SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Taeke
• Rop
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ja lekker dan, wel opletten hequote:
het moest in bakjes en niet er door heen fikkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:15 schreef Yaku het volgende:
Klaas!? Waarom? Je hoeft het eten toch niet af te koelen
ja ze hadden eten, spanjaarden maken zich niet druk om tijdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef svann het volgende:
En de klanten waren bereid te betalen?
Wonderlijk.
Die hadden in elk geval een leuke avondquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef svann het volgende:
En de klanten waren bereid te betalen?
Wonderlijk.
dat deed de rest niet?quote:
Hoe weet jij dat hij zijn best deed? Je zag alleen kleine fragmentjes.. Is dit de eerste keer dat je WIDM kijkt?quote:
ze verhandelen jokersquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef svann het volgende:
Waarom zou je ooit een vrijstelling verhandelen?
Volgens de uitleg moest het 3500 zijn lijkt me...quote:
boeie ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet op Klaas ;-)
Maar dat zegt natuurlijk nog niet dat hij de mol niet is/kan zijn hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet op Klaas ;-)
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
"Ik heb iets wat jij prettig vindt en jij hebt iets waar ik wel wat mee kan", aldus Klaas tegen Annemieke.
Om zich als kandidaat voor te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef zoem het volgende:
Maar, waarom zou de mol de zwarte vrijstelling afpakken bij het spel?
Kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk nog niet dat hij de mol niet is/kan zijn he
De mol kon sowieso nergens wat mee, en de -250 en -500 waren er echt al als eerste uit, die werden sowieso wel binnen gehaald. Dus voor de mol was dat hele spel zinloos, kun je net zo goed wat van de kandidaten wegsnoepen toch? doen alsof dat belangrijk voor je is als kandidaatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef zoem het volgende:
Dan is hij minder verdacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef zoem het volgende:
Mooie pickup linequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
"Ik heb iets wat jij prettig vindt en jij hebt iets waar ik wel wat mee kan", aldus Klaas tegen Annemieke.
idd?!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de uitleg moest het 3500 zijn lijkt me...
Art had het over wisselkoers oid dus denk peso's naar euros verrekend, ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de uitleg moest het 3500 zijn lijkt me...
Mja, ze zit voor het grootste gedeelte op Klaas, de juiste mol imo hihiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
denk dat er een grote kans is dat Annemieke naar huis meot, zij gaat nu misschien toch niks inzetten, omdat ze overtuigt is van de zwarte vrijstelling
Dan ben ik in ieder geval klaar met die WIDM appquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
denk dat er een grote kans is dat Annemieke naar huis meot, zij gaat nu misschien toch niks inzetten, omdat ze overtuigt is van de zwarte vrijstelling
Elke peso extra was x 10quote:
Nee want zij is de mol.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
aaahquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke peso extra was x 10
Dus 10 peso.
Wisselkoers hm, 't zijn geen euro's.
Als die naar huis moet flipt iedereen hier!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:22 schreef Moira. het volgende:
Mja, ze zit voor het grootste gedeelte op Klaas, de juiste mol imo hihi
wat wijst er in godsnaam op annemieke?quote:
uhuh absoluutquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als die naar huis moet flipt iedereen hier!
iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als die naar huis moet flipt iedereen hier!
Die koffer-opdracht net?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat wijst er in godsnaam op annemieke?ik zie alleen een fanatieke kandidaat die ik telkens weg kan strepen en niks dat aar haar wijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |