SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Taeke
• Rop
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ja lekker dan, wel opletten hequote:
het moest in bakjes en niet er door heen fikkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:15 schreef Yaku het volgende:
Klaas!? Waarom? Je hoeft het eten toch niet af te koelen
ja ze hadden eten, spanjaarden maken zich niet druk om tijdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef svann het volgende:
En de klanten waren bereid te betalen?
Wonderlijk.
Die hadden in elk geval een leuke avondquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef svann het volgende:
En de klanten waren bereid te betalen?
Wonderlijk.
dat deed de rest niet?quote:
Hoe weet jij dat hij zijn best deed? Je zag alleen kleine fragmentjes.. Is dit de eerste keer dat je WIDM kijkt?quote:
ze verhandelen jokersquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef svann het volgende:
Waarom zou je ooit een vrijstelling verhandelen?
Volgens de uitleg moest het 3500 zijn lijkt me...quote:
boeie ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet op Klaas ;-)
Maar dat zegt natuurlijk nog niet dat hij de mol niet is/kan zijn hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet op Klaas ;-)
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
"Ik heb iets wat jij prettig vindt en jij hebt iets waar ik wel wat mee kan", aldus Klaas tegen Annemieke.
Om zich als kandidaat voor te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef zoem het volgende:
Maar, waarom zou de mol de zwarte vrijstelling afpakken bij het spel?
Kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk nog niet dat hij de mol niet is/kan zijn he
De mol kon sowieso nergens wat mee, en de -250 en -500 waren er echt al als eerste uit, die werden sowieso wel binnen gehaald. Dus voor de mol was dat hele spel zinloos, kun je net zo goed wat van de kandidaten wegsnoepen toch? doen alsof dat belangrijk voor je is als kandidaatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef zoem het volgende:
Dan is hij minder verdacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef zoem het volgende:
Mooie pickup linequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
"Ik heb iets wat jij prettig vindt en jij hebt iets waar ik wel wat mee kan", aldus Klaas tegen Annemieke.
idd?!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de uitleg moest het 3500 zijn lijkt me...
Art had het over wisselkoers oid dus denk peso's naar euros verrekend, ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de uitleg moest het 3500 zijn lijkt me...
Mja, ze zit voor het grootste gedeelte op Klaas, de juiste mol imo hihiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
denk dat er een grote kans is dat Annemieke naar huis meot, zij gaat nu misschien toch niks inzetten, omdat ze overtuigt is van de zwarte vrijstelling
Dan ben ik in ieder geval klaar met die WIDM appquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
denk dat er een grote kans is dat Annemieke naar huis meot, zij gaat nu misschien toch niks inzetten, omdat ze overtuigt is van de zwarte vrijstelling
Elke peso extra was x 10quote:
Nee want zij is de mol.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
aaahquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke peso extra was x 10
Dus 10 peso.
Wisselkoers hm, 't zijn geen euro's.
Als die naar huis moet flipt iedereen hier!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:22 schreef Moira. het volgende:
Mja, ze zit voor het grootste gedeelte op Klaas, de juiste mol imo hihi
wat wijst er in godsnaam op annemieke?quote:
uhuh absoluutquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als die naar huis moet flipt iedereen hier!
iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als die naar huis moet flipt iedereen hier!
Die koffer-opdracht net?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat wijst er in godsnaam op annemieke?ik zie alleen een fanatieke kandidaat die ik telkens weg kan strepen en niks dat aar haar wijst
nee dat ging om annemiekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef svann het volgende:
Groen voor Klaas, jullie kunnen weer adem halen.
Jokers.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Moira. het volgende:
had annemieke nou d'r vrijstelling ingezet?
nee want ze ging er vanuit dat klaas zijn zwarte in zou zetten als hij de mol niet was. Dus ja dan gaat klaas ook als mol zijn zwarte vrijstelling inzetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Moira. het volgende:
had annemieke nou d'r vrijstelling ingezet?
quote:
Dat issie al vanaf mei 2015 ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef noodgang het volgende:
Oké, nu is Klaas dus sowieso de mol
ksst niet mauwen jij!quote:
quote:De Mol zijn is machtig mooi. En die ene vraag; wat ga je doen? Die stel ik mezelf maar al te graag.
Locaties, opdrachten, kandidaten… Allemaal bekend. Maar het is tijd om de grenzen van het spel op te zoeken. Tijd voor een test.
Alle ogen zijn op mij gericht. Wat doet Rop? Wat doet Taeke? Wat doet Klaas? Wat doet Tim? En, wat doet Annemieke?
Rop is nachtblind. Dat weten we nu allemaal. En of zijn ogen wél getraind genoeg waren om blokken en verdiepingen te zien onder The Shining-achtige omstandigheden..? Who knows?
Inzetten op de vraag of er meer zijn die het allemaal niet zo goed kunnen zien, en kijken wie er dan toehapt, dat spelletje speel ik graag. Uiteindelijk is er ook maar één die daar echt zijn voordeel uit haalt; de Mol. Van mij mag iedereen zijn koffers pakken. Ik blijf hoe dan ook in het spel. En voor de rest? Lang zal ze leven. Toch, Cécile? In de gloria!
Volgens mij hebben er niet zo veel sporters meegedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:28 schreef franklop het volgende:
voor het eerst dat een sporter zover komt of niet?
Wel toch? Ik zag d'r huilenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:29 schreef DKUp het volgende:
Annemieke was niet echt verdrietig, wel apart
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef Studiotje het volgende:
Mooi dat het er weer Rop zit voor deze week.
Hmm, moet ik toch mijn prono aanpassen. Heb al vanaf aflevering 1 Klaas als mol, Taeke als winnaar en Tim als verliezer. Zit wat dat betreft al wel de hele tijd goed dat ze iig bij de laatste 4 zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef iBenny het volgende:
Annemieke staat dus in de finale, met haar vrijstelling
Voor mij is de Roptunnel ook afgelopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef Stickertje het volgende:
neeeee![]()
rop eruit en geen prono punten
Dat het er dik bovenop ligt is alleen voor ons zo, de mensen die op internet alle hints en theorieën verzamelen en van elkaar nalezen enzo. Voor de gewone kijker ligt het er nooit dik bovenop.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:31 schreef DaMart het volgende:
Mijn mol er uit.
Dan gaat mijn verdenking toch meer richting Tim nu... dat Klaas het zou zijn, blijft er te dik bovenop liggen en zou een anticlimax zijn...
En Tim had in de controlekamer de controle over de camera's. Rop hebben ze nooit gezien, maar dat kan ook door handig camerawerk zijn geweest. En bij de test deed hij alsof hij nerveus was, maar ondertussen had hij toch een lachje alsof hij al wist dat hij toch wel door was...
slim gespeeld door Annemieke! Nu kan ze de volgende Ronse de vrijstelling inzetten en plekkie in de finale is zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want ze ging er vanuit dat klaas zijn zwarte in zou zetten als hij de mol niet was. Dus ja dan gaat klaas ook als mol zijn zwarte vrijstelling inzetten natuurlijk.
Jazeker Annemieke huilde wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:29 schreef DKUp het volgende:
Annemieke was niet echt verdrietig, wel apart
Ik hou me dit jaar niet echt bezig met al die hints en theorieën op internet hoor en ook ik vind het er te dik bovenop liggen. En doorgaans is degene die ze zo verdacht in beeld brengen, uiteindelijk toch niet de mol.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat het er dik bovenop ligt is alleen voor ons zo, de mensen die op internet alle hints en theorieën verzamelen en van elkaar nalezen enzo. Voor de gewone kijker ligt het er nooit dik bovenop.
En anti-climax, tsja, als je eenmaal de ontknoping ziet met molacties enzo blijft het toch altijd leuk en verrassend, er is altijd genoeg te zien wat je nooit eerder had gedacht.
hehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef Studiotje het volgende:
Mooi dat het er weer Rop zit voor deze week.
Mollentranen. Het was wel te verwachten dat degene die een bondje heeft met de mol het spel verlaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker Annemieke huilde wel.
Nee, Taeke is gewoon een erg fanatieke kandidaatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehegoeie!
Van Tim of Klaas is Mol, Teake kan ik mij niet voorstellen
Maar brengen ze 'm zo verdacht in beeld dan? Ik vind dat niet anders dan bij de andere kandidaten. Als je over 't algemeen kijkt is Klaas ook nooit degene geweest die door de kijker het meest verdacht is. Inmiddels wel waarschijnlijk, nu Rop eruit is. Maar er zitten er nog genoeg op Annemieke, Tim en Taeke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou me dit jaar niet echt bezig met al die hints en theorieën op internet hoor en ook ik vind het er te dik bovenop liggen. En doorgaans is degene die ze zo verdacht in beeld brengen, uiteindelijk toch niet de mol.
Zou leuk zijn als Klaas toch net de finale niet haalt.
Iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Cee het volgende:
M'n bek zou echt open van verbazing staan als Klaas niet de Mol blijkt te zijn. Normaal twijfel ik nog best veel zo in de aanloop naar de finale maar nu absoluut niet.
Ik geloof ook niet dat Klaas de Mol is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Cee het volgende:
M'n bek zou echt open van verbazing staan als Klaas niet de Mol blijkt te zijn. Normaal twijfel ik nog best veel zo in de aanloop naar de finale maar nu absoluut niet.
Ja, niet alleen de hints en de in beeld gebrachte Mol-acties maar ook z'n gezichtsuitdrukkingen en zijn houding. Alles 'klopt'. Het is haast te perfect, dat alle pijlen op hem richten. Des te leuker zou het natuurlijk zijn als ik ongelijk blijk te hebben want dan krijg je George-taferelen in Huize Cee. Echt, gillend het huis door.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Ergens heel gevaarlijk. Maar denk dat ik nu écht écht écht een keer goed zit
Ze leggen wel heel erg de nadruk op Klaas als mol ja, vind ik. In het seizoen met Art, werd hij ook erg verdacht neergezet en wist bijna iedereen zeker dat hij het was, ook aan de hand van de hints, maar uiteindelijk bleek hij gewoon de winnaar te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar brengen ze 'm zo verdacht in beeld dan? Ik vind dat niet anders dan bij de andere kandidaten. Als je over 't algemeen kijkt is Klaas ook nooit degene geweest die door de kijker het meest verdacht is. Inmiddels wel waarschijnlijk, nu Rop eruit is. Maar er zitten er nog genoeg op Annemieke, Tim en Taeke.
Zo veel mensen zaten vanaf aflevering 1 op Kees en toch bleek Kees de leukste mol ooit
Denk niet dat hij eruit zal gaan, denk écht dat Klaas de mol is. Maar ergens zou het toch wel mooi zijn dat ik me op het laatst toch nog helemaal op laat fokken door de verkeerde
Ik denk Annemieke de mol, Klaas de winnaar en Tim de verliezer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze leggen wel heel erg de nadruk op Klaas als mol ja, vind ik. In het seizoen met Art, werd hij ook erg verdacht neergezet en wist bijna iedereen zeker dat hij het was, ook aan de hand van de hints, maar uiteindelijk bleek hij gewoon de winnaar te zijn.
Dus misschien wel: Tim de mol, Klaas de winnaar en Annemieke de verliezer.
Haha ja same herequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, niet alleen de hints en de in beeld gebrachte Mol-acties maar ook z'n gezichtsuitdrukkingen en zijn houding. Alles 'klopt'. Het is haast te perfect, dat alle pijlen op hem richten. Des te leuker zou het natuurlijk zijn als ik ongelijk blijk te hebben want dan krijg je George-taferelen in Huize Cee. Echt, gillend het huis door.
We'll seequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze leggen wel heel erg de nadruk op Klaas als mol ja, vind ik. In het seizoen met Art, werd hij ook erg verdacht neergezet en wist bijna iedereen zeker dat hij het was, ook aan de hand van de hints, maar uiteindelijk bleek hij gewoon de winnaar te zijn.
Dus misschien wel: Tim de mol, Klaas de winnaar en Annemieke de verliezer.
De grootste verrassing zou wel zijn als Taeke de mol is natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja same hereIk hou dat scenario natuurlijk ook altijd nog wel in m'n achterhoofd
Maar alle afleveringen op iedereen gelet, en Klaas bleef degene die mij toefluisterde 'ik ben de mol, kies mij, kies mij' hehehe
[..]
We'll seeNiks zal me meer verbazen iig
Mijn vriend is vol overtuigd van Taeke als molquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
De grootste verrassing zou wel zijn als Taeke de mol is natuurlijk.
Met z'n perma-grin.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
De grootste verrassing zou wel zijn als Taeke de mol is natuurlijk.
Het is er ook niet beter op geworden neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds Slimme Schemer dat niet meer presenteert kijk ik het niet meer.
Ja, ik mis dat echt wel, dat amateuristische in een keldertje in een Amsterdams grachtenpand, met wat mensen op klapstoeltjes tegen elkaar aan gepropt, en oud-mollen en -kandidaten die af en toe nog even hun mond voorbij konden praten tegen protest van de regie achterin de ruimtequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als hij eens als gast aanschuift.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja Arjen lijkt mij zeker leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef jcdragon het volgende:
Zou wel leuk zijn als hij eens als gast aanschuift.
noem eens namen danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het is nu wel duidelijk wie de finale gaan halen. Enige vraag is eigenlijk nog wie van de twee gaat winnen (al spreken de statistieken uit het verleden voor een bepaald iemand).
Ben in ieder geval blij dat ik redelijk snel op de (redelijk) juiste baan ben gesprongen.
En het zal nu wel de laagste pot ooit worden![]()
.
Ja idd, de charme daarvan is wel weg...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik mis dat echt wel, dat amateuristische in een keldertje in een Amsterdams grachtenpand, met wat mensen op klapstoeltjes tegen elkaar aan gepropt, en oud-mollen en -kandidaten die af en toe nog even hun mond voorbij konden praten tegen protest van de regie achterin de ruimte
Toen kregen we dus nog wel eens te horen dat er ergens een ladder 'gevonden' werd, waarbij ze dan zeiden dat die hen aangewezen werd, en daarna "oh dat mocht ik niet zeggen"Of dat Kees toen 2x moest bungeejumpen omdat bij de 1e jump zijn handcamera niet aan stond, mochten ze ook niet zeggen
Ohja dat laatste idd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik mis dat echt wel, dat amateuristische in een keldertje in een Amsterdams grachtenpand, met wat mensen op klapstoeltjes tegen elkaar aan gepropt, en oud-mollen en -kandidaten die af en toe nog even hun mond voorbij konden praten tegen protest van de regie achterin de ruimte
Toen kregen we dus nog wel eens te horen dat er ergens een ladder 'gevonden' werd, waarbij ze dan zeiden dat die hen aangewezen werd, en daarna "oh dat mocht ik niet zeggen"Of dat Kees toen 2x moest bungeejumpen omdat bij de 1e jump zijn handcamera niet aan stond, mochten ze ook niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook mijn gedachte idd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Taeke vroeg een groot biertje zodat hij het in 2 glazen kon doen neem ik aan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef amaranta het volgende:
Ik ga er niet op klikken maar is dit een hint op de Mol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Annemariequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte idd.
Jezus wat is die blonde met rode lippen weer irritant en schreeuwerig. Zit ze ook nog aan een groene smoothie
Ik ben haar naam vergeten
Annemarie, en dat is muntthee volgens mijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus wat is die blonde met rode lippen weer irritant en schreeuwerig. Zit ze ook nog aan een groene smoothie
Een analyse van het twittergedrag van de kandidatenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ga er niet op klikken maar is dit een hint op de Mol?
Er is nog maar 1 executie he?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef franklop het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Annemiek al haar jokers inzette.. Kans was ontzettend groot dat Klaas de zwarte vrijstelling in zou zetten. Als ze 1 of 2 had gedaan, volgende aflevering dan haar vrijstelling en dan had ze de rest van de jokers voor de finale.
Mogen die bij de finale ingezet worden ja?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef franklop het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Annemiek al haar jokers inzette.. Kans was ontzettend groot dat Klaas de zwarte vrijstelling in zou zetten. Als ze 1 of 2 had gedaan, volgende aflevering dan haar vrijstelling en dan had ze de rest van de jokers voor de finale.
finale mogen ze toch ook gewoon jokers inzetten?quote:
Ah, en kan je er een conclusie uithalen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een analyse van het twittergedrag van de kandidaten
Nee toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:53 schreef franklop het volgende:
[..]
finale mogen ze toch ook gewoon jokers inzetten?
Oh ik heb mn bril niet op, vond het al zo'n rare substantiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Annemarie, en dat is muntthee volgens mij
Ik vind het sowieso raar om zo thee te drinkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik heb mn bril niet op, vond het al zo'n rare substantie
Dat hij de afvallers tot nu toe goed had.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ah, en kan je er een conclusie uithalen?
Annemarie Jung saai mens ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:51 schreef alors het volgende:
Annemarie, net zo kut en irritant zeker als toen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
half half, maar ik wil niet spoileren, er staat 1 van de 4 als afvaller terwijl deze er nu nog in zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat hij de afvallers tot nu toe goed had.
Annemieke had zes jokers waarvan ze vijf inzette.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef franklop het volgende:
Met nog een executie te gaan voor de finale.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
half half, maar ik wil niet spoileren, er staat 1 van de 4 als afvaller terwijl deze er nu nog in zit.
ja zie edit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met nog een executie te gaan voor de finale.
Ze had tenminste niet haar vrijstelling ingezet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemieke had zes jokers waarvan ze vijf inzette.
en 1 aan rop gegevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annemieke had zes jokers waarvan ze vijf inzette.
Dat lees ik niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
half half, maar ik wil niet spoileren, er staat 1 van de 4 als afvaller terwijl deze er nu nog in zit.
ow enne hij heeft 1 die vroeg af zou vallen omdat niet gevolgd waarvan we nu weten dat ze zelfs nog een vrijstelling heeft
oke dit is een dikke spoiler dus lees dit niet als je dit niet wilt lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat komt dus van de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dit is een dikke spoiler dus lees dit niet als je dit niet wilt lezen.
Hoewel ik het een foutje van de site vind maar goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat komt dus van de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals spoilerwaarschuwing aangezien deze spoiler ook van de site komt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dit is een dikke spoiler dus lees dit niet als je dit niet wilt lezen.
Hoewel ik het een foutje van de site vind maar goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat komt dus van de siteDat weet je niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik trek me niet zoveel aan van de spoilers en lees ze gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat weet je niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]We gaan het zien :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
true, mijn tunnel blijft toch wel lekker veilig.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]Eigenlijk maakt de site op basis van twittergedrag ook maar een gok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
De mijne zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
true, mijn tunnel blijft toch wel lekker veilig.....
Isn't it ironic, don't you think
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef jcdragon het volgende:
Ik trek me niet zoveel aan van de spoilers en lees ze gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]Op wie zit je eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Klaas vanaf het moment dat de harpist er uit isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zie ook overal kruizen, Jezus etc..quote:Isn't it ironic, don't you think
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef Nizno het volgende:
Nogmaals spoilerwaarschuwing aangezien deze spoiler ook van de site komt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:15 schreef Rockfire het volgende:
Al de mensen die dachten dat Rob de mol is
Het is Klaas, alles wijst daarop.
Trouwens wel slim van Annemiek dat ze die deal met Klaas niet deed. Ze kon in principe 2 rondes verder, 1x door middel van jokers (met 5 of 6 is dat toch wel een zekerheidje) en de andere keer door middel van een vrijstelling. Klaas zou altijd 1 van die 2 zekerheidjes hebben kunnen blokkeren, als ze hem de 5 jokers had gegeven was Klaas de enige die er profijt van had gehad![]()
ja het zou lullig zijn om dingen neer te zetten die bepaalde mensen niet willen lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
True! Al is het allemaal wel een beetje vaag en achterhaalde infoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het zou lullig zijn om dingen neer te zetten die bepaalde mensen niet willen lezen![]()
![]()
klopt maar desalwelteplus zou het niet eerlijk zijn om het neer te zettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
True! Al is het allemaal wel een beetje vaag en achterhaalde info
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar toch ....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
True! Al is het allemaal wel een beetje vaag en achterhaalde info
En het zal ook wel Klaas zijn. Maar ik blijf stug ontkennen :-)![]()
Ik blijf ook in mijn Annemieke tunnel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar toch ....
En het zal ook wel Klaas zijn. Maar ik blijf stug ontkennen :-)
Nou ja, je hebt de mol en een kandidaat met een vrijstelling (al twee afleveringen met zwarte vrijstellingen gehad,dus die komt niet meer terug). Wat betreft finalist no.3 kan ik alleen naar de leader verwijzenquote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wat meer toelichting?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de mol en een kandidaat met een vrijstelling (al twee afleveringen met zwarte vrijstellingen gehad,dus die komt niet meer terug). Wat betreft finalist no.3 kan ik alleen naar de leader verwijzenIsn't it ironic, don't you think
Ik snap echt geen kut van wat je allemaal bedoeltquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de mol en een kandidaat met een vrijstelling (al twee afleveringen met zwarte vrijstellingen gehad,dus die komt niet meer terug). Wat betreft finalist no.3 kan ik alleen naar de leader verwijzenJe doet wel geheimzinnig alsof 't allemaal zo voor de hand liggend is, maar iedereen zit hier op iemand anders he?
Mol is trouwens wel gewoon Klaas
Maar ff ter verduidelijking:- Welke 3 volgens jou?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het is nu wel duidelijk wie de finale gaan halen. Enige vraag is eigenlijk nog wie van de twee gaat winnen (al spreken de statistieken uit het verleden voor een bepaald iemand).
Ben in ieder geval blij dat ik redelijk snel op de (redelijk) juiste baan ben gesprongen.
- Welke 2?
- Welke statistieken uit het verleden?
- Welk bepaald iemand?
- Welke baan?Fuck the EBU.![]()
Dat doet die gap al de hele tijd, geen aandacht aan gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van wat je allemaal bedoeltJe doet wel geheimzinnig alsof 't allemaal zo voor de hand liggend is, maar iedereen zit hier op iemand anders he?
Mol is trouwens wel gewoon Klaas![]()
Ah oke, irritantquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat doet die gap al de hele tijd, geen aandacht aan geven![]()
Fuck the EBU.![]()
Je bedoelt wat betreft de 3de finalist? Dat van die leader kun je puur toeval noemen, dus het is niet volledig bewijs (maar als het in 10 jaar nog niet is voorgekomen........). We gaan wel zien of ik gelijk heb.quote:
En er is natuurlijk nog een prono in te vullen.
Enige molhint die ik zal geven is dat K3 in ieder geval niet in de finale komt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Volgens mij denken toch echt wel de meeste mensen dat Klaas de mol is (zeker nu Rop eruit is).quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van wat je allemaal bedoeltJe doet wel geheimzinnig alsof 't allemaal zo voor de hand liggend is, maar iedereen zit hier op iemand anders he?
Mol is trouwens wel gewoon Klaas
Maar ff ter verduidelijking:
[..]
- Welke 3 volgens jou?
- Welke 2?
- Welke statistieken uit het verleden?
- Welk bepaald iemand?
- Welke baan?
Als je het echt wilt weten, mijn finalisten zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat om een figuurlijke baan en de statistieken hebben betrekking op de winstkansen (en ja, ik weet dat resultaten uit het verleden geen invloed hebben op het heden/toekomst):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt. Dit is (bijna) alles wat ik heb en wellicht zit ik er naast.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Whaaa ik heb laatste moment nog even in de app de punten van Rop geswitched naar Annemieke vanwege d'r vrijstelling en Jokers. Wat niet perse zin had vanwege de zwarte vrijstelling, maar was wel goede zet dus
Ik zat op Rop en Tim, blijft Tim dus over. Ik hoop vooral nog steeds dat Klaas het gewoon niet is. Zou tof zijn als die even zou afvallen volgende week
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Ik zit vanaf aflevering 1 op Taeke als mol en ik blijf daarbij. Klaas lijkt me te voor de hand liggend, hij is veel te verdacht. Meestal is degene die je het minst verdenkt uiteindelijk de mol. Net als vorig jaar, iedereen was ervan overtuigd dat het Rick moest zijn maar het bleek Margriet. Ik blijf daarom bij de minst verdachte tot nu toe, Taeke
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Het is zoooo overduidelijk Taeke al vanaf aflevering 1.
Ik snap niet dat maar zo weinig mensen zien wat hij elke aflevering weer aan mollenstreken uithaalt.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Vanaf de eerste aflevering dat Art Rooijakkers een intake heeft met de Mol ga ik er van uit dat het Klaas is of Annemieke.
Omdat hij een hoger oogcontact had![]()
![]()
Of er zat niemand/een willekeurig crewlid tegenover Art.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:05 schreef vronie het volgende:
Vanaf de eerste aflevering dat Art Rooijakkers een intake heeft met de Mol ga ik er van uit dat het Klaas is of Annemieke.
Omdat hij een hoger oogcontact had
#FreeHat![]()
Welke mollenstreken? Ik wil je graag geloven vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:44 schreef Injetta het volgende:
Het is zoooo overduidelijk Taeke al vanaf aflevering 1.
Ik snap niet dat maar zo weinig mensen zien wat hij elke aflevering weer aan mollenstreken uithaalt.
Het is idd wat opreis zegt: De redactie wil ons 'wijs maken' dat Klaas de Mol is. Imo kon hij met het restaurantspel mollen door tranquilo tegen de kok te zeggen en tijd te rekken om zodoende de opdracht niet te halen. Maar....ze haalden hem wel! Beetje tegenstrijdig allemaal. De ''echte'' molstreek zou hierin de lage prijzen van het restaurant moeten zijn. Ze hadden toch al 5 reserveringen? Daarom Taeke....
Maar zoals bij het resortspel. Je zou zeggen dat de Mol een 'bepalende' positie op zich moet nemen dus zolang mogelijk bij de beeldschermen blijven. En dan is Taeke 1 van de eersten die zijn koffer gaat zoeken.....Zucht....
![]()
![]()
Ja dat vroeg ik me ook af. Zouden deze mensen sowieso betalen?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:53 schreef syllys het volgende:
De ''echte'' molstreek zou hierin de lage prijzen van het restaurant moeten zijn. Ze hadden toch al 5 reserveringen?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Bij mol talk zag je toch ook dat Patrick aan het chillen was in een bootje. Dat hebben ze bij de reguliere uitzending toen ook niet laten zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:53 schreef syllys het volgende:
[..]
Welke mollenstreken? Ik wil je graag geloven vandaar mijn vraag.
Het is idd wat opreis zegt: De redactie wil ons 'wijs maken' dat Klaas de Mol is. Imo kon hij met het restaurantspel mollen door tranquilo tegen de kok te zeggen en tijd te rekken om zodoende de opdracht niet te halen. Maar....ze haalden hem wel! Beetje tegenstrijdig allemaal. De ''echte'' molstreek zou hierin de lage prijzen van het restaurant moeten zijn. Ze hadden toch al 5 reserveringen? Daarom Taeke....
Maar zoals bij het resortspel. Je zou zeggen dat de Mol een 'bepalende' positie op zich moet nemen dus zolang mogelijk bij de beeldschermen blijven. En dan is Taeke 1 van de eersten die zijn koffer gaat zoeken.....Zucht....
Je weet niet wat er bij zo'n restaurant is gebeurd. Misschien laten ze de laatste aflevering wel zien dat Klaas of Taeke of Tim iets anders op zijn dooie gemak iets anders aan het doen was. (weet zo even 123 niet meer wie er op de fiets zaten.)![]()
Neu, denk dat bij de onthulling de mol daar zijn capuchon afdoet.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Of er zat niemand/een willekeurig crewlid tegenover Art.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Tim en Klaas waren de fietskoeriers.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mol talk zag je toch ook dat Patrick aan het chillen was in een bootje. Dat hebben ze bij de reguliere uitzending toen ook niet laten zien.
Je weet niet wat er bij zo'n restaurant is gebeurd. Misschien laten ze de laatste aflevering wel zien dat Klaas of Taeke of Tim iets anders op zijn dooie gemak iets anders aan het doen was. (weet zo even 123 niet meer wie er op de fiets zaten.)
Ze kunnen ook extra geld aan de restaurants hebben gegeven, extra langzaam hebben gefietst, tegen de kok zeggen doe maar rustig aan.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Tegen beter weten in de laatste 2 afleveringen op Rop gezet als mol. Ik merkte al aan de afleveringen te zien dat het hem niet kon zijn. Ik ga nu maar vol voor Tim. Klaas vind ik echt te duidelijk in beeld gezet door de regie. Ik zag van de week een artikel dat degene die het meest wordt verdacht de Mol meestal niet is (Zie Rik vorig seizoen of Paulien in ZA). Annemiek is een goede tweede, maar die heb ik al vanaf het begin als verliezer (en Klaas als winnaar) dus daarin ga ik niet veranderen.![]()
Ik vind het heel moeilijk uit mn Klaastunnel te komen, maar begin wel wat Annemiektwijfels te krijgen. Tim en Taeke zijn het voor mij niet.
Ach ik blijf gewoon bij Klaas, omdat het kan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo heb ik ze idd al vanaf dag 1!quote:Op zondag 14 februari 2016 12:58 schreef ArannaeCor het volgende:
Tegen beter weten in de laatste 2 afleveringen op Rop gezet als mol. Ik merkte al aan de afleveringen te zien dat het hem niet kon zijn. Ik ga nu maar vol voor Tim. Klaas vind ik echt te duidelijk in beeld gezet door de regie. Ik zag van de week een artikel dat degene die het meest wordt verdacht de Mol meestal niet is (Zie Rik vorig seizoen of Paulien in ZA). Annemiek is een goede tweede, maar die heb ik al vanaf het begin als verliezer (en Klaas als winnaar) dus daarin ga ik niet veranderen.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ik zit al sinds het begin op Tim en Taeke. Kan niet kiezen welke het is, Tim heeft er, denk ik, de persoonlijkheid voor en Taeke is overal zo ontzettend relaxed bij. Moeilijk!Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik heb net echt een kwartier met je UI mee zitten doen, het is een soort mediterend ritme hahaquote:![]()
Ik vind dit wel echt een hele toffe combi laatste vierBen de laatste paar afleveringen steeds wel blij met de afvaller haha
Hoewel ik al sinds aflevering 1 (en met mij volgens mij half Nederland
) Klaas invul, hoop ik stiekem dat het Klaas niet is
Niets toffer dan dat je echt zo
![]()
naar de onthulling zit te kijken, en dat diegene dan óók nog een hele goede mol bleek
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik nu ook😉quote:Op zondag 14 februari 2016 13:01 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het heel moeilijk uit mn Klaastunnel te komen, maar begin wel wat Annemiektwijfels te krijgen. Tim en Taeke zijn het voor mij niet.
Ach ik blijf gewoon bij Klaas, omdat het kan.![]()
![]()
![]()
hahahahahhaa lastig he die Roptunnelquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
100% mee eens, daarom is het ook vrij lastig, zo niet opnmogelijk, om op basis van de uitzendingen een echt goed beeld te krijgen. we zijn toch overgeleverd aan de regie/montage.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mol talk zag je toch ook dat Patrick aan het chillen was in een bootje. Dat hebben ze bij de reguliere uitzending toen ook niet laten zien.
Je weet niet wat er bij zo'n restaurant is gebeurd. Misschien laten ze de laatste aflevering wel zien dat Klaas of Taeke of Tim iets anders op zijn dooie gemak iets anders aan het doen was. (weet zo even 123 niet meer wie er op de fiets zaten.)
Ik zit op Klaas, maar zal het wel niet zijn dus haha![]()
![]()
Alleen als je het ook had kunnen weten en dat je niet door de regie gemanipuleerd bent. Ik had dat in 2014, toen zat ik het hele seizoen zn beetje op Sofie, mede vanwege een opdracht waarbij ze moesten roeien in boten, toen lieten ze tijdens de aflevering zien dat Sofie achterin de boot zat en helemaal niet meer roeide maar wel schreeuwde dat iedereen moest roeien, ik dacht dus dat ze dus express niet meeroeide omdat ze de mol was en toch niemand het kon zien. Wat bleek, het was in scene gezet omdat de beelden tijdens de echte race niet goed gelukt waren en sofie zich toen al helemaal had gegeven en het nu dus maar rustig aan deed omdat het toch nergens meer om ging. Toen voelde ik me toch wel genaaidquote:Op zondag 14 februari 2016 13:31 schreef Meke het volgende:
Niets toffer dan dat je echt zo![]()
naar de onthulling zit te kijken, en dat diegene dan óók nog een hele goede mol bleek
![]()
He bleh, mijn 2 mollen Remy en Rop zijn er uit![]()
![]()
Het zal idd wel Klaas zijn, maar ik hoop op een iemand die bijna niemand verdenkt : Taeke![]()
En als Klaas de mol is zal toch niet dat het begin van WIDM gewoon was waar ze al die experimenten doen bij Checkpoint, dat is net zo iets als euhm... het begin laten plaatsvinden waar ze al die experimenten doen bij Checkpoint![]()
Ook nog kijkend in het molboekje met het profiel van Klaas met zijn 'kennis is macht'... dat hebben we ook bij Kim gezien, maar dat zal nu vast Klaas is mol betekenen.. hoe onorgineel![]()
Dus ik hoop op Taeke als mol.
ps. het zal vast Tim is mol, Klaas wint en Annemieke verliest worden![]()
En de restaurant opdracht was leuk trouwens !!!!![]()
een van de leukste WIDM opdrachten ooit !!
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Annemieke zou als Mol heel onhandig bezig zijn door te zeggen dat ze de teksten onder de camerabeelden had gezien... Typisch een manier voor een kandidaat om zich verdacht te maken.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Nu de finale nadert begin ik het toch spannend te vinden![]()
Is Klaas de Mol? Of worden we verrast en is het toch iemand anders. Wat waren de molacties en de hints?Isn't it ironic, don't you think
Ik vroeg me af, stel je bent kandidaat en hebt in dat 2e spel een "pak-af". Ik zou dan eerder de 3 Jokers van Annemieke pakken (de groene vrijstelling was toen volgens mij nog niet in het spel). Een zwarte vrijstelling is leuk om de andere kandidaten te pesten, maar in feite heb je er zelf geen extra voorsprong bij tijdens de test, alleen maar dat iedereen gelijk staat. Met 3 extra Jokers heb je wel degelijk extra voorsprong.
Kortom als Klaas kandidaat zou zijn snap ik zijn move niet. Dus ben nu wel definitief om dat hij de mol is. (Al hoopte ik hele tijd nog beetje op Taeke)Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Zo'n voorsprong heb je dan niet, want als jij 'm niet pakt heeft iemand anders dus de zwarte vrijstelling. Dus dan heb je wel leuk 3 jokers, maar als iemand anders dan die zwarte in zet ben je ze alsnog kwijt. Met de zwarte wist je dan tenminste zeker dat het spel gelijkgetrokken wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vroeg me af, stel je bent kandidaat en hebt in dat 2e spel een "pak-af". Ik zou dan eerder de 3 Jokers van Annemieke pakken (de groene vrijstelling was toen volgens mij nog niet in het spel). Een zwarte vrijstelling is leuk om de andere kandidaten te pesten, maar in feite heb je er zelf geen extra voorsprong bij tijdens de test, alleen maar dat iedereen gelijk staat. Met 3 extra Jokers heb je wel degelijk extra voorsprong.
Kortom als Klaas kandidaat zou zijn snap ik zijn move niet. Dus ben nu wel definitief om dat hij de mol is. (Al hoopte ik hele tijd nog beetje op Taeke)
Maarja, als Mol moet je toch wát doen met dat spel
Fuck the EBU.![]()
In deze fase hebben ze al waarschijnlijk door wie de mol is. Rop heeft ook door tijd het spel moeten verlaten. Dus elke joker is veel waard. Door de zwarte vrijstelling wordt het weer eerlijk voor iedereen. Klaas heeft wel geprobeerd bij Annemieke de jokers te krijgen door te zeggen wanneer hij de zwarte vrijstelling zou inzetten.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef MiLalaa het volgende:
Kortom als Klaas kandidaat zou zijn snap ik zijn move niet. Dus ben nu wel definitief om dat hij de mol is. (Al hoopte ik hele tijd nog beetje op Taeke)Isn't it ironic, don't you think
Ik zou zelfs liever 2 jokers hebben dan 1 zwarte vrijstelling. Misschien zelfs wel liever 1 joker dan de zwarte vrijstelling. De zwarte vrijstelling is alleen maar handig als iedereen behalve jij jokers/vrijstellingen heeft. De zwarte vrijstelling kan je zelfs helpen ook als jij niet de gene bent die hem heeft/speelt. Maar een joker wordt je zelf alleen maar beter van.
Overigens heeft Tim nog 3 jokers, en Annemiek een vrijstelling. Die gaan dus zeer zeker naar de finale. Taeke heeft maar 1 joker, en Klaas helemaal niks![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Die actie van Annemieke dat ze Tim ineens naar de eerste verdieping stuurde is natuurlijk verdacht. Maar voor mij is het nog verdachter dat Tim dat ook echt deed. Terwijl ze beiden gezien hebben dat èn Klaas èn Taeke beneden bij het zwembad Tims zwarte koffer hebben gezien. Totaal onlogisch van Tim om dan naar de eerste verdieping te gaan, ook al zegt Annemieke dat.
Kortom: Tim is de Mol
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
En uiteindelijk was hij ook nog de held door op de valreep een flutbedrag binnen te halenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Die actie van Annemieke dat ze Tim ineens naar de eerste verdieping stuurde is natuurlijk verdacht. Maar voor mij is het nog verdachter dat Tim dat ook echt deed. Terwijl ze beiden gezien hebben dat èn Klaas èn Taeke beneden bij het zwembad Tims zwarte koffer hebben gezien. Totaal onlogisch van Tim om dan naar de eerste verdieping te gaan, ook al zegt Annemieke dat.
Kortom: Tim is de Mol
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vind ik absoluut niet, ik ergerde me echt aan Rop. Raar hoofd en gewoon zo'n lijzige verschijning.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:13 schreef roos85 het volgende:
Mijn mol is eruit![]()
Wel een van de leukste kandidaten van dit seizoenTrue, maar ik vind sowieso dat de verhoudingen qua geld/opdracht de laatste afleveringen een beetje scheef liggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En uiteindelijk was hij ook nog de held door op de valreep een flutbedrag binnen te halen't Echte en 't ware!![]()
Wat slaat dat op? Rop deed gezellig mee, oké die kapsel vind ik ook niks. Maar verder niks op aan te merkenquote:Op maandag 15 februari 2016 09:42 schreef Japepk het volgende:
Vind ik absoluut niet, ik ergerde me echt aan Rop. Raar hoofd en gewoon zo'n lijzige verschijning.![]()
![]()
En als mol wist hij natuurlijk dat dat kon omdat de kans ongeveer 1000% was dat de opdracht daarna -1000 zou worden gehaaldquote:Op maandag 15 februari 2016 07:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En uiteindelijk was hij ook nog de held door op de valreep een flutbedrag binnen te halen
hoezo "dat dat kon"? min geld is altijd min geld en plus geld altijd plus geld. Al het geld dat in de pot komt is extra, dat je er een volgende opdracht 1000 weg kan halen maakt niet uit, er is daardoor nog steeds meer geld in de pot dan wanneer het niet verdient werdquote:Op maandag 15 februari 2016 10:17 schreef Meke het volgende:
[..]
En als mol wist hij natuurlijk dat dat kon omdat de kans ongeveer 1000% was dat de opdracht daarna -1000 zou worden gehaald![]()
Mja, true, maar we hebben in het verleden nogal eens gezien dat een mol dat toch als vereffenen zietquote:Op maandag 15 februari 2016 10:31 schreef opreis het volgende:
[..]
hoezo "dat dat kon"? min geld is altijd min geld en plus geld altijd plus geld. Al het geld dat in de pot komt is extra, dat je er een volgende opdracht 1000 weg kan halen maakt niet uit, er is daardoor nog steeds meer geld in de pot dan wanneer het niet verdient werd
Niet alleen de Mol, maar Art zei het zelf ook in de eerste aflevering, dat de mol af en toe geld kan verdienen om de kandidaten op een dwaalspoor te brengen.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Je hebt van die mensen die niet verder kijken dan uiterlijk, zeker als dat ze niet aanstaat vanwege persoonlijke smaakquote:Op maandag 15 februari 2016 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat slaat dat op? Rop deed gezellig mee, oké die kapsel vind ik ook niks. Maar verder niks op aan te merkenNiets van aantrekken!
Rop was ok! Jammer dat hij eruit is. Fanatiek en stiekem toch aardig wat mollen volgens mij.
Voor mij nog steeds Klaas, al ben ik wel bang voor een tunnelvisie'tje
Ja doei.![]()
Klaas is overduidelijk de mol. Maar Annemieke is ook wel verdacht, en Tim doet soms ook rare dingen. En Taeke eigenlijk ook.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja ze kunnen alle vier de mol zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Klaas is overduidelijk de mol. Maar Annemieke is ook wel verdacht, en Tim doet soms ook rare dingen. En Taeke eigenlijk ook.![]()
![]()
![]()
Klaas is sowieso de mol. Annemieke gaat sowieso door met haar vrijstelling (tenzij er nog een zwarte vrijstelling te verdienen is...) De strijd voor de derde finaleplaats gaat dus in principe tussen Tim en Taeke. Ben er nog niet uit wie mijn favoriet is![]()
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom ze maar 1060 euro kregen ipv 3500 euro bij de restaurant opdracht? Ik dacht dat elke peso bovenop de 5000 peso zou worden vertienvoudigd?»» Democracy is so overrated »»![]()
Dat was ook vreemd. Waarschijnlijk is het aantal peso's vertienvoudigd, en daarna omgerekend naar euro's. Volgens de huidige wisselkoers is 250 peso zo'n 49 euro, dus het kan zijn dat dat toen 60 euro waard was.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef RoelerMF het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze maar 1060 euro kregen ipv 3500 euro bij de restaurant opdracht? Ik dacht dat elke peso bovenop de 5000 peso zou worden vertienvoudigd?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ah dat klopt inderdaad. Was behoorlijk beroerd uitgelegd. Dacht echt dat elke peso direct een euro waard zou zijn. Had ze die 2500 euro extra wel gegund want potje is behoorlijk leeg.»» Democracy is so overrated »»![]()
Met afstand wel de slechtste pot tot nu toe. En dan te bedenken dat in de eerste seizoenen bedragen rond de 40k werden gehaald. De jaren daarop redelijk stabiel rond de 20k, muv seizoen met Anne-Marie Jung. Vorig jaar 10k en dit jaar amper 7k.
Ik zou veel liever hogere bedragen zien bij opdrachten, zodat de mol ook meer ruimte heeft om geld weg te spelen of om kandidaten om te kopen voor jokers oid. Wat er immers niet in de pot zit kan ook niet meer weggemold worden. De mol treedt dit jaar dan ook amper op de voorgrond. Magriet deed dit vorig jaar juist wel.![]()
De kandidaten weten dat ze moeten mollen om verdacht te worden, zodat ze langer in het spel kunnen blijven.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef zoem het volgende:
Met afstand wel de slechtste pot tot nu toe. En dan te bedenken dat in de eerste seizoenen bedragen rond de 40k werden gehaald. De jaren daarop redelijk stabiel rond de 20k, muv seizoen met Anne-Marie Jung. Vorig jaar 10k en dit jaar amper 7k.
Ik zou veel liever hogere bedragen zien bij opdrachten, zodat de mol ook meer ruimte heeft om geld weg te spelen of om kandidaten om te kopen voor jokers oid. Wat er immers niet in de pot zit kan ook niet meer weggemold worden. De mol treedt dit jaar dan ook amper op de voorgrond. Magriet deed dit vorig jaar juist wel.Isn't it ironic, don't you think
Niet te vergeten dat de BN'ers toch minder om het geld geven dan de onbekendenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De kandidaten weten dat ze moeten mollen om verdacht te worden, zodat ze langer in het spel kunnen blijven.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Die lage pot komt vooral door die alles of niets onmogelijke opdrachten, min geld en nog eens 2000+ eruit met die 5 vragen van de executie![]()
Heb de aflevering gisteravond pas gezien, maar ik vind die opdrachten waar men jokers en vrijstellingen kan verdienen ten koste van 'min-geld' sowieso flauw, want als kandidaat moet je dan wel voor de jokers/vrijstellingen gaan anders lig je er al gauw uit. Op die manier schiet het natuurlijk ook niet op met de pot, dat kun je de kandidaten nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef opreis het volgende:
Die lage pot komt vooral door die alles of niets onmogelijke opdrachten, min geld en nog eens 2000+ eruit met die 5 vragen van de executie
Ben überhaupt geen fan van die enorme focus op jokers/vrijstellingen en de boel wordt mijns inziens behoorlijk verpest doordat Annemiek door zo'n spelletje twee rondes voor het einde in principe al zeker is van de finale (ook al is er een zwarte vrijstelling gebruikt, maar alleen een mol zou die zwarte vrijstelling niet direct gebruiken, dus Annemiek zal wel alles op Klaas hebben gezet).![]()
Awww wat romantisch, love is in the air !
Taeke schijnt nu een koppeltje te zijn met Airen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Deze even snel vol maken voordat aflevering 8 begint?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moira. zet meestal een slotje. Ik heb gelezen dat Vivienne en Rik 2 dagen van tevoren de aflevering mogen kijken. Maar de ontknoping zien ze niet.Isn't it ironic, don't you think
Die aflevering is dan ook livequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef jcdragon het volgende:
Moira. zet meestal een slotje. Ik heb gelezen dat Vivienne en Rik 2 dagen van tevoren de aflevering mogen kijken. Maar de ontknoping zien ze niet.
Jaquote:Ik bedoel de executie. Voor hun is het dan ook nog spannend.
Ik zou dan geeneens het eerste deel willen zien, maar goed. Ze moeten dat natuurlijk om beetje voorbereid te zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
JaIk bedoel de executie. Voor hun is het dan ook nog spannend.
Misschien moeten we dit topic volmaken?Isn't it ironic, don't you think
Probeer je hier nou te mollen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef jcdragon het volgende:
Misschien moeten we dit topic volmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 5000 euro uit de pot gehaaldCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Probeer je hier nou te mollen?Niets is wat het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Dat doe je alleen maar om jezelf verdacht te makenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:01 schreef franklop het volgende:
Ik heb 5000 euro uit de pot gehaald![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel de mol uit de pot heeft gehaald.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:01 schreef franklop het volgende:
Ik heb 5000 euro uit de pot gehaaldIsn't it ironic, don't you think
ik denk dat Taeke de Mol isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel de mol uit de pot heeft gehaald.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nee, Annemieke is de Mol.quote:Isn't it ironic, don't you think
In zijn seizoen was hij het meest verdacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:05 schreef Rockfire het volgende:
Iedereen weet toch dat Art de mol is?Isn't it ironic, don't you think
Maar tijdens de selectie van de mol zeiden ze dat er 'MOL' op zijn voorhoofd geschreven staat.Isn't it ironic, don't you think
twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 20:07:16De pot is ineens belangrijk. NPO1, 20.25u. reageer retweet
Gaan er mensen naar de WIDM experience?Isn't it ironic, don't you think
Er gaat geld uit de pot!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef franklop het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 20:07:16De pot is ineens belangrijk. NPO1, 20.25u. reageer retweet
Of in!quote:Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:08 schreef jcdragon het volgende:
Gaan er mensen naar de WIDM experience?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Of de mol is eindelijk te zien op de achterkant van de biljetten.quote:Isn't it ironic, don't you think
Niets is wat het lijkt. Dit topic is nog steeds openCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Of toch niet!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: