Nouhouuuuuu meiden zijn best ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe dat nou niet hier anders wordt deezer boos dat ik nu ga blozen
Nee maar serieus, deezertje. Meiden krijgen altijd de schuld van jou, hoezo dat. Ik vind jou een beetje misgunnerig overkomen omdat jij er niet over beschikt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
We zijn wispelturig, soms hebben we onze momenten maar dat is het dan ook wel. Zo ingewikkeld is het allemaal echt niet hoor. Als jij als man al een goed praatje kunt aanknopen en gezellig overkomt en verzorgd uitziet, kom je al heel ver. Je moet het gewoon niet forceren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nouhouuuuuu meiden zijn best ingewikkeld hoor
Heb je wel eens een topic van deezertje gelezen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Trek je niks aan van kutreacties. Er zij er ook bij die wel serieus reageren.
Waarom lukt het niet om een date te regelen? Heb je weleens gedate?
Daar kan ik me wel in vinden inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn wispelturig, soms hebben we onze momenten maar dat is het dan ook wel. Zo ingewikkeld is het allemaal echt niet hoor. Als jij als man al een goed praatje kunt aanknopen en gezellig overkomt en verzorgd uitziet, kom je al heel ver. Je moet het gewoon niet forceren.
Volgens mij moet ik snel wat meer Deezertje topics doorlezenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef MsMessy het volgende:
Hoe bedoel je obsessief gedrag!! Dit is gewoon idioot aan het worden. Het is echt wachten op dat je doordraait en meiden gaat aanvallen omdat ze lachen, als je zo door gaat. Jij hebt niet één hulpverlener nodig, maar een hele inrichting! Doe er wat aan, want je gedachtegangen worden steeds meer psychopathisch.![]()
![]()
Kun je mijn vriendin ook meenemen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, TS, ik ga zondag met mn vriendin uit eten voor Valentijnsdag. Voel je je nu jaloers?
Mijn vriend en ik gaan zondag naar Deadpoolquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je mijn vriendin ook meenemen?
Dan ga ik naar Deadpool.
Wedden dat deezertje ook mee gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik gaan zondag naar Deadpool
Hij en syndroom zijn eng aan het worden ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef MsMessy het volgende:
Hoe bedoel je obsessief gedrag!! Dit is gewoon idioot aan het worden. Het is echt wachten op dat je doordraait en meiden gaat aanvallen omdat ze lachen, als je zo door gaat. Jij hebt niet één hulpverlener nodig, maar een hele inrichting! Doe er wat aan, want je gedachtegangen worden steeds meer psychopathisch.![]()
![]()
Ik ken hem overduidelijk niet zoals jullie hem blijkbaar kennen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je wel eens een topic van deezertje gelezen?
...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Alles, zelfs normale dingen, kan ik al teleurgesteld om worden.
quote:Meiden die glimlachen/oogcontact maken met een ander,
quote:meiden die hand in had lopen met hun partner,
quote:meid die met iemand aan het bellen is en daarbij glimlachen/verliefde blik hebben
quote:meiden die openbaar kussen
quote:meiden die knuffelen
quote:meiden die versierpogingen van andere jongens waarvan ik hoop dat ze mislukken etc.
quote:als ik zie dat anderen het wél samen gezellig hebben
Jij bent lekker gek en tegendraads. Je reageert rot als andere mensen vooral meeleven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ken hem overduidelijk niet zoals jullie hem blijkbaar kennen.
Maakt ook niet uit, ik reageer nooit rot, omdat anderen dat doen. Ik loop niet met de hele meute mee.
Echt hé. Ik dacht al ik ga echt om me heen kijken of er bleke gast naar stelletjes zit te staren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedden dat deezertje ook mee gaat.
Die zit op de rij achter je.
Zij is ook niet helemaal 100 punten, nee. Lees die pohi maar eens door. Vooral topics over haar vriend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent lekker gek en tegendraads. Je reageert rot als andere mensen vooral meeleven.
Ja nu je het zegt....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent lekker gek en tegendraads. Je reageert rot als andere mensen vooral meeleven.
Ik ook. En ik geloof dat jij en ik niet de enigen zullen zijn die iets leuks gaan doen met vriendin. Deezer, ga je al van:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, TS, ik ga zondag met mn vriendin uit eten voor Valentijnsdag. Voel je je nu jaloers?
Op zich wel mooi dat je niet zo snel meehuilt met de wolven in het bos, hoor.quote:
kennen je vrienden of andere mensen iemand die je zou kunnen daten?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Forceren werkt niet nee, ben ik al achter. Maar ook in de tijd dat ik niet op zoek was zo'n 5 jaar geleden zijn er niet spontaan dates gekomen.
Hij heeft geen vrienden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:43 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
kennen je vrienden of andere mensen iemand die je zou kunnen daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |