n ieder geval een manier om je wetenschaapelijk pompeuse BS te reageren.
Maybe you just have that 'special' effect on certain people.
Misschien zat je niet op te letten, maar ik was niet degene die die links hier postte.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:30:08 #253
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160243094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

1 op de 7 amerikanen geloofd het overheids onderzoek niet, en denk aan een inside job
Dat denken inmiddels wel meer mensen maar als ik het roep is het a no go. Het was ook een inside job bedoelt voor Irak. Buildings waren gevuld met explosieven en die vliegtuigen waren er voor de show, om het terrorismeverhaal geloofwaardiger te maken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:33:56 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160243228
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

1 op de 7 amerikanen geloofd het overheids onderzoek niet, en denk aan een inside job
Het tweede deel van die zin volgt niet automatisch uit het eerste deel ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:34:49 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160243257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denken inmiddels wel meer mensen maar als ik het roep is het a no go. Het was ook een inside job bedoelt voor Irak. Buildings waren gevuld met explosieven en die vliegtuigen waren er voor de show, om het terrorismeverhaal geloofwaardiger te maken.
En toen hebben ze zich bedacht of zo? Voor Irak hadden ze de WMD's die ze zouden hebben, niet 9/11.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160243295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar waar zijn ze? Of ze zijn geintimideerd of omgekocht om hun kop te houden, of ze zijn part of the deal óf ze bestaan gewoonweg niet. Net wat je zegt, er moet een percentage zijn wat twijfelt, gaat spitten en zoeken, ik zou het zeker doen. Niet iedereen reageert hetzelfde dat is ook zo maar het gros zal dat wel doen, dat is dus niet de reden waarom ze haast niet te vinden zijn.
Dat is de grote vraag juist.
Van 3000 achtergelaten kinderen alleen zou je toch wat meer van horen? Ik ben jarenlang met 911 forums aan 't lezen en er zijn geen 'boze nabestanden/overlevenden' van te horen. Niks op social media, forums. Geen aktieve 911 support groups te vinden. Geen 'I want the truth about 911 because you lied about how my Dad/Mum died' soort verhalen te vinden. Geen youtubes van boze familieleden. Geen chatrooms waar ze willen alles uitlaten. Geen mooie memorial sites met leuke plaatjes van hun geliefden enz.
Misschien willen vele nabestandende de hele 'zaak' achterlaten/vergeten, maar iedereen? Elke,iedere nabestanden de 911 officiele verhaal zo makkelijk geslikt en helemaal niks over te klagen heeft?

Maar ja,fijn hoor, als mensen dat willen/kunnen geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160243302
Dat is op zich opmerkelijk gezien het vliegen van passagiersvliegtuigen in gebouwen nou niet bepaald de norm was voor terroristen, in tegenstelling tot het plaatsen van explosieven.

Dus dan kan je dat weer omkeren met: Waarom zouden ze zoveel moeite doen om vliegtuigen erin te toveren "voor de show" als explosieven eigenlijk net zo goed (en misschien zelf logischer in die tijd) als verklaring gebruikt kunnen worden?

Weer die kwestie van extreme competentie tegenover belachelijke stupiditeit.
Conscience do cost.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:37:53 #258
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160243362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het tweede deel van die zin volgt niet automatisch uit het eerste deel ;)
Klopt , maar ik ga de cijfers er niet meer bijzoeken of de bronnen. Daar degene die deze discussie aangezwengeld heeft eigenlijk er niet geïnteresseerd in is.
There is only one religion
pi_160243420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sites zijn allemaal gepost maar jullie steken elke keer de kop in 't zand. :{w
Oh ja - die ouwe rotte sites die ik ook gepost heb.
Je mag weer gaan zoeken en wat beters komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160243469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

1 op de 7 amerikanen geloofd het overheids onderzoek niet, en denk aan een inside job
Ik zou denken dat 't veel meer is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:43:35 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160243566
Ook een smoezelige president heeft die World Trade Center Survivors' Network.

Alicia 'the woman who wasn't there' Esteve Head

She joined the World Trade Center Survivors' Network support group, later becoming its president. Her name was regularly mentioned in media reports of the attacks. In 2007, it was revealed her story was a hoax: Head was not in New York on September 11, 2001, as she was actually attending classes in Barcelona.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alicia_Esteve_Head
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:43:47 #262
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160243570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zou denken dat 't veel meer is.
Je denkt maar een eind weg, anderen mogen weer gaan zoeken voor jou.
Bekende discussie-tactiek van jou, jammer.
There is only one religion
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:45:27 #263
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160243626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook een smoezelige president heeft die World Trade Center Survivors' Network.

Alicia 'the woman who wasn't there' Esteve Head

She joined the World Trade Center Survivors' Network support group, later becoming its president. Her name was regularly mentioned in media reports of the attacks. In 2007, it was revealed her story was a hoax: Head was not in New York on September 11, 2001, as she was actually attending classes in Barcelona.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alicia_Esteve_Head
Een zieke fantast dus. Heb je overal helaas. Mee"pikken" van de aandacht.

Gelukkig is ze exposed!
pi_160243637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien hebben de nabestaanden helemaal geen zin om contact te hebben met een stel onhebbelijke achterdochtige figuren wiens mening al vaststaat.
En er zijn geen nabestanden die geen reet van de officiel verhaal geloevne die graag in contact met 'truth' sites willen komen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:46:19 #265
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160243653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

En er zijn geen nabestanden die geen reet van de officiel verhaal geloevne die graag in contact met 'truth' sites willen komen?
Gast hou nou eens op joh :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:47:48 #266
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160243700
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

En er zijn geen nabestanden die geen reet van de officiel verhaal geloevne die graag in contact met 'truth' sites willen komen?
Om alle waanideen en onzin door te spitten, tegen hoax-roepers op te boksen enz
Wat denk je zelf ?
En dat 15 jaar lang?
There is only one religion
pi_160243702
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gast hou nou eens op joh :')
Nee.
Sorry maar, heb je al iets gezegd over dat je wil niet verder in de nabestanden onderwerp?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 26-02-2016 21:50:24 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:49:09 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160243738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Sorry maar, heb je al iets gezegd over dat je wil niet verder in de nabestanden onderwerp?
What's the point? Jij zegt waar zijn die groepen. Je krijgt links van die groepen. Vervolgens is dat natuurlijk weer niet goed.

Wat wil je dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160243870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Om alle waanideen en onzin door te spitten, tegen hoax-roepers op te boksen enz
Wat denk je zelf ?
En dat 15 jaar lang?
Je hoeft helemaal niet te gaan boksen als je harde,eenvoudige bewijs heeft.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160244011
#107 vertelt ons daar iets anders over.
Conscience do cost.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:59:03 #271
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160244029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal niet te gaan boksen als je harde,eenvoudige bewijs heeft.
Als dat er was zou dit topic niet tot #107 zijn gekomen _O-
There is only one religion
pi_160244083
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Als dat er was zou dit topic niet tot #107 zijn gekomen _O-
Ja zo werkt logica niet helemaal dance :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:03:37 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160244175
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja zo werkt logica niet helemaal dance :P
Iets met mensen moeten er wel voor open staan en zo ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160244188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Als dat er was zou dit topic niet tot #107 zijn gekomen _O-
More to the point:
Waar zijn de nabestanden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:06:02 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160244273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

What's the point? Jij zegt waar zijn die groepen. Je krijgt links van die groepen. Vervolgens is dat natuurlijk weer niet goed.

Wat wil je dan?
Ik heb iets gelezen van de Volkskrant en een linkje naar World Trade Center Survivors' Network met die smoezelige president.


media maakt er een mooi spektakel van natuurlijk wegzetten als storyteller, hoe durft ze bla bla maar goed dat ze tegen de lamp is gelopen und so weiter, ik kan die female cartman niet lang aanzien. Wat een type, niet echt een rolemodel voor de nabestaanden. Dat was ze ook al niet voordat de leugens uitkwamen. Was er niemand anders te vinden misschien?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160244274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

More to the point:
Waar zijn de nabestanden?
Gewoon doorgaan ook..
pi_160244340
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook een smoezelige president heeft die World Trade Center Survivors' Network.

Alicia 'the woman who wasn't there' Esteve Head

She joined the World Trade Center Survivors' Network support group, later becoming its president. Her name was regularly mentioned in media reports of the attacks. In 2007, it was revealed her story was a hoax: Head was not in New York on September 11, 2001, as she was actually attending classes in Barcelona.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alicia_Esteve_Head
Heb ik al over gepost. Tania Head. President of the WTCSN links we hebben van de MSMers gehad.

Hier heb je nabestanden-truther Bob McIlvaine...

Edit: Ja 'n aantal jaren geleden gelooft hem ook. Niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 26-02-2016 22:14:39 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:07:52 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160244343
Family members gather during the observance of the 10th anniversary of 9/11 at the World Trade Center site. (Photo: Todd Plitt, USA TODAY)


Daar zijn er velen
There is only one religion
pi_160244436
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan ook..
Absoluut.Boeit me niet als jij 't niet erg belangrijk vindt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:11:49 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160244459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:07 schreef Dance99Vv het volgende:

Family members gather during the observance of the 10th anniversary of 9/11 at the World Trade Center site. (Photo: Todd Plitt, USA TODAY)
[ afbeelding ]

Daar zijn er velen
Hologrammen.
pi_160244484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:07 schreef Dance99Vv het volgende:

Family members gather during the observance of the 10th anniversary of 9/11 at the World Trade Center site. (Photo: Todd Plitt, USA TODAY)
[ afbeelding ]

Daar zijn er velen
Oh- als USA TODAY zegt dat 't zo is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:13:45 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160244515
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh- als USA TODAY zegt dat 't zo is.
Nee de Tingo today is betrouwbaar wou je zeggen
There is only one religion
pi_160244588
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee de Tingo today is betrouwbaar wou je zeggen
Absoluut niet. Is dat nou 'n persoonlijk opmerkingje van 'n mod?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160244641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut niet. Is dat nou 'n persoonlijk opmerkingje van 'n mod?
Want alleen jij mag dat doen?
Doe eens iets aan je discussietechnieken please.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:17:55 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160244662
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik al over gepost. Tania Head. President of the WTCSN links we hebben van de MSMers gehad.

Hier heb je nabestanden-truther Bob McIlvaine...

Edit: Ja 'n aantal jaren geleden gelooft hem ook. Niet meer.
Thanks, dit is de eerste keer dat ik een relative zo over 9.11 hoor spreken. De man zegt rake dingen. The government is evil.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:18:24 #286
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160244678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut niet. Is dat nou 'n persoonlijk opmerkingje van 'n mod?
Nee, maar elke keer als jij iets roept/in twijfel trekt komt iemand met iets aan wat dat aantoont (zoals deze foto met overlevenden bij een 911 memorial) en dan wuif je het weer weg.

Je zou bijna denken dat je dit bewust doet om dit topic te derailen zodat we het niet over echte 911 zaken kunnen en mogen hebben.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:18:58 #287
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160244695
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks, dit is de eerste keer dat ik een relative zo over 9.11 hoor spreken. De man zegt rake dingen. The government is evil.
Tingo zegt juist dat hij deze man niet meer gelooft he ;)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:19:11 #288
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160244702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut niet. Is dat nou 'n persoonlijk opmerkingje van 'n mod?
Nee hoor hoe kom je erbij O-)
https://weather.com/weath(...)cuador+ECXX4857:1:EC
There is only one religion
pi_160244729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks, dit is de eerste keer dat ik een relative zo over 9.11 hoor spreken. De man zegt rake dingen. The government is evil.
Hij is maar 'n kleine deeltje van de hele 911 half truth poppenkast.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:21:02 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160244755
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, maar elke keer als jij iets roept/in twijfel trekt komt iemand met iets aan wat dat aantoont (zoals deze foto met overlevenden bij een 911 memorial) en dan wuif je het weer weg.

Je zou bijna denken dat je dit bewust doet om dit topic te derailen zodat we het niet over echte 911 zaken kunnen en mogen hebben.
Zo'n foto overtuigt mij ook niet hoor. Kan van alles zijn, ingehuurde mensen, gemanipuleerde foto alles kan en is mogelijk vandaag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:28:10 #291
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160244932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo'n foto overtuigt mij ook niet hoor. Kan van alles zijn, ingehuurde mensen, gemanipuleerde foto alles kan en is mogelijk vandaag.
Maar een vaag bibberig youtube-filmpje geloof je dan liever wel bijvoorbeeld? Of die slechte photoshop van die bus met de 911 attack erop?
pi_160245053
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks, dit is de eerste keer dat ik een relative zo over 9.11 hoor spreken. De man zegt rake dingen. The government is evil.
Hier heb je meer over Bob:
Van 2011.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:34:36 #293
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160245117
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar een vaag bibberig youtube-filmpje geloof je dan liever wel bijvoorbeeld? Of die slechte photoshop van die bus met de 911 attack erop?
Die van is geen bullshit story. Die buildings hadden explosieven, de vliegtuigen waren afleiding en om een reden te geven voor de war on terror. Ga jij het nou maar over echte 9.11 zaken hebben. Ben best benieuwd wat dat dan mogen zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:36:41 #294
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160245178
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ga jij het nou maar over echte 9.11 zaken hebben. Ben best benieuwd wat dat dan mogen zijn.
Dat probeer ik maar de tandwielen van dit topic zitten volgebaggerd over nabestaanden.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:38:20 #295
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160245211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier heb je meer over Bob:
Van 2011.
Creepy, zo zie je maar weer. Hij zei in ieder geval iets wat waar is, the government is evil.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 23:20:26 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160246560
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die van is geen bullshit story. Die buildings hadden explosieven, de vliegtuigen waren afleiding en om een reden te geven voor de war on terror. Ga jij het nou maar over echte 9.11 zaken hebben. Ben best benieuwd wat dat dan mogen zijn.
Hallo cirkelredenering :W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160246819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Creepy, zo zie je maar weer. Hij zei in ieder geval iets wat waar is, the government is evil.
En dat is 't zelfde met alle 'truth' sites. Ook Alex Jones,David Icke enz. 'n klein beetje waarheid tussendoor de disinfo/afwijkingen spreken,anders krijgen ze mensen niet 'aan bord' om ze verder te misleiden. Ja, jaren terug had ik ook wat vertrouw in 911 'truth' enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 23:39:25 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160247189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hallo cirkelredenering :W
Laters barabas :W

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

En dat is 't zelfde met alle 'truth' sites. Ook Alex Jones,David Icke enz. 'n klein beetje waarheid tussendoor de disinfo/afwijkingen spreken,anders krijgen ze mensen niet 'aan bord' om ze verder te misleiden. Ja, jaren terug had ik ook wat vertrouw in 911 'truth' enz.
Ik heb niet veel met AJ of DI. Ik heb maar een paar sites die ik volg waar ik geen bedenkingen bij heb, op 1 hand te tellen. Over het algemeen vogel ik het zelf uit dmv allerlei info via vids & artikelen, daar baseer ik mijn mening en conclusies op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 23:40:23 #299
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160247227
maar als jullie niet meer zouden reageren opditwatjulliezelfzeggen een onmogelijkheid is

Sterf dit topiq

Er words niks nieuws gebracht herhaling van zetten waardoor je ziet dat er mensen komen om de algemene consensus een plaats in Fora te gaan geven...de drijfveer is in deze vaak onzeker :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160249173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke gesloten fora?
Als je 'n 911 first responder met 'n longziekte en je wil graag met lotgenoten spreken, hoe kom je bij zo'n gesloten forum?
Er is echt niks te vinden.
Tja, zoals ik al zei, wij zitten op duizenden kilometers afstand en zijn op geen enkele wijze belanghebbenden in deze.
Voor de slachtoffers en nabestaanden van de aanslagen is dat een heel ander verhaal.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160249201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:40 schreef DeMolay het volgende:
maar als jullie niet meer zouden reageren opditwatjulliezelfzeggen een onmogelijkheid is

Sterf dit topiq

Er words niks nieuws gebracht herhaling van zetten waardoor je ziet dat er mensen komen om de algemene consensus een plaats in Fora te gaan geven...de drijfveer is in deze vaak onzeker :D
Er komt wel eens wat nieuws in, zoals interviews met de nabestaanden van de kapers, etc.
Maar dat past niet in het complot, dus wordt genegeerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')