Jaloezie heeft ook goede kanten hoor. Het zorgt er voor dat je wat harder naar je einddoelen streeft. Maarja, dan moet je wel stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jaloezie is altijd een vorm van onzekerheid..
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Je kan jaloers zijn op iets wat een ander wel lukt, maar als je ziet dat een ander iets lukt wat jou niet lukt, kan dat je onzekerheid bevestigen of versterken. Gaat wel hand in hand nu je het zo aanstipt.
Jij wel ja, vieze trollquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
. Mensen geilen nou eenmaal op aandacht.
Broccoli heeft mij ontmoet, dus een troll ben ik niet en een geintje wil ik mijn leven ook niet noemenquote:
lol... het is gewoon verschrikkelijk met je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje toch? Zo eng ben ik in werkelijkheid niet, maar elke dag zonder vrouwelijke aandacht is er weer één..
Je snapt het gewoon echt niet in het leven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Blablabla. Allemaal herhaling en blablabla.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gebrek aan (positieve) bevestiging maakt een ieder onzeker, toch? Iedereen wil in dit leven ergens bijhoren, collega's hebben, niet het buitenbeentje zijn, dat je te pas en onpas tegen een bekende al je lief en leed mag uitstorten... Mensen geilen nou eenmaal op aandacht. Dus zo gek is dat niet, zeker niet als je het om je heen dagelijks ziet gebeuren. En dat storen aan glimlachen, bellen, samen hand in hand lopen is misschien wat overdreven, maar het is wel allemaal bevestiging van iets wat je zelf niet hebt en als het nooit is gebeurd is het lastig te bevatten dat dit nog gaat gebeuren over een hopelijk niet al te lange tijd. En het is niet dat ik niks geprobeerd heb, jarenlang op datingsite/apps en ook dates gehad, dus ook ik ervaar het gebrek aan aandacht wel als je voor de zoveelste keer niet geliked wordt op zo'n gebeuren.
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg.
Is je scriptie al opgeschoten?
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Topics kapen en overal janken en dan klagen over een gebrek aan aandacht.
Wat een zielig figuur ben jij zeg.
Is je scriptie al opgeschoten?
zou wel een oplossing zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is hem al meerdere malen gevraagd, en hij is er geen enkele keer op in gegaan. Dus reken maar van nietValt me nog mee dat geen heroine heeft geprobeerd om nog dieper in z'n zelf gegraven graf te vallen....
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
nee dat is bij hem stalken... dat wens je niemand toequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand dan eens aanspreken ipv je als een psycho te gedragen.
En wat zegt dat over jou?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online aandacht is niet te vergelijken met offline aandacht, twee werelden hé. Als ik deze site niet open heb ik 0 aandacht.
Je staart.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mij psycho gedraag offline? Juist een stil blaadje, maar dat zijn er zoveel.
En geen kritiek over haar rookgewoontes.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
Precies. Gewoon iets aardigs zeggen ipv je als een creep te gedragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En geen kritiek over haar/zijn rookgewoontes.
Beetje overdreven reactie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:43 schreef Bananenpap het volgende:
Jeetje, jaloers zijn omdat een meisje lacht aan de telefoon of oogcontact heeft met een andere jongen. Dat je daar überhaupt op let, echt ziekelijk, bah. Je denkt misschien dat het allemaal wel meevalt, maar zulke gedachtes zijn gewoon echt ziek, een normaal mens denkt niet zo.
Deezertje, doe jezelf een lol en zoek hulp. Vandaag of morgen breken die jaloerse frustraties op en ga je rare dingen doen.
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een keer iemand aanspreken ipv alleen te staren. En doe dat een beetje tactisch, dus geen kutopmerkingen over of haar haar wel echt rood is.
Nou....je hebt in eerdere topics al aangegeven dat je een meisje niet IRL aan durft te spreken maar dat je wel manieren weet om achter haar facebook te komen om haar daar vanuit het niets aan te spreken. You score pretty high up the psycho scale, dude. High enough to need an oxygen mask.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het bovenstaande in ieder geval niet. En het antwoord op deze vraag is al op 100000 manieren gegeven. Als je het niet snapt ga je maar een training social skills volgen, dat heb je zo te merken hard nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?Wat is een normale zin om iemand aan te spreken waar je eigenlijk niet mag praten?
Wtf!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....je hebt in eerdere topics al aangegeven dat je een meisje niet IRL aan durft te spreken maar dat je wel manieren weet om achter haar facebook te komen om haar daar vanuit het niets aan te spreken. You score pretty high up the psycho scale, dude. High enough to need an oxygen mask.
Ja heel triest maar helaas is dit wel de harde waarheid. Maar misschien moeten we hier gewoon mee stoppen want het wordt echt helemaal niks meer dit.quote:
Maar ze heeft me niet geaccepteerd, dus tja... niet geholpenquote:
Daarom, hij heeft gewoon professionele hulp nodig. Geen date, geen topic op Fok!, gewoon professionele hulp.quote:
Dudez what's wrong with you!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft me niet geaccepteerd, dus tja... niet geholpenEn op Viva e.d. lees je dat sommige meiden dat juist 'heel stoer' vinden. My ass, haha.
Hij is wel redelijk beyond help hoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom, hij heeft gewoon professionele hulp nodig. Geen date, geen topic op Fok!, gewoon professionele hulp.
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef DoubleDip het volgende:
TS je hebt een DM blokkade. Dat je het even weet.
Er is geen een standaardzin dat voor iedereen geldt. Met dat zinnetje geef je kritiek op haar en hoe ze d'r kleedt. Ja, dan lopen ze uiteraard voor je weg want zoiets zeg je niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey, Heb je het nog niet koud genoeg met je mini-rokje en panty's terwijl 't buiten vriest?Wat is een normale zin om iemand aan te spreken waar je eigenlijk niet mag praten?
Omdat hij ook op Fok! willekeurige dames via dm benadert uit het niksquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft me niet geaccepteerd, dus tja... niet geholpenEn op Viva e.d. lees je dat sommige meiden dat juist 'heel stoer' vinden. My ass, haha.
Als ik zeg: houd je van zoete of zoute drop? dan zal ze wss denken: dude, vanwaar ineens die vraag? Waar wil je naartoe?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er is geen een standaardzin dat voor iedereen geldt. Met dat zinnetje geef je kritiek op haar en hoe ze d'r kleedt. Ja, dan lopen ze uiteraard voor je weg want zoiets zeg je niet.
Maar dat dringt niet tot jouw botte hersens door...
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar:
Zoek. Een. Psycholoog. Op.
Die kan je helpen.
Mij benaderde die net ook maar ik ben geen damequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij ook op Fok! willekeurige dames via dm benadert uit het niks
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDipquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van wat ik opmaak uit z'n gedrag hier heb ik dat idee ook. Maar ik ben geen psycholoog.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is wel redelijk beyond help hoor...
Omdat ie stalkerige shit stuurt waar ik niet om heb gevraagd en ook niet op ga reageren via DM.quote:
Dat jij geen social skills hebt en je daar iets aan moet doen ipv hier huilen en een storm aan nieuwe topics met hetzelfde verhaal en hetzelfde gejank te openen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik zeg: houd je van zoete of zoute drop? dan zal ze wss denken: dude, vanwaar ineens die vraag? Waar wil je naartoe?
DM's lekken, goed bezig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDip
Doe eens niet zo negatief. Jij doet net of je alles beter weet maar het enige wat je doet is op mijn posts reageren. Ik lees nergens succesverhalen van jezelf of hoe jij met jongens omgaat, wat je van ze accepteert e.d.?
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDip
Doe eens niet zo negatief. Jij doet net of je alles beter weet maar het enige wat je doet is op mijn posts reageren. Ik lees nergens succesverhalen van jezelf of hoe jij met jongens omgaat, wat je van ze accepteert e.d.?
Jatoch.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
DM's lekken, goed bezig.
Ja dat slaat ook werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik zeg: houd je van zoete of zoute drop? dan zal ze wss denken: dude, vanwaar ineens die vraag? Waar wil je naartoe?
Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
DM's lekken, goed bezig.
Viva.... dat doet hetquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh jee. Verbaast me dit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus elke context is geen context?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook werkelijk nergens op.
Vraag moet in de context en bij het moment passen. Aangezien jj nul ervaring met mensen of sociale vaardigheden hebt is dat kansloos
Alberto Stegeman ingeschakeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Omdat ie stalkerige shit stuurt waar ik niet om heb gevraagd en ook niet op ga reageren via DM.
Waarom wil jij dit soort dingen van DD weten?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouderquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezertje -> DoubleDip
Ik denk dat jij context, moment en wat gepast is niet kan inschatten inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus elke context is geen context?
Ze doet of ze het allemaal beter weet, maar nergens blijkt waaruit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom wil jij dit soort dingen van DD weten?
Zij heeft geen hulp nodig, anders had ze wel een topic geopend. Verder komt ze over als een volwassen iemand. Jij niet.
Awwquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouderEn ik heb een vriendin trouwens
Hoe ik haar ontmoet heb? Op een feestje. Hoe ik haar aansprak? Ik vroeg of ze twee stappen opzij kon zodat ik een drankje uit de koelkast kon pakken. In plaats daarvan pakte zij het voor mij uit de koelkast en daaruit kwam een gesprek voort. Niks meer, niks minder.
Thanksquote:
Hier is maar één gepaste reactie op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze doet of ze het allemaal beter weet, maar nergens blijkt waaruit.
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatiefquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij context, moment en wat gepast is niet kan inschatten inderdaad
Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouderEn ik heb een vriendin trouwens
Hoe ik haar ontmoet heb? Op een feestje. Hoe ik haar aansprak? Ik vroeg of ze twee stappen opzij kon zodat ik een drankje uit de koelkast kon pakken. In plaats daarvan pakte zij het voor mij uit de koelkast en daaruit kwam een gesprek voort. Niks meer, niks minder.
Niet iedereen dumpt zijn shit hier op het forum. Jij blijkbaar wel, en als men je wilt helpen geef je niet thuis....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen of ze doet alsof ze het beter weet, maar ik neem aan dat ze haar zaken wel op het rijtje heeft en ze zag jouw topics. Ze probeerde je te helpen (net als de andere users). Vervolgens negeer jij haar (en de rest), heb je schijt aan wat er gezegd wordt en ga je verder huilen in danwel hetzelfde topic danwel een nieuw topic.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, jij kunt niet tegen kritiek. En nu is het wel een beetje een flame war geworden, maar in het begin reageerde iedereen met begrip en veel, heeeeel veel tips op je. Je hebt er geen ene flikker mee gedaan alleen, daarom reageren mensen nu zo op je. Eigen schuld kerel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatief)
Ja dit dus. Ik begon met reageren met de oprechte bedoeling om tips en advies te geven, maar door dequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen of ze doet alsof ze het beter weet, maar ik neem aan dat ze haar zaken wel op het rijtje heeft en ze zag jouw topics. Ze probeerde je te helpen (net als de andere users). Vervolgens negeer jij haar (en de rest), heb je schijt aan wat er gezegd wordt en ga je verder huilen in danwel hetzelfde topic danwel een nieuw topic.
Los daarvan: sowieso weet iedereen het hier beter dan jij...
Dat denken gaat je keer op keer verkeerd af.... heb je dat nog steeds niet in de gaten?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatief)
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?
Nou, ik ben geen enge stalker die stil in een hoekje staat te staren en niks zegt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?
Dat maakt natuurlijk geen flikker uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.
Is dat laatste jou ooit weleens gelukt? Ben je uberhaupt weleens op een feestje geweest?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.
Je snapt heus wel dat ik het enigszins sarcastisch bedoelde?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen enge stalker die stil in een hoekje staat te staren en niks zegt, bijvoorbeeld.En ze is niet lelijk, verre van zelfs. Lang zwart haar en een wipneusje
En een prachtige glimlach
Ik ben vergeleken met jou dan ook gewoon Don fucking Draper geloof ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Excusez moiquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Je snapt heus wel dat ik het enigszins sarcastisch bedoelde?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:32 schreef Molo het volgende:
Nu is hij jaloers, ookal is hij dat van nature niet
Dan geef je toe dat je leven deels mislukt bent. Ik hoop nog altijd op nieuwe contacten via nieuw werk of hobby straks.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:31 schreef sibella2 het volgende:
Andere invalshoek, deezer, waarom geen psychologische hulp?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef xPressie het volgende:
Deezertje, wat zoek je in een meisje?
Heb ik al heel vaak opgenoemd. Maar naast de standaard dingen als lief, aardig, eerlijk, ook iemand die op 't zelfde denkniveau zit, die graag nieuwe dingen uitprobeert, van reizen houdt e.d. Iemand om samen leuke dingen mee te ondernemen en die mij neemt zoals ik ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef xPressie het volgende:
Oooooooooooh, don't even go therequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef xPressie het volgende:
Welk werk als je je scriptie niet eens af hebt en je de skills niet hebt om aan de slag te gaan in de boze wereld?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan geef je toe dat je leven deels mislukt bent. Ik hoop nog altijd op nieuwe contacten via nieuw werk of hobby straks.
Als niemand weet wie ik ben hoef ik niks te verwachten dit weekend nee...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ga zondag iemand op date vragen
En jij Deez? En waarom niet denk je?
Je geeft juist aan dat je wel aan jezelf wilt werken. Die nieuwe contacten komen niet op je af lopen en zolang jij niks anders kan doen dan een beetje creepy staren of awkward manieren bedenken om iemand aan te spreken kom je geen steek verder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan geef je toe dat je leven deels mislukt bent. Ik hoop nog altijd op nieuwe contacten via nieuw werk of hobby straks.
Da's behoorlijk wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik al heel vaak opgenoemd. Maar naast de standaard dingen als lief, aardig, eerlijk, ook iemand die op 't zelfde denkniveau zit, die graag nieuwe dingen uitprobeert, van reizen houdt e.d. Iemand om samen leuke dingen mee te ondernemen en die mij neemt zoals ik ben.
Jouw leven is op het moment al deels mislukt, en als je niks doet is het binnenkort volledig mislukt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik vind mezelf aardig gelukt. Echt! Beter dan aardig zelfs, een hoop mensen delen die mening.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En waarom niet denk je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als niemand weet wie ik ben hoef ik niks te verwachten dit weekend nee...
En andersom ga ik ook niemand vragen... dan moet je elkaar toch al wat beter kennen of vaker gesproken hebben.
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik al heel vaak opgenoemd. Maar naast de standaard dingen als lief, aardig, eerlijk, ook iemand die op 't zelfde denkniveau zit, die graag nieuwe dingen uitprobeert, van reizen houdt e.d. Iemand om samen leuke dingen mee te ondernemen en die mij neemt zoals ik ben.
Ga dan zelf eens reizen en dingen ondernemen, dan vind je die mensen ook. Het is best logisch hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
heb je het geluk dat Deezertje geen DM meer kan sturen...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Welk werk als je je scriptie niet eens af hebt en je de skills niet hebt om aan de slag te gaan in de boze wereld?
Hobby straks? Welke? Waarom straks?
Jouw leven is ook (deels) mislukt, en dat geef je ook indirect toe met je topics en gehuil. Waarom wel hier en niet daar, bij iemand die jou echt kan helpen?
Wij kunnen dat niet.
Hou je ook van dingen ondernemen en accepteer je Deez zoals hij is?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig, eerlijk, heb hbo denkniveau en houd van reizen. En nu?
Heb je er eerder gelopen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)
je doet er alleen geen reet mee.... nee goed bezig hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe zo'n iemand werkt en concrete hulp kan die niet bieden. Alleen zelfreflectie e..d waar het probleem zit (maar dat weet ik al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |