Het sluit aan op mijn belevingen, ineens ga je niet meer om met mensen waar je dagelijks mee omgaat. Ieder gaat zijn eigen weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef DoubleDip het volgende:
R&P / In een zwart gat vallen na het afstuderen
Op een topic van 3 jaar oud reageren.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met hem gaat, maar als hij al zo lang niet meer online is geweest op Fok!, heeft het niet veel nut om daarnaar te vragen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het sluit aan op mijn belevingen, ineens ga je niet meer om met mensen waar je dagelijks mee omgaat. Ieder gaat zijn eigen weg.
Hoezo ineens ga je niet meer om met die mensen? Dat heb je nog altijd (deels) zelf in de hand.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het sluit aan op mijn belevingen, ineens ga je niet meer om met mensen waar je dagelijks mee omgaat. Ieder gaat zijn eigen weg.
Ik heb je al lang een DM gestuurd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:19 schreef Piper. het volgende:
Je mag wel vriendelijker zijn in je editten, motorbloem. Met norse reacties krijg je gezeik terug.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb je al lang een DM gestuurd.
Dat dus. Niet anderen de schuld geven van zaken die je zelf veroorzaakt. Dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb de rest ook gelezen hoor, maar als je dan dergelijke uitspraken doet leg je daar de simpelweg de aandacht op.
Het zegt vaak toch iets over iemand denkwijze aangezien je het met de woorden moet doen die men neertypt. Dus evt sarcasme of ernstigheid / of juist niet.. is er dan niet uit te halen.
Ik geef niemand de schuld, ik zeik ook niet dat het dicht is. Ik wilde enkel toelichten, en het is altijd jammer als mensen op twee zinnen afstormen en de rest negeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Niet anderen de schuld geven van zaken die je zelf veroorzaakt. Dat is een beetje jammer.
Mag het topic weer open? Aansluiting aka De Sleur.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Copycat het volgende:
Je zet die suffe zinnen er niet voor niets in.
Dus, wil je niet dat lezers erover vallen: doe die rare toevoegingen dan ook niet. Sim-pel.
Je bent met je verkeerde alias ingelogdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mag het topic weer open? Aansluiting aka De Sleur.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:39 schreef Koral het volgende:
[..]
Je bent met je verkeerde alias ingelogd
Is het niet al overduidelijk dat het de TS niet om de verhalen van anderen te doen is? Ik vind het eigenlijk best een beetje sneu voor de mensen die nu toch serieus op de vraag in de OP reageren...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Zodra het die kant opgaat, is het einde oefening.
O.k., o.k... wedje leggen op de hoeveelheid reacties van Deezertje op de posts van anderen dan maar?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:58 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze dat wel overleven. En ga dan ook geen topic bij voorbaat op
slot gooien.
geef hem dan zijn eigen plekje.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:12 schreef R-K het volgende:
Deezertje vervuilt weer het datingstappenplan deel 1, kan zijn topic-reeks aansluiting niet heropend worden zodat hij daar zijn gedachtespinsels kan posten?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Bij je professionele hulp, want het is een kapotte plaat.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:47 schreef Deezertje het volgende:
Waar valt 'wel of niet aanspreken' en 'zijn er signalen?' en 'aardig vs. écht aardig (horeca, receptie, winkels)' dan wel onder?
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
geef hem dan zijn eigen plekje.
De Sleur aka Aansluiting moet weer open
Moest grinniken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Bij je professionele hulp, want het is een kapotte plaat.
Dat bleek te kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
R&P / In therapie
R&P / In therapie #2
Kan iemand het even reeksen?
Mede opa, waar zie jij in die tweede link mij iets zeggen over de lengte van een geslachtsdeel. De man vertelt dat hij 2 meter groot is en ik schrijf dat dat in zijn voordeel is omdat vrouwen houden van grote, lange mannen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nou ik heb je wall of text voor deze edit even doorgelezen en ik kan die edit wel begrijpen. Je gaat namelijk niet in op het topic maar begint een heel relaas over wat jij wel of niet met je vrouw doet en tegen wie je wel of niet liegt en dan heb ik vast nog het een en ander over het hoofd gezien.
In dit topic is een reactie van je verwijderd waarin je het ineens hebt over de lengte van een geslachtsdeel terwijl het topic daar totaal niet over gaat. Compleet irrelevant dus.
Samengevat: Dat noemen we offtopic. Het voegt niets toe aan het onderwerp en dan loop je dus het risico, zeker in een serieus forum als R&P, dat je reactie wordt verwijderd.
Mede opa, De eerste link waar je naar verwijst is leeg. Dan moet je wel mijn tekst erbij zetten of mijn tekst weer hangen aan die link. Zo kan men dan nagaan, inclusief ik zelf, of mijn tekst inderdaad zoals jij stelt, en zoals CC stelt, niet ingaat op het topic. En dan zeg je :dat hele relaas, hebben jullie ergens staan hoe lang een bijdrage maximaal mag zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nou ik heb je wall of text voor deze edit even doorgelezen en ik kan die edit wel begrijpen. Je gaat namelijk niet in op het topic maar begint een heel relaas over wat jij wel of niet met je vrouw doet en tegen wie je wel of niet liegt en dan heb ik vast nog het een en ander over het hoofd gezien.
In dit topic is een reactie van je verwijderd waarin je het ineens hebt over de lengte van een geslachtsdeel terwijl het topic daar totaal niet over gaat. Compleet irrelevant dus.
Samengevat: Dat noemen we offtopic. Het voegt niets toe aan het onderwerp en dan loop je dus het risico, zeker in een serieus forum als R&P, dat je reactie wordt verwijderd.
Wat jij van mijn bijdrage vindt is helemaal niet van belang want "een hoop gejank" is niet een meetbaar iets. Wat jij gejank vindt kan een ander gigantisch goed vinden en erg veel aan hebben. Dat je CC een goede moderator vindt? Nou, ik dus niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:03 schreef habitue het volgende:
Overigens vind ik CC een goede mod en jouw topic een hoop gejank.
Eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef Etsu het volgende:
Kan er dan ook worden op toegezien dat het niet een Deezertje-topic wordt? Moest vanmorgen even 160 reacties over/van Deezertje doorlezen terwijl het topic over syndroom gaat.
Dit keer ben ik onschuldig.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Zodra het die kant opgaat, is het einde oefening.
Bedankt voor de reminder.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:02 schreef Re het volgende:
ja wat zij zegt en zo, en daarnaast idd een oproep om als dat die kant op gaat gewoon niet op te reageren, maar we zullen er in #3 wat meer bovenop zitten als dat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef syndroom het volgende:
[..]Tegen die tijd kan je beter gewoon een nieuw topic openen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat onwenselijk gedrag minder erg is dan voeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom mag die vervuiling in stap 1 toch doorgaan ondanks waarschuwingen?
Hier maar even.. Iets in deze post klopt niet. Er wordt consequent door 1 user gekloot in het topic en dan wordt er gedreigd met een slotje voor het hele topic?!quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:03 schreef Copycat het volgende:
Klaar!
Doorgaan is een slotje voor onbepaalde tijd. Dit is een constructief topic, geen gemijmertopic van een user die niet verderkomt. Dat claimen van dit topic en voeden van die user schrikt anderen af en is een constante frustratie voor een groot deel van de userbase.
De oorzaak van het voeren ligt nog steeds bij dezelfde user.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:11 schreef Copycat het volgende:
Er wordt ook consequent gevoerd.
En er worden ook notes gezet. Bij emmers en bij emmervullers. Maar dweilen met een kraan open gaat 'm vandaag niet worden.
Of mensen zouden ook een hand in eigen boezem kunnen steken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:
De oorzaak van het voeren ligt nog steeds bij dezelfde user.
Neem de oorzaak weg en er zal niet meer gevoerd worden in het betreffende topic.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of mensen zouden ook een hand in eigen boezem kunnen steken.
Hoe dan ook. Het is zoals het is, ik ben vanmiddag enorm druk, dus hoop dat er straks niet weer tig TR's en off topics staan. Dan hoeft er ook niets tijdelijk dicht.
Want de afgelopen maanden blijkt dit mantra zo goed te werken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Voer iets niet meer, en het zal het niet overleven.
Echt, zo geen zin in dit soort gelazer, van beide kanten. Hand, eigen boezem, allemaal.
Reageerders op zijn posts zijn mede-veroorzakers. Want hij kan moeilijk paginas tegen zichzelf praten. Overigens zijn zijn topics vaak een hit, dus hoe graag wil men hem eigenlijk de mond snoeren? Of geldt dat laatste alleen voor een groep users?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neem de oorzaak weg en er zal niet meer gevoerd worden in het betreffende topic.
Iets met zachte heelmeesters.
Hij blijft gewoon doorposten, volg het maar eens. Posts worden weg geedit en de volgende dag post hij gewoon weer een soortgelijk verhaal. Rinse repeat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef Piper. het volgende:
[..]
Reageerders op zijn posts zijn mede-veroorzakers. Want hij kan moeilijk paginas tegen zichzelf praten. Overigens zijn zijn topics vaak een hit, dus hoe graag wil men hem eigenlijk de mond snoeren? Of geldt dat laatste alleen voor een groep users?
Dit is de voornaamste reden waarom ik erop reageer. Hoop vooral dat er andere minder sociaal personen het lezen en uit de tips van anderen halen wat ze dus zouden kunnen doen (maar niet (durven te) posten ivm Deezer).quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
ensen zullen altijd blijven reageren op dat soort posts. Al is het maar om te ontkrachten wat er in staat voor andere mensen die met soortgelijke problemen worstelen.
Denk je dat mensen wegblijven ja?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is de voornaamste reden waarom ik erop reageer. Hoop vooral dat er andere minder sociaal personen het lezen en uit de tips van anderen halen wat ze dus zouden kunnen doen (maar niet (durven te) posten ivm Deezer).
Weet wel zeker.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Denk je dat mensen wegblijven ja?
Jij hebt niet alleen heel veel problemen met het maken van contact, ondanks al je onzekerheden vind jij jezelf ook te goed voor heel veel dingen en heel veel mensen. Misschien daar eens aan gaan werken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:34 schreef Deezertje het volgende:
Sorry. Deze materie blijft gewoon ontzettend lastig. Ik denk over sociaal contact te veel na, ondermijn mijn spontaniteit en ben mijn eigen probleem. En zelfs.professionele hulp kunnen geen vrienden of dates uit hun hoed toveren.
Hou maar op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij hebt niet alleen heel veel problemen met het maken van contact, ondanks al je onzekerheden vind jij jezelf ook te goed voor heel veel dingen en heel veel mensen. Misschien daar eens aan gaan werken?
'Beggars can't be choosers' en hoewel jij een enorme 'beggar' bent, ben je ook een enorme 'chooser'...
Zijn reeks is dichtgegooid met een reden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:08 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom zijn reeks dan is dichtgegooid. Dat vond ik namelijk de beste oplossing. Zodra zijn topics worden dichtgegooid gaat hij andere topics kapen. Toen hij zijn eigen topic had gebeurde dat niet/zelden. Dat zijn reeks uit oneindig geëmmer bestaat zal zeker zo zijn, maar dan nog is iedereen zo vrij om daar op te reageren of niet, dat is volgens mij ook een beetje de insteek van een forum.
Ja, dus ga maar weer hierheen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op FOK! ook heel veel aandacht genereert (en ja, zelf ben ik bij tijd en wijle ook één van de 'ramptoeristen'), maar echt niet op een voor jou goede manier. Alleen daarom al zou je echt eens moeten ophouden met posten op de manier waarop je dat nu al tijdenlang doet. Jij bereikt hier echt he-le-maal niks mee. Het houdt jouw problemen alleen maar in stand. Jij moet hard aan de slag met jezelf, maar doe dat op een andere manier en/of buiten FOK! om. Ik heb al een paar keer laten weten/merken jou in het geheel niet sympathiek te vinden, maar toch schrijf ik het bovenstaande met de beste intenties...quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op FOK! ook heel veel aandacht genereert (en ja, zelf ben ik bij tijd en wijle ook één van de 'ramptoeristen'), maar echt niet op een voor jou goede manier. Alleen daarom al zou je echt eens moeten ophouden met posten op de manier waarop je dat nu al tijdenlang doet. Jij bereikt hier echt he-le-maal niks mee. Het houdt jouw problemen alleen maar in stand. Jij moet hard aan de slag met jezelf, maar doe dat op een andere manier en/of buiten FOK! om. Ik heb al een paar keer laten weten/merken jou in het geheel niet sympathiek te vinden, maar toch schrijf ik het bovenstaande met de beste intenties...
Maar goed, voor de rest ga ik maar (weer) het hierboven aan mij gegeven advies van onze lieftallige Lienekienopvolgen...
Ja, ik kom niet meer in die reeks omdat ik geen zin heb om iedere dag jouw gemekker te moeten lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |