Dan moet ik eerst pics zienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hou je ook van dingen ondernemen en accepteer je Deez zoals hij is?
Dat weet jij helemaal niet. Of heb je langdurige therapie gehad van alle psychologen in Nederland? Daarnaast, zelfreflectie mis je volkomen. En je weigert daar wat aan te doen. Geef nou gewoon toe, je wilt geen therapie omdat je dan inziet wat een contactgestoorde anitisociale persoonlijkheid je hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)
Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af?![]()
Liefst 18-25 jaar, maar dat ben je wel?
Kom op man. Grow a pair. Wil je echt daten met iemand die je pohi kent.?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af?![]()
Liefst 18-25 jaar, maar dat ben je wel?
Dat is 16 toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niet neuken he, dan is ie strafbaar!
Ben je de dochter van Hannibal Lector? Zo nee, helaasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?
point made...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is 16 toch?
Maar los van dat, ik zou haar niet in de buurt van hem willen hebben als 17 jarig meisje zijnde...
Het zal menig mens nog verbazen hoe ik in het echt benquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Kom op man. Grow a pair. Wil je echt daten met iemand die je pohi kent.?
Goh... enig idee waarom?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zal menig mens nog verbazen hoe ik in het echt benMaar ik moet eens een andere username aanmaken misschien, de topics waar ik wel serieus post vallen niet meer op
Na want net als bij de switch van FF naar Hakuna pik je er bij jou echt niet uit dat jij het dan weer bentquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zal menig mens nog verbazen hoe ik in het echt benMaar ik moet eens een andere username aanmaken misschien, de topics waar ik wel serieus post vallen niet meer op
Dat.....nogmaalsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Na want net als Hakuna/FF pik je er verder echt niet uit dat jij het dan weer bent
Wrong topic....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben 18Zullen we een keertje wat gaan drinken
Jij hebt FOK! helemaal niet nodig Richie, jij hebt de looks!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben 18Zullen we een keertje wat gaan drinken
Ik hoor vaak dat ik best arrogant kan kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je beetje eigenwijs kijkt ga je door voor 20!
Klinkt als textbook Deezertjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik best arrogant kan kijkenheb een leuke anekdote van laatst in de sportschool.
Ik zat met twee vriendinnen wat te drinken na onze wekelijkse workout sessie van een uur, en even verderop zst een jongen van een jaar of, ik schat 25. Hij zat me regelmatig aan te staren, een beetje met zo'n blik die Goofy ook heeft. Ik vond hem maar eng overkomen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Nja, op een gegeven moment keek ik nog eens die kant op en hij zat dus nog steeds te staren he. Toen gaf ik hem dus een best wel bitchy blik![]()
Even later kwam me vriend naar me toe, had hem verteld dat ik steeds werd aangestaard door een of andere creep. Zegt me vriend zo dat ie er wel even op af stapt als ie niet stopt. Toen heb ik me vriendinnen op hem afgestuurd en gevraagd wat ie nou eigenlijk van me moest. Me vriendinnen zeiden dat hij me wel knap vond, maar dat hij niet snapte wat ik met een oostblok type moest zoals me vriend.
Echt een rare kerel was dat
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik best arrogant kan kijkenheb een leuke anekdote van laatst in de sportschool.
Ik zat met twee vriendinnen wat te drinken na onze wekelijkse workout sessie van een uur, en even verderop zst een jongen van een jaar of, ik schat 25. Hij zat me regelmatig aan te staren, een beetje met zo'n blik die Goofy ook heeft. Ik vond hem maar eng overkomen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Nja, op een gegeven moment keek ik nog eens die kant op en hij zat dus nog steeds te staren he. Toen gaf ik hem dus een best wel bitchy blik![]()
Even later kwam me vriend naar me toe, had hem verteld dat ik steeds werd aangestaard door een of andere creep. Zegt me vriend zo dat ie er wel even op af stapt als ie niet stopt. Toen heb ik me vriendinnen op hem afgestuurd en gevraagd wat ie nou eigenlijk van me moest. Me vriendinnen zeiden dat hij me wel knap vond, maar dat hij niet snapte wat ik met een oostblok type moest zoals me vriend.
Echt een rare kerel was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |