Offtopic: Ik kom jou echt overal tegen hier op het forum.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Flikker ff op met je kuttopics.
Troll.
Tja... cant help it dat ze me stalken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Offtopic: Ik kom jou echt overal tegen hier op het forum.
Sowieso bij iedere vrouw op het FOBO
Trek je niks aan van kutreacties. Er zij er ook bij die wel serieus reageren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Het liefst maak ik dit soort topics ook niet meer, maar ik kan het er met niemand anders over hebben he...(en nee, hulpverlener doet niks voor mij helaas).
FOK! doet anders ook niks voor je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Het liefst maak ik dit soort topics ook niet meer, maar ik kan het er met niemand anders over hebben he...(en nee, hulpverlener doet niks voor mij helaas).
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:54 schreef Royco1 het volgende:
Jaloezie is niet de Jedi manier dus mij volkomen vreemd.
Dus wees als een Jedi.
Opgelost, slotje.
wow, da's wel heel ziekquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef Ludachrist het volgende:
'Ik ben van nature niet jaloers, ik word alleen boos als ik meisjes aan de telefoon zie lachen ook al heb ik ze nog nooit gesproken'.
Doe dat nou niet hier anders wordt deezer boos dat ik nu ga blozenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor mij is er maar 1 meid en dat ben jij <33
Nouhouuuuuu meiden zijn best ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe dat nou niet hier anders wordt deezer boos dat ik nu ga blozen
Nee maar serieus, deezertje. Meiden krijgen altijd de schuld van jou, hoezo dat. Ik vind jou een beetje misgunnerig overkomen omdat jij er niet over beschikt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
We zijn wispelturig, soms hebben we onze momenten maar dat is het dan ook wel. Zo ingewikkeld is het allemaal echt niet hoor. Als jij als man al een goed praatje kunt aanknopen en gezellig overkomt en verzorgd uitziet, kom je al heel ver. Je moet het gewoon niet forceren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nouhouuuuuu meiden zijn best ingewikkeld hoor
Heb je wel eens een topic van deezertje gelezen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Trek je niks aan van kutreacties. Er zij er ook bij die wel serieus reageren.
Waarom lukt het niet om een date te regelen? Heb je weleens gedate?
Daar kan ik me wel in vinden inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn wispelturig, soms hebben we onze momenten maar dat is het dan ook wel. Zo ingewikkeld is het allemaal echt niet hoor. Als jij als man al een goed praatje kunt aanknopen en gezellig overkomt en verzorgd uitziet, kom je al heel ver. Je moet het gewoon niet forceren.
Volgens mij moet ik snel wat meer Deezertje topics doorlezenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef MsMessy het volgende:
Hoe bedoel je obsessief gedrag!! Dit is gewoon idioot aan het worden. Het is echt wachten op dat je doordraait en meiden gaat aanvallen omdat ze lachen, als je zo door gaat. Jij hebt niet één hulpverlener nodig, maar een hele inrichting! Doe er wat aan, want je gedachtegangen worden steeds meer psychopathisch.![]()
![]()
Kun je mijn vriendin ook meenemen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, TS, ik ga zondag met mn vriendin uit eten voor Valentijnsdag. Voel je je nu jaloers?
Mijn vriend en ik gaan zondag naar Deadpoolquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je mijn vriendin ook meenemen?
Dan ga ik naar Deadpool.
Wedden dat deezertje ook mee gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik gaan zondag naar Deadpool
Hij en syndroom zijn eng aan het worden ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef MsMessy het volgende:
Hoe bedoel je obsessief gedrag!! Dit is gewoon idioot aan het worden. Het is echt wachten op dat je doordraait en meiden gaat aanvallen omdat ze lachen, als je zo door gaat. Jij hebt niet één hulpverlener nodig, maar een hele inrichting! Doe er wat aan, want je gedachtegangen worden steeds meer psychopathisch.![]()
![]()
Ik ken hem overduidelijk niet zoals jullie hem blijkbaar kennen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je wel eens een topic van deezertje gelezen?
...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Alles, zelfs normale dingen, kan ik al teleurgesteld om worden.
quote:Meiden die glimlachen/oogcontact maken met een ander,
quote:meiden die hand in had lopen met hun partner,
quote:meid die met iemand aan het bellen is en daarbij glimlachen/verliefde blik hebben
quote:meiden die openbaar kussen
quote:meiden die knuffelen
quote:meiden die versierpogingen van andere jongens waarvan ik hoop dat ze mislukken etc.
quote:als ik zie dat anderen het wél samen gezellig hebben
Jij bent lekker gek en tegendraads. Je reageert rot als andere mensen vooral meeleven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ken hem overduidelijk niet zoals jullie hem blijkbaar kennen.
Maakt ook niet uit, ik reageer nooit rot, omdat anderen dat doen. Ik loop niet met de hele meute mee.
Echt hé. Ik dacht al ik ga echt om me heen kijken of er bleke gast naar stelletjes zit te staren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedden dat deezertje ook mee gaat.
Die zit op de rij achter je.
Zij is ook niet helemaal 100 punten, nee. Lees die pohi maar eens door. Vooral topics over haar vriend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent lekker gek en tegendraads. Je reageert rot als andere mensen vooral meeleven.
Ja nu je het zegt....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent lekker gek en tegendraads. Je reageert rot als andere mensen vooral meeleven.
Ik ook. En ik geloof dat jij en ik niet de enigen zullen zijn die iets leuks gaan doen met vriendin. Deezer, ga je al van:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, TS, ik ga zondag met mn vriendin uit eten voor Valentijnsdag. Voel je je nu jaloers?
Op zich wel mooi dat je niet zo snel meehuilt met de wolven in het bos, hoor.quote:
kennen je vrienden of andere mensen iemand die je zou kunnen daten?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Forceren werkt niet nee, ben ik al achter. Maar ook in de tijd dat ik niet op zoek was zo'n 5 jaar geleden zijn er niet spontaan dates gekomen.
Hij heeft geen vrienden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:43 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
kennen je vrienden of andere mensen iemand die je zou kunnen daten?
CTRL A + CTRL DELquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:45 schreef probeer het volgende:
CTRL+C
CTRL+V
Goed topic. Origineel ook. Verrassend zeg.
Als je van nature niet zo bent, zou je die eigenschap nu ook niet hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom er langzaam maar zeker achter dat één van de naarste eigenschappen die een mens kan bezitten, namelijk jaloezie, zich ook bij mij voordoet en dat terwijl ik van nature niet zo ben.
.................quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
.................![]()
Het is wél moeilijk!![]()
Het is godverdomme wel moeilijk!![]()
HET IS WEL MOEILIJK!!![]()
Jij voelt je vast ook genegeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik neem het enkel op voor TS.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij voelt je vast ook genegeerd?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, wij nemen het enkel op voor TS.
Dat staat er. Waarom vraag je het?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Omdat hij het heeft over als hij mensen ziet. Met z'n ogen dus. Mij ziet hij niet, het is gewoon een opmerking van me. Die opmerking is 100% waar, maar dat weet Deezertje niet. Dus ik vraag het om te zien (als hij geen troll is) hoe ernstig het is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat staat er. Waarom vraag je het?
Waarom plaats je dit soort verhalen? Houd je van negatieve aandacht, Deezertje?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
.................![]()
Het is wél moeilijk!![]()
Het is godverdomme wel moeilijk!![]()
HET IS WEL MOEILIJK!!![]()
Nee. Echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt waar veel mannen voor dromen: vrijheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Met name het gebrek aan aandacht en/of relationeel gezien als eeuwige vrijgezel breken mij langzamerhand op.
Kun jij toch ook hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je hebt waar veel mannen voor dromen: vrijheid.
Heerlijk - ik ben jaloers op je.
Was je ooit aan vrouwen begonnen als je het opnieuw moest doen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet meer. Ik heb een vrouw, een ex-vrouw en vier kinderen.
Ik zou het anders doen. Zonder contact met vrouwen zou ik moeilijk kunnen leven, maar er zijn ook andere oplossing mogelijk dan trouwen, of samenwonen e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was je ooit aan vrouwen begonnen als je het opnieuw moest doen?
Onzekerheid speelt zeker mee. Ik ben niet zo van de borstklopperij of eens laten zien hoe goed ik wel niet ben. En dat (zelfvertrouwen) heb je toch een beetje nodig om een dame aan te spreken, te overtuigen of dom mee te lullen zodat ze je leuk vindt, of dat je haar interesse hebt gewekt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef Scuidward het volgende:
Misschien is het een leuk idee om eens een lijstje van je ergernissen bij te houden en daarmee naar een hulpverlener te gaan. Net als dat andere mensen een lijstje bijhouden van hun voedselpatroon en daarmee naar een diëtist gaan. Of een boodschappenlijstje en daarmee de supermarkt in gaan.
En misschien verwar je jaloezie met onzekerheid.
Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
Gast, je bent gewoon gestoord en eng en niemand wil een relatie met jou, begrijp dat toch eens
Nou, anoniem op het internet, waar mensen minder bang zijn om zichzelf te zijn, kom je anders behoorlijk creepy over.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..
Als je ook maar 1% op je karakter lijkt wat je hier op fok laat zien zijn er vrij weinig deksels (behalve op je neus) die jou willen hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..
Niet op elk potje. Sommige mensen blijven hun hele leven alleen en aangezien je niet van plan bent om dingen anders te gaan doen ben jij hoogstwaarschijnlijk één van die mensen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Creepy? Tis frikkin' Norman Bates in the making......quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, anoniem op het internet, waar mensen minder bang zijn om zichzelf te zijn, kom je anders behoorlijk creepy over.
En slotje.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je ook maar 1% op je karakter lijkt wat je hier op fok laat zien zijn er vrij weinig deksels (behalve op je neus) die jou willen hoor.
Ga gewoon naar een hoer, betaal je wat, maar heb je ook aandacht.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Creepy? Tis frikkin' Norman Bates in the making......
Jullie denken dat ik morgen een willekeurig meisje van de straat pluk zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik stel trouwens voor dat Danny het IP-adres en pohi van TS doorgeeft aan zijn hulpverleners.
reageer je daarom niet op mijn bericht?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik morgen een willekeurig meisje van de straat pluk zekerZelfs dat durf ik niet lol. Zelfde als een meisje NU zegt: over een half uur wil ik met je neuken! Ik zou meteen in paniek raken
Wat wil je dan met je topics en je posts bereiken? Het magische antwoord?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik morgen een willekeurig meisje van de straat pluk zekerZelfs dat durf ik niet lol. Zelfde als een meisje NU zegt: over een half uur wil ik met je neuken! Ik zou meteen in paniek raken
Na zoveel jaar snap ik nog steeds het verschil niet tussen een PM en DMquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
reageer je daarom niet op mijn bericht?
Geld helpt ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Onzekerheid speelt zeker mee. Ik ben niet zo van de borstklopperij of eens laten zien hoe goed ik wel niet ben. En dat (zelfvertrouwen) heb je toch een beetje nodig om een dame aan te spreken, te overtuigen of dom mee te lullen zodat ze je leuk vindt, of dat je haar interesse hebt gewekt.
Nee, maar je vertoont wel psychopathische trekken. Je trekt volgens mij een 😒-kop als je elke keer een stel ziet. Dit zijn de eerste stappen naar ziekelijke jaloerse misogynie ŕ la Elliot Rodger.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik wil niet de verkeerde types aantrekken. Als je hoer bent, ben je ook maar zielig in mijn ogen. Je kan geld verdienen met je lichaam en koppie. Leuk, maar zo zou ik mijn geld niet willen verdienen. Ook nog eens aan trieste types: mensen zoals ik of zakenlui die de boel thuis bedonderen... Oh, en niet iedere vrouw is een hoerquote:
Niet fysiek, daar let ik wel op (anders trek je helemaal geen meiden aan als je hele dag met een sad face loopt), maar onder die glimlach zit wel teleurstelling ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, maar je vertoont wel psychopathische trekken. Je trekt volgens mij een 😒-kop als je elke keer een stel ziet. Dit zijn de eerste stappen naar ziekelijke jaloerse misogynie ŕ la Elliot Rodger.
Dit dus. Gewoon een ziekelijke kijk op het leven en oordeel op het leven van anderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, maar je vertoont wel psychopathische trekken. Je trekt volgens mij een 😒-kop als je elke keer een stel ziet. Dit zijn de eerste stappen naar ziekelijke jaloerse misogynie ŕ la Elliot Rodger.
Eigenlijk gun je anderen gewoon niks?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet fysiek, daar let ik wel op (anders trek je helemaal geen meiden aan als je hele dag met een sad face loopt), maar onder die glimlach zit wel teleurstelling ja.
Ze hebben het al, dus mijn mening doet er dan niet meer toe. Maar ik ben wel 'jaloers' dat het andere zo makkelijk *lijkt* te gaan en ik al jaren ongewenst single blijf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Eigenlijk gun je anderen gewoon niks?
De aandacht op dit forum telt dan zeker niet mee? Zoek hulp, want je bent echt een enorme psychopatische aandachtshoer aan het worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil geen hulp... Hij wil enkel zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
reageer je daarom niet op mijn bericht?
Ik denk 1000.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol topic nummer 100? Of is dit nou 105?
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef Scuidward het volgende:
Misschien is het een leuk idee om eens een lijstje van je ergernissen bij te houden en daarmee naar een hulpverlener te gaan. Net als dat andere mensen een lijstje bijhouden van hun voedselpatroon en daarmee naar een diëtist gaan. Of een boodschappenlijstje en daarmee de supermarkt in gaan.
En misschien verwar je jaloezie met onzekerheid.
Jaloezie heeft ook goede kanten hoor. Het zorgt er voor dat je wat harder naar je einddoelen streeft. Maarja, dan moet je wel stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.
Jij wel ja, vieze trollquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
. Mensen geilen nou eenmaal op aandacht.
Broccoli heeft mij ontmoet, dus een troll ben ik niet en een geintje wil ik mijn leven ook niet noemenquote:
lol... het is gewoon verschrikkelijk met je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon echt niet in het leven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Blablabla. Allemaal herhaling en blablabla.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg.
Is je scriptie al opgeschoten?
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg.
Is je scriptie al opgeschoten?
zou wel een oplossing zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van nietValt me nog mee dat geen heroine heeft geprobeerd om nog dieper in z'n zelf gegraven graf te vallen....
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
nee dat is bij hem stalken... dat wens je niemand toequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
En wat zegt dat over jou?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Je staart.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
En geen kritiek over haar rookgewoontes.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
Precies. Gewoon iets aardigs zeggen ipv je als een creep te gedragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En geen kritiek over haar/zijn rookgewoontes.
Beetje overdreven reactie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:43 schreef Bananenpap het volgende:
Jeetje, jaloers zijn omdat een meisje lacht aan de telefoon of oogcontact heeft met een andere jongen. Dat je daar überhaupt op let, echt ziekelijk, bah. Je denkt misschien dat het allemaal wel meevalt, maar zulke gedachtes zijn gewoon echt ziek, een normaal mens denkt niet zo.
Deezertje, doe jezelf een lol en zoek hulp. Vandaag of morgen breken die jaloerse frustraties op en ga je rare dingen doen.
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
Nou....je hebt in eerdere topics al aangegeven dat je een meisje niet IRL aan durft te spreken maar dat je wel manieren weet om achter haar facebook te komen om haar daar vanuit het niets aan te spreken. You score pretty high up the psycho scale, dude. High enough to need an oxygen mask.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het bovenstaande in ieder geval niet. En het antwoord op deze vraag is al op 100000 manieren gegeven. Als je het niet snapt ga je maar een training social skills volgen, dat heb je zo te merken hard nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?Wat is een normale zin om iemand aan te spreken waar je eigenlijk niet mag praten?
Wtf!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....je hebt in eerdere topics al aangegeven dat je een meisje niet IRL aan durft te spreken maar dat je wel manieren weet om achter haar facebook te komen om haar daar vanuit het niets aan te spreken. You score pretty high up the psycho scale, dude. High enough to need an oxygen mask.
Ja heel triest maar helaas is dit wel de harde waarheid. Maar misschien moeten we hier gewoon mee stoppen want het wordt echt helemaal niks meer dit.quote:
Maar ze heeft me niet geaccepteerd, dus tja... niet geholpenquote:
Daarom, hij heeft gewoon professionele hulp nodig. Geen date, geen topic op Fok!, gewoon professionele hulp.quote:
Dudez what's wrong with you!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft me niet geaccepteerd, dus tja... niet geholpenEn op Viva e.d. lees je dat sommige meiden dat juist 'heel stoer' vinden. My ass, haha.
Hij is wel redelijk beyond help hoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom, hij heeft gewoon professionele hulp nodig. Geen date, geen topic op Fok!, gewoon professionele hulp.
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef DoubleDip het volgende:
TS je hebt een DM blokkade. Dat je het even weet.
Er is geen een standaardzin dat voor iedereen geldt. Met dat zinnetje geef je kritiek op haar en hoe ze d'r kleedt. Ja, dan lopen ze uiteraard voor je weg want zoiets zeg je niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?Wat is een normale zin om iemand aan te spreken waar je eigenlijk niet mag praten?
Omdat hij ook op Fok! willekeurige dames via dm benadert uit het niksquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft me niet geaccepteerd, dus tja... niet geholpenEn op Viva e.d. lees je dat sommige meiden dat juist 'heel stoer' vinden. My ass, haha.
Als ik zeg: houd je van zoete of zoute drop? dan zal ze wss denken: dude, vanwaar ineens die vraag? Waar wil je naartoe?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er is geen een standaardzin dat voor iedereen geldt. Met dat zinnetje geef je kritiek op haar en hoe ze d'r kleedt. Ja, dan lopen ze uiteraard voor je weg want zoiets zeg je niet.
Maar dat dringt niet tot jouw botte hersens door...
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar:
Zoek. Een. Psycholoog. Op.
Die kan je helpen.
Mij benaderde die net ook maar ik ben geen damequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij ook op Fok! willekeurige dames via dm benadert uit het niks
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDipquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van wat ik opmaak uit z'n gedrag hier heb ik dat idee ook. Maar ik ben geen psycholoog.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is wel redelijk beyond help hoor...
Omdat ie stalkerige shit stuurt waar ik niet om heb gevraagd en ook niet op ga reageren via DM.quote:
Dat jij geen social skills hebt en je daar iets aan moet doen ipv hier huilen en een storm aan nieuwe topics met hetzelfde verhaal en hetzelfde gejank te openen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik zeg: houd je van zoete of zoute drop? dan zal ze wss denken: dude, vanwaar ineens die vraag? Waar wil je naartoe?
DM's lekken, goed bezig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDip
Doe eens niet zo negatief. Jij doet net of je alles beter weet maar het enige wat je doet is op mijn posts reageren. Ik lees nergens succesverhalen van jezelf of hoe jij met jongens omgaat, wat je van ze accepteert e.d.?
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDip
Doe eens niet zo negatief. Jij doet net of je alles beter weet maar het enige wat je doet is op mijn posts reageren. Ik lees nergens succesverhalen van jezelf of hoe jij met jongens omgaat, wat je van ze accepteert e.d.?
Jatoch.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
DM's lekken, goed bezig.
Ja dat slaat ook werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik zeg: houd je van zoete of zoute drop? dan zal ze wss denken: dude, vanwaar ineens die vraag? Waar wil je naartoe?
Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
DM's lekken, goed bezig.
Viva.... dat doet hetquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh jee. Verbaast me dit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus elke context is geen context?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook werkelijk nergens op.
Vraag moet in de context en bij het moment passen. Aangezien jj nul ervaring met mensen of sociale vaardigheden hebt is dat kansloos
Alberto Stegeman ingeschakeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Omdat ie stalkerige shit stuurt waar ik niet om heb gevraagd en ook niet op ga reageren via DM.
Waarom wil jij dit soort dingen van DD weten?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouderquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDip
Ik denk dat jij context, moment en wat gepast is niet kan inschatten inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus elke context is geen context?
Ze doet of ze het allemaal beter weet, maar nergens blijkt waaruit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom wil jij dit soort dingen van DD weten?
Zij heeft geen hulp nodig, anders had ze wel een topic geopend. Verder komt ze over als een volwassen iemand. Jij niet.
Awwquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouderEn ik heb een vriendin trouwens
Hoe ik haar ontmoet heb? Op een feestje. Hoe ik haar aansprak? Ik vroeg of ze twee stappen opzij kon zodat ik een drankje uit de koelkast kon pakken. In plaats daarvan pakte zij het voor mij uit de koelkast en daaruit kwam een gesprek voort. Niks meer, niks minder.
Thanksquote:
Hier is maar één gepaste reactie op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze doet of ze het allemaal beter weet, maar nergens blijkt waaruit.
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatiefquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij context, moment en wat gepast is niet kan inschatten inderdaad
Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouderEn ik heb een vriendin trouwens
Hoe ik haar ontmoet heb? Op een feestje. Hoe ik haar aansprak? Ik vroeg of ze twee stappen opzij kon zodat ik een drankje uit de koelkast kon pakken. In plaats daarvan pakte zij het voor mij uit de koelkast en daaruit kwam een gesprek voort. Niks meer, niks minder.
Niet iedereen dumpt zijn shit hier op het forum. Jij blijkbaar wel, en als men je wilt helpen geef je niet thuis....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen of ze doet alsof ze het beter weet, maar ik neem aan dat ze haar zaken wel op het rijtje heeft en ze zag jouw topics. Ze probeerde je te helpen (net als de andere users). Vervolgens negeer jij haar (en de rest), heb je schijt aan wat er gezegd wordt en ga je verder huilen in danwel hetzelfde topic danwel een nieuw topic.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, jij kunt niet tegen kritiek. En nu is het wel een beetje een flame war geworden, maar in het begin reageerde iedereen met begrip en veel, heeeeel veel tips op je. Je hebt er geen ene flikker mee gedaan alleen, daarom reageren mensen nu zo op je. Eigen schuld kerel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatief)
Ja dit dus. Ik begon met reageren met de oprechte bedoeling om tips en advies te geven, maar door dequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen of ze doet alsof ze het beter weet, maar ik neem aan dat ze haar zaken wel op het rijtje heeft en ze zag jouw topics. Ze probeerde je te helpen (net als de andere users). Vervolgens negeer jij haar (en de rest), heb je schijt aan wat er gezegd wordt en ga je verder huilen in danwel hetzelfde topic danwel een nieuw topic.
Los daarvan: sowieso weet iedereen het hier beter dan jij...
Dat denken gaat je keer op keer verkeerd af.... heb je dat nog steeds niet in de gaten?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatief)
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?
Nou, ik ben geen enge stalker die stil in een hoekje staat te staren en niks zegt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?
Dat maakt natuurlijk geen flikker uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.
Is dat laatste jou ooit weleens gelukt? Ben je uberhaupt weleens op een feestje geweest?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.
Je snapt heus wel dat ik het enigszins sarcastisch bedoelde?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen enge stalker die stil in een hoekje staat te staren en niks zegt, bijvoorbeeld.En ze is niet lelijk, verre van zelfs. Lang zwart haar en een wipneusje
En een prachtige glimlach
Ik ben vergeleken met jou dan ook gewoon Don fucking Draper geloof ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Excusez moiquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Je snapt heus wel dat ik het enigszins sarcastisch bedoelde?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:32 schreef Molo het volgende:
Nu is hij jaloers, ookal is hij dat van nature niet
Dan geef je toe dat je leven deels mislukt bent. Ik hoop nog altijd op nieuwe contacten via nieuw werk of hobby straks.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:31 schreef sibella2 het volgende:
Andere invalshoek, deezer, waarom geen psychologische hulp?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef xPressie het volgende:
Deezertje, wat zoek je in een meisje?
Heb ik al heel vaak opgenoemd. Maar naast de standaard dingen als lief, aardig, eerlijk, ook iemand die op 't zelfde denkniveau zit, die graag nieuwe dingen uitprobeert, van reizen houdt e.d. Iemand om samen leuke dingen mee te ondernemen en die mij neemt zoals ik ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef xPressie het volgende:
Oooooooooooh, don't even go therequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef xPressie het volgende:
Welk werk als je je scriptie niet eens af hebt en je de skills niet hebt om aan de slag te gaan in de boze wereld?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan geef je toe dat je leven deels mislukt bent. Ik hoop nog altijd op nieuwe contacten via nieuw werk of hobby straks.
Als niemand weet wie ik ben hoef ik niks te verwachten dit weekend nee...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ga zondag iemand op date vragen
En jij Deez? En waarom niet denk je?
Je geeft juist aan dat je wel aan jezelf wilt werken. Die nieuwe contacten komen niet op je af lopen en zolang jij niks anders kan doen dan een beetje creepy staren of awkward manieren bedenken om iemand aan te spreken kom je geen steek verder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan geef je toe dat je leven deels mislukt bent. Ik hoop nog altijd op nieuwe contacten via nieuw werk of hobby straks.
Da's behoorlijk wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik al heel vaak opgenoemd. Maar naast de standaard dingen als lief, aardig, eerlijk, ook iemand die op 't zelfde denkniveau zit, die graag nieuwe dingen uitprobeert, van reizen houdt e.d. Iemand om samen leuke dingen mee te ondernemen en die mij neemt zoals ik ben.
Jouw leven is op het moment al deels mislukt, en als je niks doet is het binnenkort volledig mislukt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik vind mezelf aardig gelukt. Echt! Beter dan aardig zelfs, een hoop mensen delen die mening.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En waarom niet denk je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als niemand weet wie ik ben hoef ik niks te verwachten dit weekend nee...
En andersom ga ik ook niemand vragen... dan moet je elkaar toch al wat beter kennen of vaker gesproken hebben.
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik al heel vaak opgenoemd. Maar naast de standaard dingen als lief, aardig, eerlijk, ook iemand die op 't zelfde denkniveau zit, die graag nieuwe dingen uitprobeert, van reizen houdt e.d. Iemand om samen leuke dingen mee te ondernemen en die mij neemt zoals ik ben.
Ga dan zelf eens reizen en dingen ondernemen, dan vind je die mensen ook. Het is best logisch hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
heb je het geluk dat Deezertje geen DM meer kan sturen...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Welk werk als je je scriptie niet eens af hebt en je de skills niet hebt om aan de slag te gaan in de boze wereld?
Hobby straks? Welke? Waarom straks?
Jouw leven is ook (deels) mislukt, en dat geef je ook indirect toe met je topics en gehuil. Waarom wel hier en niet daar, bij iemand die jou echt kan helpen?
Wij kunnen dat niet.
Hou je ook van dingen ondernemen en accepteer je Deez zoals hij is?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Heb je er eerder gelopen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)
je doet er alleen geen reet mee.... nee goed bezig hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)
Dan moet ik eerst pics zienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hou je ook van dingen ondernemen en accepteer je Deez zoals hij is?
Dat weet jij helemaal niet. Of heb je langdurige therapie gehad van alle psychologen in Nederland? Daarnaast, zelfreflectie mis je volkomen. En je weigert daar wat aan te doen. Geef nou gewoon toe, je wilt geen therapie omdat je dan inziet wat een contactgestoorde anitisociale persoonlijkheid je hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af?![]()
Liefst 18-25 jaar, maar dat ben je wel?
Kom op man. Grow a pair. Wil je echt daten met iemand die je pohi kent.?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af?![]()
Liefst 18-25 jaar, maar dat ben je wel?
Dat is 16 toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niet neuken he, dan is ie strafbaar!
Ben je de dochter van Hannibal Lector? Zo nee, helaasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
point made...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is 16 toch?
Maar los van dat, ik zou haar niet in de buurt van hem willen hebben als 17 jarig meisje zijnde...
Het zal menig mens nog verbazen hoe ik in het echt benquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Kom op man. Grow a pair. Wil je echt daten met iemand die je pohi kent.?
Goh... enig idee waarom?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zal menig mens nog verbazen hoe ik in het echt benMaar ik moet eens een andere username aanmaken misschien, de topics waar ik wel serieus post vallen niet meer op
Na want net als bij de switch van FF naar Hakuna pik je er bij jou echt niet uit dat jij het dan weer bentquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zal menig mens nog verbazen hoe ik in het echt benMaar ik moet eens een andere username aanmaken misschien, de topics waar ik wel serieus post vallen niet meer op
Dat.....nogmaalsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Na want net als Hakuna/FF pik je er verder echt niet uit dat jij het dan weer bent
Wrong topic....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben 18Zullen we een keertje wat gaan drinken
Jij hebt FOK! helemaal niet nodig Richie, jij hebt de looks!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben 18Zullen we een keertje wat gaan drinken
Ik hoor vaak dat ik best arrogant kan kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je beetje eigenwijs kijkt ga je door voor 20!
Klinkt als textbook Deezertjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik best arrogant kan kijkenheb een leuke anekdote van laatst in de sportschool.
Ik zat met twee vriendinnen wat te drinken na onze wekelijkse workout sessie van een uur, en even verderop zst een jongen van een jaar of, ik schat 25. Hij zat me regelmatig aan te staren, een beetje met zo'n blik die Goofy ook heeft. Ik vond hem maar eng overkomen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Nja, op een gegeven moment keek ik nog eens die kant op en hij zat dus nog steeds te staren he. Toen gaf ik hem dus een best wel bitchy blik![]()
Even later kwam me vriend naar me toe, had hem verteld dat ik steeds werd aangestaard door een of andere creep. Zegt me vriend zo dat ie er wel even op af stapt als ie niet stopt. Toen heb ik me vriendinnen op hem afgestuurd en gevraagd wat ie nou eigenlijk van me moest. Me vriendinnen zeiden dat hij me wel knap vond, maar dat hij niet snapte wat ik met een oostblok type moest zoals me vriend.
Echt een rare kerel was dat
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik best arrogant kan kijkenheb een leuke anekdote van laatst in de sportschool.
Ik zat met twee vriendinnen wat te drinken na onze wekelijkse workout sessie van een uur, en even verderop zst een jongen van een jaar of, ik schat 25. Hij zat me regelmatig aan te staren, een beetje met zo'n blik die Goofy ook heeft. Ik vond hem maar eng overkomen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Nja, op een gegeven moment keek ik nog eens die kant op en hij zat dus nog steeds te staren he. Toen gaf ik hem dus een best wel bitchy blik![]()
Even later kwam me vriend naar me toe, had hem verteld dat ik steeds werd aangestaard door een of andere creep. Zegt me vriend zo dat ie er wel even op af stapt als ie niet stopt. Toen heb ik me vriendinnen op hem afgestuurd en gevraagd wat ie nou eigenlijk van me moest. Me vriendinnen zeiden dat hij me wel knap vond, maar dat hij niet snapte wat ik met een oostblok type moest zoals me vriend.
Ja, je mag dan wel lachen, maar ik zou xPressie als 17 jarig meisje echt niet in de buurt laten komen van zo'n antisociaal en sexueel gefrustreerd figuur als Deezer....quote:
O hell no... dat is levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je mag dan wel lachen, maar ik zou xPressie als 17 jarig meisje echt niet in de buurt laten komen van zo'n antisociaal en sexueel gefrustreerd figuur als Deezer....
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef xPressie het volgende:
[..]
Wat liefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je mag dan wel lachen, maar ik zou xPressie als 17 jarig meisje echt niet in de buurt laten komen van zo'n antisociaal en sexueel gefrustreerd figuur als Deezer....
Van wie verwacht je nu eigenlijk wel concrete hulp? Je snapt dat het probleem echt bij jezelf ligt toch? Ik snap eigenlijk niet zo goed waar je die misplaatste trots vandaan haalt. Jij faalt op elk gebied, of dat nou over je liefdesleven, school of sociale kring gaat. Ik zie niet in wat jij te verliezen hebt wanneer je professionele hulp zoekt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Noem het meer oprechte bezorgdheid. Figuren als Deezer en Syndroom hebben een zichtbaar afbrokkelende zelfdiscipline en wereldbeeld laten zien in de tig topics waarin ze posten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat liefmaar ik heb gehoord dat xpressie aan krachttraining doet dus die redt zich wel
En jij gelooft alles wat op de interwebz staat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noem het meer oprechte bezorgdheid. Figuren als Deezer en Syndroom hebben een zichtbaar afbrokkelende zelfdiscipline en wereldbeeld laten zien in de tig topics waarin ze posten.
Ja, snap ik. Maar hulp zoeken gaat toch niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noem het meer oprechte bezorgdheid. Figuren als Deezer en Syndroom hebben een zichtbaar afbrokkelende zelfdiscipline en wereldbeeld laten zien in de tig topics waarin ze posten.
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat op de interwebz staat?
Er zijn mensen die hem gemeet hebben. Het net sluit zich.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Maar als je hier echt alleen beetje loopt te trollen verdien je imho een permban. Ik geloof alleen niet dat je dat loopt te doen.
Al zou dat wel een pure troll zijn, dan is het nog sneu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Maar als je hier echt alleen beetje loopt te trollen verdien je imho een permban. Ik geloof alleen niet dat je dat loopt te doen.
Maar de OP is ook een grote herhaling van zijn Sleur #1 t/m #4-topics, Datingtopics, Versieren voor dummies-topics en Datingtopics stap 1.quote:
Houd dan eens op te trekken aan dit dode paard en te reageren op hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maar de OP is ook een grote herhaling van zijn Sleur #1 t/m #4-topics, Datingtopics, Versieren voor dummies-topics en Datingtopics stap 1.
Mis ik nog iets?
Allemaal dicht en op slot. Dankzij hem en syndroom.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Houd dan eens op te trekken aan dit dode paard en te reageren op hem.
Hoe hypocriet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Daar gaan we weer.
Tijd om adviezen te geven waar TS vervolgens niets mee gaat doen jongens.![]()
Want 1 opmerking plaatsen over hoe kansloos dit topic is, is hem een podium geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Hoe hypocriet.
Maar goed, we gaan idd off-topic.Slaap lekker jongens.
![]()
Je reageert toch op hem?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want 1 opmerking plaatsen over hoe kansloos dit topic is, is hem een podium geven.
fixed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:51 schreef R-K het volgende:
Regels voor Deezertje ter verbetering van zichzelf, de omgeving en FOK
-Deezertje werkt t/m 29 februari 6 dagen per week (ma t/m za) van 9 tot 6 aan zijn scriptie
-Deezertje mag t/m 29 februari niet meer Fokken
-Deezertje mag t/m 29 februari zich niet begeven in een gemeente waar een universiteit is gevestigd
Zo welterusten
Jij blijkbaar wel want jij haalt je info over vrouwen van Wikipedia.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat op de interwebz staat?
Wie zegt dat het voor hun makkelijk is? Dat maak jij er van. Wellicht hebben zij ook wel enorm veel persoonlijke problemen moeten overwinnen om te zijn waar ze nu zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze hebben het al, dus mijn mening doet er dan niet meer toe. Maar ik ben wel 'jaloers' dat het andere zo makkelijk *lijkt* te gaan en ik al jaren ongewenst single blijf.
Niet gelezen, maar ... ja, het zal vast volkomen terecht zijn dat je geworden bent wie je inmiddels bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo iemand kan je ook leren hoe je dat zelf kan veranderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe verwacht je dat iemand je leert kennen zoals je bent?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geef maar toe dat jij hier de TS bent onder een andere naamquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:47 schreef syndroom het volgende:
Ik kan TS wel begrijpen, zelfs ik met m'n stoere praat hier durf in real nauwelijks een meisje aan te spreken.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geef maar toe dat jij hier de TS bent onder een andere naam
Is dat niet eerder andersom?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja... cant help it dat ze me stalken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal er niet veel van afwijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Is dit het "ik kan geen wijf krijgen en ik wil 24 uur per dag erover janken" topic?
Er zijn er een stuk of 50, dus ja.. onder andere.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Is dit het "ik kan geen wijf krijgen en ik wil 24 uur per dag erover janken" topic?
Mocht je toevallig net even een blauwtje hebben gelopen, 2 posts lezen van TS en je voelt je weer helemaal Alpha.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Daarom lees ik hier ook meequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mocht je toevallig net even een blauwtje hebben gelopen, 2 posts lezen van TS en je voelt je weer helemaal Alpha.
Ja, en zonder actie ondernemen kan je net zo goed gewoon gaan slapen ipv op het forum te posten, dat heeft even veel nutquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:
Haha. Jullie kunnen er wel om lachen maar even serieus, het is voor mensen die al jaren wanhopig smachten naar een vriendin wel erg frustrerend om steeds weer nul op het rekest te moeten krijgen. Dat is wel een serieus probleem waar niet alleen hij mee zit. Dat hij ook nog als enige naar de bioscoop gaat en in de ub gaat zitten maakt hij het zichzelf wel onnodig moeilijk. Daarom denk ik dat deezer net als ik eerst moet werken in het maken van vriendschappelijk contact, op de juiste wijze zonder dat het creepy overkomt.
En zo zijn er weer andere mensen jaloers zijn op de aandacht die oa. jij hier ontvangt. In sommige topics zijn jullie zo overheersend dat ze hun vraag niet zo goed durven te stellen. Heb jij misschien advies voor deze mensen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:
Haha. Jullie kunnen er wel om lachen maar even serieus, het is voor mensen die al jaren wanhopig smachten naar een vriendin wel erg frustrerend om steeds weer nul op het rekest te moeten krijgen. Dat is wel een serieus probleem waar niet alleen hij mee zit. Dat hij ook nog als enige naar de bioscoop gaat en in de ub gaat zitten maakt hij het zichzelf wel onnodig moeilijk. Daarom denk ik dat deezer net als ik eerst moet werken in het maken van vriendschappelijk contact, op de juiste wijze zonder dat het creepy overkomt.
Ik heb wel advies voor die mensen; nog harder janken, zoals TS en syndroom ook doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef Koral het volgende:
[..]
En zo zijn er weer andere mensen jaloers zijn op de aandacht die oa. jij hier ontvangt. In sommige topics zijn jullie zo overheersend dat ze hun vraag niet zo goed durven te stellen. Heb jij misschien advies voor deze mensen?
Lijkt het je niet leuk om wat vaker met mensen van dit forum af te spreken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Broccoli heeft mij ontmoet, dus een troll ben ik niet en een geintje wil ik mijn leven ook niet noemen
De vraag is alleen of die mensen dat (nog wel) willen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:24 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuk om wat vaker met mensen van dit forum af te spreken?
Dat zou ik niet weten, maar ik denk dat zulke laagdrempelige uitstapjes met mensen die zijn situatie kennen hem veel kunnen helpen om socialer te worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De vraag is alleen of die mensen dat (nog wel) willen.
Zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:39 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar ik denk dat zulke laagdrempelige uitstapjes met mensen die zijn situatie kennen hem veel kunnen helpen om socialer te worden.
En als het wel meiden waren kwamen ze vast niet door de screening.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
Zijn al genoeg mensen geweest die hem hebben aangeboden hem mee uit te nemen/te helpen in sociale situaties maar hey, het waren geen meiden dus ze kwamen lekker onder de negeer knop
Dit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
Zijn al genoeg mensen geweest die hem hebben aangeboden hem mee uit te nemen/te helpen in sociale situaties maar hey, het waren geen meiden dus ze kwamen lekker onder de negeer knop
Mede autisten ook niet, wil hij niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En als het wel meiden waren kwamen ze vast niet door de screening.
Ja dit. Je vergeet alleen de overkill aanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb jou vanmiddag ook een DM gestuurd maar ook geen reactie....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mede autisten ook niet, wil hij niets mee te maken hebben.Ook geen reactie gehad op verschillende DM pogingen maanden geleden.
Arrogantie wil ik 't niet noemen, maar ben graag op mezelf dus rekening houden met anderen is lastig, maar wil ik wel leren. Een relatie is geven en nemen, water bij de wijn etc. Ik zou meer willen daten om het weer te relativeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:31 schreef Bananenpap het volgende:
Waar komt jouw arrogantie dan vandaan Deezertje? Waarom ben je zoveel eisend bij het zoeken van een dame? Jij bent toch ook niet perfect?
Je geeft echt weer totaal geen antwoord op mijn vragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Arrogantie wil ik 't niet noemen, maar ben graag op mezelf dus rekening houden met anderen is lastig, maar wil ik wel leren. Een relatie is geven en nemen, water bij de wijn etc. Ik zou meer willen daten om het weer te relativeren.
Maar waarom ga je niet in op verzoeken van mensen die met je af willen spreken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn onbewust arrogant
Eng, en ik ben ook niet zo'n type die een avondje wilt stappen als in drinken, dansen, versieren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar waarom ga je niet in op verzoeken van mensen die met je af willen spreken?
Ze willen vast ook wel een bakkie thee doen op het terras. Heb je wel naar hen gereageerd? Lijkt me wel zo netjes, is toch tof dat ze energie in je willen steken!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eng, en ik ben ook niet zo'n type die een avondje wilt stappen als in drinken, dansen, versieren.
Grootste probleem is gewoon mezelf zijn en dat niet durven. Oftewel zelfvertrouwen kweken en niet bang zijn om af te gaan, ik mag er echt wel wezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Bananenpap het volgende:
Eigenlijk geldt voor jou precies hetzelfde als voor Syndroom. Er moet een knop omgezet worden, maar die knop ga je echt niet vinden op dit forum. Want volgens mij weet je heus wel wat er scheelt en er is genoeg advies gegeven. En als je als 25-jarige nog steeds dingen gaat verdommen omdat ze eng zijn of niet leuk, tsjah. Misschien is het eens tijd om volwassen te worden?
Omschrijf eens hoe jij zou zijn als je jezelf was. En wat weerhoudt je eigenlijk precies om jezelf te zijn? Tot een aantal jaar geleden was ik ook altijd een beetje een muurbloempje totdat ik een klein beetje uit mijn comfortzone stapte en merkte dat dit alleen maar gewaardeerd werd. Als je jezelf bent maak je echt veel makkelijker vrienden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Grootste probleem is gewoon mezelf zijn en dat niet durven. Oftewel zelfvertrouwen kweken en niet bang zijn om af te gaan, ik mag er echt wel wezen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat deezer betreft heb ik hem ooit een DM gestuurd maar nooit antwoord op gekregen, even later hoor je in zijn topic dat hij geen vrienden wil worden met mede autisten.
Ik heb best wat humor, weet ook overal wel een beetje vanaf, kan goed luisteren, oprechte interesse etc. Dus ik kan leuk gezelschap zijn als ik mezelf maar durf te zijn. En ik ben bang door mijn looks afgewezen te worden ipv dat mensen mij leren kennen en zien dat ik eigenlijk een prima gozer ben en zeker niet zoals de 'knappe boys' die je laten vallen en vreemdgaan etc. Onzekerheid is ook dat alles 'perfect' moet zijn (maar wat is dat?!!!) kapsel, kleren, uiterlijk etc. jezelf elke dag moeten bewijzenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omschrijf eens hoe jij zou zijn als je jezelf was. En wat weerhoudt je eigenlijk precies om jezelf te zijn? Tot een aantal jaar geleden was ik ook altijd een beetje een muurbloempje totdat ik een klein beetje uit mijn comfortzone stapte en merkte dat dit alleen maar gewaardeerd werd. Als je jezelf bent maak je echt veel makkelijker vrienden.
Maar goed, vriendschappen zijn ook niet voor eeuwig hoor Deezertje. Zit nu ook in een fase waar iedereen aan het afstuderen is of aan zijn/haar eerste serieuze baan begint en de vriendschappen wat aan het verwateren zijn. Sommige vrienden heb je voor het leven, sommige vriendschappen houden alleen stand in een kroeg. Zorg nu maar eerst dat je je school af maakt en aan de slag kunt.
Gelijk weer zo'n waardeoordeel/vooroordeel erbij ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb best wat humor, weet ook overal wel een beetje vanaf, kan goed luisteren, oprechte interesse etc. Dus ik kan leuk gezelschap zijn als ik mezelf maar durf te zijn. En ik ben bang door mijn looks afgewezen te worden ipv dat mensen mij leren kennen en zien dat ik eigenlijk een prima gozer ben en zeker niet zoals de 'knappe boys' die je laten vallen en vreemdgaan etc. Onzekerheid is ook dat alles 'perfect' moet zijn (maar wat is dat?!!!) kapsel, kleren, uiterlijk etc. jezelf elke dag moeten bewijzen
Niet geheel onterecht: meiden klagen steen en been over mannen die vreemdgaan of niet te vertrouwen zijn, en dat doen de minder uitziende boys niet zo snel denk ik, want die hebben meer moeite om aan een nieuwe partner te komen, dus behandelen ze een vrouw gewoon zoals een knappe dat ook hoort te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Gelijk weer zo'n waardeoordeel erbij ook
Nee. Er zijn ook lelijke mensen die na één keer scoren meteen denken dat ze player zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht: meiden klagen steen en been over mannen die vreemdgaan of niet te vertrouwen zijn, en dat doen de minder uitziende boys niet zo snel denk ik, want die hebben meer moeite om aan een nieuwe partner te komen, dus behandelen ze een vrouw gewoon zoals een knappe dat ook hoort te doen
Ik ken lelijke gasten met idioot knappe vriendinnen die wel vreemd gaan, en mijn vriend is juist super knap en gaat niet vreemd. En hij laat me ook echt niet vallen. Wat een ontiegelijk achterlijke onzin weer hier.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht: meiden klagen steen en been over mannen die vreemdgaan of niet te vertrouwen zijn, en dat doen de minder uitziende boys niet zo snel denk ik, want die hebben meer moeite om aan een nieuwe partner te komen, dus behandelen ze een vrouw gewoon zoals een knappe dat ook hoort te doen
Uhm nee, dikke onzin ditquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |