abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159875869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat hij ook op Fok! willekeurige dames via dm benadert uit het niks :')
Oh jee. Verbaast me dit?
pi_159875899
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat slaat ook werkelijk nergens op.

Vraag moet in de context en bij het moment passen. Aangezien jj nul ervaring met mensen of sociale vaardigheden hebt is dat kansloos
Dus elke context is geen context?
pi_159875906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Omdat ie stalkerige shit stuurt waar ik niet om heb gevraagd en ook niet op ga reageren via DM.
Alberto Stegeman ingeschakeld.
pi_159875919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.
Waarom wil jij dit soort dingen van DD weten?
Zij heeft geen hulp nodig, anders had ze wel een topic geopend. Verder komt ze over als een volwassen iemand. Jij niet.
pi_159875920
BTW Deezer heeft het tips geven trouwens zelf verpest. Ik gaf sociale tips in deel 1 maar door zijn gejank is dat deel nu (terecht) gesloten. Jammer voor de andere users die er iets aan konden hebben.
pi_159875931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deezertje -> DoubleDip

Doe eens niet zo negatief. Jij doet net of je alles beter weet maar het enige wat je doet is op mijn posts reageren. Ik lees nergens succesverhalen van jezelf of hoe jij met jongens omgaat, wat je van ze accepteert e.d.?
Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouder :D En ik heb een vriendin trouwens :) Hoe ik haar ontmoet heb? Op een feestje. Hoe ik haar aansprak? Ik vroeg of ze twee stappen opzij kon zodat ik een drankje uit de koelkast kon pakken. In plaats daarvan pakte zij het voor mij uit de koelkast en daaruit kwam een gesprek voort. Niks meer, niks minder. :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:22:57 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159875950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus elke context is geen context?
Ik denk dat jij context, moment en wat gepast is niet kan inschatten inderdaad
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159875955
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Waarom wil jij dit soort dingen van DD weten?
Zij heeft geen hulp nodig, anders had ze wel een topic geopend. Verder komt ze over als een volwassen iemand. Jij niet.
Ze doet of ze het allemaal beter weet, maar nergens blijkt waaruit.
pi_159875970
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe ik met jongens omga? Mannen bedoel je, neem ik aan, ik ben al wat ouder :D En ik heb een vriendin trouwens :) Hoe ik haar ontmoet heb? Op een feestje. Hoe ik haar aansprak? Ik vroeg of ze twee stappen opzij kon zodat ik een drankje uit de koelkast kon pakken. In plaats daarvan pakte zij het voor mij uit de koelkast en daaruit kwam een gesprek voort. Niks meer, niks minder. :)
Aww O+
pi_159875985
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Alberto Stegeman ingeschakeld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier is maar één gepaste reactie op.

:')
pi_159876013
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij context, moment en wat gepast is niet kan inschatten inderdaad
Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatief :P)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:24:55 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159876017
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:24:57 #163
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_159876019
quote:

[..]

Niet iedereen dumpt zijn shit hier op het forum. Jij blijkbaar wel, en als men je wilt helpen geef je niet thuis....
pi_159876032
quote:

[..]

Ik kan niet oordelen of ze doet alsof ze het beter weet, maar ik neem aan dat ze haar zaken wel op het rijtje heeft en ze zag jouw topics. Ze probeerde je te helpen (net als de andere users). Vervolgens negeer jij haar (en de rest), heb je schijt aan wat er gezegd wordt en ga je verder huilen in danwel hetzelfde topic danwel een nieuw topic.

Los daarvan: sowieso weet iedereen het hier beter dan jij...
pi_159876033
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar daar is toch niks stalkerigs aan? Ze kan niet tegen kritiek blijkt.
Nee, jij kunt niet tegen kritiek. En nu is het wel een beetje een flame war geworden, maar in het begin reageerde iedereen met begrip en veel, heeeeel veel tips op je. Je hebt er geen ene flikker mee gedaan alleen, daarom reageren mensen nu zo op je. Eigen schuld kerel.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:25:30 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159876040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik probeer de standaard gesprekken zoals het weer 'koud he' of vertraging 'zo, de bus is ook nooit op tijd!' juist te vermijden omdat ze zo standaard zijn dat de ander ook denkt: hier zoek ik niks achter. Ik wil op een ludieke manier indruk maken (niet negatief :P)
:') :') :')
pi_159876117
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen of ze doet alsof ze het beter weet, maar ik neem aan dat ze haar zaken wel op het rijtje heeft en ze zag jouw topics. Ze probeerde je te helpen (net als de andere users). Vervolgens negeer jij haar (en de rest), heb je schijt aan wat er gezegd wordt en ga je verder huilen in danwel hetzelfde topic danwel een nieuw topic.

Los daarvan: sowieso weet iedereen het hier beter dan jij...
Ja dit dus. Ik begon met reageren met de oprechte bedoeling om tips en advies te geven, maar door de :r reacties begon mijn geduld op te raken. Tsja, wat had je dan verwacht? Alleen in deel 1 krijg ik er hier en daar nog een sociale tip tussen maar verder is het praten tegen een flatgebouw.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:27:45 #168
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_159876141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat denken gaat je keer op keer verkeerd af.... heb je dat nog steeds niet in de gaten?
pi_159876147
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Deezer modus: ik ben jaloers! Zou je wel kunnen slaan omdat het jou zo makkelijk af gaat. Of je hebt gewoon een vrouw geaccepteerd die lager staat en lelijker is dan jij, de eerste de beste die je aandacht gaf. Dat moet haast wel, want wat heb jij nou meer te bieden dan ik?
Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.
pi_159876171
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, ik ben geen enge stalker die stil in een hoekje staat te staren en niks zegt, bijvoorbeeld. :P En ze is niet lelijk, verre van zelfs. Lang zwart haar en een wipneusje :@ En een prachtige glimlach O+
pi_159876203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, zoals hij 't brengt gaat 't wel makkelijk. Hoe kwam je op dat feestje? Wat voor feestje was 't? Wat voor soort mensen waren er (stelletjes of juist veel alleenstaanden). En natuurlijk nummers uitwisselen na die avond en dan contact warmhouden e.d.
Dat maakt natuurlijk geen flikker uit.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:29:32 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159876212
quote:

[..]

Is dat laatste jou ooit weleens gelukt? Ben je uberhaupt weleens op een feestje geweest?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:30:34 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159876250
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, ik ben geen enge stalker die stil in een hoekje staat te staren en niks zegt, bijvoorbeeld. :P En ze is niet lelijk, verre van zelfs. Lang zwart haar en een wipneusje :@ En een prachtige glimlach O+
Je snapt heus wel dat ik het enigszins sarcastisch bedoelde? :D
pi_159876282
quote:

[..]

Ik ben vergeleken met jou dan ook gewoon Don fucking Draper geloof ik.

Hoe ik op dat feestje kwam? Ik werd uitgenodig. Blijkbaar waarderen sommige mensen mijn aanwezigheid.
Feestje was een house warming/verjaardag.
Allerlei soorten mensen, ik telde meer dan 10 verschillende nationaliteiten. Singles en stelletjes door elkaar heen.

En nu?
pi_159876292
Andere invalshoek, deezer, waarom geen psychologische hulp?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')