abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159868935
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Jaloezie heeft ook goede kanten hoor. Het zorgt er voor dat je wat harder naar je einddoelen streeft. Maarja, dan moet je wel stappen ondernemen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:03:47 #102
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_159872971
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.
pi_159874381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:03 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
pi_159874522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]
. Mensen geilen nou eenmaal op aandacht.
Jij wel ja, vieze troll
pi_159874577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:40 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Jij wel ja, vieze troll
Broccoli heeft mij ontmoet, dus een troll ben ik niet en een geintje wil ik mijn leven ook niet noemen :P
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:54:24 #106
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_159875009
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..
lol... het is gewoon verschrikkelijk met je.
Drama zonder vrouwelijke aandacht voor je... :O

Scriptie al klaar?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:57:14 #107
452762 Wh00pWh00p
pi_159875118
quote:

[..]

Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Je snapt het gewoon echt niet in het leven.
Iedereen hier heeft je al aan alle kanten willen helpen alleen komt het niet binnen bij je.
Dat flatgebouw (waar anderen een plaat hebben) wil maar niet neer gaan. Zolang dat niet aan de orde is wat heeft het voor zin om advies te vragen? Luisteren doe je toch nie
pi_159875164
quote:

[..]

Blablabla. Allemaal herhaling en blablabla.
pi_159875297
quote:

[..]

Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg. :r

Is je scriptie al opgeschoten?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:06:00 #110
452762 Wh00pWh00p
pi_159875386
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat dus....
pi_159875396
quote:

[..]

Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van niet :') Valt me nog mee dat geen heroine heeft geprobeerd om nog dieper in z'n zelf gegraven graf te vallen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159875407
quote:

[..]

Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:06:52 #113
452762 Wh00pWh00p
pi_159875408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van niet :') Valt me nog mee dat geen heroine heeft geprobeerd om nog dieper in z'n zelf gegraven graf te vallen....
zou wel een oplossing zijn...
pi_159875433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
pi_159875475
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:09:17 #116
452762 Wh00pWh00p
pi_159875481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

nee dat is bij hem stalken... dat wens je niemand toe
pi_159875488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat zegt dat over jou?

Begrijp je 't niet? Ga. Het. Huis. Uit. En log uit op FOK!. Je schiet hier niks op, behalve dat je nog triester (als t kan) overkomt.
pi_159875505
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
Je staart.
pi_159875509
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
pi_159875537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
En geen kritiek over haar rookgewoontes.
pi_159875538
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Je staart.
En dit ook.
pi_159875556
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Je staart.
pi_159875561
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

En geen kritiek over haar/zijn rookgewoontes.
Precies. Gewoon iets aardigs zeggen ipv je als een creep te gedragen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:12:38 #124
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_159875584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:43 schreef Bananenpap het volgende:
Jeetje, jaloers zijn omdat een meisje lacht aan de telefoon of oogcontact heeft met een andere jongen. Dat je daar überhaupt op let, echt ziekelijk, bah. Je denkt misschien dat het allemaal wel meevalt, maar zulke gedachtes zijn gewoon echt ziek, een normaal mens denkt niet zo.

Deezertje, doe jezelf een lol en zoek hulp. Vandaag of morgen breken die jaloerse frustraties op en ga je rare dingen doen.
Beetje overdreven reactie.

Jaloezie is een normale menselijke emotie. Ik kan me voorstellen dat je jaloers wordt op andere stellen, wanneer je zelf ongewild single bent. Ik weet heel zeker dat dit vaak voorkomt, omdat ik zelf genoeg mensen heb gesproken met hetzelfde probleem.

Voor de meeste mensen is er toch wel ergens een partner, maar soms heb je hulp nodig om die te vinden. Ze lopen meestal niet toevallig door je straat. Tegenwoordig is het makkelijkste hulpmiddel een datingsite. Ik heb daar ruime ervaring mee opgedaan tussen mijn twee huwelijken: het werkt perfect.
pi_159875596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest? :') Wat is een normale zin om iemand aan te spreken waar je eigenlijk niet mag praten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')