CTRL A + CTRL DELquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:45 schreef probeer het volgende:
CTRL+C
CTRL+V
Goed topic. Origineel ook. Verrassend zeg.
Als je van nature niet zo bent, zou je die eigenschap nu ook niet hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom er langzaam maar zeker achter dat één van de naarste eigenschappen die een mens kan bezitten, namelijk jaloezie, zich ook bij mij voordoet en dat terwijl ik van nature niet zo ben.
.................quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
.................![]()
Het is wél moeilijk!![]()
Het is godverdomme wel moeilijk!![]()
HET IS WEL MOEILIJK!!![]()
Jij voelt je vast ook genegeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik neem het enkel op voor TS.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij voelt je vast ook genegeerd?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, wij nemen het enkel op voor TS.
Dat staat er. Waarom vraag je het?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, TS, ik ga zondag met mn vriendin uit eten voor Valentijnsdag. Voel je je nu jaloers?
Omdat hij het heeft over als hij mensen ziet. Met z'n ogen dus. Mij ziet hij niet, het is gewoon een opmerking van me. Die opmerking is 100% waar, maar dat weet Deezertje niet. Dus ik vraag het om te zien (als hij geen troll is) hoe ernstig het is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat staat er. Waarom vraag je het?
Waarom plaats je dit soort verhalen? Houd je van negatieve aandacht, Deezertje?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
.................![]()
Het is wél moeilijk!![]()
Het is godverdomme wel moeilijk!![]()
HET IS WEL MOEILIJK!!![]()
Nee. Echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt waar veel mannen voor dromen: vrijheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Met name het gebrek aan aandacht en/of relationeel gezien als eeuwige vrijgezel breken mij langzamerhand op.
Kun jij toch ook hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je hebt waar veel mannen voor dromen: vrijheid.
Heerlijk - ik ben jaloers op je.
Was je ooit aan vrouwen begonnen als je het opnieuw moest doen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet meer. Ik heb een vrouw, een ex-vrouw en vier kinderen.
Ik zou het anders doen. Zonder contact met vrouwen zou ik moeilijk kunnen leven, maar er zijn ook andere oplossing mogelijk dan trouwen, of samenwonen e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was je ooit aan vrouwen begonnen als je het opnieuw moest doen?
Onzekerheid speelt zeker mee. Ik ben niet zo van de borstklopperij of eens laten zien hoe goed ik wel niet ben. En dat (zelfvertrouwen) heb je toch een beetje nodig om een dame aan te spreken, te overtuigen of dom mee te lullen zodat ze je leuk vindt, of dat je haar interesse hebt gewekt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef Scuidward het volgende:
Misschien is het een leuk idee om eens een lijstje van je ergernissen bij te houden en daarmee naar een hulpverlener te gaan. Net als dat andere mensen een lijstje bijhouden van hun voedselpatroon en daarmee naar een diëtist gaan. Of een boodschappenlijstje en daarmee de supermarkt in gaan.
En misschien verwar je jaloezie met onzekerheid.
Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
Gast, je bent gewoon gestoord en eng en niemand wil een relatie met jou, begrijp dat toch eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |