abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2016 @ 19:51:31 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160745113
IK weet niet of dit de juiste plaats is maar wil mij beklagen over Copycat, die herhaaldelijk mijn posts delete! Onder in mijn ogen het mom van niet on topic (dat doen anderen dus echt nooit alleen ik) en datvze te lang zijn. Hebben jullie ergens een regel over de toegestane lengte van de bijddrages.

Dit is mijn reaktie op mijn laatste door CC weer verwijderde post:

Ja, dat verwachtte ik al, Copycat. Weer mijn tekst weg. Wat je niet bevalt is oeverloos en niet on topic. Wat is er niet on topic als ik zeg dat ik respecct en privay wil in mijn relatie en ik wil aangeven wanneer je in mijn spullen mag snuffelen. (Nav sex, condoom in bveurs gevonden)

Deze antipathie is begonnen toen ik op een "bijdrage" van haar ..... dat vind ik kutsaai, afkeurend reageerde. Als een moderator zich al verlaagt tot zulk een taalgebruik !! Als een puber jongen dat nou schrijft, maar een volwassen vrouw die moderator is. Ik denk dan ook dat hier de oorzaak ligt van de persoonlijke afkeer van CC van mij.

Ik verwijt jou (Copycat) een persoonlijke antipathie en hetze tegen mij en dat je je "positie" als moderator misbruikt om andere meningen dan de jouwe en de gangbare te verwijderen! En dan vooral bij mijn bijdrages.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160745187
Dit topic is over een minuut verdwenen, let maar op.
  donderdag 17 maart 2016 @ 19:55:56 #4
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160745261
Eerlijk gezegd denk ik dat ook !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160745273
Cc handhaaft gewoon het beleid, heeft niks met censuur te maken

R&P moderators zitten ook redelijk op een lijn voor zover ik kan zien.
pi_160745469
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160745506
Overigens vind ik CC een goede mod en jouw topic een hoop gejank.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Forum Admin donderdag 17 maart 2016 @ 20:04:19 #8
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_160745516
Nou ik heb je wall of text voor deze edit even doorgelezen en ik kan die edit wel begrijpen. Je gaat namelijk niet in op het topic maar begint een heel relaas over wat jij wel of niet met je vrouw doet en tegen wie je wel of niet liegt en dan heb ik vast nog het een en ander over het hoofd gezien.
In dit topic is een reactie van je verwijderd waarin je het ineens hebt over de lengte van een geslachtsdeel terwijl het topic daar totaal niet over gaat. Compleet irrelevant dus.

Samengevat: Dat noemen we offtopic. Het voegt niets toe aan het onderwerp en dan loop je dus het risico, zeker in een serieus forum als R&P, dat je reactie wordt verwijderd.
pi_160745526
Totaal geen last van. 1x een post van mij verwijderd met logische verklaring.
pi_160745726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:51 schreef LeesFoknl het volgende:
IK weet niet of dit de juiste plaats is maar wil mij beklagen over Copycat, die herhaaldelijk mijn posts delete! Onder in mijn ogen het mom van niet on topic (dat doen anderen dus echt nooit alleen ik) en datvze te lang zijn. Hebben jullie ergens een regel over de toegestane lengte van de bijddrages.

Dit is mijn reaktie op mijn laatste door CC weer verwijderde post:

Ja, dat verwachtte ik al, Copycat. Weer mijn tekst weg. Wat je niet bevalt is oeverloos en niet on topic. Wat is er niet on topic als ik zeg dat ik respecct en privay wil in mijn relatie en ik wil aangeven wanneer je in mijn spullen mag snuffelen. (Nav sex, condoom in bveurs gevonden)

Deze antipathie is begonnen toen ik op een "bijdrage" van haar ..... dat vind ik kutsaai, afkeurend reageerde. Als een moderator zich al verlaagt tot zulk een taalgebruik !! Als een puber jongen dat nou schrijft, maar een volwassen vrouw die moderator is. Ik denk dan ook dat hier de oorzaak ligt van de persoonlijke afkeer van CC van mij.

Ik verwijt jou (Copycat) een persoonlijke antipathie en hetze tegen mij en dat je je "positie" als moderator misbruikt om andere meningen dan de jouwe en de gangbare te verwijderen! En dan vooral bij mijn bijdrages.
Ik krijg altijd een beetje stuiptrekkingen als ik iets van jou lees, misschien heeft CC dat ook.
  Forum Admin donderdag 17 maart 2016 @ 20:11:42 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_160745754
Verdere discussies (vooral niet verplicht hoor) over het modereren van dit forum mogen voortaan in R&P / R&P Feedback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')