IK weet niet of dit de juiste plaats is maar wil mij beklagen over Copycat, die herhaaldelijk mijn posts delete! Onder in mijn ogen het mom van niet on topic (dat doen anderen dus echt nooit alleen ik) en datvze te lang zijn. Hebben jullie ergens een regel over de toegestane lengte van de bijddrages.
Dit is mijn reaktie op mijn laatste door CC weer verwijderde post:
Ja, dat verwachtte ik al, Copycat. Weer mijn tekst weg. Wat je niet bevalt is oeverloos en niet on topic. Wat is er niet on topic als ik zeg dat ik respecct en privay wil in mijn relatie en ik wil aangeven wanneer je in mijn spullen mag snuffelen. (Nav sex, condoom in bveurs gevonden)
Deze antipathie is begonnen toen ik op een "bijdrage" van haar ..... dat vind ik kutsaai, afkeurend reageerde. Als een moderator zich al verlaagt tot zulk een taalgebruik !! Als een puber jongen dat nou schrijft, maar een volwassen vrouw die moderator is. Ik denk dan ook dat hier de oorzaak ligt van de persoonlijke afkeer van CC van mij.
Ik verwijt jou (Copycat) een persoonlijke antipathie en hetze tegen mij en dat je je "positie" als moderator misbruikt om andere meningen dan de jouwe en de gangbare te verwijderen! En dan vooral bij mijn bijdrages.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!