Jaloezie heeft ook goede kanten hoor. Het zorgt er voor dat je wat harder naar je einddoelen streeft. Maarja, dan moet je wel stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.
Jij wel ja, vieze trollquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
. Mensen geilen nou eenmaal op aandacht.
Broccoli heeft mij ontmoet, dus een troll ben ik niet en een geintje wil ik mijn leven ook niet noemenquote:
lol... het is gewoon verschrikkelijk met je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..
Je snapt het gewoon echt niet in het leven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Blablabla. Allemaal herhaling en blablabla.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg.
Is je scriptie al opgeschoten?
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg.
Is je scriptie al opgeschoten?
zou wel een oplossing zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van nietValt me nog mee dat geen heroine heeft geprobeerd om nog dieper in z'n zelf gegraven graf te vallen....
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
nee dat is bij hem stalken... dat wens je niemand toequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
En wat zegt dat over jou?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Je staart.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
En geen kritiek over haar rookgewoontes.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
Precies. Gewoon iets aardigs zeggen ipv je als een creep te gedragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En geen kritiek over haar/zijn rookgewoontes.
Beetje overdreven reactie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:43 schreef Bananenpap het volgende:
Jeetje, jaloers zijn omdat een meisje lacht aan de telefoon of oogcontact heeft met een andere jongen. Dat je daar überhaupt op let, echt ziekelijk, bah. Je denkt misschien dat het allemaal wel meevalt, maar zulke gedachtes zijn gewoon echt ziek, een normaal mens denkt niet zo.
Deezertje, doe jezelf een lol en zoek hulp. Vandaag of morgen breken die jaloerse frustraties op en ga je rare dingen doen.
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |