Hoi Maureentje en welkom..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:59 schreef Maureentje het volgende:
* Maureentje meld zich ook maar eens in een 40+ topic![]()
Iedereen slaapt hier al om half een???
Het is weekend hoor![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vast wel ergens en wanneer niet dan begin je er zelf 1
We hadden wat 60s 70s 80s muziek topics, maar die zijn vorig jaar toen gedeeltelijk verhuisd naar MUZquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:13 schreef sacha het volgende:
wie koopt mijn lievelings huis even voor mij?
Het is een beetje overwoekerd dat huis.. Voor de helft van e prijs zou ik het misschien overwegen, maar dan kom ik er ook wonen want dan moet ik mn eigen huis wel verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heb ik kunnen vinden.. Sinds ze bij MUZ staan is er weinig activiteit meer, Dus misschien een goed plan om ze weer terug te verhuizen..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
was ik al aan t doen![]()
Is er geen 40+ muziek topic?
Wat ben jij 'actief' op de vroege morgen....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze heb ik kunnen vinden.. Sinds ze bij MUZ staan is er weinig activiteit meer, Dus misschien een goed plan om ze weer terug te verhuizen..
MUZ / Het ultieme jaren 60-muziek-topic
MUZ / Het ultieme jaren 70-muziek-topic #5
MUZ / Het ultieme jaren 80 muziektopic waar we vrolijk verder gaan
40+ / Punk, disco, New Wave of? #34
Is inmiddels al weer middag hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben jij 'actief' op de vroege morgen....
dat huis staat al 8 jaar leeg, is van karton en binnen ook overwoekerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een beetje overwoekerd dat huis.. Voor de helft van e prijs zou ik het misschien overwegen, maar dan kom ik er ook wonen want dan moet ik mn eigen huis wel verkopen
Dan ga ik voor maximaal 25K.. Want dan zal het ook wel erg stinken van binnen. Verklaard ook alleen de buiten fotosquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat huis staat al 8 jaar leeg, is van karton en binnen ook overwoekerd![]()
uiteindelijk koop je dus voor 4 en een halve ton alleen een uitzicht
Veel teveel geld voor een 'huis' op een eiland.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat huis staat al 8 jaar leeg, is van karton en binnen ook overwoekerd![]()
uiteindelijk koop je dus voor 4 en een halve ton alleen een uitzicht
dat huis moet platquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik voor maximaal 25K.. Want dan zal het ook wel erg stinken van binnen. Verklaard ook alleen de buiten fotos
Mijn oom had er ook ooit 1 op Terschelling, dat was ook iets van 4.5 ton waard, maar dan in guldensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel teveel geld voor een 'huis' op een eiland.
het staat voor 5 te koopquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel teveel geld voor een 'huis' op een eiland.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er overigens na het horen van Fann's zangkunsten van overtuigd dat haar echte naam 'Annie' moet zijn.
Baardaap zat hier, we waren muziek aan het luisteren, dus ik zeg wacht even, ik wil even iets luisteren, ik zet het op en hij zegt: who the hell is dit?quote:
Lachen tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap zat hier, we waren muziek aan het luisteren, dus ik zeg wacht even, ik wil even iets luisteren, ik zet het op en hij zegt: who the hell is dit?![]()
Ja.quote:
En dat verklaarde alles weerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei, joh dat is een of andere gek, die ik van de SC 'ken'.
Ja, hij weet dat ik op Fok! rondhang tussen de 40+ers, dat vind ie zo gek nog niet, hij heeft ook zijn eigen communities waar ie vertoeft.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei, joh dat is een of andere gek, die ik van de SC 'ken'.
Hij vond het verrassend dat er ook zulke dingen gedeeld worden.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook nog![]()
Klote ochtend diensten24u en een half uur al wakker en niet moe
Nou ja, was ook voor het eerst dat ik dat deedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij vond het verrassend dat er ook zulke dingen gedeeld worden.
Ik zei ja, hey, ik vraag er niet om, ik klikte alleen maar erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |