ben je een beetje frisky ofzoquote:
Wil je een natte T ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Vorige keer rookte ze volgens mij nog niet en klonk het juist rauwer.
Meer natte T ook toen...
de SRV-wagenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik heb geen winkel centrum in de buurt [ afbeelding ]
Ambacht gloednieuwquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijk winkelcentrum Hut, is dat in Z'drecht?
Niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar het moet niet spetteren...
Dan krijg je een vrijwaringsbewijsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik heb geen winkel centrum in de buurt [ afbeelding ]
quote:
Euh, doe maar wat jij denkt dat goed is.quote:
Hong kong eend in de oven, nog evenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Hong Kong kerstmis 1941
Dat viel niet meequote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, doe maar wat jij denkt dat goed is.
Ik heb waarschijnlijk te weinig ervaring met de enige echte natte T...
quote:
Canard ā l'Orangequote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hong kong eend in de oven, nog even
dat vind ik leukquote:
Christus...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat viel niet mee![]()
http://vocaroo.com/i/s1PFRM5Wxbkc
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus...![]()
Alsof ik naar 2 totaal verschillende personen zit te luisteren...
en dan te bedenken er was toen nog geen CGquote:
Maar die 'o' van info, dat is meer 'eau' met een 'w' er nog achter...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Die natte T viel niet mee, dus die laatste is allesbehalve spontaan.
Dat is een echte Rotterdamse ow ofsowquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die 'o' ivan info, dat is meer 'eau' met een 'w' er nog achter...![]()
Jatoch, niettan?
Een rookworst, een vette graagquote:
Ja, tenenkrommend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een echte Rotterdamse ow ofsow
Jij vroeg een natte T, dan krijg je er één.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tenenkrommend.
Hoewel ik van vrouwen beter kan hebben dan van mannen, dan komt 'ie helemaal van onder uit de maag of zo...
O ja, dat had ik ook nog...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vroeg een natte T, dan krijg je er één.
Daar ging je friskyness
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Maar voorlopig heb ik alleen sacha nog horen Vocaroo-en, dus wie volgt?
Soury heeft ook ge-vocaroo't trouwens...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Die heb ik dan helemaal gemistquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soury heeft ook ge-vocaroo't trouwens...
Was er niet al een dienstmededeling topic?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik dan helemaal gemist![]()
Vocaroo-topic?
Ja daar dacht ikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was er niet al een dienstmededeling topic?
Zouden daar ook onzinmededelingen mogen van sacha?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was er niet al een dienstmededeling topic?
Fann heeft het waarschijnlijk in het archiefquote:
Altijd leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal zo eens kijken of ik een vergelijkend warenonderzoek kan doen...
http://vocaroo.com/i/s0tTPMPaKHMhquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann heeft het waarschijnlijk in het archief
ik sla even overquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik sta er nu ook inquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Wat had je verwacht? Plat Amsterdams?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je klinkt heel anders dan ik had verwacht
Ik klik niet vaak op youtubes, maar deze is leukquote:
Vertel nou ook eens waar je mijn foto vandaan heb dan. Ik blijf zeiken. (en mijn smiley opslaan en andere shit)quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Plat Amsterdams?
Ja, eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Plat Amsterdams?
ik heb ondertussen ook en obsessiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel nou ook eens waar je mijn foto vandaan heb dan. Ik blijf zeiken. (en mijn smiley opslaan en andere shit)
Ik kan het welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Maar jij bent van oorsprong natuurlijk geen Amsterdamse.
Blijkbaarquote:
Probeer ff een antwoord te geven. Serieus ik kom er op terugquote:
ik heb de foto van Dees met die brommert ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer ff een antwoord te geven. Serieus ik kom er op terug
Die foto heb ik nooit gepost op fok, wel op linkedinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb de foto van Dees met die brommert ookheb ik nu ook een obsessie voor Dees?
Say what?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik niet vaak op youtubes, maar deze is leuk
Hij stond in je Fobo Mopquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto heb ik nooit gepost op fok, wel op linkedin
de TV of de Plasmacluster?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor daar iets anders doorheen...
Ja lul er maar overheen.quote:
http://vocaroo.com/i/s09YDMwJKAw2quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor daar iets anders doorheen...
Ik hoor iets heel anders dan je waarschijnlijk zegtquote:
wat hoor je dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor iets heel anders dan je waarschijnlijk zegt
Luister zelf maar eensquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
wat hoor je dan?ik krijg allemaal ideëen voor dat ding
Je hebt die eerste ook gevondenquote:
"Ik heb een plasmakut".quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoor ík heb een plasmacluster, wat hoor jij dan?
Ik versta er geen reet van, alleen een diepe zucht...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar....![]()
http://vocaroo.com/i/s0PwkOduH20l
Ik hoor niet wat je zegtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar....![]()
http://vocaroo.com/i/s0PwkOduH20l
Vocaroo! Nu ook met ondertiteling.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]ik zeg....
ahhhhhhhhhhhhh zo is ut wel goed...............
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]ik zeg....
En?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]ik zeg....
Slapeloosheidquote:
Totale chaos weerquote:
Ze was een junkiequote:
http://vocaroo.com/i/s0Mq2uYoBnkWquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Voor het nageslacht:
Fann - Verzamelde werken
okéquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stoppen nu, zoveel mag ik niet uploaden...
met die stem?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie wel een mogelijkheid.
Wil jij bepaalde songteksten voor mij inzingen?
Nee, maar het klinkt wel grappig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
met die stem?dat klinkt toch voor geen meter
Niets mis met Engels met een Amsterdams tongvalletjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat doen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt wel grappig.
Daarom...
Je gaat misbruikt worden,,, pas maar opquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
this verschrikkelijk en zo praat ik ook engelsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met Engels met een Amsterdams tongvalletje
Welnee, voorstel is per DM onderweg...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat misbruikt worden,,, pas maar op
Zolang ik dr maar niet hoef te troosten....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, voorstel is per DM onderweg...
niks ergs hoor Chufquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ik dr maar niet hoef te troosten....
Wanneer wordt het uitgebracht?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
niks ergs hoor Chuftis al gebeurd en het deed geen pijn
Het wordt juist leuk...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
niks ergs hoor Chuftis al gebeurd en het deed geen pijn
Je wilt de spanning nog wat opbouwen dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vanavond in ieder geval...
Nee, maar er moet nog muziek bij en zo, dat red ik nu niet meer...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt de spanning nog wat opbouwen dus.
Ik ben geduldig.....soms.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar er moet nog muziek bij en zo, dat red ik nu niet meer...
Jouw 'Dank voor deze info' teksten moest ik ook even bij elkaar harken en zo.quote:
Ik vind het leuk dat jij daar iets in ziet en er ook iets me kan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw 'Dank voor deze info' teksten moest ik ook even bij elkaar harken en zo.
Dit is even meer werk, maar het is wel heel leuk...
Ik heb een talent bij Fann ontdekt...
er zijn maar weinig mensen die een talent in mij zienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij daar iets in ziet en er ook iets me kan.
Ga me niet vertellen dat je ook de mijne hebt van toen nadat ik mijn haar gewassen had.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto heb ik nooit gepost op fok, wel op linkedin
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn maar weinig mensen die een talent in mij zienmaar was grappig
Ik kan helaas nog niet luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn maar weinig mensen die een talent in mij zienmaar was grappig
mew.... ze zullen later wel voorbij komen op de radio, niet allemaal denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan helaas nog niet luisteren.
Moeten we verplicht de radio volgen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... ze zullen later wel voorbij komen op de radio, niet allemaal denk ik![]()
er moet muziek bij geloof ik
van mij niet hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we verplicht de radio volgen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... ze zullen later wel voorbij komen op de radio, niet allemaal denk ik![]()
er moet muziek bij geloof ik
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we verplicht de radio volgen?
Komt welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
MM wil even uitzoeken welke hij gaat gebruiken dus ik kan ze niet laten horen Chuf, sorry
Nah, maar jij kent mijn stem toch al? Ik heb toch tegen je aan zitten lullen of niet dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik luister bijna nooit
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nu krijg ik zin om gitaarmuziek......... van de zangeres zonder naam te gaan zingen
Ja klopt... Maar ik blijf het leuk vinden om je te horenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, maar jij kent mijn stem toch al? Ik heb toch tegen je aan zitten lullen of niet dan?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt... Maar ik blijf het leuk vinden om je te horen
Hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah... laatste
http://vocaroo.com/i/s1QSchx23WYo
Wat heb je in hemelsnaam gedronkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah... laatste
http://vocaroo.com/i/s1QSchx23WYo
Koffie, ik ben nuchter hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat heb je in hemelsnaam gedronken
Baardaap vraagt meteen, wat is dit?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat heb je in hemelsnaam gedronken
Zonder intercity kom ik er niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
Mo krijgt een enkeltje Marken- Volendam
Jij bent scheutig...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
Mo krijgt een enkeltje Marken- Volendam
Heb je geen OV chipkaart dan? Kun je ook met de busquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder intercity kom ik er niet.
Te ver fietsen.
Je meent het..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het barst daar van de brede sloten en water man.
Je kan toch zwemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen bootje, maar anders zou ik zo naar Fann toe kunnen varen
ik heb A en Bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als de beste.. Alle slagen en dat met slechts diploma A
Dat kan ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb A en B![]()
en ik kan watertrappelen
Jij ook Fannquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:27 schreef FANN het volgende:
Nah...
http://vocaroo.com/i/s1aaY6F2kzQ5
Ik ben er nog hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:59 schreef Maureentje het volgende:
* Maureentje meld zich ook maar eens in een 40+ topic![]()
Iedereen slaapt hier al om half een???
Het is weekend hoor![]()
Ik zoek dan altijd wat op Youtbubequote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook nog![]()
Klote ochtend diensten24u en een half uur al wakker en niet moe
was ik al aan t doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zoek dan altijd wat op Youtbube
Vast wel ergens en wanneer niet dan begin je er zelf 1quote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
was ik al aan t doen![]()
Is er geen 40+ muziek topic?
Mwwah morgen misschienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vast wel ergens en wanneer niet dan begin je er zelf 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Hoi Maureentje en welkom..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:59 schreef Maureentje het volgende:
* Maureentje meld zich ook maar eens in een 40+ topic![]()
Iedereen slaapt hier al om half een???
Het is weekend hoor![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vast wel ergens en wanneer niet dan begin je er zelf 1
We hadden wat 60s 70s 80s muziek topics, maar die zijn vorig jaar toen gedeeltelijk verhuisd naar MUZquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:13 schreef sacha het volgende:
wie koopt mijn lievelings huis even voor mij?
Het is een beetje overwoekerd dat huis.. Voor de helft van e prijs zou ik het misschien overwegen, maar dan kom ik er ook wonen want dan moet ik mn eigen huis wel verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heb ik kunnen vinden.. Sinds ze bij MUZ staan is er weinig activiteit meer, Dus misschien een goed plan om ze weer terug te verhuizen..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
was ik al aan t doen![]()
Is er geen 40+ muziek topic?
Wat ben jij 'actief' op de vroege morgen....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze heb ik kunnen vinden.. Sinds ze bij MUZ staan is er weinig activiteit meer, Dus misschien een goed plan om ze weer terug te verhuizen..
MUZ / Het ultieme jaren 60-muziek-topic
MUZ / Het ultieme jaren 70-muziek-topic #5
MUZ / Het ultieme jaren 80 muziektopic waar we vrolijk verder gaan
40+ / Punk, disco, New Wave of? #34
Is inmiddels al weer middag hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben jij 'actief' op de vroege morgen....
dat huis staat al 8 jaar leeg, is van karton en binnen ook overwoekerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een beetje overwoekerd dat huis.. Voor de helft van e prijs zou ik het misschien overwegen, maar dan kom ik er ook wonen want dan moet ik mn eigen huis wel verkopen
Dan ga ik voor maximaal 25K.. Want dan zal het ook wel erg stinken van binnen. Verklaard ook alleen de buiten fotosquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat huis staat al 8 jaar leeg, is van karton en binnen ook overwoekerd![]()
uiteindelijk koop je dus voor 4 en een halve ton alleen een uitzicht
Veel teveel geld voor een 'huis' op een eiland.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat huis staat al 8 jaar leeg, is van karton en binnen ook overwoekerd![]()
uiteindelijk koop je dus voor 4 en een halve ton alleen een uitzicht
dat huis moet platquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik voor maximaal 25K.. Want dan zal het ook wel erg stinken van binnen. Verklaard ook alleen de buiten fotos
Mijn oom had er ook ooit 1 op Terschelling, dat was ook iets van 4.5 ton waard, maar dan in guldensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel teveel geld voor een 'huis' op een eiland.
het staat voor 5 te koopquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel teveel geld voor een 'huis' op een eiland.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er overigens na het horen van Fann's zangkunsten van overtuigd dat haar echte naam 'Annie' moet zijn.
Baardaap zat hier, we waren muziek aan het luisteren, dus ik zeg wacht even, ik wil even iets luisteren, ik zet het op en hij zegt: who the hell is dit?quote:
Lachen tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap zat hier, we waren muziek aan het luisteren, dus ik zeg wacht even, ik wil even iets luisteren, ik zet het op en hij zegt: who the hell is dit?![]()
Ja.quote:
En dat verklaarde alles weerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei, joh dat is een of andere gek, die ik van de SC 'ken'.
Ja, hij weet dat ik op Fok! rondhang tussen de 40+ers, dat vind ie zo gek nog niet, hij heeft ook zijn eigen communities waar ie vertoeft.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei, joh dat is een of andere gek, die ik van de SC 'ken'.
Hij vond het verrassend dat er ook zulke dingen gedeeld worden.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook nog![]()
Klote ochtend diensten24u en een half uur al wakker en niet moe
Nou ja, was ook voor het eerst dat ik dat deedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij vond het verrassend dat er ook zulke dingen gedeeld worden.
Ik zei ja, hey, ik vraag er niet om, ik klikte alleen maar erop.
Ah, het gaat een wekelijkse show worden?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, was ook voor het eerst dat ik dat deed
Als ze nog een hebben neem ik die, wanneer niet dan heb ik pech, ik heb nog eentje in gebruik, maar altijd handig om een reserve te hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:42 schreef chufi het volgende:
Ben je dan alweer niet te laat? Ik heb ze nooit, want ik heb bifocaal... Maar goed succes bij je moeder en de Lidl
quote:Grou viert geen Sinterklaas op 5 december, maar zet op 21 februari Sint Piter, ook bekend als de heilige Petrus.
Er was ook een protestgroep tegen Swarte Pyt aanwezig.
De groepering kwam per bus vanuit Rotterdam en Amsterdam naar het feest ter verering van Sint-Petrus.
Ze willen dat de traditie van de Zwarte Piet bij het Grouster feest wordt afgeschaft.
Deze noordelijke 'Klaas', die een week voor voernoemde datum arriveert, wordt vergezegeld door welgeteld één getint hulpje, Swarte Pyt genaamd. En dat kan niet, vinden de demonstranten. Ze willen dat Grou ook met deze kleinschalige traditie breekt. 'Afschaffen!', want 'Zwarte Piet hoort/kan/mag niet'.
Zielige mensen ....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ik kan onmogelijk begrijpen waarom mensen zich druk maken over een traditie die elders plaatsvindt, en dan daar naartoe afreizen om de boel te verzieken.
Ik weet niet eens waar Grou ligt, ja, ergens in Friesland, maar meer weet ik er niet van, denk die betogers net zomin.
Zo hou ik niet zo van carnaval en zit er jaarlijks middenin, nou dan mijd ik het centrum een paar dagen en gun die mensen hun fun, dat vind ik geen zwaarwegend probleem.quote:
mooi hčquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat apart zeg, een liggende vaas.
Voor de liefhebber.quote:
ik vond deze vaas vandaag en doedie is van de lelijke vazenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor de liefhebber.![]()
Maar ik vraag me dus af, eigen foto of van het internet? En waarom ligt die vaas eigenlijk?
Dat zij die mooi vind is me bekend, en dat laatste, waarom had ik dat vermoeden al? Dat is een mij zeer bekende truc, hoe omzeil ik de rotzooi op de foto.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond deze vaas vandaag en doedie is van de lelijke vazen![]()
hij ligt plat op tafel omdat ik geen zin heb mijn rotzooi eerst op te ruimen voor een 'staande vaas foto'
maar misschien is dit niet de juiste voor doedie, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zij die mooi vind is me bekend, en dat laatste, waarom had ik dat vermoeden al? Dat is een mij zeer bekende truc, hoe omzeil ik de rotzooi op de foto.
Volgens mij vindt ze deze zowel qua vorm als kleuren wel mooi, maar ik kan me uiteraard ook vergissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:09 schreef sacha het volgende:
[..]
maar misschien is dit niet de juiste voor doedie, ik ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Er zit een wezenlijk verschil tussen rommelig en vies/goor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:11 schreef sacha het volgende:
oh, en ik heb zojuist ook de ingrediënten voor het avondeten op de snapshot gezet, neergelegd op een schone theedoek, anders zie je mijn vieze aanrecht
daar ben ik mij bewust van maar ik ben lui vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen rommelig en vies/goor.
Niet zo lui om te snapshottenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:19 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben ik mij bewust van maar ik ben lui vandaag
Dat is bij mij chronisch, --> LDS.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:19 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben ik mij bewust van maar ik ben lui vandaag
Dat trucje moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond deze vaas vandaag en doedie is van de lelijke vazen![]()
hij ligt plat op tafel omdat ik geen zin heb mijn rotzooi eerst op te ruimen voor een 'staande vaas foto'
DDM wil graag hele lelukkuh Duitse vazen, dacht ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vaas is heul niet lilluk. Leuk dinkie juist.
Dan is het te hopen dat het onder lelijk valt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
DDM wil graag hele lelukkuh Duitse vazen, dacht ik me te herinneren
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Mooie vaas inderdaad......om mijn schoonmoeder in te doen
Ik hou van duidelijkheid, zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is ook weer duidelijk.
Moeten die dingen niet aan voorschriften voldoen? bv deksel er op?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van duidelijkheid, zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.
Plastic zakje over de fles met een elastiekje er omheen volstaat voor mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten die dingen niet aan voorschriften voldoen? bv deksel er op?
Waarom zou je dr uberhaupt in een vaas willen hebben... Gun dr aan een van dr andere kinderen .. Hoef jij je er niet druk om te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plastic zakje over de fles met een elastiekje er omheen volstaat voor mijn schoonmoeder
Wie zeg dat ik haar wil hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou je dr uberhaupt in een vaas willen hebben... Gun dr aan een van dr andere kinderen .. Hoef jij je er niet druk om te maken
Jij hebt er iig geen recht op... Laat die kinderen dat onderling maar uitzoeken.. Gelijk verstrooien zou ik zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zeg dat ik haar wil hebben?
Wie zegt dat ik me druk maak?
Wie zegt dat één van haar andere kinderen haar willen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Mooie vaas inderdaad......om mijn schoonmoeder in te doen
Dees spoelt haar gewoon door de plee denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt er iig geen recht op... Laat die kinderen dat onderling maar uitzoeken.. Gelijk verstrooien zou ik zeggen
Gewoon doen, geen haan die er naar kraaitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees spoelt haar gewoon door de plee denk ik
Nee, dat mag haar enige dochter met wie ze nog contact heeft doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees spoelt haar gewoon door de plee denk ik
Zou die dochter dat écht doen denk je? Of is dat contact nog wel een beetje goed?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat mag haar enige dochter met wie ze nog contact heeft doen
Nou, ik zou dat toch niet kunnen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon doen, geen haan die er naar kraait
Dat contact is nog wel goed, dus het zal wel een sloot worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou die dochter dat écht doen denk je? Of is dat contact nog wel een beetje goed?
als er eentjes zwemmen enzo is dat best gezelligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat contact is nog wel goed, dus het zal wel een sloot worden.
Ongedierte op het aanrecht!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef Soury het volgende:
Weer een muis rijker [ afbeelding ]
Lief
Een valentijnscadaeu?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef Soury het volgende:
Weer een muis rijker [ afbeelding ]
Lief
Jaquote:
Ik dacht het al vanwege de kaart die erbij ligt. Zo romantisch!quote:
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bezit ze al een hele plaag?
Zat in een strijkijzer doos, ik schrok even.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het al vanwege de kaart die erbij ligt. Zo romantisch!
Mickey Maanblad hele stapelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veel
ze waren van mijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:00 schreef Deisyy het volgende:
3 jaar geleden moest ik werken op Valentijnsdag toen er wordt gebeld aan het hek, vanuit kantoor kunnen we zien voor wie we het hek open doen en het was een bloemenbezorger, dus ik zeg voor de grap tegen mijn zus (tevens collega) "O kijk, daar komen mijn Valentijnsbloemen".
Komt de man binnen en vraagt naar mij en geeft me de bloemen, wat hebben we gelachen![]()
O ja, ze waren niet van mijn man
Je was al bang dat hij vond dat je teveel rimpels krijgtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat in een strijkijzer doos, ik schrok even.
Ohh en toen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:00 schreef Deisyy het volgende:
3 jaar geleden moest ik werken op Valentijnsdag toen er wordt gebeld aan het hek, vanuit kantoor kunnen we zien voor wie we het hek open doen en het was een bloemenbezorger, dus ik zeg voor de grap tegen mijn zus (tevens collega) "O kijk, daar komen mijn Valentijnsbloemen".
Komt de man binnen en vraagt naar mij en geeft me de bloemen, wat hebben we gelachen![]()
O ja, ze waren niet van mijn man
vertelquote:
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te gevenquote:
Nooit geweten waar het vandaan kwam?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te geven
Ja dat welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit geweten waar het vandaan kwam?
Leuk tochquote:
Welke Fokker heeft onlangs een strijkijzer aangeschaft?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat in een strijkijzer doos, ik schrok even.
Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Fokker heeft onlangs een strijkijzer aangeschaft?
Ik denk dat Soury wel weet van wie die muis komt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Fokker heeft onlangs een strijkijzer aangeschaft?
Het was ook niet anoniemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Soury wel weet van wie die muis komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |